Photoshop image (galerija slika) izdvojena tema

poruka: 2.995
|
čitano: 612.443
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ova tema je sadržajno povezana sa sljedećim temama: Photoshop - Pitanja, odgovori, tutorijali
16 godina
neaktivan
Photoshop image (galerija slika)

Jutros sam gleda curu kako se izležava u krevetu (blažena nedjelja) pa mi je dala ideju. Nadam se da vam se sviđa.

Moj PC  
38 0 hvala 0
15 godina
neaktivan

Totalni sam pocetnik u photoshopu, poceo sam se njim bavit prije 2 dana, malo uz pomoc yt-a, neke pocetnicke stvari bez problema rjesio :)

All evo danas trazim tut-ove i vidim ovajhttp://www.photoshoplady.com/tutorial/create-spectacular-concept-art-in-photoshop/1103 .

All sad nikako neznam kako da spojim dvije slike u jedno, odnosno da drugu ubacim na prvu, kao sto ovde treba.

Napsao sam u ovoj temi jer je ona jedina aktivna sto se tice photoshop-a.
Poozz svima :D 

dzix
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
Re: Photoshop image (galerija slika)
Otvoriš sliku koju želiš prebaciti,stisneš CTRL+A i zatim CTRL+C.Odeš u drugu sliku u koju želiš zalijepiti i stisneš CTRL+V.

Ovo su ti intermediate tutoriali,pa bih ti savjetovao da potražiš beginners tutoriale da se upoznaš sa opcijama i komandama Photoshopa.
alrighty then
15 godina
neaktivan
dncrmt kaže...
Otvoriš sliku koju želiš prebaciti,stisneš CTRL+A i zatim CTRL+C.Odeš u drugu sliku u koju želiš zalijepiti i stisneš CTRL+V.

Ovo su ti intermediate tutoriali,pa bih ti savjetovao da potražiš beginners tutoriale da se upoznaš sa opcijama i komandama Photoshopa.

Hvala na pomoci i na savjetu 

dzix
16 godina
neaktivan
dzelo kaže...
dncrmt kaže...

Hvala na pomoci i na savjetu 

Preporucam da pregledas ovih 4 stranica na psdtuts, mozda i najbolji tut site... Kreni od zadnje... http://psd.tutsplus.com/tag/basix/
Svako kapitalističko divljanje mora biti kažnjeno.- Ulrike Meinhof