Pozdrav, ne znam događa li se to samo kod mene ili i kod ostalih, da kada napišem lošu recenziju ili kritiku za kupljeni artikal ili da prigovor na dostavu Amazon to ne želi javno objaviti. Zadnji put sam imao prigovor jer sam platio Premium dostavu gdje je pisalo da ako se plati Premium dostava da će artikal biti dostavljen u roku 24 sata. Međutim pošiljka je stigla tek nakon 3 dana, nakon što sam napisao objektivnu recenziju vezanu za dostavu Amazon paketa nisu je htjeli objaviti, kontaktirao sam njihovu podršku za korisnike također beskorisno. Ako već nisu u mogućnosti ispuniti ono što piše onda bi gospoda mogla vratiti novac koji je extra uplaćen kako bi pošiljka stigla na vrijeme koje je navedeno prije narudžbe.
Amazon - pitanja i odgovori
- poruka: 1.575
- |
- čitano: 890.120
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
kupio sam nedavno ssd preko amazona.de, ali nigdje ne mogu naci jamstvo za preuzeti. Trebam li se javiti direktno prodavacu da mi posalje racun i jamstvo ili mogu skinuti sa weba, tj. dok se prijavim na stranicu sa svojim korisnickim racunom?
Lp
Garantni list ili jamstvo ti malo tko više koristi, račun ti je jamstvo.
Koristite neku ekstenziju ili drugo za praćenje cijena? Ja imam the camelizer i prikazuje krivu cijenu, sve ovo kaj gledam cijenu napišu nižu nego u stvarnosti je. Gledam to na njemačkom amazonu za normalne cijene (ne third party)
Koristite neku ekstenziju ili drugo za praćenje cijena? Ja imam the camelizer i prikazuje krivu cijenu, sve ovo kaj gledam cijenu napišu nižu nego u stvarnosti je. Gledam to na njemačkom amazonu za normalne cijene (ne third party)
i ta ekstenzija krivi podatak prikazuje npr https://www.amazon.de/-/en/dp/B0BS13X4Z2/?coliid=IFXEOXYZ1468C za cijenu piše -32% €535.70, za buy used je 492 eura a u ekstenziji je 509.99 da se nije ni mijenjala
to primijecujem i kod drugih proizvoda
uglavnom to pracenje cijene odredenog proizvoda je jos ok al npr jedna od stvari koje me zanimaju je stalak za popravak bicikla i kad potražim bike mount stand dobi se hrpa različitih proizvoda. volil bi da mogu saznat kad je neki dobar deal jer mi treba takav proizvod i nije mi bitan neki specifični a da idem slagati trackanje svakog pojedinačnog proizvoda je mukotrpno. uostalom u međuvremenu bi se mogli pojaviti i novi proizvodi koje nisam trackal. i tako za razne druge proizvode koje je tesko sve popratiti. je to moguce?
i ta ekstenzija krivi podatak prikazuje npr https://www.amazon.de/-/en/dp/B0BS13X4Z2/?coliid=IFXEOXYZ1468C za cijenu piše -32% €535.70, za buy used je 492 eura a u ekstenziji je 509.99 da se nije ni mijenjala
to primijecujem i kod drugih proizvoda
uglavnom to pracenje cijene odredenog proizvoda je jos ok al npr jedna od stvari koje me zanimaju je stalak za popravak bicikla i kad potražim bike mount stand dobi se hrpa različitih proizvoda. volil bi da mogu saznat kad je neki dobar deal jer mi treba takav proizvod i nije mi bitan neki specifični a da idem slagati trackanje svakog pojedinačnog proizvoda je mukotrpno. uostalom u međuvremenu bi se mogli pojaviti i novi proizvodi koje nisam trackal. i tako za razne druge proizvode koje je tesko sve popratiti. je to moguce?
Svaka ce ti pokazivati "krive" cijene, a razlog je razlika u nasem PDV-u naspram njemackoga. Stavi si njemacku adresu na amazon i vidjet ces da je cijena tog karchera 509,99
Svaka ce ti pokazivati "krive" cijene, a razlog je razlika u nasem PDV-u naspram njemackoga. Stavi si njemacku adresu na amazon i vidjet ces da je cijena tog karchera 509,99
ako je to razlog onda je glupava aplikacija da to barem ne omogućuje podesiti u postavkama, za puno ljudi onda daje netočne podatke..
2 godine.
https://www.amazon.de/-/en/gp/help/customer/display.html?nodeId=GFQYJJ5P2DA32EZW
Što znači sad jedino treba isprintati tu naljepnicu i poslat paket preko hr pošte preko koje sam i primio paket prvotno. Iako se spominju nešto u tim uputama povrat preko DHL-a, nije mi to jasno. Nemam pojma gdje bi mogao vratiti artikl preko DHL-a, valjda preko hr pošte vraćam artikl.
Što znači sad jedino treba isprintati tu naljepnicu i poslat paket preko hr pošte preko koje sam i primio paket prvotno. Iako se spominju nešto u tim uputama povrat preko DHL-a, nije mi to jasno. Nemam pojma gdje bi mogao vratiti artikl preko DHL-a, valjda preko hr pošte vraćam artikl.
tako je, doneses u postu paket i taj papir (barkod) kojeg si dobio od amazona, tamo rijese sve. ovdje imas popis poslovnica.
Što znači sad jedino treba isprintati tu naljepnicu i poslat paket preko hr pošte preko koje sam i primio paket prvotno. Iako se spominju nešto u tim uputama povrat preko DHL-a, nije mi to jasno. Nemam pojma gdje bi mogao vratiti artikl preko DHL-a, valjda preko hr pošte vraćam artikl.
Za jednu od dostava u 12 mjesecu mi je došla obavijest od DHL-a za preuzimanje, preuzeo je na kraju preko boxnow, jer su izgleda oni kod njih, e sad može li se vratiti preko njih ne znam.
na belgijskom amazonu nije moguce narucivati? vidim da je povoljniji nego njemački za neke stvari koje trebam... usput hagglezon.com prikaže usporedne cijene ovisno koji amazon