Ajmo ljudi, tko ima dobru priču, ili vas više, dogovorite se, tu je link... Znamo da Provjereno ide u krajne granice, da će sigurno i nać Mađara i zgorčat mu život.
Jel postoji još ona emisija potrošački kod? Njih isto treba kontaktirati..
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
mozes i u sto vas zulja
Što vi očekujete od firme koja je podjelila otkaze svim radnicima koji su donekle rješavali te reklamacije i probleme koliko su naravno bili u mogućnosti i ostavila jednog čovjeka da radi na Jankomiru koji nije sposoban ovce čuvati ?
zvao sam telefon Kovinska 4a. telefon. 01 5582343, automa govori: broj se ne koristi
pobrisao autor
zvao sam ih u mađarsku (+36 1 452 0090), javi se poruka nešto na mađarskom, onda veli press 9 for english.
ja stisnem 9, a poruka na mađarskom ide i dalje par minuta pa muzika do beskonačnosti.
ne bi li ti bilo jednostavnije prijaviti ih? poslati pismo?
a ne se glupirati...
ajde da svi naručimo po jedan uhd tv za 50.000 kn i da ih onda ne preuzmemo :)
ja ću naručit još danas
s tim nisi ništa postigao
imaju pretplate kod dostavljača koje ne utječu na konačni gubitak, osim što će im roba putovati tjedan dana.. možeš usporediti s flat internet, troši kolko možeš = cijena ista
pobrisao autor
a za 500 kn ih ne mogu tužiti. sve ispod 1000 kn nije krađa.
mogu jedino ovako pisati i nadati se da sam im odgovorio bar jednog potencijalnog kupca
možeš i za 500 privatnom tužbom, od 2000 ide po službenoj dužnosti - tj. prijava preko policije.
Poslao sam e-mail u Mađarsku preko formulara na www edigital hu.
Jasno, kako mađarski ne znam, koristio sam googl translate da mi prevede mađarski na engleski.
I pisao sam na engleskom.
Nakon 45 minuta zvoni mi mobitel i traže me (na hrvatskom) moj IBAN.
Smatram problem riješenim. Javim se kad novci sjednu na moj račun.
Pa radije se ti javi da si dobio pare da potvrdis ljudima da znaju sto da rade. Mozes im i stavit direktan link na koj da se zale ili screenshot di treba kliknuti. Mozda bude nekom od koristi.
Hvala
Pa radije se ti javi da si dobio pare da potvrdis ljudima da znaju sto da rade. Mozes im i stavit direktan link na koj da se zale ili screenshot di treba kliknuti. Mozda bude nekom od koristi.
Hvala
4 tjedna je regan na forum, on je tu bio pokupiti savjete i zbrisati, a ne da nekome eventualno pomogne. Ironično, ali on je isti kao Edigital! :D
Aj ne kenjajte obojca.
kaj će ti bolji savjet od onog koj sam dao?
ajde da ponovim onima koji nikad nisu koristili google.
odeš na www.edigital.hu onda link njihove adrese copy paste u google translate sa mađarskog na engleski (bolje radi nego na hrvatski).
evo moj link, ali ne znam jeli privremen, vjerojatno je
https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=hr&ie=UTF-8&u=www.edigital.hu&edit-text=
sad imaš www.edigital.hu na engleskom (kome odgovara neka stavi talijanski ili ....)
dalje je sve lako. nađeš "Email: Customer Service i klikneš i otvori se prozor u koj upišeš nešto kao email.
naravno upišeš broj ticketa ako ga imaš i svoje podatke.
velim, mene su brzo nazvali i rekli da je odobreno od servisa i da im dam iban.
odma sam se poveselio da je rješeno.
Ali možda lova ne sjedne još mjesec dana, tko zna.
više savjeta nemam, javim se.
A zašto sam otvorio račun na forumu? da ljudima kažem da ne rade grešku kao ja. Sad neznam više, jesu li oni (edigital) kupovali vrijeme ili će sve biti ok?
kaj će ti bolji savjet od onog koj sam dao?
ajde da ponovim onima koji nikad nisu koristili google.
odeš na www.edigital.hu onda link njihove adrese copy paste u google translate sa mađarskog na engleski (bolje radi nego na hrvatski).
evo moj link, ali ne znam jeli privremen, vjerojatno je
https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=hr&ie=UTF-8&u=www.edigital.hu&edit-text=
sad imaš www.edigital.hu na engleskom (kome odgovara neka stavi talijanski ili ....)
dalje je sve lako. nađeš "Email: Customer Service i klikneš i otvori se prozor u koj upišeš nešto kao email.
naravno upišeš broj ticketa ako ga imaš i svoje podatke.
velim, mene su brzo nazvali i rekli da je odobreno od servisa i da im dam iban.
odma sam se poveselio da je rješeno.
Ali možda lova ne sjedne još mjesec dana, tko zna.
više savjeta nemam, javim se.
A zašto sam otvorio račun na forumu? da ljudima kažem da ne rade grešku kao ja. Sad neznam više, jesu li oni (edigital) kupovali vrijeme ili će sve biti ok?
Ja sam im jučer oko 15h poslao upit na isti ovaj način i još na shop i servis, ali mađarski shop i servis i još me nitko nije kontaktirao iz ED-a, samo me oko 17h zvao pazite sad ovo "Kiro iz Europske unije" kako bi me anketirao u vezi zadovoljstva servisiranja mog samsung uređaja, naravno da kada sam ga pitao jel on ima bilo kakve veze sa Extreme Digitalom je odgovorio da je on samo iz centralnog servisa iz rumunjske i da me zove samo u vezi zadovoljstva servisa na što sam mu ja poklopio.
Ja sam im jučer oko 15h poslao upit na isti ovaj način i još na shop i servis, ali mađarski shop i servis i još me nitko nije kontaktirao iz ED-a, samo me oko 17h zvao pazite sad ovo "Kiro iz Europske unije" kako bi me anketirao u vezi zadovoljstva servisiranja mog samsung uređaja, naravno da kada sam ga pitao jel on ima bilo kakve veze sa Extreme Digitalom je odgovorio da je on samo iz centralnog servisa iz rumunjske i da me zove samo u vezi zadovoljstva servisa na što sam mu ja poklopio.
Dakle to znaci da jest imao veze s Edigitalom?
Ja sam im jučer oko 15h poslao upit na isti ovaj način i još na shop i servis, ali mađarski shop i servis i još me nitko nije kontaktirao iz ED-a, samo me oko 17h zvao pazite sad ovo "Kiro iz Europske unije" kako bi me anketirao u vezi zadovoljstva servisiranja mog samsung uređaja, naravno da kada sam ga pitao jel on ima bilo kakve veze sa Extreme Digitalom je odgovorio da je on samo iz centralnog servisa iz rumunjske i da me zove samo u vezi zadovoljstva servisa na što sam mu ja poklopio.
Dakle to znaci da jest imao veze s Edigitalom?
Nema nikakve veze sa Edigitalom, jer nisu mu oni naredili da me nazove nego neki centralni servis iz rumunjske koji je zadužen za servis samsung uređaja, pa su me zvali u vezi zadovoljstva servisiranja mobitela pošto je mob u 2 mjeseca bio 4 puta na servisu.
Evo ljudi da vas obavijestim da ipak ovo sa slanjem pritužbe preko mađarskog Edigitala urodi plodom. Naime javili su mi se danas preko maila i traže da im dostavim ime, prezime, adresu i br telefona kako bi poslali kurirsku službu po mobitel te kako bi ga dostavili u centralni servis u Budimpešti.
Javi kako je proslo!
Nema veze sa ED,ali da neotvaram temu.Jel zna tko nesto o trgovinama R-plus i m-computers?
Nema veze sa ED,ali da neotvaram temu.Jel zna tko nesto o trgovinama R-plus i m-computers?
Pihma neznam, al znam da ED nevalja

Da li bi vrijedilo ovo kupovat u ED-u
Povoljnije je nego kod nas, u prosjeku naspram ostalih trgovina, za cirka 500injak kuna, ali je cijena poprilicno realna ako se uzme u obzir za koliko se moze nabaviti iz Njemacke ili SAD-a npr. Jel ima tko iskustva s time ili slicnim kupovinama u ED-u
Što god bilo u pitanju, daj malo više love radije nego da se bakćeš s njima. Pa pogledaj samo kakve su sve parade ljudi s njima imali. Meni je samo ova tema dovoljna da znam da nikada ništa neću tamo kupiti.
Gledaj, na tebi je. Novci su tvoji, ali ne preporučam ED nikako, pa da je i besplatan proizvod jer ne daj Bože da ti se nešto njihovo nekad pokvari...
Hvala na odgovoru :)
Da li bi vrijedilo ovo kupovat u ED-u
Povoljnije je nego kod nas, u prosjeku naspram ostalih trgovina, za cirka 500injak kuna, ali je cijena poprilicno realna ako se uzme u obzir za koliko se moze nabaviti iz Njemacke ili SAD-a npr. Jel ima tko iskustva s time ili slicnim kupovinama u ED-u
kako 500kn?
http://www.nabava.net/search.php?tp=0&q=Samsung+850+Pro+512gb
2626 - 2393 = 233kn
Iskreno, ja ne bi uzimao iako se radi o 200kn razlike...ali opet to je 10god garancije...
šta ako ED ode iz hrvatske a sigurno bude kako je krenulo možeš se oprostiti sa garancijom ili možeš slati na reklamaciju vanka a to te bude taman koštalo koliko si sada na početku ušparao...
ono sigurno je sigurno ;)
Meni je takva razlika izmedju te ponude i one u kojoj sam kupio laptop gdje ga moram nosit na ugradnju jer nema "poklopac" za zamjenu harda, vec skida cijela donja maska (lenovo y50 je u pitanju), al kako vidim ipak je bolje onda tamo uzet nego se sa ED zezat :)
ne kuzim... kakve veze laptop i ugradnja ima sa ED i cijenom ssd-a kod njih? Jer i ovako i onako nemres u Ed odnjeti laptop da ti oni ugrade...
Tamo gdje sam kupio laptop ga trebam i odnjet na ugradnju, jer ako sam ugradjujem gubim garanciju, ako kod njih kupim hard onda mi je ugranja besplatna, a ako donesem hard da ugrade onda placam 150 kn, tak da se nebi baktao s nekih 100 kn ustede, pa da mi jos mozda i vise naplate ugradnju.
da...baš to ;) kupiš kod njih i neka ugrade free i daju garu na svoj posao :)
Tako ce izgleda i biti, samo ono na prvo me povuklo povoljnija cijena, ali kad sam procitao vamo malo bolje ne, hvala jos jednom :)