Ovo mi je apsolutno nevjerojatno i ne vjerujem u to.
Netflixov jeftini paket s reklamama nije oduševio
- poruka: 12
- |
- čitano: 17.259
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Našeg domaćeg špika škrticu nekako i probaviš...al zamisli fantoma u GMC suvu koji će trpit reklame + dijelio bi acc sa nekim da još ušićari koji cent.
Znači ima ih 9%.?
To je nekakav zlatni prosjek kada pogledam svoje okruženje.
Našeg domaćeg špika škrticu nekako i probaviš...al zamisli fantoma u GMC suvu koji će trpit reklame + dijelio bi acc sa nekim da još ušićari koji cent.
Znači ima ih 9%.?
To je nekakav zlatni prosjek kada pogledam svoje okruženje.
taj sto fura SUVa vjerojatnio ima 2 3 streaming servisa za filmove i serije. pa onda nesto jos i za sport. pa onda jos nesto i za glazbu. pa za dostavu pa za apple jos nesto. skupi se tih gluposti od 10 eura mj sam tak
vjerojatno nije do tog da ne moze platit, nego mu pocinje ic na klinac to sve
Našeg domaćeg špika škrticu nekako i probaviš...al zamisli fantoma u GMC suvu koji će trpit reklame + dijelio bi acc sa nekim da još ušićari koji cent.
Znači ima ih 9%.?
To je nekakav zlatni prosjek kada pogledam svoje okruženje.
taj sto fura SUVa vjerojatnio ima 2 3 streaming servisa za filmove i serije. pa onda nesto jos i za sport. pa onda jos nesto i za glazbu. pa za dostavu pa za apple jos nesto. skupi se tih gluposti od 10 eura mj sam tak
vjerojatno nije do tog da ne moze platit, nego mu pocinje ic na klinac to sve
Da nije škrt, ne bi imo za GMC SUV.
Meni netflix da nije besplatan preko Tmobila vec bih ga otkazao. Usrali su The Witcher do za vrat.
Meni je fascinantno kako su korporacije uspjele ubijedit potrošače da je za njih dobro da plaćaju i uz to gledaju reklame. 😀
Realno, i kvaliteta sadržaja im je opala.
Kvaliteta Netflixa je očajna jer rade sadržaje za široke mase, a među tom masom ima i puno "nekvalitete".
Dakle. nije Netflix kriv nego su gledatelji krivi što prihvaćaju, odnosno traže takav sadržaj. Da gledatelji imaju više prohtjeve, jednostavno bi prestali gledati gluposti i to bi bila poruka procentima.
Meni je fascinantno kako su korporacije uspjele ubijedit potrošače da je za njih dobro da plaćaju i uz to gledaju reklame. 😀
Meni je još fascinantnije kako su ih uspjele uvjeriti potrošače da uopće gledaju tv i da troše svoje vrijeme na fejk i propagandni sadržaj za ispiranje mozga.
Svatko pametan je davno izbacio tv iz kuće.