Da, ali broj tih neispravnih artikala kod njih je mnogo viši nego kod ostalih dućana tako da jest njihova krivica. Oni to svjesno prodaju, a kad prodaju onda zavlače kupce i obave im reklamaciju tek nakon prijetnji, tlačenja od mjesec dana od strane kupca itd. Naravno da se desi i kod drugih da bude neispravnih artikla, samo se to zalomi tu i tamo i reklamacija vude brzo obavljena, a kod njih se možeš smatrat sretnim što sve radi kako spada. Ja još u životu nisam čuo da je neko neispravnu komponentu zamjenio s drugom neispravnom a to je ovdje neko naveo da su mi radili i tek nakon što im je zaprjetio medijima i što sve ne su mu vratili novac. Dovoljno ti je samo jedno takvo iskustvno da znaš na čemu si. Samo pogledaj broj nezadovoljnih kupaca u drugim temama i onda dođi ovdje i sve će ti bit jasno. Ova tema je preplavljena njihovim neugodnim iskustvima. Super je što je tebi sve ok ispalo ali ti si u manjini što je žalosno. Kupovao sam komponente prije mjesec dana i pikirao sam nešto s njihovog shopa, al sam ga zaobišao jer postoji VELIKA mogućnost da nešto pođe po krivu. Sad sestri treba za mjesec-dva uzest neki laptop i sebi neku kameru trebam uzesti a njih planiram opet zaobići. Povjerenje u njih mi je na nuli pa i niže. Kad se naredaju pozitivna iskustva, a negativnih bude jako malo ili skoro ništa onda budu mene vidjeli.
Extreme Digital - iskustva
- poruka: 2.398
- |
- čitano: 1.025.971
- |
- moderatori:
vincimus, Lazarus Long
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
I ajde sad računaj koliko je ljudi uzelo nešta kod njih, i to radi ispravno, a nisu to objavili na ovom forumu. Koliko ih je? 100, 200, 2500? eDigital je ko i svaka druga trgovina tog tipa - dobiju robu od dobavljača, prodaju je, otpreme i to je to - jedino šta je lager u Mađi i treba se čekat. Ako je nešta došlo neispravno, kakve veze ima jel to stiglo iz eDigitala, Protisa, Linksa il nečeg osmog? Pogledaj malo i ostale trgovine, misliš da je tamo sve pet?
Svima se može desit dead-on-arrival, a to šta oni slabo kontaju hrvatski i šta se općenito slabo kuže u informatiku apsolutno ne može bit razlog da nešta ne radi, samo zato šta je kupljeno kod njih. Ja sam uzeo monitor i memoriju kod njih, sve savršeno zapakirano, ništa nije otvarano - garancije su bile zalijepljene na kutiju od monitora.
Nasao na njihovoj stranici SSD,dosao u ducan,pitao jel imaju,kaze samo jedan koji je rezerviran ali covjek vec 4 dana nije dosao niti se javio,prodali mi taj i sve je u redu bilo.
Ako bude ista sa SSDom,imam garanciju,otici cu osobno do njih,predat,trazit papir,dobro vidjet sta pise na njemu(mala slova) i to je to.
Pa ne kažem ja da nema u drugih takvih stvari, al je to u puno manjem broju nego u ED i to je činjenica. A ima provjerenih i pouzdanih shopova koji isto imaju dobre cijene. Nisam kupovao, al neznam dal sam pročitao itijedno negativno iskustvo za ADM ili Futuru npr. Jer tamo isto se desi da ima neispravne robe, ali (barem što sam čitao) reklamacija se obavi brzo i bezbolno i čitam samo pohvale. Naravno da nećeš doć na forum i reć kupio sam u ED i radi mi, pa to se podrazumijeva. Doć ćeš na forum i reć svoje iskustvo bilo to pozitivno ( npr. poslali su mi HDD, nije bio ispravan i u roku od tjedan dana su ga zamjenili i ispričali se, a takvo nešto nisam čuo da je ikome ED napravio) i to bi bilo skroz uredu ili negativno ( HDD nije bio ispravan pa moraš mjesec dana zvat po cijele dane, moljakat, prijetit da ti oni zamjene nešto što si ti kupio i koliko vidim uvijek kao šalju ti to na servis (kao da si ga ti korištenjem oštetio) ne žele novo dati iako je proizvod došao pokvaren). A vi koji ga hvalite koliko vidim sam ste kupovali, a niste davali reklamaciju (baš me zanima kako bi onda pričali o njemu) , jer svatko tko je nešto reklamirao u ED nije se dobro proveo. Ja si taj laptop planiram uzesti u ADM-a (pretežito u njega jer ga svi hvale da je super dućan, a cijene su jako dobre, nije uopće nešto puno skuplji od ED). Pa ako je potrebno dat 200 kn više i bit miran. Pa čak je i onaj Links koji je bezobrazno skup, opet mu je usluga super. Barem kad sam ja prije nekih par godina reklamirao neke sluške, sve su obavili brzo i bili su jako ljubazni. I ono tema je o iskustvima s dućanom i njihovom uslugom koja je prema svemu sudeći užasna. Em što lažu za te rokove ( a to nije toliko velika stvar i najmanje je bitno), em što su bezobrazni (govore uvijek nazvat ćemo, obavijestit ćemo vas, a ne rade to) i reklamacija im je horor. Dok im se usluga ne popravi ja u njih ne kupujem. Mislim da je jedan kolega to odlično sročio ovdje:
itomic009 "Extreme Digital ima super cijene, ali to je jedino što je super. Ta firma se ponaša kao da ju vode dva balavca koja puše travu i gledaju MTV !! Katastrofalno."
Eto toliko od mene.
Nakon što sam u Extreme Digital kupio nekoliko uređaja koji su radili korektno, definitivno više nikada neću ništa uzimati od njih. Naime, prije dva mjeseca naručio sam Nokiu Lumiu 720 jer je kod njih bila najjeftinija. Nakon pet tjedana korištenja mobitel se počeo neobično ponašati (iako se ekran nije dirao, mobitel je vrtio po menijima, nazivao rendom ljude i sl.). Otišao sam kod njih i dobio obećanje da će me nakon tjedan dana kontaktirati kako bi me obavijestili što je s mobitelom i koliko će to potrajati. Prošla su tri tjedna i još uvijek ništa, prodaju mi priče o zakonskom roku od 45 dana koji NIJE točan (provjerio na sajtu Društva za zaštitu potrošača) i svaki put dobijem obećanje 'da će oni to malo požuriti'. I BTW, servis im je u Mađarskoj.
Dosad sam stvarno bio zadovoljan s trgovinom i uz to su često najjeftiniji, ali ubuduće ću radije dati nekoliko stotica više da mi se ne ponovi ovakva svinjarija sa reklamacijom.
Sada sam na mailove uprave, menadžmenta i Adama Gube poslao mejl prijeteći im kolegama iz Potrošačkog koda, pa ću javiti kako su reagirali.
I mi smo slali mailove na sve te adrese (sa istim sadržajem), ali nikada nikakav odgovor nismo dobili.
Pa to laganje za rokove im je najmani problem (daleko od toga da je koreknto), da je samo to u pitanju prvi bih kupovao tamo i rado sačuvao koju kunu u đepu. Al evo nije prošlo ni par postova i opet negativno iskustvo, opet neispravan proizvod i opet zavlačenje i bog zna kako će ispast. I kažeš uredno su ti nalijepili garanciju, pa ja se nakon ovih postova nebih osjećao baš sigurno s njihovom garancijom. Pogledaj samo nedavno iskustvo u Centro.hr kao kasnili su mu (5 dana od dana nardužbe) dostavit složenu konfu i poklonil mu u znak isprike optiku koju nije naručio.
Evo gledaj svi ovi shopovi koju ću nabrojati nisu uopće nešto skupi, a provjereni su dućani kad to kažem ne mislim kupit ćeš nešto i radit će ti, nego će najnormalnije komunicirat s tobom i uredno obaviti reklamaciju ako treba, neki brže neki sporije. Znači: ADM, Futura IT, Centro.hr, MagazinRS, Portio i u sad sljedeći shopping gledam u njih pa gdje bude najjeftinije. Čisto sumnjam da će bit neka drastična razlika u cijeni naspram ED da se idem igrat ruskog ruleta s njima. Al svakom svoje, ko hoće da kupuje u njih sretno mu!
Zašto svi lupate ''palac dolje'' svima koji su prošli dobro u Extremeu? Šta se mailova tiče, meni su uvijek odgovorili...
Zašto svi lupate ''palac dolje'' svima koji su prošli dobro u Extremeu? Šta se mailova tiče, meni su uvijek odgovorili...
Pa hrvatistan.. Jer si ti (i ja) prosao bolje od njega. Bas zbog toga.
evo ja sam s njima imao dobro iskustvo....u subotu sam naručio SSD Samsung EVO 120gb i danas su mi poslali na email da je isporučivo i odabrao sam datum za preuzimanje tako da je sutra kod mene ;)
- Ne razumijem zašto se lupa TD onima koji su dobro prošli kod te trgovine.
- Možda su ti koji lupaju malo ljubomorni zato što oni sami nisu tako dobro prošli kao ovi drugi.
- Osobno moje iskustvo s tim dućanom je bilo noćna mora, više tamo ne kupujem ništa, ali neću zato nekome tko je prošao dobro lupati TD, ako je netko prošao dobro, drago mi je zbog njega.
Gdje vidite nekog sa dobrim iskustvom?
Gdje vidite nekog sa dobrim iskustvom?
Pa ja imam dobro iskustvo kupovine kod njih. Nisam imao problema kao ostali i smatram da imam po tome DOBRO iskustvo TRGOVANJA.
Decki su mi izasli u susret i odmah mi prodali SSD koji bi inace trebao cekati dok ne dode sa skladista.
ja sam dosad imao isto pozitivne strane. 3 kupovine obavljene,kad je trebalo (kad su napisali da ce biti dostupno) bilo je tako, redovno po par puta dnevno javljali na mail.Jedino zamjerka sto sporo ide ako se skupi par njih u ducanu,ali to je manje bitno,od onih pravih stvari. Tako da se nade i onih s pozitivnim ali nazalost i s negativnim.Koji je uzrok i razlog.....tko ce ga znat
Gdje vidite nekog sa dobrim iskustvom?
Pa ja imam dobro iskustvo kupovine kod njih. Nisam imao problema kao ostali i smatram da imam po tome DOBRO iskustvo TRGOVANJA.
Decki su mi izasli u susret i odmah mi prodali SSD koji bi inace trebao cekati dok ne dode sa skladista.
Eto imaš "lajkove" i sve pet .... nego ja ne vidim do sada da je netko podobijao thumb down-ove na pozitivno iskustvo.
EDIT: Eto sad meni thumbs down za gore pitanje :)
nije bilo zlonamjerno da nitko nema dobra iskustva, to je statistički nemoguće, nego baš to da neki post s pozitivnim iskustvom bezveze dobija thumb down
Kupujem monitor kod njih.Htjeo sam si još kupiti pločicu 2GB RAM-a.Našao sam jednu no dali ih mogu pitati na telefonu dali imaju u skladištu tu drugu pločicu koje nekma na stranici?
Naravno da mozes,telefon i sluzi za takve stvari.
Samo je problem,tj: upitno hoce li se netko javit,ne znam kakva je sada situacija,prije je bila fora da ti se netko javi nakon 10 poziva.
Kupujem monitor kod njih.Htjeo sam si još kupiti pločicu 2GB RAM-a.Našao sam jednu no dali ih mogu pitati na telefonu dali imaju u skladištu tu drugu pločicu koje nekma na stranici?
Btw. kakve su mi šance da monitor dođe čitav??
Kupujem monitor kod njih.Htjeo sam si još kupiti pločicu 2GB RAM-a.Našao sam jednu no dali ih mogu pitati na telefonu dali imaju u skladištu tu drugu pločicu koje nekma na stranici?
Btw. kakve su mi šance da monitor dođe čitav??
Poprilično iste kao i bilo gdje drugdje?
Imam nešto za slati na servis sutra ili prekosutra pa ću napisati što se dešava oko toga.
I mene zanima kako će biti.
Otišao sam danas odnijeti ploču na reklamaciju.
Dakle dođem ja do pulta, predam ploču, tip uzme podatke, kopira račun i garu i meni vrati originale.
Rečeno je da bi trebalo biti riješeno za cca 2 tjedna, no postoji mogućnost da bude manje (tjedan dana) ili malo više i da sve ovisi o tome hoće li servis dati novu ploču ili popravljati ovu.
Sve se čini ok, jedino mi je bilo čudno kada mi je tip rekao da me mora nešto pitati-očekivao sam nešto u stilu je li grmilo kada nisam mogao upaliti komp, no tip me pitao jesam li oc-ao. Pitanje bi bilo još i u redu da nije bilo riječ o ovoj ploči: http://www.asrock.com/mb/AMD/E350M1/
No sve u svemu, za sada se čini u redu. Vidjet ćemo što će biti za dva tjedna.
zovem nitko da bi se javio, saljem mail s upitom, nitko te ne hebe...
Sve pet, kupio brdo toga u više navrata, komponente od kojih sam sastavio konfiguraciju, gadgete, alat čak... Jednom su mi izašli u ususret i zamijenili kabel s uništenom ambalažom koji mi je bio prekratak bez nadoplate. Sva naručena roba je stizala unutar navedenog ili kraće.
Pozdravljam.
Kupujem monitor kod njih.Htjeo sam si još kupiti pločicu 2GB RAM-a.Našao sam jednu no dali ih mogu pitati na telefonu dali imaju u skladištu tu drugu pločicu koje nekma na stranici?
Btw. kakve su mi šance da monitor dođe čitav??
Poprilično iste kao i bilo gdje drugdje?
Mislio sam ako uzmemo u obzir druga iskustva... xD
Kupujem monitor kod njih.Htjeo sam si još kupiti pločicu 2GB RAM-a.Našao sam jednu no dali ih mogu pitati na telefonu dali imaju u skladištu tu drugu pločicu koje nekma na stranici?
Btw. kakve su mi šance da monitor dođe čitav??
Poprilično iste kao i bilo gdje drugdje?
Mislio sam ako uzmemo u obzir druga iskustva... xD
Dostavu rade kurirske službe kao i za sve druge dućane. Sve nekako dođe do HR i sve nekako dođe do kućne adrese. Tu nebi trebalo biti razlike.
Hvala.
Pitanje.NAručio sam monitor na njiovoj stranici, iposlali su mi mail da su primili mou narudžu,to znači da če je poslati sad ili treba neš čekati?
Čekaš. Sve ovisi da li imaju na lageru ili ne.