Extreme Digital - iskustva

poruka: 2.398
|
čitano: 1.075.466
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Je li tko kupovao od njih Xbox One ili PS4 controller i jel bilo kakvih problema?

 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Nope, ja također čekam odgovor već više od tjedan dana, paket vraćen, novci kod njih :)

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
nick1991 kaže...

Da li se netko čuo sa bilo kim iz ED-a, jer već 2 tjedna čekam odgovor na reklamaciju, nigdje se ne može dobit živog čovjeka osim u Kovinskoj gdje sam također bio.

 Navodno su se modernizirali, rade im roboti koji nažalost još uvijek ne znaju Hrvatski pa se zato ne javljaju na telefon i mail. :D

If the only thing keeping a person decent is the expectation of divine reward then, brother, that person is a piece of sh*t
10 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Jel netko probao zvati servis, jel se javljaju na mađarskom ili hrvatskom?

 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Jutro!

 

Ima li tko možda nekakav kupon za besplatnu dostavu ili popust? Kupio bi sitnicu pa ako netko ima viška neka mi javi u PM, hvala.

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
nick1991 kaže...

Jel netko probao zvati servis, jel se javljaju na mađarskom ili hrvatskom?

 Zadnji put kad sam se čuo sa njima pričali smo na japanskom :)

Posao oslobađa.
16 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Cisto informativno - kaj se tice servisa i toga kaj nije fora da ti bilo koj HR servis mora primiti hardware kod sebe? Dakle ako ti se nekaj pokvari ne moras nosit u eDigital nego odneses u neki drugi servis. Ja konkretno imam iskustvo sa Lenovo laptopom. Zena ga kupila u Srbiji jer je bio nesto jeftiniji i imao je garanciju godinu dana duze nego ovdje. Otisla sarka koja drzi ekran i morali zamjeniti kompletno donje kuciste (palstika). Odnio laptop u Zel-Cos i sve mi zamjenili u garanciji. I jako su ljubazni bili.

 

Uglavnom ja mislim uzet maticnu, memoriju i CPU. Dakle firme su Gigabyte, Kingston i Intel. Kaj mi to ne bi trebali u Asbisu zaprimiti ako nekaj bude sa tim? Kaj ne bi to bio isti slucaj kao i ovo gore opisano sa Lenovo laptopom?

 

Puno hvala

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Koliko ja znam ne jer Asbis nije uvoznik za edigital. Imam i ja Gaming 7 od njih kupljenu davno

i na iglama sam zbog garancije ali za sad radi bez problema. Ko mi je kriv doli samog sebe.

mojpismonosa
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

Pa nije ni ovaj ducan iz Srbije bio uvoznik Lenova za Hrvastku, pa mi je ZelCos lijepo poravio stvar. Lenovo proizvodi laptope i prodaje ih po cijelom svijetu. I Lenovo daje garanciju. Kad se nekaj strga ti odneses na servis i onda servis popravi i fakturira Lenovu svoje sate i hardware ako treba. Ili zamjeni kompletno harwer ako se ne da popraviti. Dakle nije ZelCos meni izaso u susret jer sam im simpatican nego su oni zaradili pare na meni. Samo sto nisam ja platio nego Lenovo njima direktno.

 

Po tome bi trebala biti ista analogija i ovdje. ASBIS je servis i bilo bi im placeno kad se i ako se nesto dogodi. Zanimalo je samo dal je netko to probao i dal rade probleme u ASBISu? Puno hvala

13 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
JosephBullet kaže...

 

Uglavnom ja mislim uzet maticnu, memoriju i CPU. Dakle firme su Gigabyte, Kingston i Intel. Kaj mi to ne bi trebali u Asbisu zaprimiti ako nekaj bude sa tim? Kaj ne bi to bio isti slucaj kao i ovo gore opisano sa Lenovo laptopom?

 

 

ne budu ti zaprimili 100% jer se sve vodi po SN, ako nije njihov uvoz nece ni uzeti...a i zašto bi?

 

laptopi, televizori i neke određene stvari su malo ipak drugacije, i sve se vodi na to kako je politika baš baš proizvođaća...

 

A i te stvari se popravaljaju a ne šalju nazad proizvođaću...računalne komponente se ne popravljaju već šalju direkt proizvođaću na popravak, zamjenu...to je drugi pan opanaka jer troškove snosi uvoznik...pa zađto bi neki Asbis snosio troškove za robu koju je uvezao ED?

Poruka je uređivana zadnji put čet 19.2.2015 10:04 (FakeDeath).
10 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Prekosutra će biti mjesec dana kako sam vratio robu, a oni još nisu vratili lovu. Platio sam gotovinom, nikakvi amerikeni i slično.

U međuvremenu sam još kupovao i to je išlo ok.

Ali da vrate lovu, to im nekako ne ide.

Na telefon se ne javljaju. Poslao sam jedno 10 e-mailova, ne odgovaraju.

Mislio sam još nešto kupiti, ali neću dok ne vrate lovu. A i tada ću rađe kupiti u Hrvatskoj makar platio 100 kuna više.

 

Moj savjet vam je da rađe kupujete u Hrvatskim web shopovima. I to onim gdje se netko živ javlja na telefon.

 

Ako bar jedan čitaoc ovih redova odustane od kupnje u extreme digital, bravo.

 

Kaj im treba mojih pišljivih 500 kn? Zatvorili su trgovinu u Zagrebu.

Ne ću se iznenadit ako za par mjeseci objave bankrot, a onda će dio naruđbi ostati neisporučen, a plačen.

 

Tako se postaje pošten bogataš.

 

 

 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
dado100 kaže...

Prekosutra će biti mjesec dana kako sam vratio robu, a oni još nisu vratili lovu. Platio sam gotovinom, nikakvi amerikeni i slično.

U međuvremenu sam još kupovao i to je išlo ok.

Ali da vrate lovu, to im nekako ne ide.

Na telefon se ne javljaju. Poslao sam jedno 10 e-mailova, ne odgovaraju.

Mislio sam još nešto kupiti, ali neću dok ne vrate lovu. A i tada ću rađe kupiti u Hrvatskoj makar platio 100 kuna više.

 

Moj savjet vam je da rađe kupujete u Hrvatskim web shopovima. I to onim gdje se netko živ javlja na telefon.

 

Ako bar jedan čitaoc ovih redova odustane od kupnje u extreme digital, bravo.

 

Kaj im treba mojih pišljivih 500 kn? Zatvorili su trgovinu u Zagrebu.

Ne ću se iznenadit ako za par mjeseci objave bankrot, a onda će dio naruđbi ostati neisporučen, a plačen.

 

Tako se postaje pošten bogataš.

 

 

 Šalji im pisani prigovor poštom, preporučeno s povratnicom. Ako ih to ne trgne, onda prijava ministarstvu gospodarstva... Ali obično ih prigovor trgne, jer kada to napraviš, stvari postaju službene.

If the only thing keeping a person decent is the expectation of divine reward then, brother, that person is a piece of sh*t
10 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

Meni je u ponedjeljak 15. dan kako čekam odgovor na reklamaciju, robu im nisam vratio jer kad sam bio u kovinskoj rekli su mi da mi ne mogu dati nikakav službeni dokument da sam mobitel vratio, fkt su katastrofa.

16 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
nick1991 kaže...

Meni je u ponedjeljak 15. dan kako čekam odgovor na reklamaciju, robu im nisam vratio jer kad sam bio u kovinskoj rekli su mi da mi ne mogu dati nikakav službeni dokument da sam mobitel vratio, fkt su katastrofa.

 Ako im nisi poslao službeni dopis, odgovor nećeš nikada dobiti. A ukoliko nisi predao uređaj na reklamaciju, ne znam kakav odgovor očekuješ!?

If the only thing keeping a person decent is the expectation of divine reward then, brother, that person is a piece of sh*t
15 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

c/p sa WHR-a, mislim da treba biti tu. 

 

Autor Madjoe

 

 

Dragi moji,

Prvo sam otišao u Kovinsku 4a, nisam ih tamo uspio naći, portir nije nikad čuo za njih, tražio bilo kakav znak uokolo, nije bilo ničeg nalik na Extreme Digital na ovoj adresi. Odustao sam od svoje potrage, ali kad sam se vratio, vidim da nekoliko vas prati ovu temu i da me pitate o tome što sam napravio. Danas sam ponovo otišao tamo, ali ovaj sam put išao zbog WHR-a, a ne toliko zbog sebe - ionako sam kupio neki jeftini drek, pa sam više potrošio na benzin i živce, nego na sam taj uređaj.

Za sve vas koji imate sličnih problema s ovom "trgovinom", čitajte pažljivo:

Dolazim ponovo na adresu Kovinska 4a, obiđem svaki hangar po par puta, pitam ljude, nitko ne zna. Ponovo dođem nervozno do portira (vidi kartu: 1), portir misli da sam neki murjački general i samo što mi ne salutira  (op.a. dobar neki čovo), ulazim u njegovu kućicu i skupa prevrćemo po njegovim papirima da nađemo taj usrani Extreme Digital. Zapne mi za oko firma s nazivom "Digitalna tehnička roba" i odlučim poći tamo i nekoga istresti iz gaća (vidi kartu: ulaz 2 na portafonu začudom čak i piše Extreme Digital (!), prvi kat, skreni desno, pa nakon toga prva vrata lijevo - oznakama Extreme Digital i na prvom katu se gubi svaki trag).

 

 

 

Kratki rafal u prvog koji mi je bio na putu "Extreme Digital????" - dečko pogne glavu i pokaže prema stolu za kojim je sjedio jedan još uzjebaniji plahi dječarac  (vidi kartu: TARGET SIGN). Naslonim se na njegov laserski printer, pogledam u lika i mislim si: ovo je prejednostavno - da sad kihnem, ode i on i ovaj printer i sve što je ostalo od ove lopovske firme nabijem ih na ##"$%&"#!"!#%$"$%#$$"#$R"#!"#$%&TZ/U&(IUKH#"$"%&&%/$#"!!!.

Ok, gdje sam stao? Ah, da... plahi dječarac - Marko se kliče. Nego, da preskočim dosadne dijelove, yada yada yada...   i tako mi Marko ostavi broj svog mobitela i svoju osobnu email adresu i pokazao mi je službene mailove na engleskom u kojima piše svom Mađaru, direktoru Extreme Digital iz Budimpešte (a ovaj mu ne odgovara), dao mi je i konkretne statistike, pokazao mi je i neke primjere nezadovoljnih klijenata gdje je i jedan dečko iz Istre koji je kupio TV za 4500 kn (njegove flejmove možete vidjeti na svakoj Facebook objavi Extreme Digitala), unatoč tome, Mađari se baš i ne javljaju Marku, a on mu je stvarno poslao mailove tipa "Alo, javite se, ljudi mi dolaze iz dana u dan, netko će me ovdje streljati, i/ili ćemo završiti na Sudu, ovako se ne može raditi!" i Mađar mu ne odgovara na mailove (ja sam osobno gledao svu ovu poslovnu korespondenciju na njegovom kompu i možete mi vjerovati na riječ u istinitost ove tvrdnje).

 

""""Za sve vas koji imate neispravnu robu Extreme Digitala, a niste iz Zagreba ili jednostavno nemate prijevoz, javite mi se u inbox, i dat ću vam podatke od dotičnog Marka gdje mu se možete javiti u vezi načina preuzimanja robe za servis (VAŽNO: on će vam reći da NE MOŽE ujedno i garantirati hoćete li uopće svoju robu dobiti nazad, jer on uopće ne radi za ED!), a ako se Mađaru obratite direktno, ovaj će vas tražiti da tu istu neispravnu robu pošaljete u Budimpeštu o svom trošku!"""""

 


Pozivam sve WHR članove koji su zakinuti ovom prodajom škart robe, da idući tjedan prijavimo ove mađarske lopove inspekciji, pa možda ukiselimo mlijeko nekog novog Mađara koji dođe na sličnu poslovnu ideju:

Kod:

http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12489

http://www.mingo.hr/page/kategorija/inspekcijski-poslovi

 

 

Inače, ovaj Marko je zapravo OK lik i molim vas da se na njemu više ne iživljavate, mislim da će mu nakon mene trebati jedan lijepi godišnji odmor - a on (navodno) uopće i nije zaposlen u Extreme Digital-u (nisam imao vremena da ga tražim još i radnu knjižicu  ), mađarski šef se pobrao, prepustio njemu da se "iz usluge" bakće s nama koji smo nasjeli na ovu foru tipa "povuci me za prst", i mislim da je ovo njihov potpuni fajrunt za bilo kakav business u HR. Koniec!

Uz prijetnju da ću se idući tjedan obratiti tržišnoj i gospodarskoj inspekciji, odlazim u nadi da će ovaj post barem nekome od vas pomoći, ako ništa drugo - možda da si sami odgovorite na neka pitanja u vezi svijeta u kojem živimo.

P.S. Vraćam se u kućicu gdje me ponovo čeka portir i yada yada yada...  u njegovim spisima (isti popis postavljen je na zid), odmah uz naziv "Digitalna tehnička roba" sada kemijskom olovkom stoji velikim slovima EXTREME, za slučaj da ova govna još netko poželi potražiti, pa nek ih barem portir usmjeri odmah na pravu adresu, da ne lutaju kao što sam ja. Živjeli!

Moj PC  
9 0 hvala 3
10 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

Iz službe za zaštitu potrošača rekli su mi da mogu sam napisati reklamaciju i posalti je onome kome treba i obavezno da bude sa povratnicom kako bi imao dokaz da sam uputio pisanu pritužbu, a što se tiče uređaja da ga uputim na reklamaciju nisam ga htjeo ostaviti kod njih u kovinskoj pošto oni ne mogu izdati nikakav pisani dokument da su uređaj zaprimili, znači kad bi im ostavio uređaj ostao bi bez svega.

Naime i ovaj lik iz ED-a je pročitao reklamaciju i rekao je da je dobro napisana i služba za zaštitu potrošača je također isto potvrdila, bitno je da se njima podnese pisani prigovor na koji se oni moraju izjasniti.

Očekujem da mi se neko od njih javi i kaže čuj trebaš uređaj poslati tu i tu i moraš nam dostaviti br računa na koji ćemo ti vratiti novce, ali kod njih ne možeš dobiti ni to.

 

13 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
juwa kaže...

c/p sa WHR-a, mislim da treba biti tu. 

 

Autor Madjoe

 

 

 Nemogu vjerovati, da ovakve stvari, nisu završile na nekoj emisiji tipa "Provjereno". Probili bi svaku gledanost što se tiče osoba iz digitalnog svijeta ! 

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
15 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Ja ne mogu vjerovat da netko još kupuje kod njih.

Nisam imao iskustva s njima, ali nakon toliko lošeg pročitanog, pa imam malo mozga u glavi.

Da ga xebeš, ne isplati se štedit par sto kn, a kasnije sam sebe šamarat radi reklamacije/čekanja narudžbe i sl.

 

 

Moj PC  
2 0 hvala 1
11 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Mislio sam kod njih kupiti  Samsung Galaxy Tab S 10.5 WiFi 16GB, Titanium Bronze (Android) cijena 2732kn drugdje nema ispod 3600.Jeli kod njih tko kupovao tablete. Čitajući zadnje postove jednostavno me strah naručiti da ne dobijem ciglu ili neisparavan pa se onda slikaj.

LP

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Cuj sanse su ti 50:50 pa ti odluci hoces li se kockat, ipak su tvoji novci i tvoji zivci u pitanju.

Sretno

Sami sebi smo najveci neprijatelji
Moj PC  
2 0 hvala 1
15 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

prije bih rekao da su šanse 90:10.. 

 

mala je mogucnost da ces dobiti ne ispravan uređaj, ali problem je ukoliko se pokvari u garancijskom periodu

Moj PC  
0 1 hvala 0
12 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Koje san ja srice meni bi dosa neispravan

Sami sebi smo najveci neprijatelji
Moj PC  
0 0 hvala 1
12 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Što vi očekujete od firme koja je podjelila otkaze svim radnicima koji su donekle rješavali te reklamacije i probleme koliko su naravno bili u mogućnosti i ostavila jednog čovjeka da radi na Jankomiru koji nije sposoban ovce čuvati ?

 

 

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Očekujem da država urigira, i da zatvori te idiote, neka varaju ljude u svojoj državi a ne u našoj....

 

I ne samo njih već i sve druge njihove firme kao što je npr http://brick.hr/

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

Kaj imas protiv Brick.hr-a? Vlasnik je Bravotel d.o.o. isti vlasnik ko i Lego store u Areni. Poslao sam im mail nakon sto sam za rodendan dobio legace koji mi se nisu svidjeli. Nisma imao racun. Lijepo sam im slikao kutiju i njihovu naljepnicu na kutiji i reko da je to iz njihovog ducana i da nemam racun jer je poklon i bez beda su mi dali da zamjenim za neku drugu kutiju. Jako ljubazni, jako ugodno iskustvo.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

dezinformacija

 

Vlasnici brick.hr su madari (ako nisu madari onda su madarska imena).

 

Zacudo posluju u istom uredu kao i edigital, u kovinskoj 4a. Smrdi smrdi.

 

Ima neko vise informacija?

mojpismonosa
Poruka je uređivana zadnji put pon 23.2.2015 6:35 (Mojpismonosa).
13 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
JosephBullet kaže...

Kaj imas protiv Brick.hr-a? Vlasnik je Bravotel d.o.o. isti vlasnik ko i Lego store u Areni. Poslao sam im mail nakon sto sam za rodendan dobio legace koji mi se nisu svidjeli. Nisma imao racun. Lijepo sam im slikao kutiju i njihovu naljepnicu na kutiji i reko da je to iz njihovog ducana i da nemam racun jer je poklon i bez beda su mi dali da zamjenim za neku drugu kutiju. Jako ljubazni, jako ugodno iskustvo.

 brick je isti šit kao edigital...isti su vlasnici ;=)

12 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Nije baš isto,direktori nisu isti,Extreme Digital je vodio direktor koji je bio nesposoban...

 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

važan je vlasnik, onaj u mađi a ne neki zaposlenik u hr

Tako da isti drek drugačija boja  :-D

 

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Nije koje da se mijesam,ali ovakvo je sto reportaza za Provjereno.Trebalo bi se knbtaktirat i objasnit,a oni bi vec krenuli u "istragu"

Lp,odo pajkit

Origin ID:Draksides,Steam ID:drakul101,Xfire-Darksides
Moj PC  
2 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice