Futura it - iskustva
- poruka: 1.201
- |
- čitano: 595.455
- |
- moderatori:
vincimus, Lazarus Long
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Čovjeku je očito cilj trollanje i ocrnjivanje trgovine, kao i mnogima prije njega, druge trgovine isto imaju iskustva kod kupnje, a baš je došao trollati ovdje, jasno je kao dan što mu je cilj.
Vlasnik je kao i 99% nas to uvidio i očito se ne želi upuštati u takve razgovore.
Pa dobro treba čovjeku dat da proba komponente, ali uz obavezu da kupi komponente koje su već otvarane i isprobavane i ranije ako mu pašu a ne nove iz kutije Može to npr. na tržniama polovne robe. Npr. ja kada hoću prodat nešto što sam koristio, ponudim isptobavanje kod sebe doma. Ak njemu nije teško uzaludno dolaziti do mene, što bi meni bilo teško ustupiti nešto da isproba prije kupnje. Možda bi neka bogatija trgovina sa dovoljno resursa i sa dovoljno velikim tržištem našla interes u tome...ali kod nas to nema šanse. Da bi poslovao sa profitom stanje na lageru ti mora biti minimalno.
Kratko i jasno, netko tko takvo što hoće i ima para ne piše po žnj forumu. Već ode u trgovinu i traži vlasnika/voditelja/direktora, te direkt dogovara s njime/njima.
Pa nisi valjda na VW forumu pisao takvo što...već si otišao u salon i dogovarao.
Ja kada imam 15k kn, ni ženu ne pitam za savjet :D odem, kupim, testiram, igram se. Neš mi ne paše, prodam, kupim drugo...testiram, igram se... I za par dana znam sve točno, šta mi paše šta ne i sastavim sebi idealno.
Sa Futurom se stvarno može svašta dogovoriti, i stvarno su izlazili svakome u susret. Al sada da će se zezati sa ovakvi "kupcima" moraju biti ludi pa nisu oni jučer počeli raditi, da moraju za par kuna zarade udovaljati svakim nebuloznim zahtjevima.
Da ti izađu za takvo što u susret, ja sam prvi koji će ih posrati jer ako mogu tebi, mogu onda i svima drugima a tu nastaje onda kaos i Futura više ne bi bila Futura već daleka prošlost.
A to kaj se gomila trolova nezna koristiti postojecim pravnim okvirom, i dize se na zadnje noge jer se netko usudio sjetiti da zeli testirati proizvod prije kupnje, je tipična balkanska statistika...
Ak vam je dosadno, kenjkajte u temama o nasem drustvu i sl, a od vase gomile napisanih gluposti tesko da bu uopce netko iz trgovine i procitao pitanje te odgovorio na njega.
Pitanje o testiranju prije kupnje sam postavio, netko iz trgovine bi trebao reci da li se to kod njih moze ili nemoze i gotova prica u dva komentara, a svi ostali komentari su suvisni jer je i polupismenima jasno da sam pitanje postavio osoblju trgovine a ne svakom perici i stefici kojima je dosadno pa nasli ovdje svoju veliku pamet i pravno (ne) znanje prosipati...
🏁
Kao trgovac se moram umjesat i pitati te zakone da mi sada kazes tj citiras tu ? Reci ti meni di zakon govori da ti trebas probati nesto prije kupnje ?
Slazem se gore sa kolegom da mislis da ce ti trgovac lizat supak jer ces ti potrosit 15k kuna ,
iskreno da imam ducan i da mi dodes sa 15k kuna da potrosis u mome ducanu sa istim tim zahtjevima,
vjeruj mi zajebi svih tvojih 15 k kuna kad si ti drkađija i sa tobom ce trgovac uvijek imat problema jer si nezadovoljan kako god . Zivio ti meni
ps. Takvo pitanje koje si ti postavio se pita na mail a ne na FORUM , ili dignes guzicu i odes do ducana ili pak odes do telefona i nazoves . Nemoj se pravit pametan .
Imaš negdje u zakonu obavezu trgovca da ti da opremu na testiranje?
Gadno si zastranio.
Ima li neki nacin da sklopimo jako gaming racunalo i da ga testiramo prije nego platim ?
Zanimaju me buka, temperature, naponi, 3d testovi, pod win i pod linuxom ...
Pozdrav, nažalost nemamo mogućnost isprobavanja robe prije kupnje. Mi smo web trgovina te većinu artikala nemamo dostupno u trgovini nego ih naručujemo isključivo po narudžbi.
Za sve upite možete se javiti na mail, telefon, fejs, skype. Većina koja nas je ikada kontaktirala zna da odgovaramo u svako doba dana i noći.
Morao sam se registrirati i nadovezati na temu...
Kupio sam grafičku karticu za 2000 kn gotovinom direktno u trgovini. Kartica ima coil whine (pišti). Kontaktirao sam trgovinu i direktno servis i dobio informaciju da navedeno na prolazi kao reklamacija za proizvočaće ASUS, Gigabyte i MSI.
Tako da sam imam problem od 2000 kn. Mogu kupiti fotoaparat i slikati se.
Da sam mogao isprobati grafičku prije kupovine ne bi kupio.
PO ZAKONU:
- narudžbe preko webshopa (na daljinu) možeš vratiti i zamijeniti u roku od 14 dana uz kompletnu ambalažu, da sam bio pametniji naručio bi preko webshopa
- autoru pitanja koji bi testirao komponente, naruči preko webshopa, sve spoji, testiraj live usb ubuntu i ako ti ne paše vrati, moći ćeš vratiti baš sve osim procesora jer se skida naljepnica, termalna pasta... ni tvrdi disk ne možeš vratiti.
E vidiš ovo je meni zanimljivo. da si kupio online putem uredno bi mogao vratiti karticu i oni su je dužni preuzeti i zamjeniti ili vratiti novce. Znači ako je oni uzmu nazad a po njima ASUS, Gigabyte i MSI ju ne žele nazat što oni rade sa njom. Da li ju pažljivo zapakiraju pa prodaju ponovno nekom tko dođe u trgovinu i nema ju prilike probati ili ide na njihov gubitak??
Baš me interesira čime se ti baviš u životu???
Pa s obzirom da u drugoj temi se baviš igranjem po 4-5 sati vikendom , isto nevjerujem da bi ti spominanje mog radnog okoliša ista značilo u životu...
( http://www.bug.hr/forum/topic/komentari-games-master-vijesti/novi-trailer-far-cry-primal-pokazuje-brutalnost/235140.aspx?page=0&jumpto=4910247&sort=asc&view=flat )
Hvala bogu da vikend iskorištavam kako hoću, i ja radim ono što me zabavlja....za razliku od nekog ovdje.....more je takvih ko ti što samo znaju zafrkavat ljude i ispijat im mozak jer su si oni nešto zamislili.....ma izlazim iz teme nemam ja volje za to, idem si odigram nešto a ti se kupaj u samoći i sveznanju, sigurno imaš mnogo prijatelja sa svojim stavom, pozdrav i uživaj u svojim "pravima" u svojoj "pravnoj državi"
Šta ti pobogu pričaš?
Ajde razumijem da dođeš, kažeš "Hoću tu XFX karticu." i tražiš da ju otvore i onda ju uzmeš/ne uzmeš u slučaju greške, ali da ideš po trgovini i sve otvaraš i probavaš, pa gdje to ima?
To ne rade ni klinci u slastičarni..
Nisi ni taj svoj fauve sigurno naručio iz švabije(ili Kazahstana, gdje se već proizvode) i vozao ga par dana(kakvih par dana, ja sam testne vožnje imao sat vremena) i onda se odlučivao.
Probao si ono što je za to namijenjeno.
Tako sam nekidan u Linksu bio i imaju 6 izloženih mehaničkih tipki iz Corsair tipkovnica i daju ti da probaš pa odlučiš.
Gdje bi stigli da se sve otvara.
Tako sam kupovao laptop i daje on meni kutiju, a ona etiketa pokidana.
To je isto neki biser otvarao da vidi i onda odustao i onda bi on to meni prodao. E neš kolega!
Da košta 60 kuna, kamoli sedam ipo' tisuća..
Morao sam se registrirati i nadovezati na temu...
Kupio sam grafičku karticu za 2000 kn gotovinom direktno u trgovini. Kartica ima coil whine (pišti). Kontaktirao sam trgovinu i direktno servis i dobio informaciju da navedeno na prolazi kao reklamacija za proizvočaće ASUS, Gigabyte i MSI.
Tako da sam imam problem od 2000 kn. Mogu kupiti fotoaparat i slikati se.
Da sam mogao isprobati grafičku prije kupovine ne bi kupio.
PO ZAKONU:
- narudžbe preko webshopa (na daljinu) možeš vratiti i zamijeniti u roku od 14 dana uz kompletnu ambalažu, da sam bio pametniji naručio bi preko webshopa
- autoru pitanja koji bi testirao komponente, naruči preko webshopa, sve spoji, testiraj live usb ubuntu i ako ti ne paše vrati, moći ćeš vratiti baš sve osim procesora jer se skida naljepnica, termalna pasta... ni tvrdi disk ne možeš vratiti.
Nemoj me zezati..
Ja sam novu novcatu 280X (XFX) slao u ADM radi coil whinea i nisu htjeli zamijeniti.
Fuj đubrad. Niti jedna reklamacija kod njih ne prođe kako treba...
Futura ima na web stranici 5 verzija procesora i3-4170, od 1.030kn do 1.124.
Mi moze neko rec razliku tu? Kolko znam trebala bi samo jedna verzija bit sta ne?
http://www.futura-it.hr/katalog/komponente/procesori/intel/1150/itl-bx80646i34170/
http://www.futura-it.hr/katalog/komponente/procesori/intel/1150/bx80646i34170sr1pl/
http://www.futura-it.hr/katalog/komponente/procesori/intel/1150/int-hw-i3-4170/
http://www.futura-it.hr/katalog/komponente/procesori/intel/1150/0300528/
http://www.futura-it.hr/katalog/komponente/procesori/intel/1150/32073/
Futura ima na web stranici 5 verzija procesora i3-4170, od 1.030kn do 1.124.
Različiti dobavljači, uzmi onaj koji je najjeftiniji, svi su isti.
Jednostavno ih moram pohvaliti. U petak sam poslao narudžbu, odgovorili su mi na mail za 6 minuta, par sati nakon toga dobijem mail da je računalo sastavljeno i poslano. Stiglo jučer, sve uredno složeno. Bili su profesionalni, uljudni, nisu mi postavljali nikakve uvjete oko plaćanja, slaganja, itd.
Moja preporuka.
Velike pohvale na ovaj shop, imaju najbrzu dostavu na svijetu! Danas ujutro narucila, a vec oko 14 h- PRIJE POLA SATA sve i stiglo. Dobila sam i besplatnu dostavu!
Pozdrav, znamo da smo brzi ali ne baš toliko. Mislim da ste nas s nekim zamjenili jer danas nismo imali dostave za robu koja je jutros naručena.
kaje ovo zadnjih par dana, opet neki psihopat s td-ovima roka po forumu
edit. da opet onaj isti od prosle godine sto je djelio td-ove i masovne acountove, prijavite slobodno cim ga vidite!
lp
Da ti se ikada nešto pokvarilo a htio si uštedjeti 50kn kupujući u Edigitalu ili ADM-u gdje ne priznaju garanciju ako ne preda osoba čije je ime na računu bi volio da je netko linkao do Future.
Kvar grafičke mi riješili u 3 dana.
Da ti se ikada nešto pokvarilo a htio si uštedjeti 50kn kupujući u Edigitalu ili ADM-u gdje ne priznaju garanciju ako ne preda osoba čije je ime na računu bi volio da je netko linkao do Future.
Kvar grafičke mi riješili u 3 dana.
Taman ja trebam reklamirati R9 270,tako brzo rijesili ? Cuo sam se sa njima i kazu da sve ovisi o uvozniku,da oni samo proslijede ?
Ti si dobio za R9 270x novu R9 380 ?
Ocekivao sam barem 2 tjedna,jel dobijes kakav broj/kod da mozes pratiti status reklamacije ?
Taman saljem u ponedjeljak i utorak je kod njih...
seems legit,registriran 1 dan i vec blati neku trgovinu.
Nevjerovatno koliko je ovaj uporan. Ni slike niti ničega da potkrijepi ono što tvrdi, a nije mu prvi put. Samo gnoji. Sram te može biti.
Admini su toliko postova pobrisali u temi da je besmisleno čitat.

Da pohvalim trgovinu.
Prvi put sam naručivao komp kod njih.
U subotu ujutro u 10 sam naručio preko neta, da pokupim sam komp kad bude gotov.
Za 10 minuta me čovjek nazvao i pitao dali hoću da bude gotovo danas, naravno da nisam okolišao ni trena :).
U 12 sati me čovjek zove kanta gotova možete doći po nju.
Sve perfektno pakirano, kanta jako uredno složena.
Da ih i ja pohvalim,reklamirao Gigabyte R9 270,u srijedu došla grafička kod njih,a iduću srijedu već mi šalju email da biram sta cu, GTX 950 ili skoro najbolju verziju R9 280,odlučim R9 280,sutra dan kod mene već u kompu.
Stvarno brzi odgovori na email čak i izvan radnog vremena,stvarno kad budem idući put uzimao komponente nove isplati se pregristi dodatnih 100-200 kn nego ipon,Extreme digital i slični.
Sve je već rečeno u temi, ali ne mogu da ih i ovdje ne pohvalim. U petak navečer naručen komp, u srijedu bio u stanu spreman za instalaciju Windowsa. Da nisam za vikend naručivao stigao bi i prije.
Od same usluge, odgovaranja na mailove bilo radnim, bilo neradnim danima u kratkom roku nemam ništa drugo osim riječi hvale za reći.
Kao što je netko rekao, možda bi se moglo u drugim trgovinama uštediti 100 - 200 kn, ali radije ću ekipi u Futuri platiti više i biti siguran i u situacijama ako nešto nedaj Bože crkne.
U svakom slučaju, ja sam i više nego prezadovoljan sa njima!
Preporuke i sa moje strane. U firmi vec narucili 4 kompjutera od njih ( i dalje cemo nastaviti) ali pojedinacno jedan po jedan. Sve se ljepo dogovorili,dali nam i popust zbog buducih narucivanja. Isti dan se dogovrimo,stvarno brzo odgovaraju na mail. Uplatimo, posaljmemo samo kopiju uplate i vec spreamju komp a kroz dan dva vec je u uredu, dopeljaju bez problema.
Tako da cemo i dalje nastaviti po potrebu narucivati od njih sto god nam zatreba.
Koliko smo zaredali pozitivnih reviewova,netko tko dode pomisliti ce potplaceni botovi
Na vikend akciji naručeno najapanje. Danas došlo, sve radi, shop za 5. :D
Sam imam nekoliko izuzetno pozitivnih iskustava s ovom trgovinom, a vidim da sam sve samo ne usamljen u tome. Ne kužim čemu se uopće obazirete na random trola, takve najviše boli kad ih se ignorira što je tako ujedno i jedina realno efikasna opcija. To me podsjeća na one feedbackove na neweggu gdje 22 korisnika ocjeni proizvod s ocjenom 4 ili 5, onda se nađe neki biser koji da ocjenu 1 jer ga je potrefio primjerak koji je bio tvornički DOA. Također i na ebayu ima gro bisera koji dijele nagtivne ocjene, mislim sve ti je manje-više jasno kad naiđeš na nekog sellera s 5 godina staža i 98,62% pozitivnih iskustava, ono, let's face it, netko kao kupac ne ispoštuje dogovor i onda pogrješno i obijesno optuži sellera da je nepouzdan. Svega ima...