kaj nisu mogli, recimo, dat iskočni prozor s pitanjem/upozorenjem da li želiš skinut preko mobilnog ili ne.
Apple postavio granicu u App Storeu za download p
- poruka: 16
- |
- čitano: 5.078
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
i male stvari vesele
To je Apple.
Ti bi dao 1500 baksa za mob i jos imao izbora? Svasta.
kaj nisu mogli, recimo, dat iskočni prozor s pitanjem/upozorenjem da li želiš skinut preko mobilnog ili ne.
upravo to.. ovo je nebuloza da NE dozvoljavaju, koji K..... ih boli ako netko si nabije troškove? ako ima za smartphone, neće mu bit veći trošak za mobilni internet ahahahaha
Realno, ta blokada se lako moze zaobic tako sto se poigras u postavkama iOS-a. Onaj tko nije snalazljiv da gugla: "how to download larger apps on iPhone", mozda bolje da i ne skida takvu aplikaciju jer pitanje je koliko zna o megabajtima i svojem paketu Interneta...
Inace, Apple je tu blokadu stavio kako bi developere aplikacija prisilio da paze na velicinu finalne izvrsne datoteke (kao dodatan razlog, aplikacije su prakticki jedina stvar koju nemos drzat u iCloudu). Sjecam se jos prije kad je bilo 50 MB, a nemos sve assete za igru/aplikaciju staviti unutra da ne prede granicu. Pa se snadi, optimiziraj PNG-ove, smanjivaj paletu boja, koristi (sad vec zaboravljeni) JPEG-2000 koji je davao brutalnu kompresiju... Ako nista, bar je izazov.
Realno, ta blokada se lako moze zaobic tako sto se poigras u postavkama iOS-a. Onaj tko nije snalazljiv da gugla: "how to download larger apps on iPhone", mozda bolje da i ne skida takvu aplikaciju jer pitanje je koliko zna o megabajtima i svojem paketu Interneta...
Inace, Apple je tu blokadu stavio kako bi developere aplikacija prisilio da paze na velicinu finalne izvrsne datoteke (kao dodatan razlog, aplikacije su prakticki jedina stvar koju nemos drzat u iCloudu). Sjecam se jos prije kad je bilo 50 MB, a nemos sve assete za igru/aplikaciju staviti unutra da ne prede granicu. Pa se snadi, optimiziraj PNG-ove, smanjivaj paletu boja, koristi (sad vec zaboravljeni) JPEG-2000 koji je davao brutalnu kompresiju... Ako nista, bar je izazov.
O cemu ti, 3D igre imaju po nekoliko GB, kakvom ces to magijom pretvoriti u 200 MB. Mozda JPEG-2000
Realno, ta blokada se lako moze zaobic tako sto se poigras u postavkama iOS-a. Onaj tko nije snalazljiv da gugla: "how to download larger apps on iPhone", mozda bolje da i ne skida takvu aplikaciju jer pitanje je koliko zna o megabajtima i svojem paketu Interneta...
Inace, Apple je tu blokadu stavio kako bi developere aplikacija prisilio da paze na velicinu finalne izvrsne datoteke (kao dodatan razlog, aplikacije su prakticki jedina stvar koju nemos drzat u iCloudu). Sjecam se jos prije kad je bilo 50 MB, a nemos sve assete za igru/aplikaciju staviti unutra da ne prede granicu. Pa se snadi, optimiziraj PNG-ove, smanjivaj paletu boja, koristi (sad vec zaboravljeni) JPEG-2000 koji je davao brutalnu kompresiju... Ako nista, bar je izazov.
Ajme meni!
Kako cemo se sada dalje trolati kada na Appleu ne radi sve out of the box?
Aha, ostaje argument "dao sam 200€ za punjace, ne isplati mi se prelaziti sa iPhonea"
Kao android juzeri nemaju love...
apple i mogucnost izbora - dvije najvece suprotnosti ikad
kaj nisu mogli, recimo, dat iskočni prozor s pitanjem/upozorenjem da li želiš skinut preko mobilnog ili ne.
Ako imaš hiljadu eura za mobitel, valjda imaš i 20-tak za kućni internet. Kaj televizor ima svoj podatkovni SIM, laptop itd?
Apple PR klasika: "It is feature" (jer Apple "zna bolje" od svojih korisnika što oni, u stvari, žele).
Ovo je benigno: u pravilu, sve što rade lupe te po džepu i tvrde da je to za tvoje dobro.
O cemu ti, 3D igre imaju po nekoliko GB, kakvom ces to magijom pretvoriti u 200 MB. Mozda JPEG-2000
Eee, zacudio bi se sto se sve da strpat u 64 kb.
Koga zanima: http://www.theproduct.de/
Ovo je link na demo iz 2000 od tada se dosta napredovalo.
15 minuta tekstura, teksta, animacija i muzike stane u 64 kb
O cemu ti, 3D igre imaju po nekoliko GB, kakvom ces to magijom pretvoriti u 200 MB. Mozda JPEG-2000
Eee, zacudio bi se sto se sve da strpat u 64 kb.
Koga zanima: http://www.theproduct.de/
Ovo je link na demo iz 2000 od tada se dosta napredovalo.
15 minuta tekstura, teksta, animacija i muzike stane u 64 kb
Potpisujem, makar je offtopic (Apple i "dobre namjere").
Od istog tima: kkrieger - FPS Game in 96KB
O cemu ti, 3D igre imaju po nekoliko GB, kakvom ces to magijom pretvoriti u 200 MB. Mozda JPEG-2000
Eee, zacudio bi se sto se sve da strpat u 64 kb.
Koga zanima: http://www.theproduct.de/
Ovo je link na demo iz 2000 od tada se dosta napredovalo.
15 minuta tekstura, teksta, animacija i muzike stane u 64 kb
Izvini, ali to nema veze s mozgom. Ako imas velike teksture i radis projekt u nekom od engina (Unreal, Unity), ne mozes se pribliziti tim brojkama. Mozemo sad pricati o nekim miticnim uber programerima, ali ubaci GTA u 64kb lol.
Realno, ta blokada se lako moze zaobic tako sto se poigras u postavkama iOS-a. Onaj tko nije snalazljiv da gugla: "how to download larger apps on iPhone", mozda bolje da i ne skida takvu aplikaciju jer pitanje je koliko zna o megabajtima i svojem paketu Interneta...
Inace, Apple je tu blokadu stavio kako bi developere aplikacija prisilio da paze na velicinu finalne izvrsne datoteke (kao dodatan razlog, aplikacije su prakticki jedina stvar koju nemos drzat u iCloudu). Sjecam se jos prije kad je bilo 50 MB, a nemos sve assete za igru/aplikaciju staviti unutra da ne prede granicu. Pa se snadi, optimiziraj PNG-ove, smanjivaj paletu boja, koristi (sad vec zaboravljeni) JPEG-2000 koji je davao brutalnu kompresiju... Ako nista, bar je izazov.
O cemu ti, 3D igre imaju po nekoliko GB, kakvom ces to magijom pretvoriti u 200 MB. Mozda JPEG-2000
Hah, moja je greska kada ovako nesto napisem na forumu u kojem je postotak gamera poveci :)
Naravno da nisam ciljao na takve igre, vec na one koje cine vecinu potrosacke virtualne kosarice, poput Angry Birds, Candy Crash i slicno te naravno na sve aplikacije.
Valjda Apple misli da je malo tko odlucio skinuti PUGB na autobusnoj stanici gdje nemas wifi :)