Laptopi.hr

poruka: 24
|
čitano: 22.346
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
offline
Laptopi.hr

Kakva su iskustva sto se tice ove trgovine ? Izgleda da se tek nedavno pojavila na nabava.net i cijene su joj medju boljima...

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Laptopi.hr

To je power computers trgovina.

 
0 0 hvala 1
14 godina
offline
Laptopi.hr

Narucio sam vec 3 puta od njih neke stvari, relativno brzo stigle, a cijene stvari koje sam uzeo su bile dosta ispod najmanje cijene ( razlika od 50-100 kn) na nabavi net dok sam uzimao

 
0 0 hvala 0
5 godina
offline
Laptopi.hr

Moze netko podijeliti iskustva s ovom trgovinom?

Gledam laptope kod njih, imaju dosta konkurente cijene i modele koji ne postoje u drugim trgovinama

Zanima jesu li pouzdani? Sto im znaci outlet ponuda?

 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Laptopi.hr
https://laptopi.hr/outlet-roba/

Sve je lijepo objasnjeno, mene odbija sto su sve strane tipkovnice
 
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Laptopi.hr
jaZey kaže...
https://laptopi.hr/outlet-roba/

Sve je lijepo objasnjeno, mene odbija sto su sve strane tipkovnice

 Kako smo napomenuli, laptopi programa Neprodanih zaliha dolaze sa raznih strana svijeta, pa su tako i njihove tipkovnice sa raznim lokalizacijama. Power Computers d.o.o. će na svaki takav laptop gravirati ili staviti naljepnice sa HR znakovima o svojem trošku, odnosno svaki kupac našeg laptopa dobiva to besplatno.

..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
3 godine
offline
Laptopi.hr

Jedno čudno iskustvo sa LAPTOPI.HR, vidit ćemo da li će završit kako treba...

 

Naručija 21.11. ( ponediljak ) miša Deathadder V2 X Hyperspeed za 371 kn ( popust uključen ), plus Razer Gigantus V2 za 101 kn. Sve je zajedno trebalo bit poklon nećaku za Božić. Malac se satire u školi i mokri san mu imat Razer gluposti, rekoh sebi, ajde počasti ga, zaslužija je... plus je cijena dobra prilika. Nakon narudžbe, odmah stiže mail da ako mogu, proslijedim potvrdu o uplati kako bi se roba pripremila. Napravim to, nakon 23.11 dobivam odgovor da je uplata prošla, vrijeme isporuke 5 do 8 dana.

 

28.11 ( ponediljak ) pitam ima li ikakvih informacija o narudžbi, dobivam odgovor da roba stiže krajem tjedna, da će se javit prije slanja.

02.12 ( petak ) dobivam odgovor, nakon slanja maila o tome di je pošiljka, da je stigla roba, ali nema miša. Nisu ga dobili i nije dostupan. Nude mi nešto drugo od Razera. Odgovaram da nije problem pričekat ako se radi o nekom razumnom roku. Odgovora nema. Bah!

 

Interesantno je da je u međuvrimenu cijena istoga miša dignuta na 591 kn ( popust uključen ), stoji da je dobavljiv kroz dva do tri dana, plus da je na zalihi?!

https://laptopi.hr/proizvod/razer-deathadder-v2-x-hyperspeed-wireless-ergonomic-gaming-mouse-eu-packagin/

 

Mislim, koji se vrag dešava? Nije im do prodaje miša po cijeni koju sam platija, pa sad zavlače i ne žele poslat? Treba čekat dugo na odgovor preko maila, komunikacija je ajme bože... kao da im neko zube čupa. Zasad iskustvo koje ostavlja gorak okus u ustima, vidit ćemo šta će bit dalje, ali nisam nimalo impresioniran.

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 2.12.2022 19:42 (Bevanda).
 
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Laptopi.hr
ista situacija s drugom firmom pa su mi na kraju ipak poslali i nije im tribalo nadoplatit razliku u cijeni, odgovori sam im da me ne zanima ako ce tek za 3 godine bit na stanju, doslo iduci tjedan a bilo mjesec dana sigurno nece.. nedaj im gušta imaju dobrih 20 dana za isporucit a to ako nisu u stanju onda neka zatvore firmu..

par puta sam naruciva sa laptopi.hr i uvik sve doslo uredno i brzo i nikakav problem pogotovo ovakav, nisu se valjda pokvarili.
3 godine
offline
Re: Laptopi.hr

@dabar Hvala na komentaru. Stavili su cijenu, ka kupac sam prista na njihove uvjete, pošteno platija. Želim da mi pošalju naručeno i amen. Nije problem pričekat, ali brate... nemojte me natezat.

14 godina
online
Laptopi.hr

Nedavno kupio neku robu kod njih, jer jedini imaju.

 

Sve došlo kako su i napisali. Bez ikakvih problema.

 

Preporučam.

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
online
Re: Laptopi.hr
Bevanda kaže...
Interesantno je da je u međuvrimenu cijena istoga miša dignuta na 591 kn ( popust uključen ), stoji da je dobavljiv kroz dva do tri dana, plus da je na zalihi?!

https://laptopi.hr/proizvod/razer-deathadder-v2-x-hyperspeed-wireless-ergonomic-gaming-mouse-eu-packagin/

Mislim, koji se vrag dešava? Nije im do prodaje miša po cijeni koju sam platija, pa sad zavlače i ne žele poslat? Treba čekat dugo na odgovor preko maila, komunikacija je ajme bože... kao da im neko zube čupa. Zasad iskustvo koje ostavlja gorak okus u ustima, vidit ćemo šta će bit dalje, ali nisam nimalo impresioniran.

 Salji prijavu na mingo. Ocito su nesto sjebali s cijenom i ne zele po toj cijeni prodat. Da stoji nedostupno ajde, ali ako je dostupno po vecoj cijeni stvari su jasne.

16 godina
offline
Laptopi.hr

Pratio sam jedan Asus laptop i bila cijena 12500 bez ikakvog popusta, za dva dana pogledam isti laptop i cijena 14500. Na kraju uzeo isti lap u Micronisu za 12500. 😐

Bolje biti bez one stvari nego bez srece!
Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Laptopi.hr
sandokan111 kaže...
Bevanda kaže...
Interesantno je da je u međuvrimenu cijena istoga miša dignuta na 591 kn ( popust uključen )... CUT...

 Salji prijavu na mingo. Ocito su nesto sjebali s cijenom i ne zele po toj cijeni prodat. Da stoji nedostupno ajde, ali ako je dostupno po vecoj cijeni stvari su jasne.

 

Razmišlja sam i o tome, ali dat ću im poštenu priliku da prvo odgovore na upit koji sam im posla ( oće li miš postati dostupan u razumnom roku ). Mogu pričekat još malo, zato i nisam popizdija na ovu situaciju, ali ditetu je brzo rođendan. 

 

Evo, screenshot narudžbe di se jasno vidi cijena miša koju sam ja platija, plus gore link sa dosta većom cijenom. I budaletini je očito da tu nešto smrdi.

 

EDIT: screenshot je bio katastrofa, moje isprike. Dodan novi, bez crnih rubova.

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 3.12.2022 5:07 (Bevanda).
3 godine
offline
Laptopi.hr

Jutros stiglo objašnjenje da se radi o narudžbama iz skladišta u Evropi, pa da bi tamo nema, automatika nije pokazala da nema... meh! Da ne mogu garantirati dostavu unutar dva tjedna, pa nude povrat para. Čak nisu znali da nemaju onu skuplju verziju ( kao to je lokalna veleprodaja, zato je skuplji ), pa sad nema nijedan Deathadder V2 X Hyperspeed na sajtu.

 

Sve je to low-skill balkansko preprodavanje. Nije vridno mog vrimena. Bože sačuvaj u slučaju garancijskog popravka da danas sutra moram jadnom ditetu objašnjavat zašto nema miša jedno tri miseca.

 

Ponudili su povrat novaca, prihvatija sam, samo zato da se vise ne natežem sa njima. A da bi opet pokuša kupit nešto u njih, ili preporučit ih kome drugome... nema proklete šanse.

 

Toliko od mene.

 
1 0 hvala 2
9 godina
online
Laptopi.hr

Zavaljalo te, pristao si. Ako nije vrijedno tvog vremena, svakako nije ni mog ni njihovog.

 
1 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Laptopi.hr

@sandokan

 

Viruj mi, svjesno sam prista da ih skinem sa neke stvari. Razlika u cijeni koju ću ja u ponediljak platit za miša lokalno je premala da bi se uopće inkomodira ( 70tak kuna )... A ukoliko njima više znači tih pišljivih 70 kuna od toga šta su me izgubili ka kupca, zajedno sa lošom reklamom, šta ovde, šta usmeno... neka im.

 

U mom slučaju su se pokazali vrhunski neprofesionalno, meni dovoljno da izbjegavan u vrlo širokom luku. Nadan se da će drugi imat više sriće.

13 godina
online
Laptopi.hr

Prvi puta kupovao kod njih (tlakomjer Omron M3), dostava 9. radni dan od uplate (kod narudžbe navedeno 5 do 9 dana), sve OK.

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
5 tjedana
offline
Laptopi.hr

Ja imam loše iskustvo, 2 tjedna nakon plaćanja proizvoda šaljem upit o statusu mojih narudžbi i nakon 30 min eto odgovora "Pozdrav ,Obje su obradi i naručene za Vas".

Nakon još 2 tjedna (mjesec dana je prošlo od moje uplate) šaljem upit kada mogu očekivati svoje narudžbe ali sada nema odgovora danima.

Nakon dodatnih par upita (neodgovorenih) kroz par dana dolazi poruka da im jedna narudžba stiže sljedeći tjedan (sad je ponedjeljak) i kad stigne odmah šalju a drugu narudžbu ne vide na isporuci i pitaju me da li ju želim otkazati.

Dakle zavlače me mjesec dana da bi mi na kraju rekli što su mogli odmah da jednog artikla nemaju a onda još daju rok od bar tjedan dana plus (nakon mjesec dana) za predmet koji imaju.

Ovakvu neprofesionalnost nisam nigdje doživio a da ne spominjem rok isporuke koji je bar meni duži nego iz Kine.

Tražio sam da mi otkažu obje narudžbe, još čekam odgovor od Laptopi.hr za to.

 

Uglavnom moje iskustvo je loše i frustrirajuće, kontakt jedino preko maila na koji danima ne odgovaraju.

Nikako ne bi više tamo kupovao niti nekom preporučio a artikle koje sam tamo kupovao po super cijenama našao sam u drugim hrvatskim web shopovima s vrlo malom razlikom.

Nadam se da će povrat novaca proći lakše nego kupovina i da neću morati pisati nastavak.

Poruka je uređivana zadnji put uto 16.4.2024 20:34 (novaTC).
 
4 0 hvala 0
10 mjeseci
offline
Re: Laptopi.hr
novaTC kaže...

Ja imam loše iskustvo, 2 tjedna nakon plaćanja proizvoda šaljem upit o statusu mojih narudžbi i nakon 30 min eto odgovora "Pozdrav ,Obje su obradi i naručene za Vas".

Nakon još 2 tjedna (mjesec dana je prošlo od moje uplate) šaljem upit kada mogu očekivati svoje narudžbe ali sada nema odgovora danima.

Nakon dodatnih par upita (neodgovorenih) kroz par dana dolazi poruka da im jedna narudžba stiže sljedeći tjedan (sad je ponedjeljak) i kad stigne odmah šalju a drugu narudžbu ne vide na isporuci i pitaju me da li ju želim otkazati.

Dakle zavlače me mjesec dana da bi mi na kraju rekli što su mogli odmah da jednog artikla nemaju a onda još daju rok od bar tjedan dana plus (nakon mjesec dana) za predmet koji imaju.

Ovakvu neprofesionalnost nisam nigdje doživio a da ne spominjem rok isporuke koji je bar meni duži nego iz Kine.

Tražio sam da mi otkažu obje narudžbe, još čekam odgovor od Laptopi.hr za to.

 

Uglavnom moje iskustvo je loše i frustrirajuće, kontakt jedino preko maila na koji danima ne odgovaraju.

Nikako ne bi više tamo kupovao niti nekom preporučio a artikle koje sam tamo kupovao po super cijenama našao sam u drugim hrvatskim web shopovima s vrlo malom razlikom.

Nadam se da će povrat novaca proći lakše nego kupovina i da neću morati pisati nastavak.

 slično iskustvo i kod mene, čekao sam 30 dana na isporuku, srećom nije mi bilo ništa hitno. što je najbolje cijelo to vrijeme je taj proizvod bio raspoloživ na njihovom webu i rok isporuke je stajao 5-9 radnih dana.

cijena je bila odlična, ali brzina isporuke loša, 30 dana je jednostavno po meni nedopustivo sporo.

12 godina
offline
Re: Laptopi.hr
Jako loše iskustvo. Naručeni artikl koji je ujedno plaćen nisu isporučili. uz koje kakve isprike o poteškoćama u lancu opskrbe. Ignoriraju moj zahtjev o storniranju narudžbe i povratu novca nakon isteka roka isporuke. Jako neprofesionalno i ne preporučujem kupovinu od njih.
 
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Laptopi.hr
Sebo009 kaže...
Jako loše iskustvo. Naručeni artikl koji je ujedno plaćen nisu isporučili. uz koje kakve isprike o poteškoćama u lancu opskrbe. Ignoriraju moj zahtjev o storniranju narudžbe i povratu novca nakon isteka roka isporuke. Jako neprofesionalno i ne preporučujem kupovinu od njih.

po zakonu su ti dužni i zatezne kamate

15 godina
offline
Laptopi.hr

Naručio Samsungov soundbar 10.4. (isti dan i uplatio), vrijeme isporuke 5-9 dana, reko super. Sve prošlo, dobio potvrdu da je narudžba u obradi i tu sve staje. 10 dana kasnije šaljem mail sa pitanjem što se trenutno događa sa mojom narudžbom, bez odgovora. Tjedan dana nakon maila pokušavam ih kontaktirat i preko WhatsAppa i direktno na broj mobitela, preusmjeravaju me na email adresu. Šaljem mail i kažem njima da mi jednostavno daju bilo kakvu povratu informaciju ili da mi otkažu narudžbu i vrate novce inače će sljedeći kontak bit putem odvjetnika. Odgovor dolazi kroz deset minuta (standard izgovor: "Nažalost, malo nam pošiljka u kojoj je i Vaša narudžba kasni. Obzirom da je riječ o uvozu, nemamo puno utjecaja na isporuku.
Nadamo se da će nam pošiljka uskoro biti isporučena, a Vas molimo za još malo strpljenja"). Zadnja poruka 23.4.2024. Izgleda da je vrijeme da se odvjetnik aktivira jer sa ovom bandom nema smisla raspravljat i molit za ono što je zapravo moje.

Poruka je uređivana zadnji put pon 6.5.2024 17:23 (ray_OGF).
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Laptopi.hr
ray_OGF kaže...

Naručio Samsungov soundbar 10.4. (isti dan i uplatio), vrijeme isporuke 5-9 dana, reko super. Sve prošlo, dobio potvrdu da je narudžba u obradi i tu sve staje. 10 dana kasnije šaljem mail sa pitanjem što se trenutno događa sa mojom narudžbom, bez odgovora. Tjedan dana nakon maila pokušavam ih kontaktirat i preko WhatsAppa i direktno na broj mobitela, preusmjeravaju me na email adresu. Šaljem mail i kažem njima da mi jednostavno daju bilo kakvu povratu informaciju ili da mi otkažu narudžbu i vrate novce inače će sljedeći kontak bit putem odvjetnika. Odgovor dolazi kroz deset minuta (standard izgovor: "Nažalost, malo nam pošiljka u kojoj je i Vaša narudžba kasni. Obzirom da je riječ o uvozu, nemamo puno utjecaja na isporuku.
Nadamo se da će nam pošiljka uskoro biti isporučena, a Vas molimo za još malo strpljenja"). Zadnja poruka 23.4.2024. Izgleda da je vrijeme da se odvjetnik aktivira jer sa ovom bandom nema smisla raspravljat i molit za ono što je zapravo moje.

 Meni su takvu istu poruku napisali slicnog datuma (takoder samsung soundbar), nakon toga saljem povratni mail da mi jave kakvo je stanje i stize li uskoro narudzba bez odgovora prodavaca vec tjedan dana.

15 godina
offline
Laptopi.hr

Evo mog iskustva sa njima, prvi put kupujem online kod njih:

19.04 naručio sam M.2 NVMe SSD., 22.04. dobijem e-mail da su primili uplatu i naručili disk sa centralnog skladišta.

Rok dostave 5-9 radnih dana, piše na njihovoj obavijesti.

30.04. dobijem, najvjerojatnije, „default“ poruku:

„Zbog neočekivanih poteškoća u našem lancu opskrbe, Vaša narudžba nije stigla u očekivanom roku.

Molimo Vas da nam pružite malo više strpljenja dok radimo na rješavanju ovog problema.

Vaše povjerenje nam je iznimno važno, te se trudimo osigurati da iskustvo kupovine kod nas bude što bolje.

 

Iskreno se ispričavamo zbog mogućih neugodnosti i zahvaljujemo na vašem razumijevanju.“

 

OK, kažem si, pričekati ću još malo, radim u logistiki/špediciji, pa mi je poznat globalni problem sa manjkom kvalificirane radne snage (skladištara, vozača kamiona).

 

13.05. pošaljem upit što je sa mojom narudžbom, nisam dobio nikakav odgovor.

17.05. malo prije sam poslao novi upit, pa ćemo vidjeti hoće li na njega reagirati.

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice