I tata bi sine, ali ne da mora prodati automobil da se dokopa tog čuda.
Ovakve će kamere imati novi modeli iPhonea 15
- poruka: 11
- |
- čitano: 10.391
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Da smo žensko snašli bi se
A baš ste našli pravog youtubera da vam priča o apple leakovima.
Znači ovaj maxtech nije ništa drugo nego doslovce svaki njegov video clickbait i bombastične objave. I tako već godinama.
Nisam imao živaca ga više slušati pa sam otkazao pretplatu.
Njegov stil pričanja ide u smjeru one poslovice "tresla se brda rodio se miš", jedino što kod njega u najboljem slučaju nije miš nego mali crvić. A u većini drugih praktički ništa od navedenog nije istina.
Tako da što se tiče vijesti, ne bih se ja niti najmanje referirao na njega.
A baš ste našli pravog youtubera da vam priča o apple leakovima.
Znači ovaj maxtech nije ništa drugo nego doslovce svaki njegov video clickbait i bombastične objave. I tako već godinama.
Slažem se s tobom. Nažalost, 95% youtube-a a k tome i svih drugih soc.mreža rade na isti način a to je clickbait jer ih to vodi zaradi. I to će biti sve veći fokus svih, bolje neće biti, biti će samo gore.
Fokus je na zaradi, što znači sva živa analitika AI-a je fokusirana na to kako ti nešto prodati. Nikog više nije briga za informiranje ljudi, sve se gleda kroz bombastične naslove jer ako nije bombastičan tko će ga onda gledati... o tome se radi.
Kažem, bolje ne bude. Sami ljudi će se morati truditi da sami profiliraju u glavi što je dobro a što nije. Današnji svijet mladih koji nastaje neće znati prepoznavati loše i dobro pa će im svi naslovi biti "Vauuu", i tako onda dobivaju milijuna pratitelja i lova stiže na račune.



ni jedna moja (a bilo ih je) nikad nije imala ajfon (inače ne bih ni bio s njom). samo telefoni do 200 ojara. nije ni tražila takvo što. da jest, već bi bila u orbiti s otiskom cipele 46 na gujci.
I tata bi sine, ali ne da mora prodati automobil da se dokopa tog čuda.
36 rata? :-D
Kažem, bolje ne bude. Sami ljudi će se morati truditi da sami profiliraju u glavi što je dobro a što nije. Današnji svijet mladih koji nastaje neće znati prepoznavati loše i dobro pa će im svi naslovi biti "Vauuu", i tako onda dobivaju milijuna pratitelja i lova stiže na račune.
Tako je uvijek bilo, na pojedincu je da ocijeni što je dobro a što loše. Danas je to samo teže zbog inflaciije izdavača - prije si morao uložiti milijune, imati firmu, zaposlene, cijelu inftastrukturu, i izgraditi ime (brend) da bi počeo zarađivati. Sada za 100 kuna imaš video koji može vidjeti 9 milijardi ljudi, ali isto tako imaš i 9 milijardi videa kao konkurenciju. Logično, jedini način da se istakneš je da pretjeruješ. To je kratkog vijeka, bombastični naslovi su toliko rašireni da ih nitko više ne doživljava, to je normalno.