kaj se moze kupiti na ebayu za 1 dolar
problem je u tome kaj sam s paypala nekako prebacio 2 dolara na ebay acc i sad mi to nis ne vrijedi,jel to moguc vratiti na paypal acc
kaj se moze kupiti na ebayu za 1 dolar
problem je u tome kaj sam s paypala nekako prebacio 2 dolara na ebay acc i sad mi to nis ne vrijedi,jel to moguc vratiti na paypal acc
2 dolara koja mi je uzeo paypal sa kartice i kojih je trebao vratiti nije, nego je ta dva dolara prebacio na ebay acc.
2 dolara koja mi je uzeo paypal sa kartice i kojih je trebao vratiti nije, nego je ta dva dolara prebacio na ebay acc.
Tih 2$ su na PayPalu ne na ebayu, na ebayu ne postoji račun sa novcima, PayPal ih s vremenom vrati.
2 dolara koja mi je uzeo paypal sa kartice i kojih je trebao vratiti nije, nego je ta dva dolara prebacio na ebay acc.
Tih 2$ su na PayPalu ne na ebayu, na ebayu ne postoji račun sa novcima, PayPal ih s vremenom vrati.
nije ih vratio,nego dao na ebay,na ebayu mi sad pise da imam 2 dolara
Daj print screen toga da vidimo prije nego ti ih ibej pojede.
Mogu li kupovati sa paysafom na ebayu?
Samo ako se nekako nagodiš sa prodavačem
krivo sam biddao na ebay i tek sam sad vidio...aukcija zavrsava za 9 sati i sad neznam sto uciniti...
krivo sam biddao na ebay i tek sam sad vidio...aukcija zavrsava za 9 sati i sad neznam sto uciniti...
Mislim da trebaš imati 3 ili 4 neplačene narudžbe da bi te banovali, pa ako ti je to prva greška(ako osvojiš predmet, ako niko ne ponudi više) nemaš brige, a ako si već ranije sakupio dvije ili 3, onda je to veliki problem. Neki prodavači imaju razumijevanja pa te ne prijave ebay-u za neplačenu narudžbu, izvini se tom ako dobiješ aukciju, reci da si slučajno bidao, možda ti oprosti.
Ma nemam nijednu neplacenu narudzbu...Ja sam skupio pare sa kartice, pa nk oni naplati i prijavljuje kome hoce...
Ako neko zna da odgovori na ova 3 pitanja ko je imao iskustva da mi pojasni malo ovo pošto se po prvi put susrećem sa tim jer dosad je sve bilo ok... ebay mi je poslao poruku da im se javim ako prodavač neodgovara te sad bi ja njima trebao odgovoriti u vezi podignutog slučaja jer danas je isteklo 8 dana a prodavač mi se nije javio od podizanja slučaja (zato mi se i javio ebay), no neznam kako, jer ako idem na korisničku podršku baca me opet na otvaranje slučaja a to mi netreba već samo da ih obavijestim da se prodavač nejavlja al nevidim/neznam di je ta opcija i kako ih kontaktirati ili ići u Resolution Center no ni tu nevidim kako im se javit a neželim zeznut stvar ...i još jedna stvar "If we don't hear back from you by 09 Nov, 2014, we'll assume you've resolved this issue" jel taj datum rok za zatvaranje casea il da čekam do tog roka još paket pa escalate slučaj tipku koju također nemogu naći il se to pojavi kasnije pred kraj zadanog roka? ...i još me zanima ako je imao taj rok za javit se i nije to učinio jel se on meni može još javiti do 9 novembra?
Ako neko zna da odgovori na ova 3 pitanja ko je imao iskustva da mi pojasni malo ovo pošto se po prvi put susrećem sa tim jer dosad je sve bilo ok... ebay mi je poslao poruku da im se javim ako prodavač neodgovara te sad bi ja njima trebao odgovoriti u vezi podignutog slučaja jer danas je isteklo 8 dana a prodavač mi se nije javio od podizanja slučaja (zato mi se i javio ebay), no neznam kako, jer ako idem na korisničku podršku baca me opet na otvaranje slučaja a to mi netreba već samo da ih obavijestim da se prodavač nejavlja al nevidim/neznam di je ta opcija
Ne znam što ti vidiš ili ne vidiš - za otvorene caseove iamo sam naredbu escalate. Uputa je da, ako ti se prodavač ne javi u određenom roku, da slušaj eskaliraš (escalate) - to znači da se onda u cijelu priču uključuje eBay i da će oni nešto poduzeti - vjerojatno tebi vratiti pare.
i još jedna stvar "If we don't hear back from you by 09 Nov, 2014, we'll assume you've resolved this issue" jel taj datum rok za zatvaranje casea il da čekam do tog roka još paket pa escalate slučaj tipku koju također nemogu naći il se to pojavi kasnije pred kraj zadanog roka? ...i još me zanima ako je imao taj rok za javit se i nije to učinio jel se on meni može još javiti do 9 novembra?
Rečenica koju si citirao prevodi se "Ukoliko nam se ne javite od 9. studenog 2014., smatrat ćemo ovaj slučaj riješenim". Ne znam koliko jasnije to može biti. Ako im se do tog datuma ne javiš, i za njih, i za tebe i za prodavača stvar je gotova.
krivo sam biddao na ebay i tek sam sad vidio...aukcija zavrsava za 9 sati i sad neznam sto uciniti...
Pošalješ zamolbu prodavaču nek otkaže tvoj bid jer si krivo bidao i nadaš se da će to učiniti. Ili platiš izbiddano. Ili ne platiš.
to sam i ucinio...
Ne znam što ti vidiš ili ne vidiš - za otvorene caseove iamo sam naredbu escalate. Uputa je da, ako ti se prodavač ne javi u određenom roku, da slušaj eskaliraš (escalate) - to znači da se onda u cijelu priču uključuje eBay i da će oni nešto poduzeti - vjerojatno tebi vratiti pare.
Rečenica koju si citirao prevodi se "Ukoliko nam se ne javite od 9. studenog 2014., smatrat ćemo ovaj slučaj riješenim". Ne znam koliko jasnije to može biti. Ako im se do tog datuma ne javiš, i za njih, i za tebe i za prodavača stvar je gotova.
1. problem je što ja nemam naredbu escalate, di je - kako ju dobiti ? nakon što im pošaljem mejl?
2. on se nejavlja i sumnjam da oće, no tu rečenicu sam citiro u cijelosti da dobijem bolji odgovor iako sam mogao samo datum, i sam sam sebi to tako preveo na prvu (dakle piše jedno ali se može posve drukčije tumačiti) no nisam dobio odgovor od njih (a ni tebe) dali mi se do tog datuma on još može javiti kojim slučajem pošto mu je prošao zadani rok i jel taj datum zadnji rok za eskalaciju(postupak bi pokrenu ipak dan prije, il sad odma kad dobijem odgovor tu il od njih) a do tog datuma da čekam (da mi se javi ako može) il stigne paket ?
3.dali unutar ebay-a mogu direktno slati mejl jer nevidim takvu opciju već moram baš sa svog mejla?
Kao što rekoh, ne znam što ti vidiš ili ne vidiš. Ako se dobro sjećam, mogućnost eskaliranja dobiš samim otvaranjem casea. Možda se sad to drugačije zove?
Dobio si od mene odgovor, samo što ga ne želiš razumjeti - svom silom želiš da ti kažem nešto drugo. Datum koji si naveo je dan kad je sve gotovo. Finito. The end. Piši kući propalo. Koliko jasnije od toga ti mogu nešto napisati?
Do kad ćeš ti čekati paket ili čekati da ti se on javi prije nego li eskaliraš case, to je tvoja stvar. Bio si dužan čekati onih 8 dana ili koliko već - čekao si, sad si ti na potezu.
Kome/zbog čega ćeš slati mail? Otvorio si case, prodavač vidi taj tvoj case i mislim da ga je i dobio na mail.
Kao što rekoh, ne znam što ti vidiš ili ne vidiš. Ako se dobro sjećam, mogućnost eskaliranja dobiš samim otvaranjem casea. Možda se sad to drugačije zove?
Dobio si od mene odgovor, samo što ga ne želiš razumjeti - svom silom želiš da ti kažem nešto drugo. Datum koji si naveo je dan kad je sve gotovo. Finito. The end. Piši kući propalo. Koliko jasnije od toga ti mogu nešto napisati?
Do kad ćeš ti čekati paket ili čekati da ti se on javi prije nego li eskaliraš case, to je tvoja stvar. Bio si dužan čekati onih 8 dana ili koliko već - čekao si, sad si ti na potezu.
Kome/zbog čega ćeš slati mail? Otvorio si case, prodavač vidi taj tvoj case i mislim da ga je i dobio na mail.
1. ako netko zna tu na forumu neka mi javi na pm il napiše tu na forumu da i drugi znaju!
2. pa to je kao kad netko vidi napola punu il napola praznu čašu a obadva su točna, no oni su to mogli malo obrazložit i opširnije odgovorit koda odeš doktoru pita te šta ti je i kažeš mu bolestan sam (što on i sam zna, zašto bi inače i bio kod njega) bez da kažeš koje imaš nuspojave/simptome da mu olakšaš, a i sebi svoje lječenje i dobiješ odgovor od čega u biti boluješ.
3. mislio sam na to kako da se sada javim/kontaktiram ebayu, preko mog gmejla il moram preko rezolucijskog centra jer nevidim opciju za obično slanje mejla a jedino mi se nudi taj centar ali nisam siguran da ako idem preko toga da neotvaram dupli slučaj?
A da nabacis koji screenshot?
pozdrav kupio bih ovaj procesor http://www.ebay.co.uk/itm/Intel-Core-2-Quad-Q8200-2-33-GHz-4M-1333-Sockel-775-SLB5M-/301352175632?pt=LH_DefaultDomain_146&hash=item4629fd4810
Sad me zanima imali kakvih dodatnih troškova na ovo znam da je Nizozemska u EU pa tako ne racunam na pdv i carinu ili gijesi. Posto prvi put kupujem preko ebuy sta da stavim kod onog polja county/okrug
Hvala unapred!
Posto prvi put kupujem preko ebuy sta da stavim kod onog polja county/okrug
Čitaj: http://www.bug.hr/forum/topic/internet/ebay-cesto-postavljana-pitanja-faq/167189.aspx
Hvala našao
Jedno pitanjce...
Posto mislim narcuiti sa amazona jednu stvar koja jedosta jeftinija u Njemackoj nego kod nas zanima me sljedece...
Kad odem na amazon.de mogli staviti dostavu za Austriju jer imam nekog tko bi mi mogao iz Austrije dovesti to...
Jedno pitanjce...
Posto mislim narcuiti sa amazona jednu stvar koja jedosta jeftinija u Njemackoj nego kod nas zanima me sljedece...
Kad odem na amazon.de mogli staviti dostavu za Austriju jer imam nekog tko bi mi mogao iz Austrije dovesti to...
Pa kolika je razlika u cijeni transporta?
Zaboravio sam nadpuniti post...Tome zanima kolika je cijena transporta iz Njemacke u Austriju...Buduci da su to EU zemlje nevjerujem da bi to moglo biti skupo ali neznam kako bi provjerio
A da nabacis koji screenshot?
Screenshot kad klikneš na See details? Screenshot 1 request or case (is still open)?
Što se tiče ovog "1 request or case is still open" kad stisnem umjesto plavih slova dobijem ljubačasta i stranica se samo refreša (isto je i sa ovim ispod "1 request or case awaits other members' responses" slovima).
a kad kliknem na See details ovo:
Prema tvojoj trenutnoj situaciji ispada kao da prodavač ima još vremena da ti se javi (koliko sam shvatio, slao si mu više poruka? možda se onda rok za odgovaranje pomiče na 7-8 dana od zadnje poruke). Najvjerojatnije je to u pitanju ili nemaš opciju za eskaliranje zato jer si prijevremeno dao feedback (skroz sam zaboravio na to).
Poslao sam mu 2, jedno prije nego sam otvorio slučaj i drugo zbog otvorenog slučaja.
"...nemaš opciju za eskaliranje zato jer si prijevremeno dao feedback" ...ovo bi moglo biti jer kad nije stiglo onda sam ga dao jer sam išao nekom logikom - kao to je normalno, a nisam znao da se nesmije (a nisam to nigdje pročitao nit mi je to itko rekao dok mi Ti nisi to rekao) dok neprobaš riješit slučaj i probao obrisati to (neznam ni dali se to može) kad si rekao da ga ucjenjujem no u mojim bilješkama ga nema ali ga kod njega vidim (jedno vrijeme ga nisam mogao viditi - razlog neznam), mogu samo ostavit replay na njegov komentar kad sam mu platio/naručio
...kako recimo sad da se roba pojavi kako dat pozitivan odgovor, a maknut negativan il to tamo ostaje zauvijek? ...i šta sad učiniti?!