Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo elek

poruka: 299
|
čitano: 77.801
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo elek".
15 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo

men' X5 M40d, ženi Microlino, a i tebi što'š pit'....

Ju je je? Je ju je!
Poruka je uređivana zadnji put čet 7.3.2024 10:45 (Stric_Jura).
15 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
Gajotres kaže...
konjRR kaže...

A da pricate o problemi koje treba rijesiti? 

Mislio sam da struju i kako je transportirat uokolo smo vec od tesle savladali? 

Problem je trenutno cijena, ja sam radije odabrao hybrida. Po meni je bolja opcija plugin RAW4 ili Prius nego Tesla. Ne znam za Teslu ali za Toyotu ja imam 10g garancije ili 180k km. Čekam iduću godinu ID2 ili ID2 pa će to ženi iči ako bude cijena kako su obečali 25k za ID2 ili 20k za ID1

Pa kaj nije svejedno hybrid ili full EV?

Oboje pate od istih problema na duže staze.

Ovisi od modela auta, ali hybrid nemožeš vozit na benzin ili dizel ako nemaš ispravnu bateriju.Auto mora bit ispravan da radi normalno.

Vjerujem da je možda cjenovno jeftinije zamjenit bateriju na hybridu nego na full EV ali opet..nakon 10 godina,ili isteka garancije kome češ ga prodat?

Svaka roba ima svog kupca,ali nitko informiran neče kupit stari hybrid ili EV.

16 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
danko99 kaže...
Gajotres kaže...
konjRR kaže...

A da pricate o problemi koje treba rijesiti? 

Mislio sam da struju i kako je transportirat uokolo smo vec od tesle savladali? 

Problem je trenutno cijena, ja sam radije odabrao hybrida. Po meni je bolja opcija plugin RAW4 ili Prius nego Tesla. Ne znam za Teslu ali za Toyotu ja imam 10g garancije ili 180k km. Čekam iduću godinu ID2 ili ID2 pa će to ženi iči ako bude cijena kako su obečali 25k za ID2 ili 20k za ID1

Pa kaj nije svejedno hybrid ili full EV?

Oboje pate od istih problema na duže staze.

Ovisi od modela auta, ali hybrid nemožeš vozit na benzin ili dizel ako nemaš ispravnu bateriju.Auto mora bit ispravan da radi normalno.

Vjerujem da je možda cjenovno jeftinije zamjenit bateriju na hybridu nego na full EV ali opet..nakon 10 godina,ili isteka garancije kome češ ga prodat?

Svaka roba ima svog kupca,ali nitko informiran neče kupit stari hybrid ili EV.

 1.5 atmosferac će ti raditi da i izvadiš baterije. 

8 godina
offline
Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo elek

Eto, ipak se može kad se hoće, napravimo croexit i budu ljudi masovno prešli na bicikle i javni prijevoz:

 

https://www.index.hr/auto/clanak/cak-60-vozaca-tvrdi-zbog-troskova-zivota-automobili-postaju-nedostupni/2544315.aspx

 

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo elek
DarthMarkus kaže... Normalno da radi fluidnio kad ti fali pol galaksije hehe
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
dery kaže...

Najbolja stvar koja se ikad dogodila za BEV aute.

Odmah su svi počeli prelaziti na LFP.

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
16 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
fer-de-lance kaže...

Eto, ipak se može kad se hoće, napravimo croexit i budu ljudi masovno prešli na bicikle i javni prijevoz:

 

https://www.index.hr/auto/clanak/cak-60-vozaca-tvrdi-zbog-troskova-zivota-automobili-postaju-nedostupni/2544315.aspx

 

 

Da mi je barem donekle normalna bike staza od Samobora do ZG-a ne bi auto vidio. Ovako kad udari magla i mrak od sajmišta bolje da me nema. 

15 godina
online
Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo elek

Meni je najbolji službeni auto, bez obzira na pogon.

Moj PC  
5 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
Gajotres kaže...
fer-de-lance kaže...

Eto, ipak se može kad se hoće, napravimo croexit i budu ljudi masovno prešli na bicikle i javni prijevoz:

 

https://www.index.hr/auto/clanak/cak-60-vozaca-tvrdi-zbog-troskova-zivota-automobili-postaju-nedostupni/2544315.aspx

 

 

Da mi je barem donekle normalna bike staza od Samobora do ZG-a ne bi auto vidio. Ovako kad udari magla i mrak od sajmišta bolje da me nema. 

  Baš tako da ima biciklistička staza između gradova i tako cijeli svijet. 

DarthMarkus kaže... Normalno da radi fluidnio kad ti fali pol galaksije hehe
11 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
Gajotres kaže...

Da mi je barem donekle normalna bike staza od Samobora do ZG-a ne bi auto vidio. Ovako kad udari magla i mrak od sajmišta bolje da me nema. 

 Bar ima nekakva cesta koja spaja, katastofalna, ali ima. Probaj doć od Samobora do Zaprešića ili još bolje do S. Marofa.   Prije ćeš doć pedalinom nego cestom. 

8 godina
neaktivan
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
Gajotres kaže...
konjRR kaže...

A da pricate o problemi koje treba rijesiti? 

Mislio sam da struju i kako je transportirat uokolo smo vec od tesle savladali? 

Problem je trenutno cijena, ja sam radije odabrao hybrida. Po meni je bolja opcija plugin RAW4 ili Prius nego Tesla. Ne znam za Teslu ali za Toyotu ja imam 10g garancije ili 180k km. Čekam iduću godinu ID2 ili ID2 pa će to ženi iči ako bude cijena kako su obečali 25k za ID2 ili 20k za ID1

 Tesla je 8 godina/150,000 km, šta prije dođe. Ne vjerujem kako će VW izbaciti 20k EV. Jedino ako bude imao 15 kWh bateriju. Hebeni ID3, kaj je električni golf, košta više nego Maserati u EV svijetu, tj. Tesla model Y, dva broja veći auto. BYD da ne spominjem, jednostavno rasturaju. Dizajn, materijali, baterija - sve na top nivou. VW i evropski proizvođači mogu preživejti tranziciju jedino ako EU opali 50-100% carinu na kineze...

Ja rekoh
9 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
Nemon kaže...
Hazzard From da Hood kaže...

 Drug, nije nitko spreman, da samo 15% europljana uzme EV, kaos bi bio s mrezom i energijom, daj razmisli o elektro-energetskoj infrastrukturi na minutu, i kolka ulaganja tamo trebaju da bi se uopce potreba za punjenjem istih mogla "ispostovat"..

Ne govorim za sad, sutra ,preksutra, razmisljam o dugorocnom iliti daljoj buducnosti...

 

 
Zbilja me zanima (ne napadam te). To sto si napisao je tvoje misljenje ili si napravio neki izracun? Znaci STRUJA je doslovno moja struka (Ne bavim sada sa time. Znaci elektrane, visoko energetska postrojenja) i sranja koju ljudi pricaju vezano za struju je "out of this world".

Ljudi uopce nista ne kuze u smislu kapaciteta, potrosnje, proizvodnje, skladistenje i sve ostalo sto ide sa time.

Ovo je istrazivanje koje je napravljeno na tu temu:

https://www.eea.europa.eu/publications/electric-vehicles-and-the-energy


"Increased electricity demand

Additional electricity generation will be required in the European Union to meet the extra energy demand arising from an 80% share of electric vehicles in 2050. The share of Europe's total electricity consumption from electric vehicles will increase from approximately 0.03% in 2014 to around 4-5% by 2030 and 9.5% by 2050."


Znaci ako netko ne zna engleski

Godina: 2050
Flota vozila: 80% EV
Povecanje postrosnje struje do 2050: 9.5%

Na istom gornjem linku ima i po zemljama, i Hrvatska ce morati povecati nekih 15% proizvodnju medjutim i dalje je to realani iznos.

Uglavnom argument tipa "Joj kada bi svi presli na struju sve bi stalno" je toliko sranje i povraca mi se vec od njega.

Ovo je jako siroka tema i treba jako puno stvari uzeti u obzir, medjutim dovoljno je reci da se jako puno struje trosi i na FOSIL industriju koja preraduje naftu, od samih rafinerija, pa do transporta.

Glupo pitanje - sto mislis koliko se energije potrosi svake godine 50-60.000 tisuca cisterni koje voze gorivo u EU? (Ovakvih gluposti ima na stotine, jer ono kao EV "ostecuju" ceste, pa koliko onda ostecuje jedna cisterna koja ima 20 tona + gorivo u sebi?)


 Nisam ni shvatio to kao napad, svi imamo svoje misljenje haha, ali tnx...Da misljenje neko, jer konkretno ako gledam okolicu gdje sam zivio u RH(mali Slavonski gradic), mrezna infrastruktura je ubi boze..Hrvatska je Centralisticka drzava(ako smijem tako nazvat), sve se trpa u Zagreb(i "Velike" Gradove) tako da na tim podrucjima predpostavljam nebi bilo problema sa punjenjem, i bez problema bi se sto je Iggy naveo, dobilo trazenih 16A za svaku punionicu, te sto je Fer rekao, to je vrlo relativno lako za postic, samo, standardizacija....

 

Vratimo se sad na moju Pozesko-Slavonsku/Brodsko-Posavsku zupaniju, infrastruktura mreze, je uzas teski, Pozega,Sl.Brod, Nova.G jos ajde boze pomozi, okolna mjesta, katastrofa, sad koliko je takvih mjesta u Europi?, Puno i previse, od toga proilzlazi moje misljenje da bi vjerovatno bio kaos..

 

Cak i ovdije di sam u Njemackoj(okolina Stuttgarta), mali je "Gradic" ajmo ga tako nazvat, ima svega 5 javnih punionica, koja je jedna firma s kojima povremeno suradujem ugradivala, na temi o tome, infrastruktura nije bajna, zato su punionice tik uz srednjonaponske...

 

Struja je takoder i moja struka, bez brige, konkretno moje misljenje je da jednostavno treba jos vremena ulozit u planiranje i uvodenje standarda na punjace/instalaciju, kao sto je fer-de-lance rekao, ali i da se minimalni zahtjevi koje Old Iggy(koliko sam shvatio covjek iz EV ind.) spominje zadovolje...

“Computers make excellent and efficient servants, but I have no wish to serve under them.”
15 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
Old Iggy kaže...
fer-de-lance kaže...

Nisi skužio kaj pišem.

Pa poanta kućnog punjenja i je da je puniš sporo i konstantno.

A svaki BEV može regulirati struju punjenja, nije to ništa novo.

Staviš na 800W i nek puni cijelu noć.

I to je za mrežu puno bolje trošilo od klime koja za istu potrošnju ima spikeove kad joj se sprdne.

Pa si zamisli situaciju u srednjoj Dalmaciji kad im se potrefi da velik dio uključenih klima radi u istom trenu blizu nazivne snage pa im izgori rasklopno postrojenje....

A s električnim autom se to nikad ne bi dogodilo jer bi vukao konstantno istu i dogovorenu snagu.

 

Da bi punio sporo i konstantno veću količinu vozila moraš imati brdo punjača.

Da bi imao brdo punjača moraš imati poprilično dobro izvedena parkirna mjesta i instalacije. Punjenje od 800W je žali bože instalacija.

Tu je problem br. 1.

Drugi problem je taj što ti je situacija s takvim punjenjem noću gora od ove s klimama (3,5kW klima ti je max 1,2 kW, inverteri su puno manji s kontinuiranim opterećenjem)

A takvi situaciju s problemima s opterećenjem i iskakanjem TS-a bi odmah imao u npr. većem dijelu Zagreba...

Kako sada onda funkcionira Oslo u Norveškoj? Po veličini je sličan ZG, a 1 od 3 ukupno registriranih automobila su EV (podatak star godinu dana, omjer je sada vjerojatno još veći jer je prodaja BEV/PHEV 90%)

 

 

15 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
DarK.xy kaže...
Old Iggy kaže...
fer-de-lance kaže...

Nisi skužio kaj pišem.

Pa poanta kućnog punjenja i je da je puniš sporo i konstantno.

A svaki BEV može regulirati struju punjenja, nije to ništa novo.

Staviš na 800W i nek puni cijelu noć.

I to je za mrežu puno bolje trošilo od klime koja za istu potrošnju ima spikeove kad joj se sprdne.

Pa si zamisli situaciju u srednjoj Dalmaciji kad im se potrefi da velik dio uključenih klima radi u istom trenu blizu nazivne snage pa im izgori rasklopno postrojenje....

A s električnim autom se to nikad ne bi dogodilo jer bi vukao konstantno istu i dogovorenu snagu.

 

Da bi punio sporo i konstantno veću količinu vozila moraš imati brdo punjača.

Da bi imao brdo punjača moraš imati poprilično dobro izvedena parkirna mjesta i instalacije. Punjenje od 800W je žali bože instalacija.

Tu je problem br. 1.

Drugi problem je taj što ti je situacija s takvim punjenjem noću gora od ove s klimama (3,5kW klima ti je max 1,2 kW, inverteri su puno manji s kontinuiranim opterećenjem)

A takvi situaciju s problemima s opterećenjem i iskakanjem TS-a bi odmah imao u npr. većem dijelu Zagreba...

Kako sada onda funkcionira Oslo u Norveškoj? Po veličini je sličan ZG, a 1 od 3 ukupno registriranih automobila su EV (podatak star godinu dana, omjer je sada vjerojatno još veći jer je prodaja BEV/PHEV 90%)

 

 

 Nije isto napuniti Teslu S plaid i Ranault Twizy 

14 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
Feudalac kaže...
Nemon kaže... 

Mene uopce ne zanima na kojoj si ti strani, ako netko napise neko sranje, onda je sranje. Ja ne znam nikoga da je dosao u situaciju dam u je TESLA poslao "cigla" tj da je potrosio 100% struje na njemu. Vidio sam neke prisilne eksperimente na youtube + 100% siguran da se to ljudima nekima i desilo, ali nancin na koji ti to pises kao da je to pojava svaki tjedan a mozda i dva puta nekome. 

Link koji si postavio ima smisla kako?

"Nije 500 km, čovjek ti lijepo kaže da bi išlo 450, a u nekim ne znam kojim uvjetima - 500. Potrošnja mu je 155 Wh/km tšto znači da se vukao po cesti, na 130 km/h, on troši preko 200 Wh. Evo ti test malo više auta, svi imaju 450 km dometa u stvarnim uvjetima, a mercedes i puno više."

Opet nesto tu izmisljas i lazes.

Vec sam bio daj ovaj link tu:



Hrpa EV auti - Tesla 3 - long ranger 498 kilometara sa 5% baterije left.

Znaci zasto lazes? Mislim mozemo reci sljedece "Ako se vozi 200KM na sat sigurno neces imati 500KM dometa!" - i to je istina, ali kada se vozis normalno domet od 500KM je i te kako moguc.

"Eto, zato je njihova nula stvarno nula i nemoj ići ispod jer ćeš si napraviti generalno sranje."

Znam ljude koji su vozili do 0% na bateriji i nikakvih problema nije bilo. Ponovno izmisljas i lazes. (Moguce da ovo vrijedi i za neke druge EV automobile, tj da mogu doci do 0% ali i da dalje imaju neku rezervu, medjutim osobno sa time nemam iskustva).

Prestani lagati i izmisljati stalno.

"počeo dizati famu oko Tesle kao super-duper uber auta." - moje misljenje da je TESLA 3 model odlican auto za novce. Pogledaj si gornji test, sa manjom baterijom real life range je skoro 100KM veci od ID.7 - zasto to nije "super-duper"

Hoces da ti pricam o servisima vezano za BMW-je aute ili Mercedes VS Tesla servisi i problemi? Sve ti to mogu pricati iz prakse i prve ruke. 

Valjda ne brijes da je ljudima TESLA prvi auto u zivotu pa da pisu sve iz guzice?

EDIT:

Gledaj ovaj link sa ovog timestamp:



Znaci TESLA je "uber-super" bolja od skoro svih drugih, domet, cijena po kilometrima, tezina, snaga motora etc.

 Daj se skoncentriraj i napiši nešto smisleno, s glavom i repom. Dao sam ti link na test auta do zaustavljanja, od njih 10 jedino je Tesla završio zbrikan, baš kao i u videu koji si sam postavio kao dokaz da može preći 30 km nakon "nule".

 

Time si sve dokazao, Teslu se ne vozi ispod nule, točka. Zapravo niti jedan drugi auto, to je glupost. Ni dizlo se ne vozi do zaustavljanja. I molim te, nemoj skretati temu, moja jedina primjedba na tvoje pisarije je bila da je 5% realna brojka i da nije pametno ići ispod, a pogotovo ne ispod nule. To se radi samo u slučaju nuklearnog napada, invazije zombija i sličnih tričarija.

 

A ono na početku je bila mirovna ponuda, ako ne želiš, mogu te gaziti do besvijesti i uživati u tome na najjače. Pa izvoli. Na tebe je

 
Ti razumijes da 5% nije isto ako imas domet 500KM na autu i 5% na auti koji ima 250KM domet

Ako imas auto koji ima domet 500KM - onda je 5% koliko ? 25KM ? Da li se slazemo sa time?

Ako imas TESLA sa LFP baterijama mozes ici do 0% bez ikakvih problema da ces unistiti auto i slicno. Ja ne kazem da je to "lose" isplanirano putovanje, ali ja osobno imam prijatelje koji voze auto (TESLA) i do 2-3% i to im je OK (imaju puno iskustva i znaju sto auto moze i koje rute su ok).

To kaj ti brijes da ce ti auto umrijeti ako dodjes na 0% je samo tvoje veliko neznanje.


14 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
Hazzard From da Hood kaže...
Nemon kaže...
Hazzard From da Hood kaže...

 Drug, nije nitko spreman, da samo 15% europljana uzme EV, kaos bi bio s mrezom i energijom, daj razmisli o elektro-energetskoj infrastrukturi na minutu, i kolka ulaganja tamo trebaju da bi se uopce potreba za punjenjem istih mogla "ispostovat"..

Ne govorim za sad, sutra ,preksutra, razmisljam o dugorocnom iliti daljoj buducnosti...

 

 
Zbilja me zanima (ne napadam te). To sto si napisao je tvoje misljenje ili si napravio neki izracun? Znaci STRUJA je doslovno moja struka (Ne bavim sada sa time. Znaci elektrane, visoko energetska postrojenja) i sranja koju ljudi pricaju vezano za struju je "out of this world".

Ljudi uopce nista ne kuze u smislu kapaciteta, potrosnje, proizvodnje, skladistenje i sve ostalo sto ide sa time.

Ovo je istrazivanje koje je napravljeno na tu temu:

https://www.eea.europa.eu/publications/electric-vehicles-and-the-energy


"Increased electricity demand

Additional electricity generation will be required in the European Union to meet the extra energy demand arising from an 80% share of electric vehicles in 2050. The share of Europe's total electricity consumption from electric vehicles will increase from approximately 0.03% in 2014 to around 4-5% by 2030 and 9.5% by 2050."


Znaci ako netko ne zna engleski

Godina: 2050
Flota vozila: 80% EV
Povecanje postrosnje struje do 2050: 9.5%

Na istom gornjem linku ima i po zemljama, i Hrvatska ce morati povecati nekih 15% proizvodnju medjutim i dalje je to realani iznos.

Uglavnom argument tipa "Joj kada bi svi presli na struju sve bi stalno" je toliko sranje i povraca mi se vec od njega.

Ovo je jako siroka tema i treba jako puno stvari uzeti u obzir, medjutim dovoljno je reci da se jako puno struje trosi i na FOSIL industriju koja preraduje naftu, od samih rafinerija, pa do transporta.

Glupo pitanje - sto mislis koliko se energije potrosi svake godine 50-60.000 tisuca cisterni koje voze gorivo u EU? (Ovakvih gluposti ima na stotine, jer ono kao EV "ostecuju" ceste, pa koliko onda ostecuje jedna cisterna koja ima 20 tona + gorivo u sebi?)


 Nisam ni shvatio to kao napad, svi imamo svoje misljenje haha, ali tnx...Da misljenje neko, jer konkretno ako gledam okolicu gdje sam zivio u RH(mali Slavonski gradic), mrezna infrastruktura je ubi boze..Hrvatska je Centralisticka drzava(ako smijem tako nazvat), sve se trpa u Zagreb(i "Velike" Gradove) tako da na tim podrucjima predpostavljam nebi bilo problema sa punjenjem, i bez problema bi se sto je Iggy naveo, dobilo trazenih 16A za svaku punionicu, te sto je Fer rekao, to je vrlo relativno lako za postic, samo, standardizacija....

 

Vratimo se sad na moju Pozesko-Slavonsku/Brodsko-Posavsku zupaniju, infrastruktura mreze, je uzas teski, Pozega,Sl.Brod, Nova.G jos ajde boze pomozi, okolna mjesta, katastrofa, sad koliko je takvih mjesta u Europi?, Puno i previse, od toga proilzlazi moje misljenje da bi vjerovatno bio kaos..

 

Cak i ovdije di sam u Njemackoj(okolina Stuttgarta), mali je "Gradic" ajmo ga tako nazvat, ima svega 5 javnih punionica, koja je jedna firma s kojima povremeno suradujem ugradivala, na temi o tome, infrastruktura nije bajna, zato su punionice tik uz srednjonaponske...

 

Struja je takoder i moja struka, bez brige, konkretno moje misljenje je da jednostavno treba jos vremena ulozit u planiranje i uvodenje standarda na punjace/instalaciju, kao sto je fer-de-lance rekao, ali i da se minimalni zahtjevi koje Old Iggy(koliko sam shvatio covjek iz EV ind.) spominje zadovolje...


"Pozesko-Slavonsku/Brodsko-Posavsku zupaniju, infrastruktura mreze, je uzas teski, Pozega,Sl.Brod, Nova.G jos ajde boze pomozi, okolna mjesta, katastrofa,"

Hrvatska je u kurcu za puno stvari ukljucujuci i gore navedeno - to je definitivno nesto sto se mora adresirati, medjutim imas punionicu u Slavonskom Brodu za TESLA i radi super (kada sam ja god tamo bio, nula problema). Znaci moze se. Ako jedna glupa Americka kompanija ima jebenu punionicu u Slavonskom Brodu - to znaci da kada ima volje ima i nacina.

Sto se tice EU supercharger punionice su svuda. 

(okolina Stuttgarta) - ima 3 superchargera? (Ove male i ne racunam)

Koliko treba jos?

https://www.google.com/maps/search/stuttgart+tesla+supercharger/@48.7899838,9.1010301,11.23z?entry=ttu

Ljudi koji nemaju EV auto nisu dovoljno aware koliko punionica ima i gdje ih sve ima, jer ih ne koriste.

Kao ljudi koji nemaju macke i pse, pa pojma nemaju koliko veterinara ima u njihovom kvartu (ili ih uopce nema).





16 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
DarK.xy kaže...
Old Iggy kaže...

Da bi punio sporo i konstantno veću količinu vozila moraš imati brdo punjača.

Da bi imao brdo punjača moraš imati poprilično dobro izvedena parkirna mjesta i instalacije. Punjenje od 800W je žali bože instalacija....

Kako sada onda funkcionira Oslo u Norveškoj? Po veličini je sličan ZG, a 1 od 3 ukupno registriranih automobila su EV (podatak star godinu dana, omjer je sada vjerojatno još veći jer je prodaja BEV/PHEV 90%)

 

 

Meni nije jasno zašto ljubitelji EV-ova stalno povlače Norvešku kad ona nije usporediva s apsolutno nijednom zemljom na svijetu.

Imaju ogromnu količinu para (i mogu mijenjati porezni sustav jako dobro), ogromne količie hidroenergije (pa ne brinu o zelenoj proizvodnji), bitno više stanovništva živi u kućama i imaju veći broj firmi koje zarađuju na punionicama na cestama.

 

Zagreb i Oslo ćemo po pitanju EV-ova možda moći uspoređivati za stotinjak - dvjesto godina, ako i onda.

Nemon kaže...
Hazzard From da Hood kaže...
 

Vratimo se sad na moju Pozesko-Slavonsku/Brodsko-Posavsku zupaniju, infrastruktura mreze, je uzas teski, Pozega,Sl.Brod, Nova.G jos ajde boze pomozi, okolna mjesta, katastrofa, sad koliko je takvih mjesta u Europi?, Puno i previse, od toga proilzlazi moje misljenje da bi vjerovatno bio kaos..

"Pozesko-Slavonsku/Brodsko-Posavsku zupaniju, infrastruktura mreze, je uzas teski, Pozega,Sl.Brod, Nova.G jos ajde boze pomozi, okolna mjesta, katastrofa,"

Hrvatska je u kurcu za puno stvari ukljucujuci i gore navedeno - to je definitivno nesto sto se mora adresirati, medjutim imas punionicu u Slavonskom Brodu za TESLA i radi super (kada sam ja god tamo bio, nula problema). Znaci moze se. Ako jedna glupa Americka kompanija ima jebenu punionicu u Slavonskom Brodu - to znaci da kada ima volje ima i nacina.




Baš ta SC punionica je savršeni primjer zašto infrastruktura nije dobra.

Na stranu primjer Broda, Požege i slično sa slabom infrastrukturom (gdje ljudi ne shvaćaju da je širi centar Zagreba u puno gorem stanju), ta punionica prikazuje sav problem:

1. Nalazi se van autoceste, iako je namijenjena onima s autoceste (što je slučaj s većinom SC kod nas),

2. Nalazi se "nigdje", iliti svaki put mi je tlaka puniti, a mora se ako se ide prema istoku,

3. Na AC ih je nemoguće staviti bez gadne investicije, a ne zna se tko bi ju pokrio,

4. Nemaš u blizini ništa, ni kavu popiti kako spada,

5. Mojim kolegama je obično normalno krenuti oko 4 iz Zagreba, stati tamo, napuniti (ako je neki od njih slobodan, dio ih ne radi i koliko se sjećam neki ne pune punom snagom), a onda dalje.

Iako je OK solucija (jer bolje nema), to je daleko od "rješenja", komparirajući s ICE.

8 godina
neaktivan
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
Nemon kaže...

 
Ti razumijes da 5% nije isto ako imas domet 500KM na autu i 5% na auti koji ima 250KM domet

Ako imas auto koji ima domet 500KM - onda je 5% koliko ? 25KM ? Da li se slazemo sa time?

Ako imas TESLA sa LFP baterijama mozes ici do 0% bez ikakvih problema da ces unistiti auto i slicno. Ja ne kazem da je to "lose" isplanirano putovanje, ali ja osobno imam prijatelje koji voze auto (TESLA) i do 2-3% i to im je OK (imaju puno iskustva i znaju sto auto moze i koje rute su ok).

To kaj ti brijes da ce ti auto umrijeti ako dodjes na 0% je samo tvoje veliko neznanje.


 A jasm ti već rekao da normalni auti imaju normalne kilometraže i da mi u priču s Teslom ne stavljaš Daciu. Ako ćemo tako, zažto ne bi pričali o dometu Pipi Strela ili Greypa? Jer 5% od 70 km je puno manje, ne, za razliku od tvog moćnog Tesle.

 

Ako smo to riješili, nemoj me nagovarati i uvjeravati da je normalno auto voziti do 0%. Nije normalno na benzincu, nije normalno na dizelu, još je manje normalno na električnom, a nimalo nije normalno ići ispod nule s Teslom jer je posljedica pretvaranje auta u ciglu i korištenje šlep službe. Dal će se nešto dogoditi s baterijom u tom slučaju nitko nije spominjao stoga se mani straw man argumenata. Nismo u Saboru.

Ja rekoh
16 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
ddarknessfairyy kaže...
Gajotres kaže...

Da mi je barem donekle normalna bike staza od Samobora do ZG-a ne bi auto vidio. Ovako kad udari magla i mrak od sajmišta bolje da me nema. 

 Bar ima nekakva cesta koja spaja, katastofalna, ali ima. Probaj doć od Samobora do Zaprešića ili još bolje do S. Marofa.   Prije ćeš doć pedalinom nego cestom. 

Uf jednom sam išao bikeom do Stubičkih toplica, kad nismo poginuli poslje Podsuseda. Na kraju smo vozili po onim pločama iznad onog za odvodnju kraj ceste.

Poruka je uređivana zadnji put ned 10.3.2024 17:37 (Gajotres).
14 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
fer-de-lance kaže...

Svaka do mjesta za punjenje bi se u tom slučaju dimenzionirala za maksimalno opterećenje (recimo da je tih 16A u pitanju) račvala se iz glavnog voda kroz zaštitu.

Ništa novo, standardna instalacija.

A praćenje opterećenja je u tom hipotetskom slučaju riješeno komunikacijom s vozilom (koja se već iovak izvodi u relejnoj kutiji onog kabela kojim se vozilo puni), uz protokol koji bi onda komunicirao s elektroenergetskim sustavom (taj protokol već odavno postoji) i regulirao snagu ovisno o potrebama (unutar okvira priključne snage na tom mjestu).

Znači, ne treba neke dodatne superduper sustave praćenja opterećenja jer se to već može izvesti postojećom opremom.

E sad, koliko će vremena trebati EU birokratima da se pozabave tom temom i usvoje takav standard je već drugo pitanje.

Stihijsko spajanje nije rješenje.

 

 

Svaka do mjesta za punjenje bi se u tom slučaju dimenzionirala za maksimalno opterećenje (recimo da je tih 16A u pitanju) račvala se iz glavnog voda kroz zaštitu.

Ništa novo, standardna instalacija.

 

Za ovo ti misliš dodatan vod od glavnih osigurača od stana/kuće pa prije fidovke ili?


A praćenje opterećenja je u tom hipotetskom slučaju riješeno komunikacijom s vozilom (koja se već iovak izvodi u relejnoj kutiji onog kabela kojim se vozilo puni), uz protokol koji bi onda komunicirao s elektroenergetskim sustavom (taj protokol već odavno postoji) i regulirao snagu ovisno o potrebama (unutar okvira priključne snage na tom mjestu). 

 

Koji su to protokoli?

 

Znači, ne treba neke dodatne superduper sustave praćenja opterećenja jer se to već može izvesti postojećom opremom.

 

Kojom bi ti opremom to riješio?

 

14 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
Feudalac kaže...
Nemon kaže...

 
Ti razumijes da 5% nije isto ako imas domet 500KM na autu i 5% na auti koji ima 250KM domet

Ako imas auto koji ima domet 500KM - onda je 5% koliko ? 25KM ? Da li se slazemo sa time?

Ako imas TESLA sa LFP baterijama mozes ici do 0% bez ikakvih problema da ces unistiti auto i slicno. Ja ne kazem da je to "lose" isplanirano putovanje, ali ja osobno imam prijatelje koji voze auto (TESLA) i do 2-3% i to im je OK (imaju puno iskustva i znaju sto auto moze i koje rute su ok).

To kaj ti brijes da ce ti auto umrijeti ako dodjes na 0% je samo tvoje veliko neznanje.


 A jasm ti već rekao da normalni auti imaju normalne kilometraže i da mi u priču s Teslom ne stavljaš Daciu. Ako ćemo tako, zažto ne bi pričali o dometu Pipi Strela ili Greypa? Jer 5% od 70 km je puno manje, ne, za razliku od tvog moćnog Tesle.

 

Ako smo to riješili, nemoj me nagovarati i uvjeravati da je normalno auto voziti do 0%. Nije normalno na benzincu, nije normalno na dizelu, još je manje normalno na električnom, a nimalo nije normalno ići ispod nule s Teslom jer je posljedica pretvaranje auta u ciglu i korištenje šlep službe. Dal će se nešto dogoditi s baterijom u tom slučaju nitko nije spominjao stoga se mani straw man argumenata. Nismo u Saboru.

 
Ti si rekao da je NULA NULA i da nije moguce ici nakon nule. Ja ti kazem da to nije istina. Da izmisljas. Da naravno da ce (bilo koji EV auto) crknuti kada potrosis bas sve, ali NULA (kada ti dodje na 0% na ekranu) najcesce (ne znam za kineske modele i slicno, tako da ne zelim reci da je 100% za sve) nije 0%

Isto tako "pretvaranje auta u ciglu i korištenje šlep službe." - da to ce se desiti ako vozis jos X kilometara - ali nula nije nula - prestati izmisljati.

https://www.i4talk.com/threads/driving-below-0-state-of-charge.10358/#:~:text=According%20to%20some%20YouTube%20videos,after%20the%20car%20is%20dead.

Evo ti isto informacija za BMW

Naravno da nitko pametan nece voziti do 0% i jos malo, samo radi fore, ali to su situacije koje se mozda nekada mogu desiti pa da znas na koliko mozes racunati.

Umjesto da kazes "Ok super, nekaj sam novo naucio" ti imas ego issue i drkas bezveze

Edit:

Evo ti video na youtube - znaci 20KM+ nakon 0%



Ovo nema veze sa "tvog moćnog Tesle" - tako je manje vise na svim tim EV autima - rezerva ispod 0% postoji i cak i kada full stanes (Kao BMW) nece ti se postati "cigla" (Moguce je da se to desi, ali moras doslovno sve sve isprazniti).

Poruka je uređivana zadnji put ned 10.3.2024 22:09 (Nemon).
8 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
mac92 kaže...

 

Svaka do mjesta za punjenje bi se u tom slučaju dimenzionirala za maksimalno opterećenje (recimo da je tih 16A u pitanju) račvala se iz glavnog voda kroz zaštitu.

Ništa novo, standardna instalacija.

 

1) Za ovo ti misliš dodatan vod od glavnih osigurača od stana/kuće pa prije fidovke ili?


A praćenje opterećenja je u tom hipotetskom slučaju riješeno komunikacijom s vozilom (koja se već iovak izvodi u relejnoj kutiji onog kabela kojim se vozilo puni), uz protokol koji bi onda komunicirao s elektroenergetskim sustavom (taj protokol već odavno postoji) i regulirao snagu ovisno o potrebama (unutar okvira priključne snage na tom mjestu). 

 

2)Koji su to protokoli?

 

Znači, ne treba neke dodatne superduper sustave praćenja opterećenja jer se to već može izvesti postojećom opremom.

 

3)Kojom bi ti opremom to riješio?

 

 1) ovisno o potrebama, npr. u zgradama bi išao dodatni vod do garaže (ako već nemaju adekvatni), naravno uz zakup i sve kaj ide uh to, s pripadajućom zaštitnom i spojnom opremom, pa razdvajanje na te 16A opet svaki sa svojom zaštitom (standardna instalacija), a u kućama ne treba ništa osim ako su baš na rubu s postojećim instalacijama, ali bi knda HEP-u bilo pametnije da ponude model dodatnog priključka samk za mjesto za punjenje, jer su im granice za zakup snage malo glupo definirane.

2) protokoli koji se koriste za uklopne satove, pametna brojila i javnu rasvjetu, i još par stvari.

3) isto kao i pod 2, HEP npr. već ima na nekim mjestima gotove "remote utičnice", tak da im to nije ništa novo.

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
Poruka je uređivana zadnji put pon 11.3.2024 6:40 (fer-de-lance).
15 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
Old Iggy kaže...
DarK.xy kaže...
Old Iggy kaže...

Da bi punio sporo i konstantno veću količinu vozila moraš imati brdo punjača.

Da bi imao brdo punjača moraš imati poprilično dobro izvedena parkirna mjesta i instalacije. Punjenje od 800W je žali bože instalacija....

Kako sada onda funkcionira Oslo u Norveškoj? Po veličini je sličan ZG, a 1 od 3 ukupno registriranih automobila su EV (podatak star godinu dana, omjer je sada vjerojatno još veći jer je prodaja BEV/PHEV 90%)

 

 

Meni nije jasno zašto ljubitelji EV-ova stalno povlače Norvešku kad ona nije usporediva s apsolutno nijednom zemljom na svijetu.

Imaju ogromnu količinu para (i mogu mijenjati porezni sustav jako dobro), ogromne količie hidroenergije (pa ne brinu o zelenoj proizvodnji), bitno više stanovništva živi u kućama i imaju veći broj firmi koje zarađuju na punionicama na cestama.

 

Zagreb i Oslo ćemo po pitanju EV-ova možda moći uspoređivati za stotinjak - dvjesto godina, ako i onda.

Nemon kaže...
Hazzard From da Hood kaže...
 

Vratimo se sad na moju Pozesko-Slavonsku/Brodsko-Posavsku zupaniju, infrastruktura mreze, je uzas teski, Pozega,Sl.Brod, Nova.G jos ajde boze pomozi, okolna mjesta, katastrofa, sad koliko je takvih mjesta u Europi?, Puno i previse, od toga proilzlazi moje misljenje da bi vjerovatno bio kaos..

"Pozesko-Slavonsku/Brodsko-Posavsku zupaniju, infrastruktura mreze, je uzas teski, Pozega,Sl.Brod, Nova.G jos ajde boze pomozi, okolna mjesta, katastrofa,"

Hrvatska je u kurcu za puno stvari ukljucujuci i gore navedeno - to je definitivno nesto sto se mora adresirati, medjutim imas punionicu u Slavonskom Brodu za TESLA i radi super (kada sam ja god tamo bio, nula problema). Znaci moze se. Ako jedna glupa Americka kompanija ima jebenu punionicu u Slavonskom Brodu - to znaci da kada ima volje ima i nacina.




Baš ta SC punionica je savršeni primjer zašto infrastruktura nije dobra.

Na stranu primjer Broda, Požege i slično sa slabom infrastrukturom (gdje ljudi ne shvaćaju da je širi centar Zagreba u puno gorem stanju), ta punionica prikazuje sav problem:

1. Nalazi se van autoceste, iako je namijenjena onima s autoceste (što je slučaj s većinom SC kod nas),

2. Nalazi se "nigdje", iliti svaki put mi je tlaka puniti, a mora se ako se ide prema istoku,

3. Na AC ih je nemoguće staviti bez gadne investicije, a ne zna se tko bi ju pokrio,

4. Nemaš u blizini ništa, ni kavu popiti kako spada,

5. Mojim kolegama je obično normalno krenuti oko 4 iz Zagreba, stati tamo, napuniti (ako je neki od njih slobodan, dio ih ne radi i koliko se sjećam neki ne pune punom snagom), a onda dalje.

Iako je OK solucija (jer bolje nema), to je daleko od "rješenja", komparirajući s ICE.

 

Dobro, ali vezano na raspravu znači može se!

 

Kod nas U HR kasnimo za dosta toga ali smo opet ispred npr recimo Bosne.. Br. kuća vs stanova je isto jako velik u HR. Većina naše struje je iz čistih i obnovljivih izvora (Krško, vjetro elektrane, itd..).

Možeš pričati što hoćeš ali čitava ova priča oko EV i infrastrukture se u zadnjih 10 godina razvija eksponencijalno.. jest da ima porođajne muke ali ide sve u tom smjeru.

16 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
DarK.xy kaže...
Old Iggy kaže...

Baš ta SC punionica je savršeni primjer zašto infrastruktura nije dobra.

Na stranu primjer Broda, Požege i slično sa slabom infrastrukturom (gdje ljudi ne shvaćaju da je širi centar Zagreba u puno gorem stanju), ta punionica prikazuje sav problem:

1. Nalazi se van autoceste, iako je namijenjena onima s autoceste (što je slučaj s većinom SC kod nas),

2. Nalazi se "nigdje", iliti svaki put mi je tlaka puniti, a mora se ako se ide prema istoku,

3. Na AC ih je nemoguće staviti bez gadne investicije, a ne zna se tko bi ju pokrio,

4. Nemaš u blizini ništa, ni kavu popiti kako spada,

5. Mojim kolegama je obično normalno krenuti oko 4 iz Zagreba, stati tamo, napuniti (ako je neki od njih slobodan, dio ih ne radi i koliko se sjećam neki ne pune punom snagom), a onda dalje.

Iako je OK solucija (jer bolje nema), to je daleko od "rješenja", komparirajući s ICE.

 

Dobro, ali vezano na raspravu znači može se!

 

Kod nas U HR kasnimo za dosta toga ali smo opet ispred npr recimo Bosne.. Br. kuća vs stanova je isto jako velik u HR. Većina naše struje je iz čistih i obnovljivih izvora (Krško, vjetro elektrane, itd..).

Možeš pričati što hoćeš ali čitava ova priča oko EV i infrastrukture se u zadnjih 10 godina razvija eksponencijalno.. jest da ima porođajne muke ali ide sve u tom smjeru.

"Može se" je jako rastezljiv pojam. Od "može se ukinuti automobil i voziti se samo javnim prijevozom i biciklom" preko "može se pustiti prirodnu tranziciju prema EV" do "može se ukinuti subvencioniranje EV-ova i ta sredstva prebaciti u izgradnju infrastrukture". Svašta se može, papir svašta trpi.

 

Sad, uspoređivati s jedne strane Norveškom, a s druge Bosnom je presmiješno, ne shvaćam smisao. Izvore koje navodiš su cca 50% ukupnih izvora (od toga vjetar i sunce samo par posto, s tim da sunce izbaci iz kalkulacije), ostalo je termo i uvoz. A jedino je Krško koliko - toliko "kontinuiran".

 

Priča se bilda umjetno, ne organski. Forsira se EV, ništa oko toga. A tu je glavni problem. Npr. kako iz turizma izvući lovu za infrastrukturu?

 

15 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
Old Iggy kaže...
DarK.xy kaže...
Old Iggy kaže...

Baš ta SC punionica je savršeni primjer zašto infrastruktura nije dobra.

Na stranu primjer Broda, Požege i slično sa slabom infrastrukturom (gdje ljudi ne shvaćaju da je širi centar Zagreba u puno gorem stanju), ta punionica prikazuje sav problem:

1. Nalazi se van autoceste, iako je namijenjena onima s autoceste (što je slučaj s većinom SC kod nas),

2. Nalazi se "nigdje", iliti svaki put mi je tlaka puniti, a mora se ako se ide prema istoku,

3. Na AC ih je nemoguće staviti bez gadne investicije, a ne zna se tko bi ju pokrio,

4. Nemaš u blizini ništa, ni kavu popiti kako spada,

5. Mojim kolegama je obično normalno krenuti oko 4 iz Zagreba, stati tamo, napuniti (ako je neki od njih slobodan, dio ih ne radi i koliko se sjećam neki ne pune punom snagom), a onda dalje.

Iako je OK solucija (jer bolje nema), to je daleko od "rješenja", komparirajući s ICE.

 

Dobro, ali vezano na raspravu znači može se!

 

Kod nas U HR kasnimo za dosta toga ali smo opet ispred npr recimo Bosne.. Br. kuća vs stanova je isto jako velik u HR. Većina naše struje je iz čistih i obnovljivih izvora (Krško, vjetro elektrane, itd..).

Možeš pričati što hoćeš ali čitava ova priča oko EV i infrastrukture se u zadnjih 10 godina razvija eksponencijalno.. jest da ima porođajne muke ali ide sve u tom smjeru.

"Može se" je jako rastezljiv pojam. Od "može se ukinuti automobil i voziti se samo javnim prijevozom i biciklom" preko "može se pustiti prirodnu tranziciju prema EV" do "može se ukinuti subvencioniranje EV-ova i ta sredstva prebaciti u izgradnju infrastrukture". Svašta se može, papir svašta trpi.

 

Sad, uspoređivati s jedne strane Norveškom, a s druge Bosnom je presmiješno, ne shvaćam smisao. Izvore koje navodiš su cca 50% ukupnih izvora (od toga vjetar i sunce samo par posto, s tim da sunce izbaci iz kalkulacije), ostalo je termo i uvoz. A jedino je Krško koliko - toliko "kontinuiran".

 

Priča se bilda umjetno, ne organski. Forsira se EV, ništa oko toga. A tu je glavni problem. Npr. kako iz turizma izvući lovu za infrastrukturu?

 

 

Htio sam reći da je moguće, a ne nemoguće, a norvežani su primjer za sve ostale. Znači distribucija/opskrba  el energije uz preinake može izdržati tranziciju na EV i to se upravo događa tamo.. ostale zemlje će naravno kasniti, neki manje, neki više 

16 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
DarK.xy kaže...
Old Iggy kaže...

"Može se" je jako rastezljiv pojam. Od "može se ukinuti automobil i voziti se samo javnim prijevozom i biciklom" preko "može se pustiti prirodnu tranziciju prema EV" do "može se ukinuti subvencioniranje EV-ova i ta sredstva prebaciti u izgradnju infrastrukture". Svašta se može, papir svašta trpi.

 

Sad, uspoređivati s jedne strane Norveškom, a s druge Bosnom je presmiješno, ne shvaćam smisao. Izvore koje navodiš su cca 50% ukupnih izvora (od toga vjetar i sunce samo par posto, s tim da sunce izbaci iz kalkulacije), ostalo je termo i uvoz. A jedino je Krško koliko - toliko "kontinuiran".

 

Priča se bilda umjetno, ne organski. Forsira se EV, ništa oko toga. A tu je glavni problem. Npr. kako iz turizma izvući lovu za infrastrukturu?

 

 

Htio sam reći da je moguće, a ne nemoguće, a norvežani su primjer za sve ostale. Znači distribucija/opskrba  el energije uz preinake može izdržati tranziciju na EV i to se upravo događa tamo.. ostale zemlje će naravno kasniti, neki manje, neki više 

Naravno da se može (s tim da izbaci Norvežane iz cijele priče).

Problem je što se mijenjanje kompleksnih okolina radi dugoročno i planski, za razliku od uvođenja EV-a.

Jedna od stvari je proizvodnja i distribucija. Ona kod nas nije baš dobra i bez EV-a, kamoli s njima.

8 godina
neaktivan
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
Nemon kaže...
Feudalac kaže...
Nemon kaže...

 
Ti razumijes da 5% nije isto ako imas domet 500KM na autu i 5% na auti koji ima 250KM domet

Ako imas auto koji ima domet 500KM - onda je 5% koliko ? 25KM ? Da li se slazemo sa time?

Ako imas TESLA sa LFP baterijama mozes ici do 0% bez ikakvih problema da ces unistiti auto i slicno. Ja ne kazem da je to "lose" isplanirano putovanje, ali ja osobno imam prijatelje koji voze auto (TESLA) i do 2-3% i to im je OK (imaju puno iskustva i znaju sto auto moze i koje rute su ok).

To kaj ti brijes da ce ti auto umrijeti ako dodjes na 0% je samo tvoje veliko neznanje.


 A jasm ti već rekao da normalni auti imaju normalne kilometraže i da mi u priču s Teslom ne stavljaš Daciu. Ako ćemo tako, zažto ne bi pričali o dometu Pipi Strela ili Greypa? Jer 5% od 70 km je puno manje, ne, za razliku od tvog moćnog Tesle.

 

Ako smo to riješili, nemoj me nagovarati i uvjeravati da je normalno auto voziti do 0%. Nije normalno na benzincu, nije normalno na dizelu, još je manje normalno na električnom, a nimalo nije normalno ići ispod nule s Teslom jer je posljedica pretvaranje auta u ciglu i korištenje šlep službe. Dal će se nešto dogoditi s baterijom u tom slučaju nitko nije spominjao stoga se mani straw man argumenata. Nismo u Saboru.

 
Ti si rekao da je NULA NULA i da nije moguce ici nakon nule. Ja ti kazem da to nije istina. Da izmisljas. Da naravno da ce (bilo koji EV auto) crknuti kada potrosis bas sve, ali NULA (kada ti dodje na 0% na ekranu) najcesce (ne znam za kineske modele i slicno, tako da ne zelim reci da je 100% za sve) nije 0%

Isto tako "pretvaranje auta u ciglu i korištenje šlep službe." - da to ce se desiti ako vozis jos X kilometara - ali nula nije nula - prestati izmisljati.

https://www.i4talk.com/threads/driving-below-0-state-of-charge.10358/#:~:text=According%20to%20some%20YouTube%20videos,after%20the%20car%20is%20dead.

Evo ti isto informacija za BMW

Naravno da nitko pametan nece voziti do 0% i jos malo, samo radi fore, ali to su situacije koje se mozda nekada mogu desiti pa da znas na koliko mozes racunati.

Umjesto da kazes "Ok super, nekaj sam novo naucio" ti imas ego issue i drkas bezveze

Edit:

Evo ti video na youtube - znaci 20KM+ nakon 0%



Ovo nema veze sa "tvog moćnog Tesle" - tako je manje vise na svim tim EV autima - rezerva ispod 0% postoji i cak i kada full stanes (Kao BMW) nece ti se postati "cigla" (Moguce je da se to desi, ali moras doslovno sve sve isprazniti).

 Prosrao si se sa onim "a išli su samo do 5%" i konačno si to priznao. Sve ostalo je suvišno.

Ja rekoh
8 godina
neaktivan
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
DarK.xy kaže...

 

Htio sam reći da je moguće, a ne nemoguće, a norvežani su primjer za sve ostale. Znači distribucija/opskrba  el energije uz preinake može izdržati tranziciju na EV i to se upravo događa tamo.. ostale zemlje će naravno kasniti, neki manje, neki više 

 Norveška je specifična zemlja po puno raznih stvari.  Jedna od njih je da oni inače troše nekoliko PUTA više struje nego ostatak Evrope. 16000+ kWh na godinu i to u vremenima prije EV-ova. Na infrastrukturu koja isporučuje 16k, nije teško dodati još 2k, to je samo 12%. Kod nas gje je prosjek 3,5 na godinu, dodati još 2,5 je bitno drugačije.

Ja rekoh
8 godina
neaktivan
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
fer-de-lance kaže...

2) protokoli koji se koriste za uklopne satove, pametna brojila i javnu rasvjetu, i još par stvari.

3) isto kao i pod 2, HEP npr. već ima na nekim mjestima gotove "remote utičnice", tak da im to nije ništa novo.

 

 Imam neki predosjećaj... Ja mislim da mreža sama za sebe daje dovoljno informacija bez ikakvih dodatnih protokola. Frekvencija i napon, fazni pomak, sve je to već oko nas. Auti koji su ozbiljni potrošači bi mogli pratiti te parametre i kad detektiraju pojačano naprezanje, smanjiti svoju snagu i olakšati mreži...

Ja rekoh
11 godina
offline
Re: Mercedes-Benz usporava prelazak na isključivo
Old Iggy kaže...

Naravno da se može (s tim da izbaci Norvežane iz cijele priče).

Problem je što se mijenjanje kompleksnih okolina radi dugoročno i planski, za razliku od uvođenja EV-a.

Jedna od stvari je proizvodnja i distribucija. Ona kod nas nije baš dobra i bez EV-a, kamoli s njima.

 u pravu si, no problem je u tome što bi industrija ostala na fosilnim gorivima duže nego treba, jer im je to isplativije i jer im je profit na prvom mjestu

a neke stvari poput ovih ipak stoje iznad kratkoročnog profita i očito je da ih treba 'pogurati'

nije to prvi put da se pruža otpor napretku, samo što ovaj put nije u pitanju samo napredak, nego i opstanak nas kao vrste na planetu 

da li bi to moglo bolje i s boljim planiranjem - svakako da bi, no nije baš da imamo vremena

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice