Extreme Digital - iskustva

poruka: 2.398
|
čitano: 1.089.282
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Texpi kaže...

Pa uzmeš onda ono za koje znaš da se teško kvari, procesor, kučište, prža..

Pa dobiješ savijeno kućište npr, šta onda? A pržilica da se ne kvari često... pa da, ako ju ne koristiš. Ja sam inače uvjerljivo najviše pržilica promijenio. I ovu sada bi trebao, ali koliko ju koristim izdržim s tim sitnijim problemima bez previše živciranja.

http://www.powerplaymanager.com/r802803/ sportski menađer. probaj i uživaj!
12 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Pa zasto po reklamacije u ed..pa u uniji smo..mozemo nosit kod naseg uvoznika u hr..kaj nije tako?

razorblade
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
mariolla79 kaže...

Pa zasto po reklamacije u ed..pa u uniji smo..mozemo nosit kod naseg uvoznika u hr..kaj nije tako?

Nisam probao ali spominjalo se da se reklamacije moraju kod njih nositi, i da i oni ne šalju našim uvoznicima nego moraju slati u Mađarsku.

Zašto...ne znam.

16 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
mariolla79 kaže...

Pa zasto po reklamacije u ed..pa u uniji smo..mozemo nosit kod naseg uvoznika u hr..kaj nije tako?

 

to što smo EU ne znači gotovo ništa. Naši uvoznici tu robu nisu uvezili i ne žele imati posla s njom, a ako šalješ robu ED to ide u Budimpeštu... Ja sam se opeko, gadno sam se opeko s njima. Nikad više.

http://www.powerplaymanager.com/r802803/ sportski menađer. probaj i uživaj!
11 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

maticna, procesor, memorija, igrice - dosta toga sam kupovao u navedenoj trgovini, no takodjer sam se opekao i nemam vise namjeru ista kupovati kod njih tj narucivati.. nesto jeftinije cijene nisu vrijedne stresa i zivaca, a to narocito dolazi do izrazaja kada saljete proizvod na servis.. zaboravite na telefonski kontakt, servis je apsolotnu nemoguce dobiti, nikada se ne javljaju.. doduse, na mejlove odgovaraju u relativno razumnome roku.. sto se tice servisiranja same robe - kao sto je spomenuto vecina robe se salje u Madjarsku - znaci min 2 do 3 tj cekanja da bi uopce doslo do dijagnosticiranja kvara..  

 

ista procedura je i prilikom narucivanja iz bilo kojeg drugog web shopa unutar europske unije, i to uz znatno nize cijene proizvoda, tako da ne vidim apsolutno nikakve prednosti kupovine iz edigitala u usporedbi sa npr narucivanjem iz Njemacke.. jedini razlog kupovine u Hrvatskoj je servis koji bi trebao biti brz i pouzdan a min 3-4 tj se ne moze nazvati brzinom..

 

baj-baj edigital {#} 

Moj PC  
5 0 hvala 1
16 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Frik Gik kaže...

maticna, procesor, memorija, igrice - dosta toga sam kupovao u navedenoj trgovini, no takodjer sam se opekao i nemam vise namjeru ista kupovati kod njih tj narucivati.. nesto jeftinije cijene nisu vrijedne stresa i zivaca, a to narocito dolazi do izrazaja kada saljete proizvod na servis.. zaboravite na telefonski kontakt, servis je apsolotnu nemoguce dobiti, nikada se ne javljaju.. doduse, na mejlove odgovaraju u relativno razumnome roku.. sto se tice servisiranja same robe - kao sto je spomenuto vecina robe se salje u Madjarsku - znaci min 2 do 3 tj cekanja da bi uopce doslo do dijagnosticiranja kvara..  

 

ista procedura je i prilikom narucivanja iz bilo kojeg drugog web shopa unutar europske unije, i to uz znatno nize cijene proizvoda, tako da ne vidim apsolutno nikakve prednosti kupovine iz edigitala u usporedbi sa npr narucivanjem iz Njemacke.. jedini razlog kupovine u Hrvatskoj je servis koji bi trebao biti brz i pouzdan a min 3-4 tj se ne moze nazvati brzinom..

 

baj-baj edigital {#} 

Meni su kvar na matičnoj dijagnosticirali nakon cca 5-6 tjedana od slanja i to tek nakon prjetnje državnim inspektoratom poslovođi. Onda je odjednom sve riješeno u roku odmah, s time da su mi vratili neispravnu matičnu. Kupio sam kod njih kućište, matičnu, memoriju, procesor, hladnjak, ventove, napajanje... Više ne bi ni wc papir.

http://www.powerplaymanager.com/r802803/ sportski menađer. probaj i uživaj!
16 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Evo samo da se i ja javim. Kupovao sam par puta kod njih, nisam imao savršena iskustva, ali čekanje od 2 tjedna na dostavu ili to što su mi morali naknadno slati R1 račun i nisu tako nepodnošljivi kada su 300-400kn jeftiniji(pa čak i preko 1000, npr. kada je bio Samsung NX2000 na akciji). Ali servis im je stvarno katastrofa: prije nešto više od godinu dana kod njih sam kupio R.A.T.7(miš) kojem se pokvario senzor(Philips TwinEye, relativno čest problem), pa sam ga odnio na reklamaciju 2.5., znači prije 40 dana, i još ne znaju ništa o tome. Tek 15 dana nakon što sam ga predao su mi javili da su ga prosljedili na servis u Mađarsku i da ga ne očekujem 2-3 tjedna. Prošli tjedan, kada je bio kraj tog roka su mi napisali da nemaju nikakve informacije, ali ga očekuju do kraja tjedna, što naravno nije tako.

 

Za usporedbu, isti dan sam u Svijet Medija predao mobitel sa serijskom greškom, isto kao i miš, dobio sam novi nakon 4 dana(predao sam ga u petak, a dobio u utorak). Onda sam 3 dana kasnije otkrio i da je taj novi pokvaren, poslao ga na servis, dobio novi za 6 dana, kada su iz edigitala rekli da su ga tek prosljedili dalje. {#}

While some see them as the crazy ones, we see genius. Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.---R.I.P S.J.|||Minecraft: njofra|BF3: nj0fra
Moj PC  
4 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Evo moje jadno iskustvo.

 

Kupio slušalice kod njih, Sennheiser mx375, malo iznad stotinjak kuna, ništa puno.

 

Ugl sluške su crkle mjesec dana nakon što sam kupio. Neznam kakva iskustva imaju drugi s sennheiserom, ali ove low budget slušalice su im iznimno loše kvalitete, nijedne mi nisu izdržale više od 3 mjeseca. No to je druga priča, vraćam se na Extreme Digital.

 

Donio sam im jamstveni list, uredno su mi rekli da će me nazvat kad poprave/nabave nove.

Negdje 3 mjeseca nakon toga su me nazvali, valjda najveći vremenski limit kojeg si zakonom mogu priuštiti.

No dobro, meni je došlo kao ugodno iznenađenje jer sam totalno zaboravio na te slušalice. Lik mi je dao novi jamstveni list, i sad nisam siguran, ali ako me sjećanje dobro služi nije mi dao račun nikakav, ja zbunjen kakav jesam nisam ni pitao, samo sam pobjego doma zadovoljan s novim sluškama.

 

Ugl, i TE nove slušalice su isto crkle nakon mjesec dana (sennhesier.. dafuq). Kad sam došao na reklamaciju s jamstvenim listom, lik mi je rekao da ne može ništa napraviti zato što nemam račun. OK, fer, priznajem da je vjerojatnije da sam ga izgubio nego da mi ga nije dao. No po njima svaki račun je u njihovom "sustavu", ali vidi vraga moje prezime nije mogao nać.

 

TLDR: reklamacija predugo traje, nepouzdana trgovina, loše osoblje

ne isplati se za**bavat oko slušalica.

Moj PC  
10 0 hvala 0
13 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Ako je jamstveni ispunjen i ovjeren te na njemu ima datum kupnje, po zakonu ti moraju prihvatiti reklamaciju i bez računa, jer za reklamaciju je dovoljan bilo kakav dokaz kupnje ;)

Plačanje: Keš/Kartica (koja,koliko rata) Namjena? Monitor imaš,koji?
Moj PC  
5 0 hvala 1
13 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva

jel ima ko kakav kupon za popust koji vrijedi?  

 

spremam se za shopping od 3700 kn, tak da bi se i popust od 5% dobro osjetio ;)

16 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

@power user, prijavi ih državnom inspektoratu. Ako im zaprijetiš s inspektoratom, poslat će ti iz Madžarske neispravnu robu nazad i onda će te ponovno levatiti zato je najbolje probati odmah prijaviti.  Zakon nigdje ne definiria točne rokove, ali 3 mjeseca je daleko previše. 

http://www.powerplaymanager.com/r802803/ sportski menađer. probaj i uživaj!
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
power_user kaže...

Evo samo da se i ja javim. Kupovao sam par puta kod njih, nisam imao savršena iskustva, ali čekanje od 2 tjedna na dostavu ili to što su mi morali naknadno slati R1 račun i nisu tako nepodnošljivi kada su 300-400kn jeftiniji(pa čak i preko 1000, npr. kada je bio Samsung NX2000 na akciji). Ali servis im je stvarno katastrofa: prije nešto više od godinu dana kod njih sam kupio R.A.T.7(miš) kojem se pokvario senzor(Philips TwinEye, relativno čest problem), pa sam ga odnio na reklamaciju 2.5., znači prije 40 dana, i još ne znaju ništa o tome. Tek 15 dana nakon što sam ga predao su mi javili da su ga prosljedili na servis u Mađarsku i da ga ne očekujem 2-3 tjedna. Prošli tjedan, kada je bio kraj tog roka su mi napisali da nemaju nikakve informacije, ali ga očekuju do kraja tjedna, što naravno nije tako.

 

Za usporedbu, isti dan sam u Svijet Medija predao mobitel sa serijskom greškom, isto kao i miš, dobio sam novi nakon 4 dana(predao sam ga u petak, a dobio u utorak). Onda sam 3 dana kasnije otkrio i da je taj novi pokvaren, poslao ga na servis, dobio novi za 6 dana, kada su iz edigitala rekli da su ga tek prosljedili dalje. {#}

Samo da javim, jučer sam im napisao mail:

Prošlo je već 45 dana od predaje uređaja na servis, što izlazi iz svakog razumnog okivra, a time se protivi članku 423. stavku 1. Zakona o obveznim odnosima. Imate li nove, točne informacije, ili je slučaj potrebno prijaviti odgovarajućim državnim institucijama (ili medijima)? 

 

I danas ujutro su mi javili da su mi odobrili povrat novca ili izbor nekog drugog proizvoda. Mislim da ću uzeti prvu opciju, jer se više ne želim zafrkavati s njima.

While some see them as the crazy ones, we see genius. Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.---R.I.P S.J.|||Minecraft: njofra|BF3: nj0fra
16 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
power_user kaže...
power_user kaže...

Evo samo da se i ja javim. Kupovao sam par puta kod njih, nisam imao savršena iskustva, ali čekanje od 2 tjedna na dostavu ili to što su mi morali naknadno slati R1 račun i nisu tako nepodnošljivi kada su 300-400kn jeftiniji(pa čak i preko 1000, npr. kada je bio Samsung NX2000 na akciji). Ali servis im je stvarno katastrofa: prije nešto više od godinu dana kod njih sam kupio R.A.T.7(miš) kojem se pokvario senzor(Philips TwinEye, relativno čest problem), pa sam ga odnio na reklamaciju 2.5., znači prije 40 dana, i još ne znaju ništa o tome. Tek 15 dana nakon što sam ga predao su mi javili da su ga prosljedili na servis u Mađarsku i da ga ne očekujem 2-3 tjedna. Prošli tjedan, kada je bio kraj tog roka su mi napisali da nemaju nikakve informacije, ali ga očekuju do kraja tjedna, što naravno nije tako.

 

Za usporedbu, isti dan sam u Svijet Medija predao mobitel sa serijskom greškom, isto kao i miš, dobio sam novi nakon 4 dana(predao sam ga u petak, a dobio u utorak). Onda sam 3 dana kasnije otkrio i da je taj novi pokvaren, poslao ga na servis, dobio novi za 6 dana, kada su iz edigitala rekli da su ga tek prosljedili dalje. {#}

Samo da javim, jučer sam im napisao mail:

Prošlo je već 45 dana od predaje uređaja na servis, što izlazi iz svakog razumnog okivra, a time se protivi članku 423. stavku 1. Zakona o obveznim odnosima. Imate li nove, točne informacije, ili je slučaj potrebno prijaviti odgovarajućim državnim institucijama (ili medijima)? 

 

I danas ujutro su mi javili da su mi odobrili povrat novca ili izbor nekog drugog proizvoda. Mislim da ću uzeti prvu opciju, jer se više ne želim zafrkavati s njima.

 

Nadam se da će to proći glatko, jer mnogi su čekali jaaaakooo dugo taj povrat novca.

http://www.powerplaymanager.com/r802803/ sportski menađer. probaj i uživaj!
13 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Evo i moje iskustvo . 

 

Zato što nigdje nije bilo za naručit Nikon  D3100 osim ko njih , nekako sam se nagovorio da naručim tamo . Narudžbu obavio 02.06.2014. kasno naveče . U utorak 03.06.2014. narudžba mi je potvrđena i rečeno je da treba čekat 3-4 dana da dobiju u trgovinu paket i jos 1-2 dana da mi stigne u Osijek . U subotu mi javljeno da je paket stigao kod njih i da ce stic u utorak ko mene , na to sam ih ja zamolio da posalju hitno posljiku , sto su i ucinili i paket je ujutro u ponedjeljak 09.06.2014. stigao kod mene super osiguran , s računom i jamstvom . 

Iskreno sam mislio da ce biti problema ali nije i po meni su vrlo profesionalno postupili , brzo odgovarali na mail-ove (5 min max. ) , javljali se na telefon kad sam zvao i poštovali moje želje . Moja ocjena je 5/5 . :) 

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
Rucipe kaže...

Evo i moje iskustvo . 

 

Zato što nigdje nije bilo za naručit Nikon  D3100 osim ko njih , nekako sam se nagovorio da naručim tamo . Narudžbu obavio 02.06.2014. kasno naveče . U utorak 03.06.2014. narudžba mi je potvrđena i rečeno je da treba čekat 3-4 dana da dobiju u trgovinu paket i jos 1-2 dana da mi stigne u Osijek . U subotu mi javljeno da je paket stigao kod njih i da ce stic u utorak ko mene , na to sam ih ja zamolio da posalju hitno posljiku , sto su i ucinili i paket je ujutro u ponedjeljak 09.06.2014. stigao kod mene super osiguran , s računom i jamstvom . 

Iskreno sam mislio da ce biti problema ali nije i po meni su vrlo profesionalno postupili , brzo odgovarali na mail-ove (5 min max. ) , javljali se na telefon kad sam zvao i poštovali moje želje . Moja ocjena je 5/5 . :) 

Dobri su kad kupuješ, ali ako ti nešto ne radi i treba ti garancija, onda počinju problemi

While some see them as the crazy ones, we see genius. Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.---R.I.P S.J.|||Minecraft: njofra|BF3: nj0fra
15 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
power_user kaže...

Dobri su kad kupuješ, ali ako ti nešto ne radi i treba ti garancija, onda počinju problemi

Da, to se ponavlja iz slučaja u slučaj...

 

međutim...kao što je na samom početku bilo problema i sa samom kupovinom ( nažalost osjetio sam to i sam ) pa se to više manje riješilo, ako će, nadam se, s vremenom riješit i probleme oko reklamacija.

 

Samo čini se da nisu baš brzi s tom promjenom...ali vjerojatno će bit i to riješeno u budućnosti.

 

16 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
partwish kaže...
power_user kaže...
power_user kaže...

Evo samo da se i ja javim. Kupovao sam par puta kod njih, nisam imao savršena iskustva, ali čekanje od 2 tjedna na dostavu ili to što su mi morali naknadno slati R1 račun i nisu tako nepodnošljivi kada su 300-400kn jeftiniji(pa čak i preko 1000, npr. kada je bio Samsung NX2000 na akciji). Ali servis im je stvarno katastrofa: prije nešto više od godinu dana kod njih sam kupio R.A.T.7(miš) kojem se pokvario senzor(Philips TwinEye, relativno čest problem), pa sam ga odnio na reklamaciju 2.5., znači prije 40 dana, i još ne znaju ništa o tome. Tek 15 dana nakon što sam ga predao su mi javili da su ga prosljedili na servis u Mađarsku i da ga ne očekujem 2-3 tjedna. Prošli tjedan, kada je bio kraj tog roka su mi napisali da nemaju nikakve informacije, ali ga očekuju do kraja tjedna, što naravno nije tako.

 

Za usporedbu, isti dan sam u Svijet Medija predao mobitel sa serijskom greškom, isto kao i miš, dobio sam novi nakon 4 dana(predao sam ga u petak, a dobio u utorak). Onda sam 3 dana kasnije otkrio i da je taj novi pokvaren, poslao ga na servis, dobio novi za 6 dana, kada su iz edigitala rekli da su ga tek prosljedili dalje. {#}

Samo da javim, jučer sam im napisao mail:

Prošlo je već 45 dana od predaje uređaja na servis, što izlazi iz svakog razumnog okivra, a time se protivi članku 423. stavku 1. Zakona o obveznim odnosima. Imate li nove, točne informacije, ili je slučaj potrebno prijaviti odgovarajućim državnim institucijama (ili medijima)? 

 

I danas ujutro su mi javili da su mi odobrili povrat novca ili izbor nekog drugog proizvoda. Mislim da ću uzeti prvu opciju, jer se više ne želim zafrkavati s njima.

 

Nadam se da će to proći glatko, jer mnogi su čekali jaaaakooo dugo taj povrat novca.

Dobio sam povrat oko 2 tjedna nakon što sam im poslao podatke, mogli su i brže, ali nije tako strašno. Na kraju je ispalo i relativno dobro u odnosu na druge horor priče, sad imam Logitech G502 koji je osjetno bolji od R.A.T.a, jedino što sam 2 mjeseca bio bez dobrog miša.

While some see them as the crazy ones, we see genius. Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.---R.I.P S.J.|||Minecraft: njofra|BF3: nj0fra
14 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Ima li možda netko još onaj njihov kupon od 5% popusta, a da mu ne treba?

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Svi vi koji ste kupovali ( ukljucujuci i mene) i prosli bez problema zapalite si jednu debelu visoku marijansku svijecu i molite se 3 puta dnevno da vam sve radi kak spada. Ja sam imao muda kupiti monitor kod njih, i ruku na srce kucajuci 3 puta u drvo monitor radi :)

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasa
Moj PC  
2 3 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Ekipa, trebam pomoć i informacije.

Imam mobitel kupljen kod njih (samsung) koji se u rekordnom roku (2 mjeseca) pokvario.

Pali se i gasi non stop sam od sebe i baterija je totalna katastrofa (traje 7-8 sati bez praktički ikakvog korištenja).

 

Poslao sam im upravo upit o garanciji na mail i čekam odgovor.

 

Dajte mi savjet i vaša iskustva kako da ovo najbezbolnije i najefikasnije rješim u svoju korist.

 

Hvala puno

Something witty.
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Imali su monitor na akciji, zvao sam ih, rekli da im je ostao zadnji, rezervirao, za 3 dana došao po njega u trgovinu, platio i donesao ga doma. Postavio još usput par pitanja, sve su lijepo odgovorili. Tak da, što se toga dijela tiće, sve 5. Ostalih iskustava nisam imao.

 
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
forzzuk kaže...

Ekipa, trebam pomoć i informacije.

Imam mobitel kupljen kod njih (samsung) koji se u rekordnom roku (2 mjeseca) pokvario.

Pali se i gasi non stop sam od sebe i baterija je totalna katastrofa (traje 7-8 sati bez praktički ikakvog korištenja).

 

Poslao sam im upravo upit o garanciji na mail i čekam odgovor.

 

Dajte mi savjet i vaša iskustva kako da ovo najbezbolnije i najefikasnije rješim u svoju korist.

 

Hvala puno

Proguglaj koji je ovalšteni servis za tvoj mobitel u Hrvatskoj i kontaktiraj ih. Neki veći proizvođači tipa Samsung, Nokia, Sony dopuštaju HR servisima da servisiraju mobitele kupljene bilo gdje u EU ukoliko su uređaju kupljeni nakon ulaska HR u EU. Ako budeš slao u edigital na servis, očekuj 45+ dana bez mobitela i mogućnost da ga nazad dobiješ neispravnog.

http://www.powerplaymanager.com/r802803/ sportski menađer. probaj i uživaj!
15 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
partwish kaže...
forzzuk kaže...

Ekipa, trebam pomoć i informacije.

Imam mobitel kupljen kod njih (samsung) koji se u rekordnom roku (2 mjeseca) pokvario.

Pali se i gasi non stop sam od sebe i baterija je totalna katastrofa (traje 7-8 sati bez praktički ikakvog korištenja).

 

Poslao sam im upravo upit o garanciji na mail i čekam odgovor.

 

Dajte mi savjet i vaša iskustva kako da ovo najbezbolnije i najefikasnije rješim u svoju korist.

 

Hvala puno

Proguglaj koji je ovalšteni servis za tvoj mobitel u Hrvatskoj i kontaktiraj ih. Neki veći proizvođači tipa Samsung, Nokia, Sony dopuštaju HR servisima da servisiraju mobitele kupljene bilo gdje u EU ukoliko su uređaju kupljeni nakon ulaska HR u EU. Ako budeš slao u edigital na servis, očekuj 45+ dana bez mobitela i mogućnost da ga nazad dobiješ neispravnog.

Hvala.

Dakle, Europatrade primjerice može odnosno mora popraviti mobitel (besplatno)?

Stvarno ne bih volio slati ga exD-u.

Something witty.
15 godina
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
forzzuk kaže...
partwish kaže...

Proguglaj koji je ovalšteni servis za tvoj mobitel u Hrvatskoj i kontaktiraj ih. Neki veći proizvođači tipa Samsung, Nokia, Sony dopuštaju HR servisima da servisiraju mobitele kupljene bilo gdje u EU ukoliko su uređaju kupljeni nakon ulaska HR u EU. Ako budeš slao u edigital na servis, očekuj 45+ dana bez mobitela i mogućnost da ga nazad dobiješ neispravnog.

Hvala.

Dakle, Europatrade primjerice može odnosno mora popraviti mobitel (besplatno)?

Stvarno ne bih volio slati ga exD-u.

Evo kako lako nastaje nesporazum...može - točno, ali može odnosno mora - nije točno.

Iskreno kakav je zakon po tom pitanju stvarno ne znam.

Ali servisi kod nas to možda priznaju a možda i ne.

Čuo sam stvarno puno iskustava kad HR servisi nisu prihvaćali uređaje kupljene u ED, već ih se moralo predati u ED, a čuo jesam i sitan broj iskustava kad su primili.

Tako da nebi se baš puno nadao, ali svakako bi probao, pa ako prođe - odlično.

Međutim prije nego baš i predaš uređaj raspitaj se o uvjetima, zbog ovog slijedećeg iskustva...

 

Dell računalo, nije za tržište HR, ali kupljeno u HR, primili ga bez problema u HR servis, i nakon nekoliko dana se javili i kažu: djelovi su besplatni, međutim djelovi stižu iz Dell servisa one države za čije je tržište predviđen taj model, i tada treba platiti dostavu do HR, i treba platiti i rad.

Radilo se o matičnoj ploči stolnog računala, koja je dakle bila besplatna, ali dostava do HR i rad servisa u HR su htjeli naplatiti ukupno malo više od 2000 kn.

Za matičnu koja sama po sebi (neka približna po spec) cca 500 kn.

13 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Mene zanima-koji bi bio neki razumni rok da mi se javi šta je sa mojom grafom.

Poslao novu grafu prije tjedan dana na reklamaciju kod njih.

Iako imaju moj telefonski broj i e-mail uopće mi ne javljaju ništa(čak ni da li su dobili grafičku)

Jel trebam još pričekat ili je taj razumni rok prošao?

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Extreme Digital - iskustva

Razumni rok je nekih 30-45 dana, a ne tjedan dana.

 
1 2 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Extreme Digital - iskustva
bill_jobs kaže...

Razumni rok je nekih 30-45 dana, a ne tjedan dana.

Ja trebam čekat 45 dana??? da bi se oni uopće udostojili meni barem javiti E-mail-om(5 minuta posla) da li su uopće dobili dotičnu karticu

No,krasno{#} krasno

Prvi i zadnji put da kupujem nešto od te gamadi iz ED-a

 

Edit:

Kartica naručena kod njih 20.06.,isporučena 01.07. a vraćena 09.07. ove godine njima i ja svejedno moram čekat 45 dana?

Poruka je uređivana zadnji put uto 15.7.2014 16:55 (ericsneo).
13 godina
protjeran
offline
Extreme Digital - iskustva

To što sam naveo je razumni rok za popravak i toliko moraš čekati, a to hoće li ti oni javiti jesu li je dobili i u kojem je statusu servisiranje to je na njima.

Nemoj ih čekati nego ih sam nazovi ako te već toliko zanima.

 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Extreme Digital - iskustva

Sad ih nazvao-kartica je na servisu

Iako ne kužim to baš-kartica kupljena kod njih(najvjerojatnije defektna),kartica vraćena njima za 8 dana i oni ju svejedno šalju u servis?

Mislim,nije da je grafička radila kod mene mjesecima,pa se pokidala i zato ju šaljem u servis,nego novcata grafička ne radi

I još jednu stvar ne kužim-zašto kod njih na jamstvenom listu piše garancija 24 mjeseca,a na svim ostalim stranicama(čak i na samoj kutiji od grafe) vidim da konkretna grafička ima garanciju od 36 mjeseci?

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 15.7.2014 18:31 (ericsneo).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Extreme Digital - iskustva

Ako na jamstvenom piše 24mj onda toliko i imaš. S razlogom su jeftiniji  :-D 

Plačanje: Keš/Kartica (koja,koliko rata) Namjena? Monitor imaš,koji?
Moj PC  
0 0 hvala 1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice