vidim ja da nekima stvarno nije lako u životu, prvenstveno sa njima samima, a onda i sa ostatkom svijeta...
Rimac Technology proizvodit će električne pogonske
- poruka: 73
- |
- čitano: 9.833
- |
- moderatori:
vincimus
To što si linkao, sve paše.
Tema jedan - taksi:
Hrvatska je dala zahtjevi koji je odobren. Recovery and Resilience Facility (RRF) će sufinanicirati i taj projekt. Ako se lijepiš na citat "expected to be reached from the end of 2024", onda znaj da je to "expected", ali ne i uvijet. RRF očekuje izvršavanje projekta do kolovoza 2026 (moj izvor tog podatka www.youtube.com/watch?v=q8BF__LafyE ).
Uplate se dogđaju u skladu za rezultatima. Tu je i sistem povrata novca (a claw-back mechanism) ukoliko Rimac previše zaradi.
Tema dva - baterije:
Tu je inicijativa krenula od same EU, izrazila želju za baterijama, otvorila blanko ček i traži tko bi mogao raditi na tome. Uz BMW, Teslu prijavio se Rimac. Tu u prvoj rečenici piše da je zadatak razvoj: "Cilj integriranog projekta je razvoj novih tehnologija u području baterija". Ne proizvod.
Hvala na prilozima. Lijepi primjeri kako sve ide po planu.
Dajte ljudi, prosvijetlite mene neukog - cijelo vrijeme Rimac priča o nekakvim poslovnim uspjesima, a osim hrpe potpisa na ugovorima ja i dalje ne vidim nekakav realan proizvod koji će Europskoj uniji ili Hrvatskoj donijeti neki napredak. Ono, napredak mislim na neki realan prozvod koji će opravdati sva silna ulaganja europskog i domaćeg novca i koji će se odraziti na sve, a ne samo na Rimčev bankovni račun.
Sve politicko kriminalno politicke price oko covjeka na stranu, mislim da jedan VW/Porsche ne bi ulagao u nesto mutno?
Nije da ga branim ili sl, samo previse je tu velikih riba da se sad izvodi Balkanski dribling u toj prici
A što nije ono baš VW ulovljen u lovu u mutnom i platio ogromnu kaznu?
Tesla ju razvija već preko 15 godina, možda i preko 20 i imali su više iteracija. Ne znam detalje, ne znam zašto je to bitno uopće. Tesla radi na potpuno drugoj skali s drugim ciljevima. Nama nije cilj raditi masovnu proizvodnju automobila za opće tržište. Za to su potrebne milijarde ulaganja. U kom svemiru mi to možemo pratiti?
Poanta vlasničke strukture je da nije samo Rimac u tome nego da ima više investitora.
Što je Rimac proizveo i proizvodi?
Hmm...
C1 aute - za nešto što je proizvedeno s tim resursima i iskustvom koje je tada postojalo to je čudo
Neveru i platformu za Pininfarinu Battista - uključujući skoro svu elektroniku unutra (infotainment, pogon, bateriju, ECU-ove, OBC...)
HV baterije za Koenigsegg Regera
HV baterije za Aston Marting Valkyrie
Infotainment za Aston Martin Valkyrie
Razne sustave za novi Bugatti Tourbillon
Baterijske pakete za nekoliko velikih OEMova
Pogonski sklop za Ceer
I još svakakave veće, manje i specijalne projekte. Tek smo na početku.
Što hrvatska i EU imaju od toga?
Pa za početak uplaćujemo više poreza u blagajnu nego što dobivamo poticaja, pa onda plaće za oko 2000 ljudi i samim tim sve druge doprinose u državnu blagajnu koji idu iz toga, ugodno mjesto za rad za stotine inženjera i tehničara, stjecanje iskustva svih tih zaposlenika i građenje ljudi, razvoj novih tehnologija, suradnje s fakultetima, sponzoriranje razno raznih natjecanja (Formula Student npr.), građenje visokotehnološkog sektora u hrvatskoj, građenje automobilske insdustrije u hrvatskoj, direktni i indirektni prihodi svih hrvatskih i europskih kooperanata, popularizacija hrvatske kao turističke destinacije...
Cijene diktira tržište, i ako smo sklopili ugovore što tebe sad to toliko dira?
Znaš li ti Thinker, koliko je teško napraviti cjenovno konkurentan proizvod komparativne kvalitete kad se boriš s Boschom, Continentalom, Valeom i drugim velikim ribama? Teško ga je napraviti i ovako i onako, a pogotovo kad si u ligi s njima. Sama činjenica da smo dobili velike projekte od renomiranih OEMova je čudo za sebe i rezultat napornog rada. I opet, umjesto da ste ponosni na izgradnju naše industrije i da se napokon nešto radi vi samo znate pisati ružne stvari po forumima. Pojma nemate koliko je sve to skupa izazovno i s koliko se problema borimo. Da je tako jednostavno bilo bi toga na sve strane. Da smo u USA dobili bi 5x veće investicije samo jer je HR takva kakva je za ulaganja. Sav novac koji smo dobili je sitnica za našu industriju. Novac od EU fondova nije besplatan, moraš uložiti najmanje još toliko svojih novaca da bi dobio sredstva.
Nikad nije bila ideja da se radi nešto što ćemo ti i ja moći kupiti. Ne znam zašto je to uopće pitanje. Ciljamo na luksuznije tržište i viši rang jer je to poslovni plan koji imamo i to se može s resursima koje imamo. Gradimo iskustvo i firmu malo po malo. To je kao da dovodiš u pitanje Patek, Lamborghini, Ferrari, Rolex, Porsche, Cartier i ostale. Imaju svoj đir i svoju publiku. Ne budi ljubomoran. Ljudi rade i zarađuju svoj kruh.
Nisi ti ni ekipa koja tu trola svjesni koliko više košta razvoj nećega za masono tržište i da je to potpuno drugi svijet. Mislite da je sve lagano, a blage veze nemate o biznisu, tržištu i razvoju.
Dosta je hranjenja trolova. Ne zaslužujete da vam bude bolje s takvim stavom i mentalitetom.
OK, bacimo pogled na Wikipediju: https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Autopilot
Znači 11 godina razvoja i plan da do 2023. godine bude 5. nivo autonomne vožnje, pomaknuto na 2026. godinu uz 800 W potrošnje u složenim uvjetima navigacije uz neizvjesnu realizaciju jer još uvijek ima pogrešaka na nivou detektiranja objekata. I sada mi molim te objasni kakva je razlika u navigaciji Tesle u odnosu na autonomnu vožnju robotaxija u Zagrebu.
Znači skupi dijelovi za skupa vozila su krajnji domet koji se Rimac postigao? Zaposleno je 2.000 ljudi? Uplaćujete u državnu blagajnu točno što? Novac koji ste dobili iz te iste državne blagajne? Gdje je silna zarada ako Rimac stalno prikazuje gubitke?
Zašto EU i RH uopće ulažu u ikakvu proizvodnju i razvoj ako već u startu tvrdiš da se cilja na luksuzno tržište i viši rang? Zar stvarno ispada da se novac investira u proizvode za bogataše? Pa zašto onda nije EU uložila direktno u VW, nego oni sada otpuštaju tisuće ljudi?
Ne znam zašto ispadam naivan i očekujem neki boljitak za sve stanovnike EU, a ne samo za par odabaranih iz Monte Carla i pojedince s arapskog poluotoka. I još je smješnije + žalosnije što ti ne vidiš nikakav problem u tome i optužuješ nas da trolamo. Da, mi sigurno ne zaslužujemo da nam bude bolje jer je to očito rezervirano za Rimca.
Čovječe ja radim u Rimac Technology, ne u Verne-u. Nemamo veze jedni s drugima osim kroz suvlasništvo odnosno ulaganja. Pojma nemam što i kako rade niti dijelimo ljude i sl.
2000 ljudi je u Rimac Tech + Bugatti-Rimac, nema veze s Vernom.
I šta sad, ako zakasnimo koji mjesec odmah drama? A drugi ne kasne, je li? Svi su ostali savršeni, samo Rimac kasni i ima opozive. Bravo!
Meni ovo zvuči kao da piše petogodišnjak, a ne inžinjer
imam podijeljeno mišljenje o rimac tvrtki.
s jedne strane nije ok da vlada ulaže koliko ono milijuna eura u privatni biznis?
s druge strane ok mi je da ekipa radi na proizvodima koji imaju za cilj izbiti pare iz džepa bogatašima, dakle sve dok nije to novac poreznih obveznika ok.
Čovječe ja radim u Rimac Technology, ne u Verne-u. Nemamo veze jedni s drugima osim kroz suvlasništvo odnosno ulaganja. Pojma nemam što i kako rade niti dijelimo ljude i sl.
2000 ljudi je u Rimac Tech + Bugatti-Rimac, nema veze s Vernom.
-nema ništa veze ni sa čime.. dok sam kažeš da pojma nemaš, na što ću dodati po mirinom kriteriju-tumačenju, mlatiš praznu slamu i pišeš gluposti..
I šta sad, ako zakasnimo koji mjesec odmah drama? A drugi ne kasne, je li? Svi su ostali savršeni, samo Rimac kasni i ima opozive. Bravo!
Meni ovo zvuči kao da piše petogodišnjak, a ne inžinjer
Zašto točno? Je li problem nacije to što neki projekt u nekoj firmi kasni koji mjesec? Što je btw sasvim očekivano s obzirom na vrstu proizvoda, velike promjene na tržištu elektroničkim komponentama, probleme s transportom i sl. Jesi možda priomijetio da se za npr. Škodu Octaviu čekalo preko 400 dana u nekim trenutcima, a tu je u pitanju jako dobro uštiman nabavni lanac s jakim ugovorima?
To bi trebao biti naš interni problem, a ne nešto čime si vi na forumima bavite. Nikakva isporuka nije kasnila tebi osobno niti imaš ikakvu štetu od toga.
Čovječe ja radim u Rimac Technology, ne u Verne-u. Nemamo veze jedni s drugima osim kroz suvlasništvo odnosno ulaganja. Pojma nemam što i kako rade niti dijelimo ljude i sl.
2000 ljudi je u Rimac Tech + Bugatti-Rimac, nema veze s Vernom.
-nema ništa veze ni sa čime.. dok sam kažeš da pojma nemaš, na što ću dodati po mirinom kriteriju-tumačenju, mlatiš praznu slamu i pišeš gluposti..
Osim što si očito doktorirao na temu "Novinski članci o Mati Rimcu i njegovim poslovnim poduhvatima" nemaš nikakav pravi uvid u stanje u firmi i o Mati osobno. Tako da ako itko piše gluposti i mlati praznu slamu onda si to ti i slični tebi koji se pale na senzacionalizam i teorije zavjere.
Zašto točno? Je li problem nacije to što neki projekt u nekoj firmi kasni koji mjesec? Što je btw sasvim očekivano s obzirom na vrstu proizvoda, velike promjene na tržištu elektroničkim komponentama, probleme s transportom i sl. Jesi možda priomijetio da se za npr. Škodu Octaviu čekalo preko 400 dana u nekim trenutcima, a tu je u pitanju jako dobro uštiman nabavni lanac s jakim ugovorima?
To bi trebao biti naš interni problem, a ne nešto čime si vi na forumima bavite. Nikakva isporuka nije kasnila tebi osobno niti imaš ikakvu štetu od toga.
Čovječe ja radim u Rimac Technology, ne u Verne-u. Nemamo veze jedni s drugima osim kroz suvlasništvo odnosno ulaganja. Pojma nemam što i kako rade niti dijelimo ljude i sl.
2000 ljudi je u Rimac Tech + Bugatti-Rimac, nema veze s Vernom.
-nema ništa veze ni sa čime.. dok sam kažeš da pojma nemaš, na što ću dodati po mirinom kriteriju-tumačenju, mlatiš praznu slamu i pišeš gluposti..
Osim što si očito doktorirao na temu "Novinski članci o Mati Rimcu i njegovim poslovnim poduhvatima" nemaš nikakav pravi uvid u stanje u firmi i o Mati osobno. Tako da ako itko piše gluposti i mlati praznu slamu onda si to ti i slični tebi koji se pale na senzacionalizam i teorije zavjere.
Prava rimac priča
"to nije vaš problem"
naravno da je naš problem, dok god rimac prima novac svih građa RH i EU to je svih nas problem
Ajde nam reci zbog cega je AVL odbio suradnju sa vama? pa su vam last resort bili kinezi
Jako sam dobro upucen u poslovanje rimca jer sam (nazalost) imao posla sa tom smijesnom firmom.
Organizacijsko dno, inovativno dno, product line efficiency dno
p.s. moj savjet ti je da pronades novi posa, pogotovo ako nedas boze imas kredit
Osim što si očito doktorirao na temu "Novinski članci o Mati Rimcu i njegovim poslovnim poduhvatima" nemaš nikakav pravi uvid u stanje u firmi i o Mati osobno. Tako da ako itko piše gluposti i mlati praznu slamu onda si to ti i slični tebi koji se pale na senzacionalizam i teorije zavjere.
-nisam doktorirao, pa i da jesam, argumenti o činjenicama ili navijačkim željama?
-nemam nikakav uvid u stanju u firmi i o mati osobno? .. smiješno, naravno da nemam, što, mato je inače osobno baš super tip? kakve to veze ima s poslom, prodajom magle dok grabi fondove?
-teorije zavjere? što je teorija? možda da teoretski robotaxi postoji, da vozi ili nešto treće? zavjera? ovisi, moguć pravni epilog pri čemu se za zavjeru-urotu-ortaštvo-organizaciju traži 3-5-više članova.. ne jedna osoba.
-opet mlatiš praznu slamu, ne vidim neki argument, nešto čvrsto, dokaz npr postojanju vozila vern koje ekšli vozi, što je trebalo biti prikazano na predstavi-igrokazu s mobitelom i daljinskim..
-u vezi ove teme.. vidimo na slici rimca i čovca kako se rukuju.. novinari izvještavaju o čemu ili samo prenose medijske vijesti koje ne govore ništa, klasičan pr-pamflet i render rendera?
Dobro, da razjasnimo jednu stvar.
Poticaji države nekoj firmi realno nisu problem (osim u drugim državama izvan Unije, onda se takva roba dodatno carini, ali vjerovatno budu onda i drugi isto napravili Uniji, ali tko se mača...).
Taj dio je ok, nije problem, ali je problem ako se ne uvjetuju strogim uvjetima i dobro definiranim rečenicama.
Ne bih ulazio u to.
Ali, problem je onih 180 milja eura kaj je država dala iz NPOO fonda koje je Unija dala za trošenje za stvari koje koriste razvoju društva i infrastrukture.
I onda je veliki vođa htio pokazat da je veliki baja (jednako je mogao s Bujancem i Bartulicom zapit, pošmrkat i potrošit na kurve i Ferrarije, na njemu je, ne može mu nitko ništa) i dao jednoj firmi svu tu lovu bez ikakvih uvjeta, bez uopće prilike da se ponudi drugima prilika aplicirati za ta sredstva.
Za namjenska sredstva koja nisu uopće ni približno dana za namjenu za koju su zamišljena.
I nije Rimac tu ništa kriv, nego vlada (odnosno indirektno to ide...).
Da su lijepo kao svi normalno napravili projekt i aplicirali za fondove dobili bi istu lovu bez ikakve pritužbe od ikoga.
Ali ovo nikako nije u redu, doslovno pljuvanje po narodu od strane naše vlasti.
Ali opet, dobro je kolega rekao na drugoj temi (kad su se žalili na kradeze): kome ne paše taj je ionak već odselio van.
Mi smo još tu pa nam očito paše.
Zato jezik za zube i uživajte...
Dovoljno mi vidit kako ove posvoduše bježe od njega čim uvide stanje računa. Možda bježe od brade izgleda ko neki stari isilovac.
Dovoljno mi vidit kako ove posvoduše bježe od njega čim uvide stanje računa. Možda bježe od brade izgleda ko neki stari isilovac.
Uporno se trudiš zatrolati temu, a nisi jedini, dosta je bilo...