Protecto jamstvo - iskustva?

poruka: 53
|
čitano: 30.209
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Protecto jamstvo - iskustva?

Isprike moderatorima ako je ovo kriva sekcija za ovakvu temu, ali mi se ovo činilo kao najlogičnije mjesto.

 

 

U Protisu nude Protecto jamstvo za mobitele u trajanju od 2 godine za 200kn koje pokriva BILO KOJU štetu nastalu na ekranu unutar tog roka. Bez obzira na vrstu štete i ako je nastala u slučaju blažeg nemara (znači ako ga nisam opalio čekičem), te je ograničeno na jednu zamjenu ekrana unutar te 2 godine. 

 

E sad, to mi malo zvuči, ono,  too good to be true. Ima li netko iskustva s time? Da li stvarno zamjenjuju ekrane bez pitanja ili vas love s nekavim malim slovima u ugovoru?

 

Hvala :)

 

 

 

Btw, jamstvo u pitanju:

 

https://www.protis.hr/products/details/jamstvo-protecto-p112--lom-ekrana-mobilni-uredaji-2-godine-uredaji-od-2001-kn-do-3750-kn/122196

Poruka je uređivana zadnji put uto 27.2.2018 20:52 (Suddenly Psychotic).
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Protecto jamstvo - iskustva?

200kn za ekran je malo too much :) Meni ne izgleda ko neka ludio ponuda al ok.

 

Sto se tice fine printa, ovo je sto trebas procitat detaljno

http://www.partum.hr/Portals/3/dokumenti/OP%C4%86I%20UVJETI%20PROTECTO%20JAMSTVA.pdf

 

 
0 1 hvala 1
14 godina
offline
Protecto jamstvo - iskustva?

Gledao sam i ja neke perilice suđa koje dolaze s tim protecto jamstvom pa dobio informaciju na forum.hr da je to više marketinški gimmick nego nešto u što bi se stvarno mogao pouzdati. Ali iz prve ruke zasad nemam iskustva.

Željko Vela: Phillip Lahm jedini ima dres s dugim rukavima ---- Srećko Bogdan: Zima mu je, jer je mali
Moj PC  
0 0 hvala 1
13 godina
neaktivan
offline
Re: Protecto jamstvo - iskustva?
sandokan111 kaže...

200kn za ekran je malo too much :) Meni ne izgleda ko neka ludio ponuda al ok.

 

Sto se tice fine printa, ovo je sto trebas procitat detaljno

http://www.partum.hr/Portals/3/dokumenti/OP%C4%86I%20UVJETI%20PROTECTO%20JAMSTVA.pdf

 

 

 Pa ono, s obzirom da novi ekran (stalko + display) košta >100 EUR, ne čini mi se loše. 

 

Btw, već sam pročitao dokument, ali hvala svejedno. :) 

Poruka je uređivana zadnji put uto 27.2.2018 22:54 (Suddenly Psychotic).
9 godina
offline
Re: Protecto jamstvo - iskustva?
Suddenly Psychotic kaže...

Pa ono, s obzirom da novi ekran (stalko + display) košta >100 EUR, ne čini mi se loše. 

Btw, već sam pročitao dokument, ali hvala svejedno. :) 

 Pitanje je koliko taj ekran stvarno kosta njih :)

A kao i svaka osiguranja, tu se ide na kolicinu prodaje jer velika vecina nece nikad iskoristit to osiguranje, uz naravno, svakojake smicalice koje stave u fine print. Pretpostavio sam da si procitao dokument, al treba ga procitat tako da se potrazi kako bi te mogli zaje*at :)

15 godina
offline
Protecto jamstvo - iskustva?

.. ovo je traženje jamstva za jamstvo? :)

kao i svaki job, količina, njima se vjerojatno isplati, kao i osiguraniku kojem osiguranje pokrije trošak, drugima se ne isplati..

hoće li (pokriti trošak), to je stvar budućeg događaja -nagađanje, ne vrijedi ni tuđe iskustvo kao na lotu uz obavezna sitna slova na ugovoru. Kad je formulacija 'mutna', zaobiđi.

-to nije garancija, to je 'kasko' koji pokriva trošak popravka. Pošto uređaj normalno ima klasičnu garanciju i prosječan korisnik ugl neće čekićati ekran, ovo jamstvo je vjerojatno dobar biz ali loša kupnja uz problem hoće li pokriti trošak kad do takvog problema dođe. Statistički, dovoljno da trgovac za svakih 4-5 prodani kupi jedan ekran rezerve i sve je pokriveno. Realno, firme žele što veću zaradu i svaki trošak koji mogu pokušavaju srezati, to uključuje i ovakva osiguranja tj mogućnost odbijanja (zbog sitnih slova, tumačenja..). Možemo se oslanjati na pravnu državu, no nije ni to neko jamstvo.. za jamstvo. U pravnoj državi, već sam naziv je upitan, tj to nije jamstvo, to je osiguranje i trebalo bi se tako nazivati u reklami. Osiguranje služi smanjenju rizika, trebalo bi..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sri 28.2.2018 1:01 (ihush).
 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Protecto jamstvo - iskustva?

Ja sam kupio 5 godina za laptop. Javim ti nakon što se pokvari.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Protecto jamstvo - iskustva?
Mandor kaže...

Ja sam kupio 5 godina za laptop. Javim ti nakon što se pokvari.

 Ja isto kad sam kupio tv u elipsu sam dobio 5g protecto jamstva,dobiješ neki papir gdje registriraš uređaj,serijski broj,osobne podatke.E sad da se nešto dogodi nadam se da imam taj papir ili login za site.

Sjedi 1
15 godina
neaktivan
offline
Protecto jamstvo - iskustva?

Evo jedno friško iskustvo sa Protecto jamstvom.

Kupio sam laptop sa produljenim jamstvom (''Superjamstvom'') u Mikronisu prije nešto više od dvije godine. Solidan HP laptop sa boljim kućištem ali nakon, gle slučaja, dvije godine isteka osnovnog jamstva laptop ima simptome kao da je prošao Pustinjsku oluju,  gubitak kontakta negdje na ploči što mi je potpuno nespojivo sa onima što sam smatrao kvalitetnim brandom. Nakon višetjednog povlačenja po servisu i to nakon reklamacije sa video snimkama ''pojava'', servis ulazi u fazu tajanstvene kontemplacije dijagnoze koja rezultira svečanom objavom da je sve u redu, ali bi bilo dobro zamijeniti matičnu ploču koja se navodno ne isplati mijenjati.

Tu me se, navodno iz razloga što je nositelj Protecto jamstva valjda jedino mjerodavan za daljnje postupke potpuno isključuje iz komunikacije na relaciji korisnik-servis-davatelj jamstva.

Da skratim priču, nakon dvije godine rada, nekoliko tjedana servisa za vrijeme kojih nisam naravno mogao koristiti laptop i klasičnog ponižavanja od strane HP-a, Zel-Cosa, tvrtke Partum usluge i Sancta Domenice koja također ima nevjerojatno neljubazno osoblje, umjesto laptopa i dodatnog jamstva koje sam također kupio novi imam zamjenski laptop koji mi se, iskreno već dizajnom ne sviđa, da ne ulazim u sve tehničke finese. Isto tako me zanima zašto nisu preostalo razdoblje Protecto jamstva prenijeli na taj ''zamjenski'' uređaj, riječ je o nezanemarivih dvije i pol godine, u tom detalju bi se zaista moglo govoriti o potkradanju?

Evo možda sam malo pojasnio da, čak i kada se sve ''zvijezde poslože'' u korist kupca, oni pronađu neki način da pogaze riječ, pa možda ono što najviše smeta taj neprijateljski odnos prema ''malim'' ljudima, nehumanost i poniženje koje kao da je ušlo u obavezni dio ''kulture'' ophođenja sa ljudima.

Sad neka svatko zaključi isplati li mu se sve ovo, ili je jednostavnije kliknuti vani neki shop, pa da vidite kad nešto ne štima kako su spremni izaći u susret.

One - You lock the target Two - You bait the line Three- You slowly spread the net And four - You catch the man
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Protecto jamstvo - iskustva?

u kratko, dobio si novi laptop, tvorničko jamstvo od 2god (pretpostavljam) i dalje nisi zadovoljan? 

probaj vani uz uređaj kupiti dodatno jamstvo koje nije od proizvođača pa javi kako si ti sviđa nositi ga nakon dvije godine tamo di si ga kupio.

btw,u cijeloj toj priči jedino Partum ima ikakav utjecaj na trajanje cijele procedure budući su oni nosioc jamstva. 

da li se isplati čekati toliko neka svatko odluči za sebe, obzirom na moju prvu rečenicu...

 
0 1 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Protecto jamstvo - iskustva?

Pa ako ti je ostalo jos 2.5g Protecto jamstva,

to znaci da ti laptop ukupno ima jos 2.5g jamstva,

jer ti se poklapa dvije godine sa ove dvije tvornicke godine novog laptopa.

 

[2G_Tvornicke][3G_Protecto] -> prvi laptop

 

[2G_Tvornicke] -> drugi laptop

[2.5G_Protecto]

 

Protecto jamstvo je od datuma do datuma, i pocelo je teci, i ne moze se resetirati pa da nastavi teci za dvije godine.

Dakle po meni bi ti ovaj novi trebao imati 2 godine + razlika u protectu jamstvu sto ostane, dakle 2.5G.

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Protecto jamstvo - iskustva?
cgsi kaže...
umjesto laptopa i dodatnog jamstva koje sam također kupio novi imam zamjenski laptop koji mi se, iskreno već dizajnom ne sviđa, da ne ulazim u sve tehničke finese. Isto tako me zanima zašto nisu preostalo razdoblje Protecto jamstva prenijeli na taj ''zamjenski'' uređaj, riječ je o nezanemarivih dvije i pol godine, u tom detalju bi se zaista moglo govoriti o potkradanju?

 Bez detaljnog pregleda kako i sto se dogodilo, da ti posaljes jednu prijavu na mingo pa vidis sto je s tim? Jesi pogledao u uvjetima jamstva sto i kako ide u tim slucajevima, mora bit pokriveno

15 godina
neaktivan
offline
Re: Protecto jamstvo - iskustva?

Ja samo iznosim stvari kako su se dogodile, i što netko može očekivati u slučaju da pokuša ostvariti Partumovo ''Superjamstvo''. Netko je napisao da mogu biti sretan jer sam dobio novi laptop. Meni je bio cilj kupiti i koristiti vrlo prosječan poslovni laptop kakav sam odabrao barem pet-šest godina sa eventualno nekim servisnim zahvatom tipa zamjene šarki ekrana, uostalom opći uvjeti isključuju bilo kakav ''tretman'' uređaja u cilju izazivanja kvarova i tu bi servis odmah reagirao. Tim više što imam, između ostalih laptopa koji su kupljeni vani i od kojih neki rade preko 10 godina bez greške, gotovo isti takav uređaj kupljen u Alzashopu, dakle jesam li bolje prošao kod jednih ili kod drugih?

Da, preostalih dvije i pol godine se zapravo preklapaju sa tvorničkim jamstvom od tri godine koje su navedene samo na kutiji. Jer, naime nisam dobio jedan jedini papir o zamjeni, ugovor i račun kojim se dokazuje porijeklo uređaja pa bi tu moglo biti osnova za MINGO-vu inspekciju. 

 

One - You lock the target Two - You bait the line Three- You slowly spread the net And four - You catch the man
9 godina
offline
Re: Protecto jamstvo - iskustva?
cgsi kaže...

Ja samo iznosim stvari kako su se dogodile, i što netko može očekivati u slučaju da pokuša ostvariti Partumovo ''Superjamstvo''. 

Ima ljudi koji su culi gluposti i kod normalnih reklamacija, tako da to uzmi kao stalno stanje, nema direktne veze s protectom. Trgovci i servis svasta kupcima pricaju, kupci svasta vjeruju. Zato kazem da bi trebao prouciti uvjete jamstva, jer ako to sto si dobio nije u skladu s uvjetima i trebao si bolje onda si i mogao bolje, a samo znaci da su te u svemu tome zavaljali, ali kao sto kazem, to nije izricito izolirano za protecto. To je tako s svim reklamacijama, svega se naprica, svasta se dogadja. Na kupcu je da se zastiti informiranjem. Prilicno sam siguran da je trzna inspekcija upoznata s svim detaljima protecta, a vjerojatno i potrosacke udruge, pa ne bi bilo zgorega barem njih nazvati i opisati im slucaj pa vidjeti sto oni kazu.

cgsi kaže...

Jer, naime nisam dobio jedan jedini papir o zamjeni, ugovor i račun kojim se dokazuje porijeklo uređaja pa bi tu moglo biti osnova za MINGO-vu inspekciju. 

 Normalno da moras dobit nekakav papir i opis sto i kako se dogodilo, te zasto vise nemas laptop s racuna.

15 godina
offline
Protecto jamstvo - iskustva?

-što je protecto/jamstvo..

-to je osiguranje, od rizika.. nema nikakve veze s uobičajenim jamstvom/garancijom proizvođača (za teh.robu, računala-komponente..) npr pokriva i krađu, požar itd.

naravno, pažljivo pročitati uvjete, 'samopridržaj' .. to je tek nebuloza koja ukratko dozvoljava da sve što piše ne vrijedi.

-neobično, kao da skrivaju uvjete, ugovor .. kojeg inače svi imaju-nude u npr u pdfu..

usporediti npr s NOA premiun care.. bar imaju službeno-formalnu formu :)

-čitajte, pažljivo i vjedjet ćete sličnosti, formulacije.. i mogućnosti da mada je nešto navedeno kao pokriveno osiguranjem, da ne mora vrijediti.. i pitanje ima li uopće smisla, tj spada li to pod zavaravanje, jer svi koriste termin jamstvo/garancija mada s tim veze nemaju.

 

više puta već 'zazivam' bug da nešto o tome napiše, 'istraži'.. no nema interesa :)

 

edit ah.. tu su, opći uvjeti.. :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 20.9.2018 22:56 (ihush).
 
0 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Protecto jamstvo - iskustva?
cgsi kaže...

Ja samo iznosim stvari kako su se dogodile, i što netko može očekivati u slučaju da pokuša ostvariti Partumovo ''Superjamstvo''. Netko je napisao da mogu biti sretan jer sam dobio novi laptop. Meni je bio cilj kupiti i koristiti vrlo prosječan poslovni laptop kakav sam odabrao barem pet-šest godina sa eventualno nekim servisnim zahvatom tipa zamjene šarki ekrana, uostalom opći uvjeti isključuju bilo kakav ''tretman'' uređaja u cilju izazivanja kvarova i tu bi servis odmah reagirao. Tim više što imam, između ostalih laptopa koji su kupljeni vani i od kojih neki rade preko 10 godina bez greške, gotovo isti takav uređaj kupljen u Alzashopu, dakle jesam li bolje prošao kod jednih ili kod drugih?

Da, preostalih dvije i pol godine se zapravo preklapaju sa tvorničkim jamstvom od tri godine koje su navedene samo na kutiji. Jer, naime nisam dobio jedan jedini papir o zamjeni, ugovor i račun kojim se dokazuje porijeklo uređaja pa bi tu moglo biti osnova za MINGO-vu inspekciju. 

 

odlično, imaš laptop kupljen vani koji ti radi 10 godina i to je dokaz da će svi laptopi kupljeni vani raditi isto tako dok oni kupljeni kod nas su smeće i odmah će se pokvarit.

naravno, realnost je drugačija. elektronički uređaji se kvare gdje god ih ti kupio i dok god su u tvorničkom jamstvu zaštičen si kao lički medvjed. ne postoji država u kojoj postoji dućan koji prodaje laptope koji se ne kvare i trajati će ti pet-šest godina kako si ti zamislio.

 

protecto jamstvo nema veze sa proizvođačem, to je osiguranje preko osiguravajuće kuće koje funkcionira po uvjetima koje su oni propisali i ti prihvatio ugovorom sa njima.

sama činjenica da si dobio novi laptop govori da to ipak funkcionira, koliko god ti čekao (a čeka se uvijek jer i trgovina i servis čekaju odobrenje od Partuma tjednima).

 

također, siguran sam da si dobio makar radni nalog i otpremnicu servisa u kojem piše sve.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Protecto jamstvo - iskustva?

Nakon što sam uređaj predao u servis Partum je virtualno oteo vlasništvo nad mojim uređajem i dalje se ponašao kao vlasnik, dogovorio sa servisom zamjenu, što je loše jer je trebalo zamijeniti neispravan dio koji ne može koštati više od cijene lošijeg zamjenskog uređaja. Kupio sam laptop serije 450, dobio sam zamjenski serije 250, pitanje je gdje je račun za laptop serije 250 i koliko je jamstvo jer od čitave priče mi je ostao samo papir sa jamstvom na kojemu nije označeno razdoblje?

 

 

 

 

One - You lock the target Two - You bait the line Three- You slowly spread the net And four - You catch the man
9 godina
offline
Protecto jamstvo - iskustva?

Salji prijavu. Iako nisam bas razumio to tvoje da je netko preuzeo vlasnistvo nad tvojim laptopom pa si ti dogovarao s servisom. To mi malo izgleda kao da te netko dobro zavaljao u ovom procesu.

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Protecto jamstvo - iskustva?

Predao sam uređaj drugi put na servis (prvi puta su me ''otpravili da je uređaj ispravan), ovog puta sa snimkom greški/kvarova koje nisu mogli ignorirati kao prvi put. Riječ je o Zel-Cosu, a jamstvo je pokrivao Partum kroz program Protecto.

Umjesto da, kao što su obećali naprave dijagnostiku, ne na ''štopericu'', već korištenjem laptopa dok se te pojave ne počnu manifestirati oni su do drugog dana zaključili da je laptop ispravan, ali da bi promijenili matičnu (sistemsku) ploču, što mi je nekako proturječno sa dijagnozom da je laptop ispravan. Od tuda na dalje servis sa mnom više nije komunicirao, već sa Partumom koji je odlučio isporučiti novi uređaj. Za ''nepopravljiv'' HP serije 450 dobio sam na kraju HP serije ''250'' bez papira, osim ovjerenog jamstva bez zaokruženog roka trajanja (od jedne do tri godine).

 

Zaboravio sam spomenuti kako je u cijelu ''akciju'' kao medijator bio uključen HP, od kojega na kraju ipak nije bilo koristi. Inače je HP u Hrvatskoj potpuno ''nevidljiv'' i ima samo jedna fizička adresa sa telefonom, naravno poveznice podrške najčešće tvore neprekidnu petlju i prozor koji vodi na kontakt zapravo vraća na početnu stranicu. Ipak, pronašao sam način kako da ''zahvalim'' uredu CEO-a Weislera kako imamo ''lijepu'' podršku, pa su se ipak uključili ali bez efekta što je inače netipično za tako velike i moćne kompanije da zaštite vlastiti ugled čak i na ovakvim tržištima koja su za njih očito kanta za smeće.

 

Kako god ovo završilo moj savjet bi bio, da se kupuje roba isključivo sa područja ''Zapadne Europe'', Amazona, eBay-a na kojemu se nalazi čitav niz super trgovina kojima je jako stalo da se 100% feedbacka ne spusti na 99,9% je su onda već druga liga. Ako se uzima produljeno jamstvo treba ga uzeti od proizvođača. 

 

One - You lock the target Two - You bait the line Three- You slowly spread the net And four - You catch the man
8 godina
neaktivan
offline
Re: Protecto jamstvo - iskustva?
cgsi kaže...

Kako god ovo završilo moj savjet bi bio, da se kupuje roba isključivo sa područja ''Zapadne Europe'', Amazona, eBay-a na kojemu se nalazi čitav niz super trgovina kojima je jako stalo da se 100% feedbacka ne spusti na 99,9% je su onda već druga liga. Ako se uzima produljeno jamstvo treba ga uzeti od proizvođača. 

 

ok,samo uzmite u obzir da se uređaji određenih brandova kupljeni preko "amazona i ebaya" u Hrvatskoj ne mogu servisirati u jamstvu.

pa se provozajte do Njemačke ili gdje god na servis, a na servis ćete kad tad ići.

9 godina
offline
Re: Protecto jamstvo - iskustva?
cgsi kaže...
Za ''nepopravljiv'' HP serije 450 dobio sam na kraju HP serije ''250'' bez papira, osim ovjerenog jamstva bez zaokruženog roka trajanja (od jedne do tri godine).

 Ja sam i dalje uvjerenja da su tebe zavaljali kao i tisuce drugih nevezano za protecto kad su ljudima davali stvari "po performansama" natrag a ljudi nisu znali i nisu nikad prijavu poslali. Ti je i dalje nisi poslao ako se ne varam.

Mortix kaže...
ok,samo uzmite u obzir da se uređaji određenih brandova kupljeni preko "amazona i ebaya" u Hrvatskoj ne mogu servisirati u jamstvu.

pa se provozajte do Njemačke ili gdje god na servis, a na servis ćete kad tad ići.

 Bilo bi pozeljno da ne bubas puno gluposti. Lakse je ostvarit jamstvo i servis preko amazona nego ijednog shopa u hr.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Protecto jamstvo - iskustva?
Ako su ti dali drugi laptop bez papira i iceg onda si ga fino ostavis doma i odes tamo zahtjevat da ti poprave tvoj ili daju novi laptop. Lol
------ Battlelog ~ UrbanFsk ------
Moj PC  
1 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Protecto jamstvo - iskustva?
sandokan111 kaže...

 Bilo bi pozeljno da ne bubas puno gluposti. Lakse je ostvarit jamstvo i servis preko amazona nego ijednog shopa u hr.

ajde objasni onda na koji način se servisira Acer ili Lenovo consumer uređaj kupljen na Amazonu.

da ljudi budu upućeni kad već sve znaš.

 

 

7 godina
protjeran
offline
Protecto jamstvo - iskustva?

Ja ti mogu reci za ASUS-ov laptop koji sam kupio na Amazon.De.

 

Ide direktno u najblizi ASUS centar.

https://www.asus.com/de/support/

 

Dobijes ticket broj, nalijepis na kutiju od laptopa, dodje ti dostava, pokupi ga i odveze

u ASUS servisni centar - u mom slucaju je prvo isao u DE, i nakon toga u NL, jer DE nije imao odgovarajuci

Touch Display, a na mom je digitizer imao probleme.

 

Svega 20ak dana je trajalo sa putovanjem tamo i natrag. Amazon nije imao nista s tim.

 

Moj PC  
2 0 hvala 0
8 godina
neaktivan
offline
Re: Protecto jamstvo - iskustva?
Čitatelj kaže...

Ja ti mogu reci za ASUS-ov laptop koji sam kupio na Amazon.De.

 

Ide direktno u najblizi ASUS centar.

https://www.asus.com/de/support/

 

Dobijes ticket broj, nalijepis na kutiju od laptopa, dodje ti dostava, pokupi ga i odveze

u ASUS servisni centar - u mom slucaju je prvo isao u DE, i nakon toga u NL, jer DE nije imao odgovarajuci

Touch Display, a na mom je digitizer imao probleme.

 

Svega 20ak dana je trajalo sa putovanjem tamo i natrag. Amazon nije imao nista s tim.

 

i jel po tebi to brže i jednostavnije nego ga odnijeti u ovlašteni servis u HR??

dobro,Asus možda nije najbolji primjer ako uzmemo u obzir System one...

 

9 godina
offline
Re: Protecto jamstvo - iskustva?
Mortix kaže...

ajde objasni onda na koji način se servisira Acer ili Lenovo consumer uređaj kupljen na Amazonu.

da ljudi budu upućeni kad već sve znaš.

 Koga stvarno zanima, ima u temi o amazonu.

Ukratko, odem na amazon stranicu, kliknem reklamaciju u "orders" na proizvod koji me zanima, jave mi se i kazu da im posaljem proizvod u roku od mjesec dana i da placaju postarinu. 0 troska. Za ovo sto sam ja reklamirao slali su mi novi proizvod bez da su opce provjeravali dal nesto s time sto reklamiram ne valja. Laptop nisam reklamirao jer ga nisam tamo kupovao, ali imam sad vec oko 6-7 reklamacija na amazonu i postupak je u svima bio apsolutno isti. Pretpostavljam da laptop vrate popravljeni da ne salju novi.

8 godina
neaktivan
offline
Re: Protecto jamstvo - iskustva?
sandokan111 kaže...
Mortix kaže...

ajde objasni onda na koji način se servisira Acer ili Lenovo consumer uređaj kupljen na Amazonu.

da ljudi budu upućeni kad već sve znaš.

 Koga stvarno zanima, ima u temi o amazonu.

Ukratko, odem na amazon stranicu, kliknem reklamaciju u "orders" na proizvod koji me zanima, jave mi se i kazu da im posaljem proizvod u roku od mjesec dana i da placaju postarinu. 0 troska. Za ovo sto sam ja reklamirao slali su mi novi proizvod bez da su opce provjeravali dal nesto s time sto reklamiram ne valja. Laptop nisam reklamirao jer ga nisam tamo kupovao, ali imam sad vec oko 6-7 reklamacija na amazonu i postupak je u svima bio apsolutno isti. Pretpostavljam da laptop vrate popravljeni da ne salju novi.

pa evo sada ti je čovjek gore rekao kako je tekla njegova reklamacija, znači o njihovom trošku (kao i kod nas) je poslao laptop u ovlašteni servis (isto kao i kod nas) i dobio ga nazad popravljenog u roku od 20 dana (isto kao i kod nas, s time da bi svi tu plakali zbog tih 20 dana).

pa me zanima po čemu je to bolje i kvalitetnije rješenje kako ti tvrdiš.

15 godina
offline
Protecto jamstvo - iskustva?

-kupac kad kupuje.. treba birati, uz ostalo (performanse, cijena, design..) i uvjete jamstva/garancije, posebne usluge kao global jamstvo/servis ili trošak dostave. Razni brandovi mogu imati svoju politiku, kao što je toshiba imala nomather what ili asus za kvar u prvoj godini popravak + novi lap.. ali to sa zakonom i pravilima ige nema ništa. To je stvar kupca-reklame i njegova odluka, kao i o mjestu kupnje pa s tim i mogućih problema-troškova dostave (ostvarivanja jamstva).. no ovo je tema protecto, .. i nema veze ni sa čime.

 

-kupac-potrošač mora bit pametniji, čitati i odlučiti. Šteta što se ovo osiguranje naziva jamstvo, tj ''protecto jamstvo'' je naziv, ne jamstvo proizvođača ili zakon o zaštiti potrošača obeza trgovca/materijani nedostatak. Ovo je naziv 'robe', kao da netko sladoled nazove 'ćevap'..

 

-kupovati treba kod lokalnih trgovaca, kao generalno pravilo, jer tad imamo zakone, kad je online, tad ovisi koja zamlja-regija, od same dostave nadalje, tj sjedište trgovca je tad jurisdikcija za sporove (npr ebay, nije isto jel trgovac iz kine ili EU) kao i za carinu (izvan EU).

-probleme treba rješavati kroz trgovinu, zakon, lakše je. Ovlašteni servis je često samo način da se kupca pošalje na druga vrata. (gornja 'svađa' je nepotrebna, besmislena).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Protecto jamstvo - iskustva?
Mortix kaže...

pa evo sada ti je čovjek gore rekao kako je tekla njegova reklamacija, znači o njihovom trošku (kao i kod nas) je poslao laptop u ovlašteni servis (isto kao i kod nas) i dobio ga nazad popravljenog u roku od 20 dana (isto kao i kod nas, s time da bi svi tu plakali zbog tih 20 dana).

pa me zanima po čemu je to bolje i kvalitetnije rješenje kako ti tvrdiš.

 Ne pratis dovoljno dobro teme i postove ljudi koji pisu u ovim temama da bi znao da to sto je on napisao

a) Nije dobro i nije praksa kod nas, te se svakako NE PREPORUCA slanje na servis direktno vec obaviti to preko trgovca

b) On ne zivi u hrvatskoj i za njega vrijede neki drugi zakoni.

Samim time, njegov odgovor samog tijeka reklamacije je bitan isto kao i koliko traje uzgoj caja u kini i kod nas. Tako moze, a i ne mora biti.

 

Sto se tice samog tvog pitanja, odnosilo se na gluposti koje pises, citiram

pa se provozajte do Njemačke ili gdje god na servis, a na servis ćete kad tad ići.

Znaci, ne da nece morat vozat nigdje, nego ce mu i sama postarina bit vracena, a reklamacija ce teci bez zastoja, sto kod nas cesto nije slucaj, a postoji mogucnost, ovisno koji proizvod reklamira, da dobije novi prije nego je stari uopce poslao na servis, tako da ima 0 sekundi downtimea. Tako da, ne bubetat gluposti da ce netko morat vozit do njemacke i trazit servis i sve 5.

7 godina
protjeran
offline
Re: Protecto jamstvo - iskustva?
Mortix kaže...

i jel po tebi to brže i jednostavnije nego ga odnijeti u ovlašteni servis u HR??

dobro,Asus možda nije najbolji primjer ako uzmemo u obzir System one...

 

 

Cuj, zivim u AT, nikad nisam slao u trgovinu gdje sam kupio, ako postoji sluzbeni servis.

 

U trgovinu saljem samo ako nemam gdje. Primjerice sa Amazona sve sto nema sluzbeni

servis, tipa Tenda mrezna oprema nema, i onda direktno napravim ticket na Amazon,

dobijam tiket nalijepnicu koja ide u centralno skladiste u Becu, a meni Amazon salje

nov proizvod ili kupon u toj vrijednosti, sto god ja odaberem, cim posta

prijavi da je taj broj paketa u tranzitu. Ako u cetralnom skladistu

otkriju da nisam poslao potpunu opremu (recimo ruter bez punjaca itd), onda

te Amazon kontaktira da i to posaljes, ali tad moras slati o svom trosku.

 

Do sad mi je sve bilo relativno brzo, smatram da je za krajnjeg korisnika do 20 dana sve OK.

Al nisam imao puno reklamacija pa ne mogu reci kako je s drugim trgovinama i proizvodjacima.

 

U poduzecu smo uvjek imali Enterprise podrsku, tako da sve dobijamo isti dan, odnosno najkasnije slijedeci dan ujutro.

Ali to se naravno placa ekstra, te krajnjem korisniku nije potrebno niti financijski isplativo.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice