2 x 8GB kit,zato i trazim ako ima netko posudit 1 keks
-ne razumiješ niša.. ako su kit, reklamiraš kit.. daješ oba modula i dobiješ novi par.
-moraju imati račune (kompletno knjigovodstvo) 10+ godina (praktički 11).
-'ne moraju' oni ništa, ali ih zakon može prisiliti.. poželjno da kupac ima račun + ostalo ali nije nužno, samo tad ovisi o ovakvom natezanju ili 'dobroj volji' (pa i (ne)znanju trgovca, koji možda nije upoznat sa zakonom mada bi morao biti za razliku od kupca..).
-račun je dokaz kupnje u konkretnoj trgovini, ugovor kupoprodajni, time i konkretan dokaz da kupac može 'maltretirati' upravo tog trgovca-trgovinu za ostvarivanje svojih prava, dok je trgovac sve to obvezan zakonom posredovati-riješiti (kupac može birati trogivna-servis ili po kojoj osnovi, jamstvo-mat.ned. itd. ali trgovac ne bira). Bez računa kupac samo mora dokazati da je roba kupljena u toj trgovini, jer istu robu može imati više trgovina, odgovorna je ona u kojoj je kupnja obavljena ili u slučaju lanaca-podržnica itd..
-dodatna fora s ovakvim 'ne moramo..' i sl. veliki kao telekomi imaju i cjenik pa ako nešto trebaš, račun-ugovor uredno naplate recimo 15kn.. i to je ok. Trgovac tad može jednako reći da mu je to trošak (posao) i naplatiti uslugu, ali to mora imati u cjeniku, ne paušalno hoće-neće i koliko.. kuna ili sto, ne može iz dupeta tj mora otkucati-fiskalizirati sve što misli naplatiti, a tad to mora biti artikal-roba-usluga koja postoji na kasi kao i konkretan iznos. Da je to recimo 15kn ili koliko već može biti tad bi kupac jednostavno došao, zatražio-platio i bez ovakvog besmislenog natezanja (da je to dobra volja) imao potrebnu kopiju... no šlag na tortu, kraju priče.. je što mu tad taj račun ni ne treba, jer mjesto reklamacije je trgovina.. provlačenjem artikla-barkoda trgovac ima sve potrebno, ne treba račun.. ima sve, tj ili je njegova roba ili nije, ako nije potjera kupca i kraj priče.. dok je priča oko računa samo priča, zavlačenje.. besmisleno jer što time trgovac dobija ako je poslovanje normalno i ako jamstvo i račun postoje.. tj samo kad je nešto smuljano, kad npr više ne posluje s distributerom sporne robe i sl. tad postoji objašnjenje za takvo otezanje, dok je ostalo besmileno-inat + suprotno zakonu.
edit: npr postoji 'lažna reklamacija' tj kad se reklamira roba koja je ispravna ili kupljeno po komponentama pa diagnostika-traženje kvara.. to je posao, serviser-usluga i može se naplatiti po važećem cjeniku. To je tad ok, nije izmišljeno itd.
-trgovina, servis je vrata do.. povezani su, jer su jedna firma, imaju iste podatke-bazu i račun im nije potreban, dok bi u takvom scenariju printali komad papira i nosili ga desetak metara na druga vrata serviseru.. besmisleno.