Kuciste je otvoreno, tako da sigurno ima zraka, a napjanje je xfx pro 550w.
Za početak, zatvori kućište.
Kuciste je otvoreno, tako da sigurno ima zraka, a napjanje je xfx pro 550w.
Za početak, zatvori kućište.
Naručio sam kod njih upravo XFX Core Edition 80+ 450W PSU - EasyRail technology pa su rekli da će stić za 1, 2 dana. Javim kako prošlo :)
Naručio sam kod njih upravo XFX Core Edition 80+ 450W PSU - EasyRail technology pa su rekli da će stić za 1, 2 dana. Javim kako prošlo :)
Mislim da su oni ok po pitanju cijena i dostave, ali ako trebaš u servis ili reklamaciju napraviti onda gledaju da ti uzmu više para, a ono... Moraju cijene kompenzirati.
ja sam narucio cijeli komp i monitor kod njih u nedjelju,
u ponedijeljak su mi javili da ce poslati taj dan i da ce mi doci za 1-2 dana
pa sam im danas poslao mail i pitao jesu li poslali, na sto su rekli da ce poslati danas i da cu dobiti mail kada posalju :D
jos nisam dobio mail :P
ja sam narucio cijeli komp i monitor kod njih u nedjelju,
u ponedijeljak su mi javili da ce poslati taj dan i da ce mi doci za 1-2 dana
pa sam im danas poslao mail i pitao jesu li poslali, na sto su rekli da ce poslati danas i da cu dobiti mail kada posalju :D
jos nisam dobio mail :P
Najbolje opet nazvati ili otkazati narudžbu, da nauče malo odnos prema kupcima.
I jos jedna zanimljiva stvar. Od puno kupljenih komponenata niti jedna nikada nije bila neispravna ni mjenjana. Sto nije bio sluca niti sa jednim ducanom do sada.
Kod svih drugih ducana jedna od 10 komponenata (manje, vise) dosla neispravna.
To nema apsolutno nikakve veze sa samim dućanom ;) Nitko od njih ne proizvodi, samo uvoze i preprodaju... samo treba imati sreće i ne naletiti na tvornički sj komponentu
ja sam narucio cijeli komp i monitor kod njih u nedjelju,
u ponedijeljak su mi javili da ce poslati taj dan i da ce mi doci za 1-2 dana
pa sam im danas poslao mail i pitao jesu li poslali, na sto su rekli da ce poslati danas i da cu dobiti mail kada posalju :D
jos nisam dobio mail :P
Najbolje opet nazvati ili otkazati narudžbu, da nauče malo odnos prema kupcima.
poslali su danas Overseasom :D
Pohvale od strane AMD-a. Jučer poslije podne naručio i danas oko pol 12 stiglo. Gospon me uredno nazvao i sve dogovorili az sekundu. Ljubazni brzi i povoljni :)
Zanima me dali se može nekako pri kupnji preko interneta plaćat na rate?
Jel imaju u ADM-a božićnih popusta ili slično ?
Pozdrav.
Htio bi podijeliti s vama jedno loše iskustvo koje sam imao sa dotičnom trgovinom. U četvrtak (20.12.) sam u adm-u kupio bežični miš, Logitech m705 (300 kn vrijednosti). Miš je proradio iz prve, bez problema. Međutim problem je bio u tome što miš nije radio na način na koji sam očekivao, tj. miš je bio izrazito neprecizan. Moj 5 godina stari Logitech g3 je space shuttle po pitanju preciznosti i točnosti u usporedbi sa ovim mišem. Probao sam ga i softwerski namjestit no nepreciznost je ostala ista. Isto tako sam primjetio da su gumice na podlozi miša kojima prianja uz podlogu bile malo previše pohabane za miša koji je nov, tako da sumnjam da je miš već bio korišten (iako je bio dobro zapakiran).
Jučer sam ponovno otišao u Adm i tražio da mi se miš zamijeni. Trgovac (mislim da se Dado zove i da je on gazda (ima fleku na licu)) mi je samo odbrusio da on taj miš ne može zamijenit jer je otvaran i on ga ne može više vratit u maloprodaju (ne znam kako bi ga trebao isprobati bez otvaranja???). Na moje pitanje o zakonu o zaštiti potrošača i mogućnosti da proizvod kojim nisam zadovoljan vratim u roku 8 dana od kupovine, mi je rekao da se zakon može tumačit na više načina (očito samo na onaj način na koji paše samo njemu). Uglavnom poslao me dole u servis da reklamiram miša. Po njima miš nije ranije korišten jer je bio tvornički zapakiran. Miš je ostao kod njih u servisu, uz obećanje da će mi se do danas javiti (govno su se javili).
Nikad više u Adm-u neću ni lipe ostavit...
Sam si si kriv, ti kupuješ miša koji je namjenjen normalnom radu na računalu i očekuješ ti bude dobar za igirce kao G3, mislim stvarno i to još od RF miša očekuješ...
Ja imam taj miš i zadovoljan sa s njime, a gumice o kojima pričaš izgledaju pohabano jer su takve, jedino ako si ih malo bolje promotrio i vidio da su izgrebane, onda možemo reći da je miš korišten...
Miš je inače odličan za surfanje i pregledavanje dokumenata, napominjem to nije miš za igranje...
Ma nisam ja ni tražio gamerski miš, jedino što ja igram na kompu je Diablo. Da sam htio gamerski miš, uzeo bi neki žični Razer i bok. Miš mi jednostavno ne odgovara ni za surfanje ni za bilo kakve radnje u Windowsima. Jednostavno sam htio kvalitetan bežični miš i kraj priče. I ne vidim u čemu je problem da mi dućan zamijeni robu s kojom nisam zadovoljan. Mislim da bi to trebala bit praksa svakog normalnog dućana koji drži do dobrog odnosa sa mušterijama.
Ma nisam ja ni tražio gamerski miš, jedino što ja igram na kompu je Diablo. Da sam htio gamerski miš, uzeo bi neki žični Razer i bok. Miš mi jednostavno ne odgovara ni za surfanje ni za bilo kakve radnje u Windowsima. Jednostavno sam htio kvalitetan bežični miš i kraj priče. I ne vidim u čemu je problem da mi dućan zamijeni robu s kojom nisam zadovoljan. Mislim da bi to trebala bit praksa svakog normalnog dućana koji drži do dobrog odnosa sa mušterijama.
Ako želiš takvu uslugu, ne možeš je tražiti u web-shopu...
Nemaju džabe jeftinije cijene...
Ma nisam ja ni tražio gamerski miš, jedino što ja igram na kompu je Diablo. Da sam htio gamerski miš, uzeo bi neki žični Razer i bok. Miš mi jednostavno ne odgovara ni za surfanje ni za bilo kakve radnje u Windowsima. Jednostavno sam htio kvalitetan bežični miš i kraj priče. I ne vidim u čemu je problem da mi dućan zamijeni robu s kojom nisam zadovoljan. Mislim da bi to trebala bit praksa svakog normalnog dućana koji drži do dobrog odnosa sa mušterijama.
rijetko koja IT dućan će ti zamjeniti proizvod zbog nezadovoljstva u pogledu kvalitete rada samog proizvoda. općenito je bitno radi li uređaj ispravno ili ne. u slučaju neispravnosti uređaja prodavač ili proizvođač su dužni proizvod poprvaiti, zamjeniti ili vratiti novac.
u tvom slučaju se radi o mišu koji je potpuno funkcionalan te ispunjava svoju svrhu.
u čemu je problem da mi dućan zamijeni robu s kojom nisam zadovoljan?
problem je u tome što prodavač ne može imati ispod tezge uređaje i prodavati ih pod nove bez ambalaže niti ih može sam pakirati u ambalažu. ni ti kao kupac ne bi uzeo uređaj bez ambalaže... jel tako.
ja sam nedavno kupio TV i otkrio da na njemu nema izlaz za slušalice i zbog toga sam nezadovoljan. mogu li vratiti zbog svog nezadovoljstva uređaj. rijetko koji uređaj nema manu koji će učiniti kupca potpuno zadovoljnim.
Ok, hvala vam na mišljenjima. Slučaj sam prijavio udruzi za zaštitu potrošača, pa ću vidjet što će oni reći, koja su moja prava i mogućnosti u ovom slučaju. Najaviše me u cijeloj toj priči buni tih 'famoznih' 8 dana od kupnje proizvoda u kojima kupac ima pravo na povrat robe ukoliko nije zadovoljan njome. Čini mi se da zakone može svatko tumačiti onako kako mu paše.
Pa mislim.. Ako nisi znao što kupuješ lijepo si mogao zamoliti prodavača da ti omoguči probu miša. Ciljano si kupio taj miš, sada kao nisi zadovoljan. Niti je proizvođač kriv niti prodavač već ti sam i sad mu se prijetiš kojekakvim udrugama za zaštitu.
Ja sam kupio ssd i od napisanih 120 gb ima 114 gb. I što sad? Da se žalim upravi za vodovod? No way
Pozdrav.
Htio bi podijeliti s vama jedno loše iskustvo koje sam imao sa dotičnom trgovinom. U četvrtak (20.12.) sam u adm-u kupio bežični miš, Logitech m705 (300 kn vrijednosti). Miš je proradio iz prve, bez problema. Međutim problem je bio u tome što miš nije radio na način na koji sam očekivao, tj. miš je bio izrazito neprecizan. Moj 5 godina stari Logitech g3 je space shuttle po pitanju preciznosti i točnosti u usporedbi sa ovim mišem. Probao sam ga i softwerski namjestit no nepreciznost je ostala ista. Isto tako sam primjetio da su gumice na podlozi miša kojima prianja uz podlogu bile malo previše pohabane za miša koji je nov, tako da sumnjam da je miš već bio korišten (iako je bio dobro zapakiran).
Jučer sam ponovno otišao u Adm i tražio da mi se miš zamijeni. Trgovac (mislim da se Dado zove i da je on gazda (ima fleku na licu)) mi je samo odbrusio da on taj miš ne može zamijenit jer je otvaran i on ga ne može više vratit u maloprodaju (ne znam kako bi ga trebao isprobati bez otvaranja???). Na moje pitanje o zakonu o zaštiti potrošača i mogućnosti da proizvod kojim nisam zadovoljan vratim u roku 8 dana od kupovine, mi je rekao da se zakon može tumačit na više načina (očito samo na onaj način na koji paše samo njemu). Uglavnom poslao me dole u servis da reklamiram miša. Po njima miš nije ranije korišten jer je bio tvornički zapakiran. Miš je ostao kod njih u servisu, uz obećanje da će mi se do danas javiti (govno su se javili).
Nikad više u Adm-u neću ni lipe ostavit...
Proizvod možeš vratiti u roku 7 dana samo ukoliko je ugovor o kupnji sklopljen na daljinu. Dakle, kataloška prodaja, prodaja putem Interneta i sl.
Za sve ostalo, to je dobra volja prodavača. Ako nemaš originalnu, neoštećenu ambalažu ne bih ti ni ja vratio, jer taj proizvod više neću moči prodati.
Čitaj točku 11. i 14; http://potrosac.mingorp.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12534
Posipam se pepelom, nisam bio u pravu, trgovac nije dužan zamijeniti robu u roku tih 8 dana. Svejedno ostavili su loš dojam na mene jer Adm očito nema 'dobru poslovnu praksu'
Pozdrav!
U njih sam kupio cijeli PC prije 2,5 godine,sve ok,napisao sam i komentar
u ovoj temi,sve najbolje,ljubazni su i profesionalni.
U nedjelju mi je PC imao kratki spoj s munjom,jednostavno prestao raditi,
nije davao nikakvih signala.
Posumnjam na napajanje,CX400,da je zaštitilo cijeli PC i da je samo ono otišlo.
Nemam garanciju na ništa,osim na njega,javljam se čovjeku,kaže pošalji ga ti,
šaljemo u servis,pa će se zamijeniti za CX430.
Poslano danas,čekam mail da vidim jeli reklamacija uspijela,iako bi danas sutra
trebao staviti prijateljevo napajanje u PC da provjerim jeli još išta oštećeno.
Uglavnom,iako garancija ne pokriva udar groma,oni su ga ipak primili na reklamaciju.
Stvarno su čudo od trgovine,što se mene tiče :)
o pa bravo Sherlock!
Pa svaki će servis primiti artikl na reklamaciju, a sad ako utvrde da garancija ne podlježe nastalom kvaru, neće ti priznati garanciju.
I koja korist od toga, prvo si trebao provjeriti ako je napajanje, a ne ovako na blef slati i možda sebi stvarati trošak.
Tako da češ ti platiti troškove poštarine i radni sat na servisu ako nije do napajanja...
upravo sad sam narucia SABERTOOTH MBO,sad me zanima za koliko moze bit kod mene u splitu?? otprilike
upravo sad sam narucia SABERTOOTH MBO,sad me zanima za koliko moze bit kod mene u splitu?? otprilike
a za jedno misec dana najmanje
upravo sad sam narucia SABERTOOTH MBO,sad me zanima za koliko moze bit kod mene u splitu?? otprilike
a za jedno misec dana najmanje
da ti virujen?? il se zezas?
Najvjerojatnije ponedjeljak. Možda, ali samo možda već u petak.
ADM - ako ne zelite gubiti zivce i volite dobru komunikaciju sa trgovcem definitivno najbolja trgovina koju sam ikada koristio... ljubaznost, kompetencija, usluznost i ako narucujete komp i vecinu komponnti imaju ali nesto nemaju, ne brinite... Danko ce vam uvijek izaci u susret i nabaviti sto vam treba :P
Najvjerojatnije ponedjeljak. Možda, ali samo možda već u petak.
ko ce cili vikend bez kompa
U četvrtak sam naručio kučište i danas popodne stiglo
Ljudi jel ima kakvih popusta za gotovinu kod njih . I jel naplačuju dostavu .