Samo rokaj Mate.
.
.
.
Samo rokaj Mate.
.
.
.
-koliko 'vidim' planovi proizvodnje su prepolovljeni.. od nekadašnjih 88 na 40, vrlo blizu onom renderu autonomnog taxija što je vjerojatno ograničenje formata promo papira i lepeze, tj koliko se fizički rendera može ugurati u zadani format pa preko 40 postane beskorisno?
-super autić, mada naravno ne kažu ništa, bitnog, .. npr služi li ovo kao promo text koji će poboljšati prodaju u hr? (neće, jer nema teh.reg.. no istovremeno je to odgovor na pitanje iz posta, nevažno koliko troši, može li do mora i 230v.. jer ga ne možeš voziti-registrirati, pa tad ni punjenje-potrošnja-kilometraža nisu važni, tj važni su samo top-rezultati ubrzanja i design štopsvjetla, maske.. upravo ono što je na slikama osim rendera.)
edit: ipak postoji registriana nevera, rimčeva magla..
- ovisi kako kome ide matematika (na prste) ili kog pitaš, tko odgovara iz kojeg razloga.. npr rimac i pr ili mediji.. pa ponekad i novinari (ili ono što bi pod tim moglo biti).. npr na pitanja o prvom planu, 'raspordanih' 150 komada-narudžbi koje je prije par godina rimac medijma izgovarao (umjesto eufemizma da nije govorio istinu ili hebrangov postulat.. pa do tog da novinari nisu razumjeli..).. no tad se pojavljuje cifra od 50 kom.. dok nedavno rimac govori o više od 50, no opet je pitanje 'interpretacije' ili nešto pogrešno razumijemo :) .. a podsjetnik da povremeno proda 2 komada (godišnje) jedan onom ameru-doktoru koji je inače u NO i koji je kupio prvi autić, pa drugi.. ili isti ili nije no tako se vodi prodana 2kom.. a drugi je možda rimčeva magla, nekad zg magla-1, sad samo zg magla.. i pitanje jel on sam kupac i ima li auto tehničku-prometnu, jer tablica je komad lima sa slovima, isprinta se za par minuta.. npr plaća li obvezno osiguranje, dok koliko se može primijetiti, autić se ne vozi po cestama nego ga prevoze kamionom do ponekog eventa-odredišta.. (nevažni razlozi no moguće i pitanje registracije..).
-posljednja brojka do koje su 'novinari' došli ovog proljeća je 33 komada.. no ne znamo od kad se to i kako broji, od prvog auta 'kockice' .. ili možda uračunati i robotaksiji? :) barem ona dva, na propalom eventu demonstracije (ne)rada, pri čemu jedan ne vozi ili joystick ili kotač.. a drugi nije vozilo nego samo izložbeni primjerak za naslikavanje, službeno taj ne vozi, pa ne znam broje li se i ta dva u vozila, u prodana vozila, tko ih je i kad kupio a da nije član no ili vlasnik itd.. no naravno, novinari su krivi, jedino što u elementarnoj logici i fizičkim zakonima prirode ne može ići prema smanjenju prodanih brojeva-komada, osim kod rimca, .. tj u svim ostalim primjerima sporedno kako slabo prodaja ekšli ide, svaki novi prodan komad poveća taj ukupni broj.. dok mi imamo posljednji podatak o 33, istina opet bez izvora, 'na riječ'... nekog, ne znamo kog, no netko iz rimčeve ekipe ili sam rimac jer se njima postavlja to pitanje na koje ponekad daju rnd odgovor.
dakle, ako su brojke približno moguće ili čak točne, tad je to stvarno između 25-50.. no možda nekom nije jasno u čemu je 'problem'.. pa u tome što to nisu šibice, pikule.. ili neka masa koju bi bilo teško prebrojati, to su autići od pokojeg milijuna eurića.. nije valjda da se ne može utvrditi točnije od 25-50 ili možda 33..
-odnosno, ako sad rimac najavljuje-planira proizvesti (a logika bi dodala i prodati) 40 komada.. u rimčevoj matematici će to možda postati ovih prodanih 33 ako je to možda točno, par komada u radionici i par njegovih.. tj razlika od 7 komada je vrlo moguća kao broj nekih šasija-vozila koja će postojati, ići na trke, slikanje, čak i onaj s tablicom magla, pri čemu magla-1 više nije aktivna (a nitko se ne pita gdje je autić ili kako se prebrojavaju autići.. koliko puta se broji isti i po čemu je to drugi.. drugi spojler?) ..
-tako nadnaravnim moćima ćoravogmilana&babevange iz graha, proričem da će to biti ekšli 7 vozila, koja već postoje, koja godinama gledamo na sličicama u proizvodnji oko kojih neki djelatnici šeću, nešto po računalu tipkaju i tako to.. tih 7 veličanstvenih je vječno, dok se prebrojavati mogu beskonačno do željenih cifri.. osim što službeno nema ništa, npr od porezne, pa da tako odbacimo (ili potvrdimo) nešto kao istinu-činjenice? .. ne očekujte to u rimčevim malgama i domaćem novinarstvu.. ne pitaju, ne traže.. onak, čemu ili a di sam ja tu kume.. dok je svaka kritika klasičan hr jal, mediokretenizam i balkanizam.. osim rimčeve elementarne fizike-matematike i logike, koja zbunjuje i cigu na placu koji se inače vrlo dobro snalazi na prste.. majstor prodaje, no ne kao rimac, koji to stavi na tablicu-registraciju, što bi mogli reći da doslovno prodaje maglu, svoj autić, možda samom sebi ili onom ameru u no ...
Možeš ga voziti ako nije odradio više od 5000 sati.
Tehnologiju treba razvijati... treba stvarati i proizvoditi pa makar bilo i nekorisno za 99.9% čovječanstva, treba rušiti rekorde... tako napredujemo kao civilizacija, nema veze jel ovo nekome korisno i za šta je korisno, ionako će to kupovati milioneri koji će se vozati samo vikendom po Monacu i Goodwoodu te bogati Američki auto influenceri čije ćemo videe gledati.
To nije auto za obične ljude koji traže od njega neki smisao, neku praktičnost... to je igračkica za bogate i kao takvog ga morate i shvatiti.
Bravo Mate, samo tako... Neka pati koga smeta, Nevera je na krovu svijeta...
Ajde, daj, ne budite jalne seljačine kao 90% HR :)
Ovi koji seru, seru s razlogom.... nemaju ni za novu 4090, kamo li da si ista drugo mogu prijustiti, pa eto, cmizdre....
cmizdrite, kmecajte...... u tom poduzecu se ljudi obrazuju, skupljaju iskustvo i ceka ih sviejtla buducnost, a vi seljacine jalne, uzivajte u najmu apartmana...... debilcine!
Zanimljivost: Porsche je kupio Greyp samo da bi preuzeo zaposlene.
Ovi koji seru, seru s razlogom.... nemaju ni za novu 4090, kamo li da si ista drugo mogu prijustiti, pa eto, cmizdre....
cmizdrite, kmecajte...... u tom poduzecu se ljudi obrazuju, skupljaju iskustvo i ceka ih sviejtla buducnost, a vi seljacine jalne, uzivajte u najmu apartmana...... debilcine!
Jebena ti je ta buducnost di se jedan vozi u Neveri dok ostali nemaju niti za najam. Fkat smo debilcine kaj dopustamo takvo preseravanje.
Ovi koji seru, seru s razlogom.... nemaju ni za novu 4090, kamo li da si ista drugo mogu prijustiti, pa eto, cmizdre....
cmizdrite, kmecajte...... u tom poduzecu se ljudi obrazuju, skupljaju iskustvo i ceka ih sviejtla buducnost, a vi seljacine jalne, uzivajte u najmu apartmana...... debilcine!
Jebena ti je ta buducnost di se jedan vozi u Neveri dok ostali nemaju niti za najam. Fkat smo debilcine kaj dopustamo takvo preseravanje.
Nove.tehnologije su vecinom efikasnije i jeftinije. Tako da sve kaj viae Rimac ide naprijed sa efikasnoscu motora, razvojem baterije itd... doci ce do snizenja cijena.
Bzvz su ljudi jalni na Rimca.
Ovi koji seru, seru s razlogom.... nemaju ni za novu 4090, kamo li da si ista drugo mogu prijustiti, pa eto, cmizdre....
cmizdrite, kmecajte...... u tom poduzecu se ljudi obrazuju, skupljaju iskustvo i ceka ih sviejtla buducnost, a vi seljacine jalne, uzivajte u najmu apartmana...... debilcine!
Jebena ti je ta buducnost di se jedan vozi u Neveri dok ostali nemaju niti za najam. Fkat smo debilcine kaj dopustamo takvo preseravanje.
obrazuj se, radi kvalitetno i imati ces za teslu... pametuj i vozi se u stojadinu.....
Ovi koji seru, seru s razlogom.... nemaju ni za novu 4090, kamo li da si ista drugo mogu prijustiti, pa eto, cmizdre....
cmizdrite, kmecajte...... u tom poduzecu se ljudi obrazuju, skupljaju iskustvo i ceka ih sviejtla buducnost, a vi seljacine jalne, uzivajte u najmu apartmana...... debilcine!
Jebena ti je ta buducnost di se jedan vozi u Neveri dok ostali nemaju niti za najam. Fkat smo debilcine kaj dopustamo takvo preseravanje.
obrazuj se, radi kvalitetno i imati ces za teslu... pametuj i vozi se u stojadinu.....
Sramota bi me bila vozit se u tesli. Vidim da sva tvoja naobrazba nije uspjela rijesit tvoj najveci problem.
Jes' vidio stari sta Hercegovci napravise.
Neću sad po Mati ili broju prodanih, da ih je i 12 prodao bravo Mate više si ih proizveo/prodao od ostalih Hrvata. Nego imam rimca u igri forza 4 auto najperformansi tamo. Zvijer od auta. I pogodite što ne mogu ga baš vozit bez da se slupa o sve i sva. Auto je prejak za ostat na asfaltu. Što se vidjelo i u emisiji top gear.
Može me se sad pljuvat šta ja znam nikad u rimca sjeo nisam...
Neću sad po Mati ili broju prodanih, da ih je i 12 prodao bravo Mate više si ih proizveo/prodao od ostalih Hrvata. Nego imam rimca u igri forza 4 auto najperformansi tamo. Zvijer od auta. I pogodite što ne mogu ga baš vozit bez da se slupa o sve i sva. Auto je prejak za ostat na asfaltu. Što se vidjelo i u emisiji top gear.
Može me se sad pljuvat šta ja znam nikad u rimca sjeo nisam...
Mate proizveo vise od ostalih hrvata? Valjda u pogonu, r&d, dizajnu itd. rade samo stranci dok se okolo navozava u bugatiju... A i subvencije i ostalo salju nepalci?
Jebena ti je ta buducnost di se jedan vozi u Neveri dok ostali nemaju niti za najam.
Svijet tako funckionira odavno.
Mislim da se to zove kapitalizam
Prije toga je bio feudalizam pa su nešto malo promjenili da bi se ljudima činilo da imaju izbor i da upravljaju svojom sudbinom.
Prije toga su bili berači pamuka, oni su imali stan i hranu obezbjeđenu i nisu odlazili sa imanja, danas te poslodavac pusti da odeš spavati negdje drugdje ali se moraš rano ujutro vratiti nazad.
Sve u svemu dosta ciljano na suzdržana poboljšanja.
Aero, ono što me najviše interesiralo je na nivou na kojem je bio LaFerrari. Lakše je valjda urediti duge venturijeve tunele oko V12 nego oko baterije i motora kod svakog kotača. Čist sumnjam da će biti bolji od zadnje verzije Porschea 911 GT3 RS koji je tonu lakši i ima 2x aero.
Mislim da su mogli biti i radikalniji s obzirom na cijenu. Kako Rimac preuzima Bugattijev način rada, možda ćemo vidjeti još verzija Nevere. Neki Bolide-like Nevera.
Mislim da su mogli biti i radikalniji s obzirom na cijenu. Kako Rimac preuzima Bugattijev način rada, možda ćemo vidjeti još verzija Nevere. Neki Bolide-like Nevera.
Ahhh... Bolide
Sve u svemu dosta ciljano na suzdržana poboljšanja.
Aero, ono što me najviše interesiralo je na nivou na kojem je bio LaFerrari. Lakše je valjda urediti duge venturijeve tunele oko V12 nego oko baterije i motora kod svakog kotača. Čist sumnjam da će biti bolji od zadnje verzije Porschea 911 GT3 RS koji je tonu lakši i ima 2x aero.
Mislim da su mogli biti i radikalniji s obzirom na cijenu. Kako Rimac preuzima Bugattijev način rada, možda ćemo vidjeti još verzija Nevere. Neki Bolide-like Nevera.
Mislim da je lakše bateriju oblikovati po želji nego bilo što učiniti s V12 mrcinoom koja ima bolesne zahtjeve za hlađenje.
Sve u svemu dosta ciljano na suzdržana poboljšanja.
Aero, ono što me najviše interesiralo je na nivou na kojem je bio LaFerrari. Lakše je valjda urediti duge venturijeve tunele oko V12 nego oko baterije i motora kod svakog kotača. Čist sumnjam da će biti bolji od zadnje verzije Porschea 911 GT3 RS koji je tonu lakši i ima 2x aero.
Mislim da su mogli biti i radikalniji s obzirom na cijenu. Kako Rimac preuzima Bugattijev način rada, možda ćemo vidjeti još verzija Nevere. Neki Bolide-like Nevera.
Mislim da je lakše bateriju oblikovati po želji nego bilo što učiniti s V12 mrcinoom koja ima bolesne zahtjeve za hlađenje.
Pa i nema toliko bolesne zahtjeve, ako si otvarao kad v10,v12,v16(do sad samo v10 iz e60 i w12 iz phaeton-a otvaro) imaju kanalice za hladenje cilindara skroz okolo naokolo te im je kosuljica cilindra dosta stanjena pa ih nije problem ohladit, ali je problem drzat konstantno u visokim obrtajima(blokadi), dok to nije slucaj sa 1jz,2jz,rb26,rb32 i slicnima.
V motor ide po sredini. Rezervoar, mjenjač, sve ide po sredini. Mjesta kod kotača za ovjes koliko hoćeš. Nevera ima veliki blok baterija iza vozača i onda motore kod kotača. Tek onda možeš dizati venturije. Kod V12 praktički krećeš od vozačeve kralježnice (najnoviji Bugatti s V16).
Da smjestiš baterije u pod (skateboard) ne pomaže, kad krećeš s tunelima tek nakon zadnjih kotača. Jedino da ih smjestiš više između vozača i suvozača i više naprijed, no onda je valjda problem i distribucija težine ako ne i podizanje težišta.
V motor ide po sredini. Rezervoar, mjenjač, sve ide po sredini. Mjesta kod kotača za ovjes koliko hoćeš. Nevera ima veliki blok baterija iza vozača i onda motore kod kotača. Tek onda možeš dizati venturije. Kod V12 praktički krećeš od vozačeve kralježnice (najnoviji Bugatti s V16).
Da smjestiš baterije u pod (skateboard) ne pomaže, kad krećeš s tunelima tek nakon zadnjih kotača. Jedino da ih smjestiš više između vozača i suvozača i više naprijed, no onda je valjda problem i distribucija težine ako ne i podizanje težišta.
Hoces kazati da beterije nisu dobre za sportske automobile?
Možda nisam bio jasan. Govorim o pozicioniranju motora i baterija koja možda nisu toliko super kao kod ICE motora.
Pogledaj ogromne venturi tunele kod Valkyire ili evo novog Bugattija. Ako staviš motore poprečno jedno do drugog po sredini (kao što je slučaj kod Nevere) i ispred njih veliku bateriju, tunel se diže tek kod kotača gore. Recimo BMW i4 ima motore kod kotača i taj skateboard i isto tek poslije kotača se može dizati difuzor po 11 stupnjeva gore.
Zašto je važno, jer venturijevi tuneli daju ogroman downforce s puno manjim dragom nego bilo kakav spojler iznad.
Sve stoji što si napisao.