Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na stru

poruka: 27
|
čitano: 8.122
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na stru".
4 godine
offline
Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na stru

Meni ovo vise lici na Daciu nego na Renaul 4

 
9 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na
Di je "šerajzlin"?
Moj PC  
7 0 hvala 0
3 godine
offline
Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na stru

Bez kišobranskog mjenjača to nema smisla ni pogledati.

Moj PC  
8 0 hvala 1
16 godina
offline
Re: Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na

Konkurencija E C3 i ostalim "jeftilen" autekima.
25k na gore bude cijena, 28k si racunam za bolji model. Mucho dinero za malicki auto. Do prije tri godine se za te novce kupil novi Golf.

Imam Renault Espace i to ovaj predzadnji. Prvi vlasnik, auto je bil skoro 50k € kad smo kupili i recimo ovako, prvi i zadnji Renault u obitelji. Prekrasan auto, puno opreme, svemirski brod, ali po zimi se retrovizori jedva jedvice otvore kak se muce, panoramski krov se jednom nije zatvorio koliko se mucil, moral sam s rukom pomoci. Auto se polako ali sigurno "raspada" i moram ga frknuti dok jos ima neku vrijednost.

Poruka je uređivana zadnji put sri 16.10.2024 10:44 (NEW_MAN).
12 godina
offline
Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na stru

S 4orkom jedino veze imaju ime Renault i broj 4.

Ponavljam, automobili danas komotno na odjel bijele tehnike uz Beko, Gorenje...i uzimat će se na kredit ko 'vešmašine' za vrijeme juge u Ferimportu.

 
7 0 hvala 1
14 godina
offline
Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na stru

zajedničko mu je jedino ružnoća

Moj PC  
2 0 hvala 0
13 godina
offline
Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na stru

a jest grdan. a interijer pogotovo. stvarno treba imati dobar želudac da bi sjeo u ovo.

I told you that Chelsea were the best team in the world, and tonight we are
 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na stru

Nikad lakše proizvesti automobil kao sada...

 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na stru

Renault 4 mora biti jednostavan i jeftin teretno osobni auto s opcijom na klasični turbo dizel i moožda hibrid benzin, jer je to bio radni auto. Kad uvedu bagere i traktore na baterije, mogu i njega. A ne sad ovo. Evo čak i blesavi jednostavni prompt za prosječan flux ai generator bolje procjenjuje kako bi renolka4 danas mogla izgledati. Nikakvi ekrani, velike široke gumetine sa šminkerskim lako poderivim osjetljivim alu felgama, nikakvi šminkerski paketi opreme, metalic efekt lak, ni dimenzije i težina SUVa. I max cijena 10 000€.

Poruka je uređivana zadnji put sri 16.10.2024 21:49 (overhaul).
Moj PC  
7 0 hvala 1
16 godina
offline
Re: Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na
Ovo nikako ne liči na r4, vozio sam jedan, moje godište (e, neću reći koje je 😏), još je imao znak pomaknut u stranu i 24 ks. Original francuski. Kad sam imao dvadeset i neku prodali smo taj auto.😔 Najnevjerojatnije mi je bilo kad je tata sa tom 'četvorkom' na cesti preko Plitvica pretjecao strance u Passatima, opelima, mercedesima i slično.😎 Čudo od auta, 'mali div'!💪🖖🏻
Moj PC  
3 0 hvala 0
16 godina
offline
Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na stru

Od Renulta četri ni č. Da su zadržali neku prepoznatljivost imalo bi smisla, ovo je nekreativno sranje. Auto kao svaki drugi.

Renault 4 se isticao svojim dizajnom! Svi ga pamtimo, ovaj je samo jedan u nizu, može ga se zamjeniti s Daciom ili nekim drugim autom. Individualnost 0.

''Glupan koji inzistira na svojoj gluposti postati ce mudar'' - William Blake
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na stru

Samo električni? Piši propalo, ako dnevno proizvedu/prodaju  300 vozila (a neće)  mogu biti sretni.  Proizvodnja električne Fiat pande u Kragujevcu nije još krenula (a trebala je u 7. mjesecu), jer ubrzano rade na hibridu kojeg očekuju u 3/2025. I sa hibridom misle raditi ukupno cca 400 vozila/dan.  Stelantis zatvorio tvornice na 6 tjedana za elek. Fiat 500.

Čisto za spoznati red veličina , prije 25 godina se  Renault Clio radio u 4 tvornice (Francuska, Španjolska, Solvenija i Turska)  cca 2.000 vozila/dan. Visoka fragmentacija tržišta diže troškove proizvodnje vozila koje inače nitko ne želi.

 

Čuj, auto za mlade. Prije su mladi kupovali polovne automobile (samo da vozi), a tek rastom primanja, formiranjem obitelji i sl. išli na nova vozila.

 
2 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na
Trebalo je zadržati nešto da liči na stari r
4.Ovaj sad može ići pod r 5😆
Sve da i imam,otkud mi
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Re: Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na
overhaul kaže...

Renault 4 mora biti jednostavan i jeftin teretno osobni auto s opcijom na klasični turbo dizel i moožda hibrid benzin, jer je to bio radni auto. Kad uvedu bagere i traktore na baterije, mogu i njega. A ne sad ovo. Evo čak i blesavi jednostavni prompt za prosječan flux ai generator bolje procjenjuje kako bi renolka4 danas mogla izgledati. Nikakvi ekrani, velike široke gumetine sa šminkerskim lako poderivim osjetljivim alu felgama, nikakvi šminkerski paketi opreme, metalic efekt lak, ni dimenzije i težina SUVa. I max cijena 10 000€.

 

Mene zanima tko je ciljana demografska skupina za ovo?

 

R4 je bio auto za seljaka koji s njime ode u polje natovariti krumpir i poslije prenijeti škrinju s jednog mjesta na drugo nije ga strah da mu neće stati u gepek jer su rubovi vrata zaobljeni taman toliko da rubovi škrinje za njih zapinju. Plus tapecirani gepek da se teže čisti. 

 

Ovo ima taj "fičr", plus nepoterebni plastični detalji koji će se polomiti na makadamskom putu ili van puta, plus preširoke gume, plus toucscreen bez bočne dugmadi s fizičkim fidbekom da je nešto pritisnuto i odabrano, izvrsno za mokre, blatnjave, ruke u rukavicama...

 

Lako što je auto ružan, ali mi je posve nejasna namjena ovakvog dizajna - za po gradu, "utility car", jedno i drugo, ni jedno ni drugo...?

This space for rent!
13 godina
offline
Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na stru

i kakve veze OVO ima sa četvorkom???

 
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na
Drago kaže...
R4 je bio auto za seljaka koji s njime ode u polje natovariti krumpir i poslije prenijeti škrinju s jednog mjesta na drugo nije ga strah da mu neće stati u gepek jer su rubovi vrata zaobljeni taman toliko da rubovi škrinje za njih zapinju. Plus tapecirani gepek da se teže čisti. 

 Ma hajde ?! 

 

Moj tatek je vozil Renault 4, a živjeli smo u gradu.

Cijela gradska Juga je vozila Fićeke, Stojadine, Renault 4, Spačeke.

R4 posebice je bio popularan u Istri.

 

Malo imućniji su vozili tristaće, Renault 5, bube, NSU Princ.. a partijska elita je ulovila pokoju polovnu mečku iz Njemačke.

Carina na uvoz je bila 100%, pa ti kupi automobil iz "vana".

 

Kolega je u pravu.

Automobil koji bi zadovoljio sve ne mora imati preskupu tehnologiju i da bi se prodavao kao nekadašnji fićo, morao bi koštati do 13 t€ (po mojoj procjeni)

 

Inače, ovaj navedeni nema nikakve veze s R4, ne znam otkud im pravo dirati svetinju moga djetinjstva i prvih ljubavi.

 

 

 

合氣道
Poruka je uređivana zadnji put sub 19.10.2024 12:38 (Zaporožac).
16 godina
moderator
offline
Re: Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na
Zaporožac kaže...
 

Moj tatek je vozil Renault 4, a živjeli smo u gradu.

 

 

 

 A, pardon, onda, nisam znao za slučaj tvog tateka, to posve mijenja stvari!

This space for rent!
Poruka je uređivana zadnji put sub 19.10.2024 12:56 (Drago).
15 godina
offline
Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na stru

eh, '96, rat gotov, love nema....

 

petak navečer, pajdaš dođe s 4-kom, lumpamo do iza ponoći, odemo tankati, stavim pištolj, on ode zašprehavat  supijanog INA-manekena, kad napunim prko pola, klik na prekidač na koji vraćaš ručku, izresetiram na 0, toči do čepa, plati ni 1/3 benzina...

 

dođe pajdo - pita, momci kamo ćemo ?

 

i tako iskristalizira se odlična ideja - Bratislava, pa prema Trnavi ali prije toga lijevo na obronke Malih Karpata, upali u subotu na neku lokalnu seosku zabavu, pa se u nedjelju do ponoći vratili u KC...

 

eh, dani ponosa i slave...

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
2 0 hvala 0
3 godine
offline
Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na stru

I moj stari ga je vozio, neću zboraviti osjećaj kao da sam u kajiću na nemirnom moru za vrijeme vožnje, zavoji su bili posebno zanimljivi...

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na

Taj kolega je 188 ja 184 cm i ramena kako treba a ne rahitično anemični štapići...

 

mi smo u zavojima bili stabilni, ramena su nam činila poprečnu gredu od B nosača do B nosača...

Ju je je? Je ju je!
3 godine
offline
Re: Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na
Stric_Jura kaže...

Taj kolega je 188 ja 184 cm i ramena kako treba a ne rahitično anemični štapići...

 

mi smo u zavojima bili stabilni, ramena su nam činila poprečnu gredu od B nosača do B nosača...

 Oprosti na nesporazumu ali uopće se nisam obratio tebi, nisam nikome direktno a referirao sam se na Zaporoščev post i njegovog tateka koji je vozil četvorku kao i moj koji je uistinu i bio rahitično anemičan a ja balavac štapićaste građe.

Poruka je uređivana zadnji put sub 19.10.2024 13:56 (notloB).
16 godina
moderator
offline
Re: Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na
notloB kaže...

 Oprosti na nesporazumu ali uopće se nisam obratio tebi, nisam nikome direktno a referirao sam se na Zaporoščev post i njegovog tateka koji je vozil četvorku kao i moj koji je uistinu i bio rahitično anemičan a ja balavac štapićaste građe.

 

"The Renault 4 was Renault's response to the 1948 Citroën 2CV. Renault was able to review the advantages and disadvantages of the 2CV design. The Citroën had made motoring available to low-income people in France, and especially to farmers and other people in rural areas, for whom the car was as much a working tool as personal transport. "

 

Renault 4 - Wikipedia

 

 

 

 

This space for rent!
3 godine
offline
Re: Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na
Drago kaže...
notloB kaže...

 Oprosti na nesporazumu ali uopće se nisam obratio tebi, nisam nikome direktno a referirao sam se na Zaporoščev post i njegovog tateka koji je vozil četvorku kao i moj koji je uistinu i bio rahitično anemičan a ja balavac štapićaste građe.

 

"The Renault 4 was Renault's response to the 1948 Citroën 2CV. Renault was able to review the advantages and disadvantages of the 2CV design. The Citroën had made motoring available to low-income people in France, and especially to farmers and other people in rural areas, for whom the car was as much a working tool as personal transport. "

 

Renault 4 - Wikipedia

 

 

 

Khm... Oprosti na nesporzumu i tebi, uopće nisam... svejedno hvala za info.

 

Btw. moj stari je četvorku zvao Degol po Charlesu, ne znam jel' to bio uobičajen nadimak za četvorku u bivšoj jugi?

Poruka je uređivana zadnji put sub 19.10.2024 15:36 (notloB).
3 godine
offline
Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na stru

Ah, ta wikipendia !

 

Dakle, ako su Renoi 4 u Francuskoj bili za ruralne Stric Jura tipove sa širokim plećima, onda je to pravilo vrijedilo i za 5 puta siromašnije Jugoslovene.

 

Nego, no, već tko vas šiša, ima popust za OLED LG C4, te idem odmah uplatiti u ove jutarnje sate-

Kad već nemam R4, bar ću se utješiti s jednim C4.

Kupljeno 

 

Više evrića sam dao za S24 Ultra nego ovaj tv. 

 

 

合氣道
Poruka je uređivana zadnji put ned 20.10.2024 3:09 (Zaporožac).
 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na

Pa da, Golf je napravljen za srednju klasu, za mame da voze djecu iz škole i po trgovinama, da se ubija i razbija dosadnom svakodnevicom - pravi duh wagena za volks, pa je opet kod nas dugo godina bio status simbol i "klasa" van svih klasa.

 

Inače je Renault 4 bio i kod nas isto što i u Francuskoj samo koju godinu kasnije, kad se već većina stanovnika mobilizirala.

 

Katrica je do nedavno bio službeni automobil krčkih vinara i maslinara, a moglo se i kratko u drva. Bilo ih je stotine, i bilo ih je lijepo vidjeti kako u vrijeme berbe zuje kroz Vrbničko polje.

 

Ima ih i danas, ali rjeđe jer su mnogi prepustili branje i brigu za polje drugima pa se tima isplatio uzeti veći traktor ili noviji terenac. Tako je ideja manjeg, ali spartanski sposobnog radnog vozila izgubila na intenzitetu.

 

Na štetu svih onih kojima takvo vozilo treba, jer danas na Njuškalu jedna Panda 4x4 iz 2014 kosta kojih 100€ manje nego kad je bila nova u salonu, a da ne pricamo o Jimnyu koji je otkad se povukao putnički model iz prodaje postao čuvar vrijednosti bolji nego sva zlata svijeta.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Poruka je uređivana zadnji put ned 20.10.2024 10:52 (wyks).
15 godina
offline
Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na stru

Bormeš, 4ka je napravila 3/4 viksi radničke klase u socijalizmu, vreća dvije cementa, 50-ak cigli jedinki....

 

i pomalo se na svaku ćuku dofura materijal, pa onda par sanduka pive i ekipa podigne "sitno-sopstvenički" komad raja na minimalnom budžetu....

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Renault 4 E-Tech: Povratak ikone, ovaj put na
Stric_Jura kaže...

Bormeš, 4ka je napravila 3/4 viksi radničke klase u socijalizmu, vreća dvije cementa, 50-ak cigli jedinki....

 

i pomalo se na svaku ćuku dofura materijal, pa onda par sanduka pive i ekipa podigne "sitno-sopstvenički" komad raja na minimalnom budžetu....

 Moj stari je vozal sarajevskog golfa jedinicu kad je sebi bauštelao vikendicu kasnih 70tih. I dan danas nemogu shvatiti kako je s time doteglio dolje masivni šavrić/oriolik/tvin namještaj, a znam da je.
Prije toga je pak imao VW bubu, i to mi je posebno danas enigma: kako je nas 4, velki pas, i što se već treba za na more, stalo u to jaje koje nije imalo normalni gepek? Znam da je kujica ležala sklupčana nekak mami napred pod nogama.
Znam da je imao one "paketregere", ali kolko je onda toga bilo gore? Pojma nemam, ali vjerujem da bi bilo atrakcija da se danas negdje pojavi slika toga. Vidim da ova četvorka nema ni kuke za pričvrstit paket treger, ni vučnu kuku.
Kad smo kod kuke, mora da je kad je sam teglio, negdje tata uzeo i prikolicu, jer neznam kako bi inače to otišlo. Dobro pa tad nije bilo zatvaranja prometa zbog bure, stari maslenički most je to nekako bolje bio zaštićen. Ili je imao sreće.
znam da je u zagreb natrag doteglio velebitskog kamenja, jer eto "da ga ne odnese bura".
Da se vratim četvorci, Mi smo pak s renolkom 4 fendovog oca išli u austriju i mađarsku gledat utrke formule 1. Sve moguće debele monitore, zvučnike i klavijature koje sam 90tih kupovao sam njega žicao pa smo teglili s renolkom osim po zagrebu i iz samobora, varaždina, križevaca, bjelovara... 
Jer je bila sigurna stvar da će 21" (rabljeni) monitor od 40 kila bez problema stati otraga bez diranja u zadnje siceve. Da, istina je da su četvorku kodnas vozili i građani koji ju nisu nikad opteretili ni vozili po makadamu, ali 
i u jugi je to bio auto koji je služio snalažljivim građanima za sve i svašta. Sad u ovo doba godine, odlazak kolinje nemoram ni spominjati. 

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice