Reklamacija u HG Spotu

poruka: 321
|
čitano: 58.867
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
online
Re: Reklamacija u HG Spotu
ihush kaže...
Garanciju daje proizvođač, kao i zamijenu u slučaju kvara (ne može ni trgovac nuditi, nije njegov proizvod-garancija, garancija se ne može kompenzirati drugim proizvodom-brandom i sl.).

U biti je ovo problem. Trošak jamstva vrlo rijetko snosi proizvođač u cijelosti, dapače, distributer i trgovac uvijek imaju nekakve troškove, plus kompleksan postupak novog jamstva.

"Problem" sa zakonom je što je opći, nije baš "naklonjen" IT-u. No nema drugog. Kao što Sandokan kaže, u slučaju kvara službeno postoje dvije opcije: isto ili povrat novca. Ni jedno ni drugo nije "lako izvedivo", a posebno nije usklađeno s proizvođačem.

9 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
sandokan111 kaže...
Tony Marconi kaže...

Da, a ti nisi u benefitu kad ti kartica rikne nakon dvije i pol godine a gazio si ju, clockao, dizao napone preko mjere i sad bi ti novac npr 3000 kn koliko si ju platio ?!

Ma nemoj.

Što je tebi, ne funkcionira trgovina tako, osim u tvom imaginarnom svijetu i u Hrvatskoj.

 

Ti si dobro rekao da je uračunata u cijenu kartice i garancija.

Da, ali zbog balkanskih lopova što brljaju s inf. opremom kad hoće i kako hoće.

 

Zbog takvih ljudi meni je kartica skuplja u startu 500kn.

 Mda. Ovi tamo u samsungu, intelu, nvidii svi imaju hrvatsku kao crno mjesto na mapi "omfg, moramo pazit na te zle hrvate, oni su glavni iskoristavaci garancija i prevara". Ne uopce te velike kompanije nemaju cijele odjele koji prate koliko se povrata vrsi po kojim trzistima i da li je to u skladu s njihovim internim mjerenjima RMA komponenti. Evo svi su zabranili izvoz u hrvatsku jer zli hrvati s 4 miliona stanovnika, od cega je valjda 400k platezno mocno ugrozavaju njihovu bilancu.

Malo si zabrijao, a ti zakoni koje je hrvatska uvela su vecinom preuzeti iz vecih drzava, tako da ne vrijede samo u mom imaginarnom svijetu i Hrvatskoj.

Kao prvo, moraš znati puno značenje riječi EKVIVALENTNO;

Ekvivalent (kasnolatinski aequivalens: koji je istovrijedan). 1. Stvar, čin, pojam, veličina istog značenja ili iste praktične vrijednosti prema drugoj stvari. – Ekvivalentan, istoznačan, istovrijedan, jednakovrijedan.

 

Ne brine se proizvođač kartica već uvoznik, zato je proizvod kod nas skuplji nego u većini "kulturnih" Eu zemalja.

 

Opet izbjegavaš odgovor na lagano pitanje;.

Od kud tebi moralno pravo, kako nemaš stida ne prihvatiti potpuno novu grafičku (realno, bolju od tvoje stare) u zamjenu, za karticu koju si gazio npr 2,5 godina, pokvarila se, i tražiti novac ?

Čovječe. ti dobiješ proizvod kojemu nakan cijeđenja tvoje kartice ponovno teče rok od 3 godine ?!

Hej, ako želiš još bržu, bolju, smiješ i doplatiti i opet si ti na dobitku.

Misliš da uvoznik ne može reći trgovini (nakon što mu trgovina pošalje karticu na servis dobavljaču odn uvozniku) u kojoj si kupio karticu; "garancija nije opravdana, korisnik je nepropisnim korištenjem (koje je navedeno na garanciji) oštetio karticu (overvoltao ju, npr.) i ne želimo mu dati zamjensku" !

 

I što ćeš sad ?

Možeš ih tužiti. "Pojeo vuk magare".

Trgovina nema više veze s tim, npr Microline kao uvoznik ti ne želi dati zamjensku karticu i što onda ?

Što ima više HG spot s tim ili bilo koja druga butiga inf. opreme ?

 

Držiš se zakona kao pijan plota a mnogi zakoni su glumpasti, besmisleni, što si vjerojatno i sam doživio u bilo kojoj životnoj sferi.

10 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
mbaksa kaže...

Napisao sam da bi profitirao kad bi u sklopu reklamacije dobio proizvod boljih performansi/karakteristika, za razliku od toga da ti trgovac da identični model. Razlika su performanse/karakteristike proizvoda - tu bi profitirao. Što tu nije jasno, i što je tu pogrešno? 

 To nije profit, ti ocito neznas sto je profit. A tvoj opis sam ti vec postavio pitanje na koje nisi odgovorio

sandokan111 kaže...
Opet tumacis tko je zasto uzeo neki proizvod jer je po tebi to posteno jer "ima jednake ili bolje karaketristike". Vrtimo se u krug. Ili prihvacas da mojih 1000kn vrijedi isto kao i tvojih te da ja mogu za svoje novce kupit tocno ono sto se meni svidja iz kojeg god ja to razloga htio, ili to ne prihvacas. Ako prihvacas, onda prihvati da ne razumijes i neznas zasto netko neki proizvod kupi, a ne uporno pises o "jednakim ili boljim karakteristikama". A ako pak ne prihvacas, onda nemamo dalje uopce sto pricat.

 

Tony Marconi kaže...

Kao prvo, moraš znati puno značenje riječi EKVIVALENTNO;

Ekvivalent (kasnolatinski aequivalens: koji je istovrijedan). 1. Stvar, čin, pojam, veličina istog značenja ili iste praktične vrijednosti prema drugoj stvari. – Ekvivalentan, istoznačan, istovrijedan, jednakovrijedan.

Isto pitanje tebi kao i mbaksi. Procitaj ovaj gore pasus, daj mi odgovor. Ako ovo moje gore stoji, daj mi primjer ekvivalentnih proizvoda. Ako ovo moje gore ne stoji, mozes se iskljucit iz rasprave sa mnom.

Tony Marconi kaže...
Opet izbjegavaš odgovor na lagano pitanje;.

Od kud tebi moralno pravo, kako nemaš stida ne prihvatiti potpuno novu grafičku (realno, bolju od tvoje stare) u zamjenu, za karticu koju si gazio npr 2,5 godina, pokvarila se, i tražiti novac ?

Čovječe. ti dobiješ proizvod kojemu nakan cijeđenja tvoje kartice ponovno teče rok od 3 godine ?!

Hej, ako želiš još bržu, bolju, smiješ i doplatiti i opet si ti na dobitku.

Nikakav odgovor ne izbjegavam, dao sam ti odgovor u onom gore pasusu. Otkud tebi pravo da ti meni diktiras sto cu ja kupit s svojih 1000kn? Ja sam uzeo jedan proizvod iz kojih god razloga sam htio. Taj koji mi ti nudis jednostavno necu, makar se tebi cini da su oni isti, meni nisu ocito. Ti udjes u trgovinu i kazes "molim jednu graficku za 1000kn" ili trazis odredjen model?

Nadalje, ni ti ne razumijes pojam garancije, njegove trzisne vrijednosti i marketinga koji kao takav predstavlja, a niti ne razumijes da je to svojevrstan ugovor izmedju tebe i proizvodjaca. Ti si to u startu platio. Ne vidim da se itko buni ako stvar izdrzi 3 godine garancije i crkne pa da trazi da mu se vrati dio novca jer je u startu platio nesto skuplje te 3 godine garancije. Ne samo to, ti valjda mislis da su intel, nvidia, samsung i slicni proizvodjaci postali toliki globalni predvodnici zato jer im tamo kontrolu kvalitete rade milica i pedja iz okruga gornjeg s 2 razreda osnovne, a da im marketing odradjuje dusko i okruga donjeg s 1 razredom pa eto, oni jadni ne znaju kroz sto im proizvodi prolaze u rukama korisnika. Oni jadni ne znaju sto se odobrava u garancijskom procesu. Nista oni jadni ne kuze tamo u tim velikim firmama i njih ce zli hrvati sve prevarit. Da, totalno su naivni, nisu se oni uopce susreli s ovim stvarima ikad.

Tony Marconi kaže...
"garancija nije opravdana, korisnik je nepropisnim korištenjem (koje je navedeno na garanciji) oštetio karticu (overvoltao ju, npr.) i ne želimo mu dati zamjensku" !

I što ćeš sad ?

Možeš ih tužiti. "Pojeo vuk magare".

Trgovina nema više veze s tim, npr Microline kao uvoznik ti ne želi dati zamjensku karticu i što onda ?

Što ima više HG spot s tim ili bilo koja druga butiga inf. opreme ?

 

Držiš se zakona kao pijan plota a mnogi zakoni su glumpasti, besmisleni, što si vjerojatno i sam doživio u bilo kojoj životnoj sferi.

Mogu oni sve to, al se to naravno sve moze rijesit. Da oni tek tako mogu nesto odbit na garanciju, odbili bi, al jasno je i njima, i meni (al tebi ocito ne) da to nemogu bez jakih razloga. Da, ti ih mozes tuzit na kraju krajeva i ako su odbili neosnovano ces dobit. To sto tebi tuzba predstavlja neki bauk, to je sad vec drugi par postola. Sad pretpostavljam sljedi ona "mi smo u Hrvatskoj, banana drzava, pojeo vuk magare".

Tony Marconi kaže...
Držiš se zakona kao pijan plota a mnogi zakoni su glumpasti, besmisleni, što si vjerojatno i sam doživio u bilo kojoj životnoj sferi.

Osobno imam prilicno dobra iskustva s zakonima. Problem obicno nastaje kad ih ljudi neznaju tumacit, pa u skladu s tim precjenjuju i podcjenjuju sto mogu, sto ne mogu. Jedini apsurdi koje sam sreo, a to je jasno su bili kad su puno veci novci u pitanju i kad se u pricu upletu sposobni odvjetnici s obe strane. Sva sreca, s tim nemam puno doticaja i to se u 99% slucajeva ne tice nas kao potrosaca.

ihush kaže...
Upravo zbog profita, tj maximiziranja, proizvođač nema lager za zamjenu. Jeftinije mu je računati na postotak škarta i vratiti novac, time maximizira profit.

 Pa to i je poanta. I sto se onda distributeri/trgovine imaju natezat dalje oko ovog ako proizvodjac ocito nije jer je on to itekako uracunao u svoju bilancu. Natezu se jer trosak trgovanja/poslovanja hoce prebacit na kupca. Da, imat ce zaje*ancije oko tog povrata. Da, "izgubit" ce nesto para al to je rizik poslovanja. I ja bi tako otvorio i banku i trgovinu al da nikakav rizik ne podnosim. Potpisivao bi ugovore, i naplacivao dok mi odgovara, al kad ja moram isplatit nesto jer se nisam pridrzavao ugovora bi fino rekao "cuj rista, ja to ipak ne bi ispunio, evo nekih novih uvjeta koji mi sad odgovaraju".

Poruka je uređivana zadnji put uto 6.12.2016 13:40 (sandokan111).
16 godina
online
Re: Reklamacija u HG Spotu
Tony Marconi kaže...
sandokan111 kaže...
Tony Marconi kaže...

Da, a ti nisi u benefitu kad ti kartica rikne nakon dvije i pol godine a gazio si ju, clockao, dizao napone preko mjere i sad bi ti novac npr 3000 kn koliko si ju platio ?!

Ma nemoj.

Što je tebi, ne funkcionira trgovina tako, osim u tvom imaginarnom svijetu i u Hrvatskoj.

 

Ti si dobro rekao da je uračunata u cijenu kartice i garancija.

Da, ali zbog balkanskih lopova što brljaju s inf. opremom kad hoće i kako hoće.

 

Zbog takvih ljudi meni je kartica skuplja u startu 500kn.

 Mda. Ovi tamo u samsungu, intelu, nvidii svi imaju hrvatsku kao crno mjesto na mapi "omfg, moramo pazit na te zle hrvate, oni su glavni iskoristavaci garancija i prevara". Ne uopce te velike kompanije nemaju cijele odjele koji prate koliko se povrata vrsi po kojim trzistima i da li je to u skladu s njihovim internim mjerenjima RMA komponenti. Evo svi su zabranili izvoz u hrvatsku jer zli hrvati s 4 miliona stanovnika, od cega je valjda 400k platezno mocno ugrozavaju njihovu bilancu.

Malo si zabrijao, a ti zakoni koje je hrvatska uvela su vecinom preuzeti iz vecih drzava, tako da ne vrijede samo u mom imaginarnom svijetu i Hrvatskoj.

Kao prvo, moraš znati puno značenje riječi EKVIVALENTNO;

Ekvivalent (kasnolatinski aequivalens: koji je istovrijedan). 1. Stvar, čin, pojam, veličina istog značenja ili iste praktične vrijednosti prema drugoj stvari. – Ekvivalentan, istoznačan, istovrijedan, jednakovrijedan.

 

Ne brine se proizvođač kartica već uvoznik, zato je proizvod kod nas skuplji nego u većini "kulturnih" Eu zemalja.

 

Opet izbjegavaš odgovor na lagano pitanje;.

Od kud tebi moralno pravo, kako nemaš stida ne prihvatiti potpuno novu grafičku (realno, bolju od tvoje stare) u zamjenu, za karticu koju si gazio npr 2,5 godina, pokvarila se, i tražiti novac ?

Čovječe. ti dobiješ proizvod kojemu nakan cijeđenja tvoje kartice ponovno teče rok od 3 godine ?!

Hej, ako želiš još bržu, bolju, smiješ i doplatiti i opet si ti na dobitku.

Misliš da uvoznik ne može reći trgovini (nakon što mu trgovina pošalje karticu na servis dobavljaču odn uvozniku) u kojoj si kupio karticu; "garancija nije opravdana, korisnik je nepropisnim korištenjem (koje je navedeno na garanciji) oštetio karticu (overvoltao ju, npr.) i ne želimo mu dati zamjensku" !

 

I što ćeš sad ?

Možeš ih tužiti. "Pojeo vuk magare".

Trgovina nema više veze s tim, npr Microline kao uvoznik ti ne želi dati zamjensku karticu i što onda ?

Što ima više HG spot s tim ili bilo koja druga butiga inf. opreme ?

 

Držiš se zakona kao pijan plota a mnogi zakoni su glumpasti, besmisleni, što si vjerojatno i sam doživio u bilo kojoj životnoj sferi.

- jesi ćorav ili samo spor? Vrati se koji post unazad.. dakle, dobit će novac, bez ikakvog natezanja.

- oko glumpastih zakona, tvojih procjena.. treba li dalje ili je ovo dovoljno za opomenu moda?

+ btw, proizvođač da bi na nekom tržištu prodavao robu, mora imati distributera ili svoje predstavništvo. On je odgovoran za sve kao deklaracije itd. i upravo on daje garanciju za svoj proizvod.

trgovac je pak odgovoran za robu, neovisno o proizvođaču, dvije različite osnove dok je u ovom slučaju sve riješeno garancijom.

.. čitaj polako, udahni i nauči argumentirati.

kao što insinuiraš moguću priču, da je garanciija odbijena, garancija je prihvaćena, razumiješ razliku? KAo i to da garancija ne može samo tako biti odbijena, tj obrazloženje odbijanja je isključivo kvar koji nije pokriven garancijom. O čemu pričaš? O nekoj praksi koja ide džonom na legitimno pravo kupca tj garnacije? Opali čekićem, to u većini slučajeva nije pokriveno i iz tog opravdanog razloga će biti odbijeno, odnosno garancija može garantirati i to kao što je npr toshiba .. pa i gubitak posla ili fizičko razbijanje, jasnije? Bez razloga? LOL ili za plakati koliko se smotanih autoriteta petlja u temu bez posljedica od modova..

To sve nema veze s trgovcem, niti to određuje distributer, to određuje 'šef' (proizvođač, vlasnik branda) kao što i daje garanciju. Distributer je samo lokalni servis, posrednik kao i dostava-taxi-pošta, dio lanca do kranjeg kupca. Od tog lanca, trgovac je zakonski obavezan s kupcem sve riješavati, ništa drugo (ne procjenjivati, odlučivati i sl.).

 

konkretan primjer je odličan, kao pravilo-zakon, kako bi svaki takav primjer trebao biti riješen. Sve ostalo je muljaža 'dijelova lanca'.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 6.12.2016 14:43 (ihush).
17 godina
moderator
online
Re: Reklamacija u HG Spotu
sandokan111 kaže...
mbaksa kaže...

Napisao sam da bi profitirao kad bi u sklopu reklamacije dobio proizvod boljih performansi/karakteristika, za razliku od toga da ti trgovac da identični model. Razlika su performanse/karakteristike proizvoda - tu bi profitirao. Što tu nije jasno, i što je tu pogrešno? 

 To nije profit, ti ocito neznas sto je profit. A tvoj opis sam ti vec postavio pitanje na koje nisi odgovorio

Možda ipak ti ne znaš što znači riječ profitirati. Ili bolje reći - ne želiš znati, jer ti ruši koncepciju.

9 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
ihush kaže...
- jesi ćorav ili samo spor? Vrati se koji post unazad.. dakle, dobit će novac, bez ikakvog natezanja.

- oko glumpastih zakona, tvojih procjena.. treba li dalje ili je ovo dovoljno za opomenu moda?

+ btw, proizvođač da bi na nekom tržištu prodavao robu, mora imati distributera ili svoje predstavništvo. On je odgovoran za sve kao deklaracije itd. i upravo on daje garanciju za svoj proizvod.

trgovac je pak odgovoran za robu, neovisno o proizvođaču, dvije različite osnove dok je u ovom slučaju sve riješeno garancijom.

.. čitaj polako, udahni i nauči argumentirati.

kao što insinuiraš moguću priču, da je garanciija odbijena, garancija je prihvaćena, razumiješ razliku? KAo i to da garancija ne može samo tako biti odbijena, tj obrazloženje odbijanja je isključivo kvar koji nije pokriven garancijom. O čemu pričaš? O nekoj praksi koja ide džonom na legitimno pravo kupca tj garnacije? Opali čekićem, to u većini slučajeva nije pokriveno i iz tog opravdanog razloga će biti odbijeno, odnosno garancija može garantirati i to kao što je npr toshiba .. pa i gubitak posla ili fizičko razbijanje, jasnije? Bez razloga? LOL ili za plakati koliko se smotanih autoriteta petlja u temu bez posljedica od modova..

To sve nema veze s trgovcem, niti to određuje distributer, to određuje 'šef' (proizvođač, vlasnik branda) kao što i daje garanciju. Distributer je samo lokalni servis, posrednik kao i dostava-taxi-pošta, dio lanca do kranjeg kupca. Od tog lanca, trgovac je zakonski obavezan s kupcem sve riješavati, ništa drugo (ne procjenjivati, odlučivati i sl.).

 

konkretan primjer je odličan, kao pravilo-zakon, kako bi svaki takav primjer trebao biti riješen. Sve ostalo je muljaža 'dijelova lanca'.

Nemoj biti bezobrazan i tako drsko pisati.

Objasni mi kako ćeš ti doći do proizvođača pored distributera.

Zato distributer (dijelom) i postoji, jer sva pokvarena roba se šalje njemu.

S proizvođačem proizvoda ti nemaš ništa i možeš im pisati milijun mailova kako distributer nije u pravu, ali ako  ti distributer ne odobri garanciju to je kraj priče jer ti Asus ili intel neće pored hrvatskog distributera poslati novu.

 

Nismo pisali o lupanju čekićem već o strućno pokvarenim karicama na isteku garancije koje velike grupe ljudi često kupuju na Njuškalu pokvare ih i mijenjaju za nove.

Da, nitko nije rekao da ne dobiju i novac.

Tebi spaljen GPU nije razlog za sumnju ?

Za tebe je od trgovinskih ekonomskih pravila kalo, rasip, lom i kvar samo lom razlog zbog kojeg ne bi dao novi proizvod a za bilo kakav dugi poremećaj  u radu kartice ti bi dao novu, bez provjere.

E, ja ne bih.

 

Samo sam spomenuo moral u tome svemu.

Ponavljam;

Od gejmera ima možda 10% ljudi koji ne overklockaju, overvoltaju već overclockane kartice i kad ima kartica prducne oni bez ikave grižnje savjesti traže novac makar im trgovac ili distributer korektno nudi zamjensku karticu iste ili bolje kvalitete. 

 

Ako si pročitao s razumijevanjem mogao si iščitati da se tu radi o moralnim vrijednostima, kulturi ponašanja, koje nedostaje i u pisanom obliku, koliko čitam.

12 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

Neću sad o "stručno" pokvarenim karticama nego o zadnjem dijelu tvog posta gdje govoriš o overklokiranju i upitaću te: Zašto nebi overklokirali kad i sam MSI uz grafičke kartice na DVD-u s driverima daje alat za overklok?

 

neda mi se
16 godina
online
Re: Reklamacija u HG Spotu
Tony Marconi kaže...
..

Nemoj biti bezobrazan i tako drsko pisati.

.

- naravno, isti čas kad počneš argumentirano raspravljati. Ili bar jednako korektnim tonom razgovora, vraćam istom mjerom :)

ostalo je besmisleno komnetirati, vrati se koji post unazad, možda pomogne.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
13 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
nicky.sl kaže...

Neću sad o "stručno" pokvarenim karticama nego o zadnjem dijelu tvog posta gdje govoriš o overklokiranju i upitaću te: Zašto nebi overklokirali kad i sam MSI uz grafičke kartice na DVD-u s driverima daje alat za overklok?

 

 pa vidis da misli da je karticu tako moguce spaliti, ocigledno zivi jos u 90-tima

Intel Core™ i7 Forever----- Battlelog: SoldierStippy
10 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
mbaksa kaže...

Možda ipak ti ne znaš što znači riječ profitirati. Ili bolje reći - ne želiš znati, jer ti ruši koncepciju.

Lol. Jedino sto rusi koncepciju ovdje je tvoje konstantno izbjegavanje odgovora na vrlo jednostavna pitanja koja uporno ignoriras. Jasno je i meni i tebi iz kojeg razloga.

U toj definiciji, naravno, sve jasno pise, i iz nje profita i dalje za mene nema. Dao 1000, dobio 1000, nikakvu "nematerijalnu" korist nisam ostvario. Buni te i koncept ugovora vidim.

Tony Marconi kaže...
Samo sam spomenuo moral u tome svemu.

Ponavljam;

Od gejmera ima možda 10% ljudi koji ne overklockaju, overvoltaju već overclockane kartice i kad ima kartica prducne oni bez ikave grižnje savjesti traže novac makar im trgovac ili distributer korektno nudi zamjensku karticu iste ili bolje kvalitete. 

 

Ako si pročitao s razumijevanjem mogao si iščitati da se tu radi o moralnim vrijednostima, kulturi ponašanja, koje nedostaje i u pisanom obliku, koliko čitam.

 Jedini tko tu ne cita s ikakvim razumjevanjem si ti. Buksna cita s razumjevanjem al ignorira jer mu je jasno da nije u pravu pa pokusava premjestit raspravu.

Vec sam ti napisao ja, iako se na mene nisi referencirao ovaj put, vec potpuno ignorira, deder mi pojasni kako su to intel, samsung i slicni postali globalni igraci na svim svjetskim trzistima, a jadni su eto tako naivni da im nije jasno da postoje ti neki ZLI HRVATI koji ce te za*ebat na svakom koraku i iskoristi tvoju dobrostivost prema kupcu? Kako im to nije jasno da postoje ti neki zakoni koje ZLI HRVATI mogu tako nemoralno iskoristavat da napakoste jadnim svjetskim firmama?

Uopce mi nije jasno kako mozes tako pretenciozno mislit da ti razumijes bolje ovu problematiku od ljudi koji su placeni puno puno vise za ovako nesto, rade na ovome po cijele dane, i ti isti ljudi, i dalje daju garancije, i dalje se nose s ZLIM HRVATIMA i njihovim prevarama bez ikakvih problema. Svasta.

 

9 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Stjepanj kaže...
 pa vidis da misli da je karticu tako moguce spaliti, ocigledno zivi jos u 90-tima

Što se ti javljaš ?!

Mislim ad si ti skurio bar desetak GPU-ova kartica i CPU-ova.

 

Jesi li mi se hvalio kako ćeš spaliti moj CPU i5 2500K (u jednom postu.)

Nemoj da ga sad nađem.

Ako misliš da se overvoltanjem ne može skuriti GPU donesi mi tvoju G karticu pa će ti tata pokazati da se može.

9 godina
protjeran
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
sandokan111 kaže...
Jedini tko tu ne cita s ikakvim razumjevanjem si ti. Buksna cita s razumjevanjem al ignorira jer mu je jasno da nije u pravu pa pokusava premjestit raspravu.

Vec sam ti napisao ja, iako se na mene nisi referencirao ovaj put, vec potpuno ignorira, deder mi pojasni kako su to intel, samsung i slicni postali globalni igraci na svim svjetskim trzistima, a jadni su eto tako naivni da im nije jasno da postoje ti neki ZLI HRVATI koji ce te za*ebat na svakom koraku i iskoristi tvoju dobrostivost prema kupcu? Kako im to nije jasno da postoje ti neki zakoni koje ZLI HRVATI mogu tako nemoralno iskoristavat da napakoste jadnim svjetskim firmama?

Uopce mi nije jasno kako mozes tako pretenciozno mislit da ti razumijes bolje ovu problematiku od ljudi koji su placeni puno puno vise za ovako nesto, rade na ovome po cijele dane, i ti isti ljudi, i dalje daju garancije, i dalje se nose s ZLIM HRVATIMA i njihovim prevarama bez ikakvih problema. Svasta.

 

A koja si mi ti znastvena informatičko trgovinska vertikala da bi tvoje postove, tvoja pisanja uzeo kao stručno mjerilo u pouzdanosti izjava ?!

Tko si ti ?

Sandokan ?!

MBaksu ću uvijek saslušati jer je informatičarski multipraktik, nema što ne zna.

 

Kad si ti logično odgovorio na moje pisanje ?

Utuvio si si nešto u vuglu i tepeš po svom, bez želje spoznati išta drugo.

 

Kao pedeseto, nepismen si.

"globalni igrači na svjetskim tržištima je PLEONAZAM" "istoznačnica kao što je nepravilno pisati čak što više , mala ptičica itd., jer sama riječ "globalni" igrači znače da su aktivni prodajom na svjetskom tržištu.

 

Globalno = Globus-cijela planeta.

10 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
Tony Marconi kaže...
Kao pedeseto, nepismen si.

"globalni igrači na svjetskim tržištima je PLEONAZAM" "istoznačnica kao što je nepravilno pisati čak što više , mala ptičica itd., jer sama riječ "globalni" igrači znače da su aktivni prodajom na svjetskom tržištu.

 

Globalno = Globus-cijela planeta.

U nedostatku argumenata, ljudi cesto pocnu pisat gluposti nevezane za ista. Kad si tako pismen, sljedece bi bilo da naucis logicke pogreske, kojih u tvoj postu ima par, al pretpostavljam da ti argumentirano raspravljanje bez logickih pogresaka predstavlja teret, isto kao i razumjevanje procitanog.

12 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

ma di je sad mortadela kad je čovjek treba 

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Reklamacija u HG Spotu
Tony Marconi kaže...
sandokan111 kaže...
Jedini tko tu ne cita s ikakvim razumjevanjem si ti. Buksna cita s razumjevanjem al ignorira jer mu je jasno da nije u pravu pa pokusava premjestit raspravu.

Vec sam ti napisao ja, iako se na mene nisi referencirao ovaj put, vec potpuno ignorira, deder mi pojasni kako su to intel, samsung i slicni postali globalni igraci na svim svjetskim trzistima, a jadni su eto tako naivni da im nije jasno da postoje ti neki ZLI HRVATI koji ce te za*ebat na svakom koraku i iskoristi tvoju dobrostivost prema kupcu? Kako im to nije jasno da postoje ti neki zakoni koje ZLI HRVATI mogu tako nemoralno iskoristavat da napakoste jadnim svjetskim firmama?

Uopce mi nije jasno kako mozes tako pretenciozno mislit da ti razumijes bolje ovu problematiku od ljudi koji su placeni puno puno vise za ovako nesto, rade na ovome po cijele dane, i ti isti ljudi, i dalje daju garancije, i dalje se nose s ZLIM HRVATIMA i njihovim prevarama bez ikakvih problema. Svasta.

 

A koja si mi ti znastvena informatičko trgovinska vertikala da bi tvoje postove, tvoja pisanja uzeo kao stručno mjerilo u pouzdanosti izjava ?!

Tko si ti ?

Sandokan ?!

MBaksu ću uvijek saslušati jer je informatičarski multipraktik, nema što ne zna.

 

Kad si ti logično odgovorio na moje pisanje ?

Utuvio si si nešto u vuglu i tepeš po svom, bez želje spoznati išta drugo.

 

Kao pedeseto, nepismen si.

"globalni igrači na svjetskim tržištima je PLEONAZAM" "istoznačnica kao što je nepravilno pisati čak što više , mala ptičica itd., jer sama riječ "globalni" igrači znače da su aktivni prodajom na svjetskom tržištu.

 

Globalno = Globus-cijela planeta.

 -spam.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
17 godina
moderator
online
Re: Reklamacija u HG Spotu
sandokan111 kaže...
mbaksa kaže...

Možda ipak ti ne znaš što znači riječ profitirati. Ili bolje reći - ne želiš znati, jer ti ruši koncepciju.

Lol. Jedino sto rusi koncepciju ovdje je tvoje konstantno izbjegavanje odgovora na vrlo jednostavna pitanja koja uporno ignoriras. Jasno je i meni i tebi iz kojeg razloga.

U toj definiciji, naravno, sve jasno pise, i iz nje profita i dalje za mene nema. Dao 1000, dobio 1000, nikakvu "nematerijalnu" korist nisam ostvario. Buni te i koncept ugovora vidim. 

Ponašaš se kao da ti hrvatski jezik nije materinji i kao da je riječi imaju samo jedno jedino značenje, a još je gore to što znaš o čemu govorim, što znaš da ne govorim to da si ti na toj reklamaciji zaradio lovu, ali i dalje ustraješ na tome. Umjesto da se baviš iznesenim konceptom, ti se baviš jezikom. Što piše u definiciji profitiranja? Piše izvući korist, zar ne? Onda znači da sam riječ profitiranje ispravno upotrijebio, a da ti namjerno pogrešno tumačiš moje izjave.

 

Ako trgovac ima identični model kartice i da ti nju umjesto pokvarene, nisi izvukao nikakvu korist. Došao si natrag na identično i isto.

 

Ako trgovac nema identični model kartice, ali ti ponudi ekvivalentnu (ima iste performanse, iste karakteristike), nisi izvukao nikakvu korist, ali nisi ni oštećen, nisi prevaren.

 

Ako trgovac nema identični model, a da ti novi model kartice koja košta isto i koja ima bolje performanse i/ili karakteristike, onda si ti na toj reklamaciji profitirao - onda si ti iz te reklamacije izvukao korist u odnosu na onu karticu koju si kupio.

 

Što tu nije jasno, što je netočno? Ako ni nakon svega ovoga nisi spreman prihvatiti činjenicu da riječ "profitiranje" ne znači samo i isključivo ostvarivanje novčane koristi, zamisli si da svugdje gdje sam napisao "profitiranje" piše "izvlačenje koristi".

 

Koliko vidim, problem je u tome što ti vrijednost/korisnost nečeg vidiš isključivo kroz prizmu plaćenog iznosa. Ja nisam govorio o tome i ako ti ustraješ na tome, ti se uopće ne dotičeš ovoga o čemu ja pišem - kao što rekoh, ja drumom, ti šumom.

10 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
mbaksa kaže...

Ponašaš se kao da ti hrvatski jezik nije materinji i kao da je riječi imaju samo jedno jedino značenje, a još je gore to što znaš o čemu govorim, što znaš da ne govorim to da si ti na toj reklamaciji zaradio lovu, ali i dalje ustraješ na tome. Umjesto da se baviš iznesenim konceptom, ti se baviš jezikom. Što piše u definiciji profitiranja? Piše izvući korist, zar ne? Onda znači da sam riječ profitiranje ispravno upotrijebio, a da ti namjerno pogrešno tumačiš moje izjave.

Ne bavim se nikakvim jezikom vec sam ti valjda na 5 razlicith nacina pokusao pokazat da ja nikakav profit nemam. Materijalan ni nematerijalan. Samo ti izbjegavas odgovorit na jednostavna pitanja jer znas da si u krivu. Ono sto mene u ovome smeta je iskazano u prijasnjim postovima koje ignoriras jer ti ne odgovaraju. Pokazao sam ti gdje profitiraju. Takodjer, trosak trgovanja pokusavaju prebacit na kupca. Te 2 stvari me smetaju jer su izmedju ostalog, oni ti koji su "prekrsili" ugovor i stavke na koje su se obvezali. Kad netko ne ispuni obveze, snosi "posljedice". Tebi je ovaj koncept nejasan.

Ti s druge strane mislis da mene smeta sto oni profitiraju a ne ja, i izbjegavas jednostavna objasnjenja gdje ti ja pokazujem da niti ja imam profit, niti je to poanta, vec recenica prije. Potpises nesto, ti se tog moras pridrzavat, a oni ne. Ma vidi bogati.

mbaksa kaže...
Ako trgovac nema identični model kartice, ali ti ponudi ekvivalentnu (ima iste performanse, iste karakteristike), nisi izvukao nikakvu korist, ali nisi ni oštećen, nisi prevaren.

Rofl. Ponovno ignoriras 5 puta postavljeno pitanje. U ovom slucaju, nisam izvukao korist, al sam itekako ostecen, i prevaren.

mbaksa kaže...
Ako trgovac nema identični model, a da ti novi model kartice koja košta isto i koja ima bolje performanse i/ili karakteristike, onda si ti na toj reklamaciji profitirao - onda si ti iz te reklamacije izvukao korist u odnosu na onu karticu koju si kupio.

Ne, ja nisam profitirao jer ti ne razumijes ugovor, garancije, a niti profit. Iz te reklamacije sve sto sam ja "izvukao" je da cu dobit svojih ulozenih 1000kn natrag, isto koliko sam i dao, a za to vrijeme sam koristio neki proizvod koji ocito nije bio onakav kakav se reklamirao.

mbaksa kaže...
Što tu nije jasno, što je netočno?

Da odgovoris na koje postavljeno pitanje kad nelogicno argumentiras, mozda bi ti bilo jasnije.

15 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Neda mi ae citati sve ovo gore ali cu napisat kako su mene kao klinca zajebali jos davno u hgspotu. Kupio slusalice koje su crkle za 4 dana. Htjeo sam povrat para a oni mi vratili pare ali bez pdva😂😂

"Nebi te jebo ni za bjdo kajameja"
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

neda se ni meni citati ovo gore ja davnih dana  sam zeznio pržilicu softverski dvd-a  tjedan prije isteka garancije oni mi dali novu sa većom brzinom snimanja, to su bile prve pržilice i koštale su preko 1000 kn :-) e sad me ubij jeli bio vemil ili hg spot nemrem se sjett jer danas vemila nema kod mene a hg spot nemam pojma gdje je

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

Nije mi jasna tvoja konstatacija oko profitiranja. Ako sam ja nešto platio 2000kn a za to mi se garantira tri godine, zašto bi tih 2000kn nakon dvi godine vridilo 1000 il 1500kn???

Ako sam dao 2000kn ja hoću natrag tih 2000kn ili proizvod koji košta 2000kn. Tehnologija je išla naprijed a vrijednost kune je takva kakva jest i zašto bi netko odbacio 500-1000kn što nikako nije zanemariva stavka u prosječnom Hrvatskom kućanstvu.

Ne zanima me što je fer a što ne a pod tim mislim na proizvod iste snage il neznam čega, u ovom slučaju je grafa u pitanju a što da sad meni crkne moja Asus P8Z77 kojih više nema ni za lijek, da li bi ja po tom konceptu triba prihvatiti ploču novijeg soketa ili tražiti nazad 1500-tinjak kuna koliko sam izbrojio za nju ???

Novac je jedino što mora biti mjerodavno u ovakvim slučajevima a ne nikakva zamjena za proizvod sličnih performansi il neznam što, novac ili isti proizvod i ništa drugo. Sve druge opcije smatram prevarama ili malverzacijama.

neda mi se
17 godina
moderator
online
Re: Reklamacija u HG Spotu
sandokan111 kaže...
Potpises nesto, ti se tog moras pridrzavat, a oni ne. Ma vidi bogati.

Zar odbijaju vratiti novac ako ti ne paše njihov prijedlog?

 

sandokan111 kaže...
mbaksa kaže...
Ako trgovac nema identični model kartice, ali ti ponudi ekvivalentnu (ima iste performanse, iste karakteristike), nisi izvukao nikakvu korist, ali nisi ni oštećen, nisi prevaren.

Rofl. Ponovno ignoriras 5 puta postavljeno pitanje. U ovom slucaju, nisam izvukao korist, al sam itekako ostecen, i prevaren.

Na koji način si oštećen i prevaren? Ako si tu oštećen i prevaren, onda si oštećen i prevaren i kad trgovac ima tvoj model grafičke kartice, jer ni tada ne možeš izvući van svojih 1000 kuna pa kupiti novi, brži, bolji model. U čem je razlika? 

 

sandokan111 kaže...
mbaksa kaže...
Ako trgovac nema identični model, a da ti novi model kartice koja košta isto i koja ima bolje performanse i/ili karakteristike, onda si ti na toj reklamaciji profitirao - onda si ti iz te reklamacije izvukao korist u odnosu na onu karticu koju si kupio.

Ne, ja nisam profitirao jer ti ne razumijes ugovor, garancije, a niti profit. Iz te reklamacije sve sto sam ja "izvukao" je da cu dobit svojih ulozenih 1000kn natrag, isto koliko sam i dao, a za to vrijeme sam koristio neki proizvod koji ocito nije bio onakav kakav se reklamirao.

I za tih 1000 kuna sad možeš kupiti karticu koja ima bolje performanse i/ili karakteristike nego ona koja ti se pokvarila - dakle, imao si korist od te reklamacije. Da je trgovac imao istu grafičku karticu, završio bi s karticom kakvu si i imao - sporijom. Da ti se kartica nije pokvarila, opet bi imao taj stariji model kartice - samo što tada ne bi imao novih godinu-dvije dodatne garancije.

 

Kako god okreneš, zahvaljujući padu cijena grafičkih kartica i razvoju tehnolgije, ako ti trgovac vrati lovu za tvoju pokvarenu, ti si završio s bržom/boljom grafičkom karticom. Dakle, imao si korist od te reklamacije.

 

sandokan111 kaže...
Da odgovoris na koje postavljeno pitanje kad nelogicno argumentiras, mozda bi ti bilo jasnije.

Ja sam tebi prvi postavio pitanja, i još k tome tvoja pitanja su vezana u pogrešnu interpretaciju onoga što sam napisao. Ja nemam namjeru braniti stavove koje si si ti umislio da imam, ja imam namjeru braniti isključivo svoje stavove. A da odgovoriš na koje postavljeno pitanje vidio kad nelogično argumentiraš (kad ne čitaš što sam napisao, nego što bi ti htio da sam napisao), možda bi ti bilo jasnije. Bezveze se pjeniš, vičeš prevara tamo gdje je nema - da odgovoriš na koje pitanje to bi i sam uvidio. Ali nećeš. Radije ćeš uporno i uporno izvrtati ono što sam napisao.

17 godina
moderator
online
Re: Reklamacija u HG Spotu
nicky.sl kaže...

Nije mi jasna tvoja konstatacija oko profitiranja. Ako sam ja nešto platio 2000kn a za to mi se garantira tri godine, zašto bi tih 2000kn nakon dvi godine vridilo 1000 il 1500kn???

Znači, napisao sam ovo:

 

Ako trgovac ima identični model kartice i da ti nju umjesto pokvarene, nisi izvukao nikakvu korist. Došao si natrag na identično i isto.

 

Ako trgovac nema identični model kartice, ali ti ponudi ekvivalentnu (ima iste performanse, iste karakteristike), nisi izvukao nikakvu korist, ali nisi ni oštećen, nisi prevaren.

 

Ako trgovac nema identični model, a da ti novi model kartice koja košta isto i koja ima bolje performanse i/ili karakteristike, onda si ti na toj reklamaciji profitirao - onda si ti iz te reklamacije izvukao korist u odnosu na onu karticu koju si kupio.

 

Zar nisi u trećem slučaju profitirao u odnosu na prvi slučaj? Dakle, završio s boljim uređajem nego da ti je trgovac pokvarenu robu zamijenio identičnim modelom? Sa starom karticom si imao, ne znam, 40 fps u svojoj omiljenoj igri, s novim modelom bi imao 60 fps. Nisi onda profitirao time? Nisi dobio neku korist reklamacijom u odnosu na situaciju kad reklamiraš robu koju trgovac još uvijek ima na lageru? Ne kužim kako itko može reći da tom reklamacijom nema neku korist u odnosu na reklamaciju kad trgovac ima identični proizvod.

 

 

Ajmo vidjeti još nešto - kupio si grafičku karticu za 2000 kuna. Za par godina ti se ona pokvari, reklamiraš je, a igrom slučaja trgovac još uvijek ima na lageru taj model grafičke kartice, samo što sad više ne košta 2000 kuna, nego košta 1500 kuna. Ako ti on sad da isti model kartice koji si donio na reklamaciju, je li te on time oštetio za 500 kuna? Ako te time nije oštetio za 500 kuna, kako bi te oštetio ako bi ti ponudio karticu istih performansi/karakteristika, samo druge oznake modela ili od drugog proizvođača, koja isto sad košta 1500 kuna? Ili te je oštetio u oba slučaja, ili te nije oštetio ni u jednom. Tim više što ti on ponudi ovu drugu grafičku karticu - ti je nisi prisiljen uzeti, možeš uzeti natrag svoju lovu.

 

nicky.sl kaže...

Novac je jedino što mora biti mjerodavno u ovakvim slučajevima a ne nikakva zamjena za proizvod sličnih performansi il neznam što, novac ili isti proizvod i ništa drugo. Sve druge opcije smatram prevarama ili malverzacijama.

Ako tako gledaš, onda je prevara ili malverzacija i ako ti trgovac za reklamaciju tvoje 2000 kn plaćene kartice da identičnu takvu karticu, samo što ona u vrijeme reklamacije košta 1500 kuna. 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 7.12.2016 21:44 (mbaksa).
12 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

Slažem se ja s tobom u tome da bi u neku ruku "profitirao" kad bi dobio za iste novce jaču grafu, ali kod mene je novac referenca i stoga nebi profitirao jer bi dovio istu vrijednost u novcu gledano.

Novac i ništa drugo, oko njega se vrti cijeli svijet i zbog njega ustajemo u ranu zoru da bi rintali za nekog izrabljivača.

neda mi se
17 godina
moderator
online
Re: Reklamacija u HG Spotu
nicky.sl kaže...

Slažem se ja s tobom u tome da bi u neku ruku "profitirao" kad bi dobio za iste novce jaču grafu,

I po istom principu, ako bi ti trgovac ponudio ekvivalentnu grafičku karticu, ne bi te time oštetio, nego bi ti praktički došao na isto na čemu si i bio ili na čemu bi bio da je trgovac još uvijek u ponudi imao tvoj model grafičke kartice. I zato mi je apsurdno kad netko, kao kolega sandokan, tvrdi da si oštećen time što ti je prodavač to ponudio. Em ti je ponudio to, nije te prisilio da prihvatiš ponudu, em ti je ponudio nešto čime nisi oštećen, nego samo ne bi profitirao (ili ako baš tako hoće - "profitirao" - kao da je nužno za svako preneseno značenje stavljati navodnike) kao da ti je vratio lovu ili da ti je ponudio grafičku karticu iste cijene.

 

Mislim, ako netko tako gleda na ponudu koja trgovcu ide u korist, je li isto tako onda dosljedan prema ponudi koja njemu ide u korist? Kad ti recimo trgovac izađe u susret, a nije trebao? Hoće onda reći - ne, neću tako, hoću točno i samo ono što ste dužni napraviti. Ponaša se prema trgovcima kao da su mu neprijatelji.

 

nicky.sl kaže...

ali kod mene je novac referenca i stoga nebi profitirao jer bi dovio istu vrijednost u novcu gledano.

To je drugi kontekst. Ja o profitiranju u tom kontekstu nisam nigdje pisao. Još sam i više puta naglašavao da kupac ima pravo na plaćeni iznos.

12 godina
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu

Istina je da realno gledano nebih bio na gubitku kad bi mi trgovac ponudio grafu iste snage ali je istina i da bih se osjećao zakinutim. Tu sad dolazi do maše ljudske prirode gdje želimo izviću što bolje za što manje i baš zato smatram da je najpoštenije vratit novac.

Nećemo ovdje moralizirati al život me naučio da pored svih moralnih načela i uvjerenja u svima čući onaj mali crveni s rogovima i vilama.

neda mi se
12 godina
offline
Reklamacija u HG Spotu

Prije negdi pola godine su mi crkle sluške Spedlink Meduza il tako nekako, platio sam ih 300kn na nekoj od akcija u Svijetu medija.

Poslao sam ih njima i za desetak dana mi je javljeno da mi je odobren povrat novca, meni odmah kliker uključi zašto kad imaju iste u ponudi i tad sam malo bolje pogledao ponudu i vidio da su 150kn skuplje nego kad sam ih ja kupio.

Nisam riječ rekao već sam uzeo 300kn i kupio druge također kod njih. Smatram da sam postupio fer.

neda mi se
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Reklamacija u HG Spotu

Mislim da je ova tema otisla u krivom, ali zanimljivom smjeru. Bilo bi zanimljivo kada bi sve zavrsilo na sudu i da o svemu odlucuju oni koje je zakon predvidio kao strucnjake za to podrucje...

Naravno nikome se ne ide na sud i ne razvlaci zbog 'relativnog' iznosa, ali bas bi volio vidjeti eventualnu presudu. Objektivno bi bilo da dobijes nesto slicnih performansi sto si i platio.

Ne bi se cudio da to uskoro postane praksa.... Kako je sve u svijetu krenulo...

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
moderator
online
Re: Reklamacija u HG Spotu
nicky.sl kaže...

Istina je da realno gledano nebih bio na gubitku kad bi mi trgovac ponudio grafu iste snage ali je istina i da bih se osjećao zakinutim. Tu sad dolazi do maše ljudske prirode gdje želimo izviću što bolje za što manje i baš zato smatram da je najpoštenije vratit novac.

Možda bi se osjećao zakinutim (tako bi se zapravo mogao osjećati samo ako bi prihvatio ponudu, jer ako je ne prihvatiš, ne možeš biti zakinut ni na koji način), ali treba imati u vidu da je cijela situacija zapravo sreća u nesreći - skoro ko da si dobio manji iznos na lutriji. Pa ti se onda čini kao da ti trgovac nije dao srećku u ruke. Nije da ti ju ne prizna, nego ti je samo nije dao u ruke kako bi ti njemu mogao - evo srećke, želim je unovčiti.

 

A sreća je samo u tome što trgovac nema isti proizvod i u tome što je razlika u cijeni između ekvivalentnog i kupljenog proizvoda - postojeća.

 

Što ako u međuvremenu nije pala cijena proizvoda? A trgovac nema više isti takav, nego ti ponudi drugi istih performansi/karakteristika - onda se vjerujem ne bi osjećao na gubitku. Znači, cijeli taj "osjećaj gubitka" proizlazi iz pada cijene uređaja. Taj "osjećaj gubitka" je zapravo osjećaj neostvarenja dobitka, odnosno izostanak osjećaja da si dobio nešto besplatno.

 

Što se tiče toga da je najpoštenije vratiti novac - u savršenom svijetu, u kojem ne bi bilo kretanja cijena i u kojem ne bi bilo troškova reklamacije, to bi bilo tako. No kako ne živimo u takvom svijetu... Ti ćeš tu biti na dobitku jer ćeš dobiti bolji uređaj nego onaj kojeg si kupio, a prodavač će imati neke troškove zbog reklamacije - znači bit će na gubitku ako novac ne potrošiš kod njega, a ako potrošiš kod njega znači da će u konačnici imati nižu maržu (zbog troškova vezanih uz reklamaciju).

 

 

 

Bit će sad zanimljivo vidjeti kako će se razvijati situacija sa SSD-ovima, koji su poskupjeli za 10-ak posto. Ako trgovac nema isti proizvod za reklamaciju, kupac traži pare natrag pa onda s njima ne može kupiti ekvivalentni proizvod, nego mora doplatiti. Hoće li neki trgovac izaći kupcima u susred pa im ponuditi ekvivalentni proizvod za reklamaciju i bez nadoplate? Sumnjam, ali ostaje za vidjeti...

 

nicky.sl kaže...

Prije negdi pola godine su mi crkle sluške Spedlink Meduza il tako nekako, platio sam ih 300kn na nekoj od akcija u Svijetu medija.

Poslao sam ih njima i za desetak dana mi je javljeno da mi je odobren povrat novca, meni odmah kliker uključi zašto kad imaju iste u ponudi i tad sam malo bolje pogledao ponudu i vidio da su 150kn skuplje nego kad sam ih ja kupio.

Nisam riječ rekao već sam uzeo 300kn i kupio druge također kod njih. Smatram da sam postupio fer.

Situacija očito nije bila fer prema tebi. Mada ni ne znam što si mogao učiniti - prijetiti im nek ti daju druge kad ih i dalje imaju u ponudi? Opet, da su ti dali druge slušalice, oni bi na poslovanju s tobom vjerojatno izgubili lovu. Ako bi se zbog čega trebao osjećati oštećenim, to je upravo ta situacija koja ti se tu dogodila. A ne zbog onog što bi ti trgovac ponudio ekvivalentni (a cjenovno jeftiniji) proizvod. Tu te ništa nisu ni pitali!

 

 

Slažem se da je generalno gledano najbolje da se vrati lova. Nekad to neće biti fer prema kupcu, nekad prema trgovcu. Ali vrištati "prevara" samo zato jer se kupcu posrećilo (pokvarila mu se komponenta kojoj je cijena kroz koju godinu dosta pala) a trgovac se nije sam ponudio da mu unovči tu srećku - mi je bezveze. A ekstra bezveze mi je takva situacija kad se radi o preprodanom uređaju bez računa. Tu je kupac osvojio džekpot. 

 

17 godina
moderator
online
Re: Reklamacija u HG Spotu
Mrgud Veliki kaže...

Mislim da je ova tema otisla u krivom, ali zanimljivom smjeru. Bilo bi zanimljivo kada bi sve zavrsilo na sudu i da o svemu odlucuju oni koje je zakon predvidio kao strucnjake za to podrucje...

Naravno nikome se ne ide na sud i ne razvlaci zbog 'relativnog' iznosa, ali bas bi volio vidjeti eventualnu presudu. Objektivno bi bilo da dobijes nesto slicnih performansi sto si i platio.

Ne bi se cudio da to uskoro postane praksa.... Kako je sve u svijetu krenulo...

U zakonu se ne spominju slične performanse. To može biti stvar dogovora kupca i trgovca. Tako da su tu stvari jasne - trgovac koji bi prisilio kupca na to bi izgubio na sudu. Ali nije zabranjeno da se kupac i trgovac dogovore. A korisnost dogovora može ići na jednu ili drugu stranu - nekad će trgovac izaći kupcu u susret kako bi ga zadržao i povećao svoj ugled. Nekad će kupac prihvatiti ponudu trgovca koja možda njemu ne ide u korist jer procijeni da je ponuda ipak OK, ili mu se možda više ne da gubiti vrijeme ili živce. Ljudi se mogu dogovoriti. Ako ne uspiju - tu je sud.

16 godina
odjavljen
offline
Re: Reklamacija u HG Spotu
mbaksa kaže...
Mrgud Veliki kaže...

Mislim da je ova tema otisla u krivom, ali zanimljivom smjeru. Bilo bi zanimljivo kada bi sve zavrsilo na sudu i da o svemu odlucuju oni koje je zakon predvidio kao strucnjake za to podrucje...

Naravno nikome se ne ide na sud i ne razvlaci zbog 'relativnog' iznosa, ali bas bi volio vidjeti eventualnu presudu. Objektivno bi bilo da dobijes nesto slicnih performansi sto si i platio.

Ne bi se cudio da to uskoro postane praksa.... Kako je sve u svijetu krenulo...

U zakonu se ne spominju slične performanse. To može biti stvar dogovora kupca i trgovca. Tako da su tu stvari jasne - trgovac koji bi prisilio kupca na to bi izgubio na sudu. Ali nije zabranjeno da se kupac i trgovac dogovore. A korisnost dogovora može ići na jednu ili drugu stranu - nekad će trgovac izaći kupcu u susret kako bi ga zadržao i povećao svoj ugled. Nekad će kupac prihvatiti ponudu trgovca koja možda njemu ne ide u korist jer procijeni da je ponuda ipak OK, ili mu se možda više ne da gubiti vrijeme ili živce. Ljudi se mogu dogovoriti. Ako ne uspiju - tu je sud.

 Kao netko tko je zavrsio pravo pisem o nekoj mozda mogucoj situaciji. Znam da je danas sve drugacije. Samo sve nazalost ide u korist jacih naustrb slabih....

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice