Kakvo je stanje kod nase domace autoindustrije? Ima li i tamo otpustanja?
Autoindustriju zahvatio novi val otpuštanja
- poruka: 18
- |
- čitano: 1.942
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
men s cini da ce iduca godina bit jos brutalnija po broju otkaza.
Kojim novim autima? ovima od 2.5-3 tone za 50t€, ili 0,9L mlincima od 20t€? Cijene auta su otisle 2-5x gore, plaće 0,2% dabogda svi propali i vratili se na kočije!
Al da, auti su preskupi. Ipak, manje od nekretnina.
Neka samo... Pred koju godinu si C segment solidan auto kupio za 20 000eur, sad je taj isti cca 28 000. Ako želiš opremu, jao si ga tebi s nekim markama. D segment nestaje, ali će ti za 45 000 prodati crossover lažno zvan SUV koji je na C platformi, a reklamira se kao D. I ima 3cy turbak ili za samo 55 000eur hibrid.
E da, i svima su zajednički cvrčci, nikad lošiji lakovi jer moraju biti na bio bazi, tanji limovi koji su ionako samo zona deformacije, ali se radi mild hibrid sklopova i CO2 normi štedi na kilaži pa se kiša čuje puno više nego na prethodnicima tamo 2012. I umjesto 20 kvalitetnih potenciometara i dugmadi stavljen je 10" (give or take) tablet koji je jeftiniji za implementaciju, ali ti ga nekako uspiju prodati kao premium.
Treba reset industrije.
Suza suzu sustize... Kada sam vidio da obican sljaker u njemackoj autoindustriji ima visu neto placu i od full stack developera sve mi je bilo jasno.
Netko treba platiti za sve te silne neravnoteze. Pa, ako ce Kinezi iskoristiti cijelu situaciju, neka im...
Kakvo je stanje kod nase domace autoindustrije? Ima li i tamo otpustanja?
-nema.. (oboje) :)
Suza suzu sustize... Kada sam vidio da obican sljaker u njemackoj autoindustriji ima visu neto placu i od full stack developera sve mi je bilo jasno.
Netko treba platiti za sve te silne neravnoteze. Pa, ako ce Kinezi iskoristiti cijelu situaciju, neka im...
Nije ti to nikakva neravnoteža nego zakon ponude i potražnje.
Neka samo... Pred koju godinu si C segment solidan auto kupio za 20 000eur, sad je taj isti cca 28 000. Ako želiš opremu, jao si ga tebi s nekim markama. D segment nestaje, ali će ti za 45 000 prodati crossover lažno zvan SUV koji je na C platformi, a reklamira se kao D. I ima 3cy turbak ili za samo 55 000eur hibrid.
E da, i svima su zajednički cvrčci, nikad lošiji lakovi jer moraju biti na bio bazi, tanji limovi koji su ionako samo zona deformacije, ali se radi mild hibrid sklopova i CO2 normi štedi na kilaži pa se kiša čuje puno više nego na prethodnicima tamo 2012. I umjesto 20 kvalitetnih potenciometara i dugmadi stavljen je 10" (give or take) tablet koji je jeftiniji za implementaciju, ali ti ga nekako uspiju prodati kao premium.
Treba reset industrije.
"Ovoga mjeseca niz je automobilskih kompanija najavio otpuštanja radnika, što dodatno signalizira da je sektor u krizi, primarno zbog nedostatka potražnje za novim automobilima"
Akcijska cijena 2015. vs 2024.
Ja sam vam vani u Grazu i mogu vam iz prve ruke reći da ode sve kvragu i ako se ovako nastavi budućnost ne izgleda svijetla za EU.
Firma Magna koja proizvodi dijelove za razne automobile Fisker,Mercedes-Benz...Prosle godine su trebali radit i sa Englezima ali je ugovor propao pa su otpustili 500ljudi.
Ove godine su otpustili 200 ljudi, Fisker je otišao u stečaj sa ogromnim dugom od nekoliko milijardi, Ocean koji su trebali prodavat za 40k€ prodavali su tu u Štajerskoj na aukciji za 10-15k€ znaci katastrofa.Kada pogledate sta se dogada u Njemackoj sa autoindustrijom znaci da su nas Kinezi vec pojeli a sve ide u prilog i ratu u Ukrajini koji je bio odskocna daska za Iran,Rusiju i Kinu da zaustave dominacijh EU i Amerike.
U jednu ruku mi je i drago da je tako Izrael treba stavnat sa zemljom, nase zapadne štetočine od politicara treba objesit kao sta su vjesali Saddama Hussina i Gaddafia.
Sa rusima bi u rat isli a nasa mladez ne zna niti pusku napunit a kada dodete u Berlin ili London kakvih pizduna sa ofarbanim glavom ima mislite da ste dosli u cirkus.
Kinezi rade 16h dnevno, kod nas kada radis preko 11h vec se dize cijela hajka iako razumijem jer ne bi i ja radio za privatnika dzaba.Kolega gore je pravo rekao kod nas u RH full stack developer ima satnicu kao tamo neki sljaker i BMW.
Eto vam ga na, slazem se sa Borisom isto idite svi kvragu ,nataknem vas.
Suza suzu sustize... Kada sam vidio da obican sljaker u njemackoj autoindustriji ima visu neto placu i od full stack developera sve mi je bilo jasno.
Netko treba platiti za sve te silne neravnoteze. Pa, ako ce Kinezi iskoristiti cijelu situaciju, neka im...
Treba ugasti proizvodnju i svi u full stack developere (što god to bilo - ne znam, niti želim znati )
A da kotač budalaština tipa - zapadni svijet će živjeti od prodaje usluga, a siromašni istok (Kina) će proizvoditi, nije možda došao iz tih voda, kad već pričamo o neravnoteži. Primjer -Twiter kupljen za 44 miljarde, pa tko bi išta nakon toga proizvodio. E pa ni kruh ti neće doći ako nema kamiona, mlina koji će samljeti, peći koja će ispeći i dr., pa ti prodaji usluge sam sebi.
No sve će to riještiti AI, pa se možemo vratiti reindustrijalizaciji.
Neka samo... Pred koju godinu si C segment solidan auto kupio za 20 000eur, sad je taj isti cca 28 000. Ako želiš opremu, jao si ga tebi s nekim markama. D segment nestaje, ali će ti za 45 000 prodati crossover lažno zvan SUV koji je na C platformi, a reklamira se kao D. I ima 3cy turbak ili za samo 55 000eur hibrid.
E da, i svima su zajednički cvrčci, nikad lošiji lakovi jer moraju biti na bio bazi, tanji limovi koji su ionako samo zona deformacije, ali se radi mild hibrid sklopova i CO2 normi štedi na kilaži pa se kiša čuje puno više nego na prethodnicima tamo 2012. I umjesto 20 kvalitetnih potenciometara i dugmadi stavljen je 10" (give or take) tablet koji je jeftiniji za implementaciju, ali ti ga nekako uspiju prodati kao premium.
Treba reset industrije.
Reset=Kinezi
Uglavno
Uglavno
užas. da se mene pita ja bi nacionaliziro* tvornicu Žetelica
inače kombajni ne spadaju u auto industriju, nego u poljoprivredne strojeve.
* poljoprivredni strojevi imaju strateški značaj, bez toga, možeš okačit plug na leđa i vuci.
Uglavno
U Hr posluje cca 140 tvrtki vezanih za autoindustriju :AD Plastik, Boxmark, Cimos-P.P.C. Buzet, Saint Jean Industries, Wollsdorf i, Yazaki ...-duži popis na str 34. brošure o autoindustriji u HR.
Stanje nije dobro, ali se radi ...otpuštanja su završila, sada je problem naći radnike
Među ostalima zašto nismo spomenuli Rimka ;) (samo da opet ne čitam litanije o njemu na forumu 🙏).
Za ozbiljno, stanje je napeto i u ostalim industrijama, mnoge tvrtke se jedva održavaju već neko vrijeme. Nadamo se boljim vremenima.