Odgođen Intelov Larrabee

poruka: 10
|
čitano: 3.004
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
Odgođen Intelov Larrabee

Eh izgleda da je Nvidia ipak bila upravu i da Intel nije u stanju napravit grafički čip koji če konkurirat ATI-u i Nvidji.

http://news.cnet.com/8301-13924_3-10409715-64.html?tag=newsEditorsPicksArea.0

Istina je oko nas,a laž još više.
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
online
Odgođen Intelov Larrabee

vec davno su ga zvali Laughabee

intel je imao preveliku pauzu, ne moze se prakticki od 0 napravit kvalitetan graficki chip u rangu sa ATI/nVidia chipovima u kratkom vremenu, ali sad su dosli do teraflopa, mozda kroz godinu dvije uspiju izbacit nesto sto ce biti u rangu low-mainstream kartica koje bi do tada ATI/nVidia mogli imat

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Odgođen Intelov Larrabee

Po svemu sudeči su ga dobro zvali.Mislim toliko godina i oni su uspijeli dobit čak 1Tf.LOL.Plač

Intel je ponovno dokazao da jedino zna dobro napuhavat slova na papiru.No u praksi mu GPU-ovi i nisu najbolja strana.

A samo je pitanje kada če divovi poput Nvidije i ATI-a uspijet u naumu da GPU-ovi u potpunosti zamijene procove,a onda samo možemo reči:Zbogom INTEL.Plač

Istina je oko nas,a laž još više.
Moj PC  
0 1 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Odgođen Intelov Larrabee

Intel se neče tako lako predati. Mislim da još barem 5 godina imamo suživot CPU-a i GPU-a na ovaj ili onaj način Neodlučan

 

Za Larrabee sam bio dosta skeptičan kad su najavljivali čuda i eto..  pokazalo se opravdanim.

Lijep pozdrav ;)
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
online
Odgođen Intelov Larrabee

ma moze se, nije problem to kompaniji poput intela, samo su se preracunali u faktoru vrijeme

dajte im jos koju godinu, ako ne odustanu od projekta mogli bi imati ponovno 3. kompaniju na trzistu, a od viska konkurencije glava ne boli

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Odgođen Intelov Larrabee
Dado_ZG78 kaže...

Intel se neče tako lako predati. Mislim da još barem 5 godina imamo suživot CPU-a i GPU-a na ovaj ili onaj način Neodlučan

 

Za Larrabee sam bio dosta skeptičan kad su najavljivali čuda i eto..  pokazalo se opravdanim.

 Suživot da.No ako če Nvidijin fermi biti toliko fleksibilan koliko oni najavljuju več češ i sljedeču godinu moč imat jedan High end Fermi i neki proc od 500kn koji če samo služit za podizanje sustava.

Nekako mi se čini da bi ubrzo Intel mogao doč u situaciju u kojoj je trenutno Nvidja.

Stvar je što Nvidija od odkriča famozne CUDE forsira i ulaže maksimalno u tu tehnologiju,dok intel muku muči sa dobivanjem 1Tf-a.

 

Istina je oko nas,a laž još više.
Poruka je uređivana zadnji put uto 15.12.2009 10:31 (microman).
16 godina
neaktivan
offline
RE: Odgođen Intelov Larrabee

Larrabeeovih 1TF su performanse u stvarnom benchmarku, a ne teoretske performanse kojima se hvale nVidia i ATI.

 

Stvari su ovakve:

But as of SC09 (Supercomputing Conference 2009), the top five performing products for SGEMM 4K x 4K are as follows [do note that multi-GPU products are excluded as they don't run SGEMM]:

1. Intel Larrabee [LRB, 45nm] - 1006 GFLOPS (O/C; 825 GFLOPS non O/C)
2. EVGA GeForce GTX 285 FTW - 425 GFLOPS
3. nVidia Tesla C1060 [GT200, 65nm] - 370 GFLOPS
4. AMD FireStream 9270 [RV770, 55nm] - 300 GFLOPS
5. IBM PowerXCell 8i [Cell, 65nm] - 164 GFLOPS

If you're wondering where products such as Intel Harpertown-based Core 2 Quad or Nehalem-based Core i7 stand, the answer is quite simple - i7 XE 975 at 3.33 GHz will give you 101 GFLOPS, while Core 2 Extreme QX9770 at 3.2 GHz gives out 91 GFLOPS. Regardless of how hard we tired, we weren't able to find performance of AMD CPUs while using 4K by 4K matrix.

 

SGEMM (Single-precision General Matrix Multiply) je dio BLAS (Basic Linear Algebra Subprograms) skupa rutina - osim SGEMM-a postoje i DGEMM (double precision), CGEMM (kompleksne vrijednosti, single precision), te ZGEMM (kompleksne vrijednosti, double precision).

 

Problem sa Larrabeejem kao grafičkim čipom je u tome što je Intel krenuo u smjeru (klasičnog) raytracinga kao primarnog načina korištenja, dok svi ostali grafički čipovi i API-ji koji su dostupni koriste rasterizaciju, a po pitanju performansi, rasterizacija će uvijek biti brža od klasičnog raytracinga. Carmackovo mišljenje o raytracingu i Larrabeeju.

 

Sam Larrabee nije mrtav, može ga se dobiti na zahtjev (naravno, ne "običnih smrtnika" :) ) za GPGPU primjene, ali uz skori izlazak NV100 koji bi trebao nadmašiti Larrabee, ne vidim tržište za njega osim kao testbeda za eksperimentiranje sa multicore procesorima (budući da je LRB u biti multicore x86 procesor). Tehnologije i pouke koje je Intel dobio ovim projektom će se, nesumnjivo, naći u budućim Intelovim procesorima.

The laws of nature are constructed in such a way as to make the universe as interesting as possible. - Freeman Dyson, Imagined Worlds
17 godina
neaktivan
offline
Odgođen Intelov Larrabee
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
RE: Odgođen Intelov Larrabee
microman kaže...

Po svemu sudeči su ga dobro zvali.Mislim toliko godina i oni su uspijeli dobit čak 1Tf.LOL.Plač

Intel je ponovno dokazao da jedino zna dobro napuhavat slova na papiru.No u praksi mu GPU-ovi i nisu najbolja strana.

A samo je pitanje kada če divovi poput Nvidije i ATI-a uspijet u naumu da GPU-ovi u potpunosti zamijene procove,a onda samo možemo reči:Zbogom INTEL.Plač

 Osim ako Intel njih ne zezne sa grafičkim jezgrama u procovima.

UKUSI SU KAO ŠUPCI-SVATKO IMA SVOG.
16 godina
online
Odgođen Intelov Larrabee

Koliko sam čitao Larabee je vrlo aktivan projekt, predviđaju diskretnu grafičku 2012 godine (2 godine u ovom poslu i nije tako puno) i to Larabee 3 ako se ne varam, a trenutnu verziju misle ugrađivat u nešto, ne sjećam se konkretno što. U svakom slučaju projekt je daleko od neuspješnog i veselim se potencijalnom trećem članu u utrci proizvođača grafičkih kartica 8barem onih koji su vrijedni spomena u PC gamerskim vodama)!

Moj PC  
1 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice