Prva pogibija na električnom romobilu u Hrvatskoj

poruka: 35
|
čitano: 14.375
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Prva pogibija na električnom romobilu u Hrvatskoj".
16 godina
odjavljen
offline
Re: Prva pogibija na električnom romobilu u Hrvats
dick_of_the_sheep kaže...
ned kaže...

. . . Ukoliko biciklisti i romobilisti koriste pješačke staze onda se i na prijelazima moraju ponašati kao pješaci što podrazumjeva da moraju pješice preći prijelaz

podcrtana nije sasvim točno. Ukoliko se biciklistička staza proteže preko pješačkog prijelaza, uz njegov lijevi rub je ofarbana crvena traka, i nije potrebno silaziti s bicikla jer je to biciklistička staza (Primjer: Branimirova u ZG i sl.). Samo u slučaju kad uz lijevi rub pješačkog prijelaza nema crveno ofarbane biciklističke staza, treba silaziti s bicikla.

ned nije ništa krivo rekao - ako postoji crvena traka, onda je to biciklistička, a ne pješačka staza, pa uvjet iz posta nije zadovoljen i ostatak rečenice se ne odnosi na tu situaciju.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Prva pogibija na električnom romobilu u Hrvats

A to je u 70% slučajeva a van ZG i mnogo više.

Voda tece a vrijeme prolazi ...
6 godina
offline
Prva pogibija na električnom romobilu u Hrvatskoj

Da, ljudi se često s pravom žale kako su ti elektroromobili (a i biciklisti) munjeviti pri prelasku prometnica, i slažem se s onim komentarima koji kažu da njihovi vozači trebaju računat na tuđe greške prvenstveno zbog sebe, bez obzira na pravo prednosti (a svatko se može nešto zamisliti, biti u panici zbog kašnjenja, i izgubiti koncentraciju na okolni promet makar i na sekundu-dvije, i već i to može biti fatalno)... osobno, ja kao biciklist ili pješak i kad imam prednost, gledam da uspostavim kontakt očima s vozačem ili vidim da staje, pa tek onda idem preko... ali s druge strane postalo je već uobičajeno za motorna vozila da gradskim prometnicama voze s nekim prekoračenjima za 20-30km/h. Pa ljudi moji, nisu ta ograničenja tu da zafrkavaju vozače da ne izvuku optimum iz svojih mašina, jednostavno postoje izračuni vremena ljudske reakcije i dužine zaustavnog puta vozila. Prometnice u starijim urbanim centrima su nastale dok se promet odvijao brzinom konjskog kasa u zaprezi (nekih 10-15km/h), ne možeš danas po jednoj takvoj cestici kojom su nekada između kuća vijugale konjske zaprege vozit 2-tonsku mašinu sa 100 konja 5-6-7...x brže... mislim, možeš, ali do kada?


"Iznimno od toga, ako biciklistička staza ili biciklistička traka ne postoji, vozači osobnih prijevoznih sredstava moći će se kretati površinama namijenjenim za kretanje pješaka te zonama smirenog prometa, pod uvjetom da se ne kreću brže od prosječne brzine čovječjeg hoda."

- Ja bih to jednostavnije riješio zabranom uključivanja bilo kakvog motornog pogona - odguravanje nogom ne stvara neke vratolomne brzine a ipak se koristi povećana mobilnost na kotačima. Što onda s još jednom klasom: rolerima? Definitivno se ne kreću brzinom hoda, a najčešće se kreću među pješacima... a mogućnosti kočenja su im još i lošije od romobila.

Svi smo čuli da će milijun majmuna koji lupaju o milijun pisaćih strojeva na kraju reproducirati cjelokupna Shakespeareova djela. Sada, zahvaljujući Internetu, znamo da to nije istina. - R. Wilensky
Poruka je uređivana zadnji put sub 16.10.2021 1:34 (Al Crane).
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Prva pogibija na električnom romobilu u Hrvats
MrBlc kaže...
Mandor kaže...

 Uopće nista upoznati kako proces radi. Policija donosi zaključak i podnosi obavezni prekršajni ili kazneni nalog. Protiv koga bi trebali podnijeti, ako ne utvrde tko je kriv. 

Protiv krivog se donosi presuda, a donosi je sud. Protiv osumnjičenog se podnosi prekršajni ili kazneni nalog, a podnosi ga policija ili državno odvjetništvo.

 NIsam ni ja drugačije rekao

16 godina
odjavljen
offline
Re: Prva pogibija na električnom romobilu u Hrvats
Mandor kaže...
MrBlc kaže...
Mandor kaže...

 Uopće nista upoznati kako proces radi. Policija donosi zaključak i podnosi obavezni prekršajni ili kazneni nalog. Protiv koga bi trebali podnijeti, ako ne utvrde tko je kriv. 

Protiv krivog se donosi presuda, a donosi je sud. Protiv osumnjičenog se podnosi prekršajni ili kazneni nalog, a podnosi ga policija ili državno odvjetništvo.

 NIsam ni ja drugačije rekao

Napisao si da policija mora utvrditi tko je kriv da bi podnijela kazneni ili prekršajni nalog, ali to nije točno - podnosi protiv osumnjičenog, a policija, ukoliko su oba sudionika prekršila prometna pravila, može podnijeti nalog za izazivanje nesreće protiv obojice, dok je na sudu da utvrdi čiji prekršaj jest, a čiji nije uzrokovao nesreću.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice