Vidim dosao je pre order gta5... kod nas 500kn na US Storeu 60 dolara..
a ja baš razmišljao dali da nabavim za 120 kn hahaha
Ajde barem si fer pa "cepaš" 120kn za fantoma...
Vidim dosao je pre order gta5... kod nas 500kn na US Storeu 60 dolara..
a ja baš razmišljao dali da nabavim za 120 kn hahaha
Ajde barem si fer pa "cepaš" 120kn za fantoma...
Pa da...kad je zako sta omoguceno :)
Bolje sacekaj project cars meni je ova igra teska arkada sad se kajem sta sam je kupio!
Znaci,igra nije bajna kakvom se prikazuje.... Ja cu onda malo odigrat kada dode na ps+... Ne mislim kupovat
Da...nervira me vec to
meni radilo cjelo vrijeme
kakve konekcije na net imate
ja sam se probao konaktirati oko 11-12 pa nisam mogao. moguće je da si se ti konektirao prije i ostao na vezi. znam da je tako bilo na ps3 ponekad. oni pokrenu neko održavanje i ne mogu se više novi spojiti ali onima koji su se prije spojili sve uredno radi.
Decki danas sam kupil ps4, i kad sam ga upalil on radi ko traktor bogati... u cem je problem? prostora ima dovoljno za hladjenje itd... hmmm
Decki danas sam kupil ps4, i kad sam ga upalil on radi ko traktor bogati... u cem je problem? prostora ima dovoljno za hladjenje itd... hmmm
imaš li disk unutra?
Gdje si ga kupio?
Sandro- U technomarketu
I ne nema nikakav disc nutra, bar nisam videl.. dobil sam jedan disk uz njega neki bijeli...
Doslovno radi ko traktor, nisam nasel jos ni jedan slican zvuk na netu da je nekome tak radil
Odnesi to cim prije na reklamaciju...
Isel sam ga reklamirat i trazim zamjenu.. e sad posto je nedjelja servisi ne rade itd. i tek sutra budu javili dal bude bila zamjena il bude isel na popravak(kaj mi je cisto glupo da ide posto je uredjaj novi i vec da ga otvaraju, po meni nepotrebno)
Isel sam ga reklamirat i trazim zamjenu.. e sad posto je nedjelja servisi ne rade itd. i tek sutra budu javili dal bude bila zamjena il bude isel na popravak(kaj mi je cisto glupo da ide posto je uredjaj novi i vec da ga otvaraju, po meni nepotrebno)
traži hitno novu konzolu, kao potoršač to imaš pravo u roku 7 dana kad kupiš da tražiš full novu konzolu!
Tako je, ako je uredaj kupljen danas, jucer i prikazuje takve zvukove, trazi novu konzolu. Imas pravo na to i ne smiju ti uskratiti to pravo.
Cesto radnici po tim ducanima ( pogotovo vikend ekipa ) nije upucena i/ili se boje ciniti takve stvari, ali ako ti rade probleme, trazi voditelja poslovnica i ustraj u svom pravu.
To je nazalost cesto jedini nacin da kod nas i dodes do svog prava, a to je ako si uporan s trunkom drskosti.
Tako je, ako je uredaj kupljen danas, jucer i prikazuje takve zvukove, trazi novu konzolu. Imas pravo na to i ne smiju ti uskratiti to pravo.
Cesto radnici po tim ducanima ( pogotovo vikend ekipa ) nije upucena i/ili se boje ciniti takve stvari, ali ako ti rade probleme, trazi voditelja poslovnica i ustraj u svom pravu.
To je nazalost cesto jedini nacin da kod nas i dodes do svog prava, a to je ako si uporan s trunkom drskosti.
Decki sutra budem saznal dal ga mogu zamjenit, ak ne e onda budem rekel nek vrate novce
Tako je, ako je uredaj kupljen danas, jucer i prikazuje takve zvukove, trazi novu konzolu. Imas pravo na to i ne smiju ti uskratiti to pravo.
Cesto radnici po tim ducanima ( pogotovo vikend ekipa ) nije upucena i/ili se boje ciniti takve stvari, ali ako ti rade probleme, trazi voditelja poslovnica i ustraj u svom pravu.
To je nazalost cesto jedini nacin da kod nas i dodes do svog prava, a to je ako si uporan s trunkom drskosti.
nazalost nije ti to bas istina...
bilo koji uredjaj bez obzira kad je kupljen ako se pokazo kao neispravan prvo mora ic na servis da se ustanovi kvar/nedostatak a tek onda se odlucuje jel se popravlja ili se daje novi uredjaj.
jedino ako isti uredjaj nosis 3 puta na servis zbog istog kvara imas pravo na dobivanje novog uredjaja ili povrat novaca, ili ako uredjaj nije popravljen u roku. a i taj rok u zakonu stoji
citiram: RAZUMNI ROK tak da ono svaki servis ima svoje neki 30 a neki cak do 45 dana.
evo kazem na zalost sam imao iskustva sa tim i odlazio u ducan sa isprintanim zakonom o zastiti potrosaca i zakonom o obveznim odnosima.
da treba bit uporan treba, da su ljudi neupuceni u svoja prava jesu, a opet sve ovisi i od ducana do ducana, negdje ce ti izac u susret a negdje ce te cak poslat da sam nosir robu u servis...
Da bude sve jasno kakva su ti prava evo citirano sa zaštite potrošača
Prilikom kupnje proizvoda rečeno vam je da imate pravo na zamjenu u slučaju neispravnosti u roku 7 dana. Nakon isteka tog roka proizvod se mora uputiti u servis na popravak. Ovo je pogrešno. Zakonski rok je 2 godine. Ukoliko se nedostatak pojavio tijekom prvih 6 mjeseci nakon kupnje, pretpostavka je da je za nedostatak odgovoran trgovac odnosno prodavatelj, osim ako on ne dokaže suprotno. U tom slučaju, pravo je potrošača birati želi li popravak, zamjenu, povrat novca ili sniženje cijene. Obveza potrošača je da nedostatak prijavi najkasnije 2 mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.
da ali ducan ce robu slat u servis bas zato da se vidi o cemu je rijec... makar ovisi od ducana do ducana. ja sam se mjesec dana natezo sa expert adriom i dok nisam doso stvarno sa isprintanim zakonima i trazio sefa da mu procitam svoja prava i njihove obveze i zaprijetio zvanjem inspekcije onda sam tek istjero pravdu.
a baj d vej ovo na zastiti potrosaca je iz 2010. kolko vidim a od tada se dosta toga promijenilo
da ali ducan ce robu slat u servis bas zato da se vidi o cemu je rijec... makar ovisi od ducana do ducana. ja sam se mjesec dana natezo sa expert adriom i dok nisam doso stvarno sa isprintanim zakonima i trazio sefa da mu procitam svoja prava i njihove obveze i zaprijetio zvanjem inspekcije onda sam tek istjero pravdu.
a baj d vej ovo na zastiti potrosaca je iz 2010. kolko vidim a od tada se dosta toga promijenilo
dućan to neće slati na servis ak odigneš glas ;) radi se o tvojih 3000 kn koje vjerojatno nisi lako zaradio...
Prema čl. 410. Zakona o obveznim odnosima, kupac-potrošač koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku može po svom izboru: 1) zahtijevati od prodavatelja da nedostatak ukloni 2) zahtijevati od prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka 3) zahtijevati sniženje cijene 4) izjaviti da raskida ugovor te tražiti povrat novca.
Uh, evo zvali me iz technomarketa i vele da budu mi dali drugoga
Pokusavam kupit igru preko US store-a i Paypal acc. Medutim, kod obavljanja transakcije mi dolazi error "Unable to fund your wallet. Please try again later (3).
Molim pomoc...
Gdje onda mogu kupit PSN karticu u dolarima? A da mogu platit paypalom?