jbte te skupe igracke jos nemaju snage da potjeraju krizu kako spada.... na hd rezi ce avr bit ispod 30 garant...
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
najs to je prvo sto sam ja napravio kad sam kupio svoju gtx285.. drugi dan je raskopao ocistio smece i stavio pravu pastu.. temp je odma otisla dolje 4-5 stupnjeva..
jbte te skupe igracke jos nemaju snage da potjeraju krizu kako spada.... na hd rezi ce avr bit ispod 30 garant...
imaš na trecoj strani test u ful HD rezi. Uglavnom nisu neke velike razlike između 1680x1050 i ful HD, eventualno nekih dva tri FPS-a.
Uvrsti GTA IV benchmark molim. Benchmark me zanima, ne gameplay.
dokly: haha da znam i mojoj 4670 su pale za 8 stupnjeva kad sam mijenjao pastu lol, pa zar im je toliki problem stavit dobru pastu na grafu ako se tako moze izgubit temp
Dobro, dobro... microman.
Lijepo si uredio post. Sada pola in-game benchmarks je na strani ATI, pol na nVidia! Onaj sintetički kako ti pišeš Hawen (ilitiga Unigine-Heaven 2.0) je na strani nVidiae što je očito prema velikom razmaku u scoreovima. Nez baš kako se kolo sreće okreće, ilitiga ko će prvi između GTX 470 i HD 5870 odnijeti titulu ovdje.
Po meni su zapravo jednake što i proizlazi iz relativno relevantnijih pokazatelja snage, igara, ali ipak nez baš jer prema onom 3D Marku je ATI jači puno.
Nema beda, presedan je tu, a čija je titula ja mis ipak da bih rekao prije 5870 nego geforce. Onako od oka!? Jer da li je O.C. potencijal neki pokazatelj? Dakle ono šta ćeš kasnije urediti.
Ma pusti ba jel jaca ova ili ona ..ja bi htjeo koju bilo...Samo da mogu pokrecat igrice a nije bitno sad u bobu da gledam koja je jaca
Očekivani rezultati. U DX11 i teselacij GTX470 je osjetno jača (S.T.A.L.K.E.R, Metro 2033, Heaven), dok je u DX10 igrama podjednaka s Radeonkom. Također, STALKER je igra koju ATi sponzirira i nosi njegov logo, što dokazuje da ni nvidia ni ATi neplaćaju developer da igra radi brze na njihovim karticama jer bi bilo onda 5870 u prednosti. Super test, ovdje se baš i vidi koliko je Fermi arhitektura jaka za opterećenja pod masivnom teselacijom i sa AA/AF algoritmima. Ne, 3DMark Vantage ništa neznači jer je to stari DX10 engine. Gledajte DX11 igre, ATi jedino moze parirati gdje igra ima vrlo malo teselacije (DiRT 2) ili nikako (Bad Company 2), a i očito je da je ATi u suradnji sa Codemastersom puno bolje sredio svoje drivere za DiRT 2. GTX470 je sve u svemu nakon ovog definitivni Best Buy naspram 5870 kartice. Još bi bilo dobro odvrtit BC2 i Metro 2033.
to je jedini razlog zasto bi sebi uzeo gtx 470, ja volim uzivat u novim naslovima na maksimalnim postavkama, a vidim da se nvidia bolje nosi s teselacijom i modernim stvarima koje dolaze u novim igrama.
Oprostite mozda je offtoipic ali jesu li ove dvije grafe iste?
http://www.adm.hr/product_info.php?cPath=258_217_4_84_228&products_id=8544
http://www.adm.hr/product_info.php?cPath=258_217_4_84_228&products_id=8599
Zato što je cijena itekako drukčija, 400kn=dvojezgreni proc.
Oprostite mozda je offtoipic ali jesu li ove dvije grafe iste?
http://www.adm.hr/product_info.php?cPath=258_217_4_84_228&products_id=8544
http://www.adm.hr/product_info.php?cPath=258_217_4_84_228&products_id=8599
Zato što je cijena itekako drukčija, 400kn=dvojezgreni proc.
iste su samo je drugi proizvođač
Iste su, samo drugi proizvođač. Niti meni nije jasno zasto je tolika razlika u cijeni.
Jel netko moze to malo bolje pojasnit. Tnx.
Očekivani rezultati. U DX11 i teselacij GTX470 je osjetno jača (S.T.A.L.K.E.R, Metro 2033, Heaven), dok je u DX10 igrama podjednaka s Radeonkom. Također, STALKER je igra koju ATi sponzirira i nosi njegov logo, što dokazuje da ni nvidia ni ATi neplaćaju developer da igra radi brze na njihovim karticama jer bi bilo onda 5870 u prednosti. Super test, ovdje se baš i vidi koliko je Fermi arhitektura jaka za opterećenja pod masivnom teselacijom i sa AA/AF algoritmima. Ne, 3DMark Vantage ništa neznači jer je to stari DX10 engine. Gledajte DX11 igre, ATi jedino moze parirati gdje igra ima vrlo malo teselacije (DiRT 2) ili nikako (Bad Company 2), a i očito je da je ATi u suradnji sa Codemastersom puno bolje sredio svoje drivere za DiRT 2. GTX470 je sve u svemu nakon ovog definitivni Best Buy naspram 5870 kartice. Još bi bilo dobro odvrtit BC2 i Metro 2033.
Nisi me shvatio. ATi nemoze utjecati na kod igre, a moze prilagodit svoje drivere toj igri. To je nebo i zemlja. Kuzis?
Nisi me shvatio. ATi nemoze utjecati na kod igre, a moze prilagodit svoje drivere toj igri. To je nebo i zemlja. Kuzis?
ne slažem se. zašto TWIMTBP igre idu bolje na nVIDIA grafama? Zato što očito postoji neki dogovor i suradnja između nVIDIE i developera određene igre koja se zatim optimizira u korist nvidie. ista stvar i kod ATI-ja samo što je kod njega mnogo manje istih.
Nisi me shvatio. ATi nemoze utjecati na kod igre, a moze prilagodit svoje drivere toj igri. To je nebo i zemlja. Kuzis?
ne slažem se. zašto TWIMTBP igre idu bolje na nVIDIA grafama? Zato što očito postoji neki dogovor i suradnja između nVIDIE i developera određene igre koja se zatim optimizira u korist nvidie. ista stvar i kod ATI-ja samo što je kod njega mnogo manje istih.
Hehe znao sam da ces kad tad to upitat.
Developer nemoze optimizirati igru za odredenu karticu. Takvo sto nepostoji. Developer pokusava samo sredit igru sto prije i zavrsit je bez bugova. nvidia pruza podrsku u tome, i oni tu igru poznaju i srede drivere prema njoj. Code unutar igre nema nikakvih "If Vendor Ati Then replace 10 FPS". To nema i to nitko nije radio. Sve su to optimizacije drivera i doradenost istih. nVIDIA tu igru vec ima (oni vec sada Mafiu II vjerovatno stelaju) i zbog toga igra radi brze na nvidia karticama. Takvo sto nepostoji niti bi developer na to pristao. Crysis je TWIMTBP igra pa na nekim karticama radi bolje na ATi-u. STALKER je ATi igra i radi bolje na nvidij. Sve je to stvar dorade drivera, 3D Engine igre nema veze. Buduci da neke stvari vise odgovaraju jednom timu, a neke drugom logično je da ce se te stvari bolje vrtjet na odredenom hardveru. Developer s tojim nema veze. On samo pokusava sto prije zavrsit igru i izbacit je na trziste. Sta mislis kad igru zavrse da ima "File - Turn on TWIMTBP and make 15% slower game on ATi cards"? Ma LOL, to su priče za malu djecu, developer nikad neoptimizira igru za odredenu karticu.
Kako bih ti dobio low poly model brejkan sa normal mappingom i teksturom visoke rezolucije da radi bolje na ati kartici?
Hehe znao sam da ces kad tad to upitat.
Developer nemoze optimizirati igru za odredenu karticu. Takvo sto nepostoji. Developer pokusava samo sredit igru sto prije i zavrsit je bez bugova. nvidia pruza podrsku u tome, i oni tu igru poznaju i srede drivere prema njoj. Code unutar igre nema nikakvih "If Vendor Ati Then replace 10 FPS". To nema i to nitko nije radio. Sve su to optimizacije drivera i doradenost istih. nVIDIA tu igru vec ima (oni vec sada Mafiu II vjerovatno stelaju) i zbog toga igra radi brze na nvidia karticama. Takvo sto nepostoji niti bi developer na to pristao. Crysis je TWIMTBP igra pa na nekim karticama radi bolje na ATi-u. STALKER je ATi igra i radi bolje na nvidij. Sve je to stvar dorade drivera, 3D Engine igre nema veze. Buduci da neke stvari vise odgovaraju jednom timu, a neke drugom logično je da ce se te stvari bolje vrtjet na odredenom hardveru. Developer s tojim nema veze. On samo pokusava sto prije zavrsit igru i izbacit je na trziste. Sta mislis kad igru zavrse da ima "File - Turn on TWIMTBP and make 15% slower game on ATi cards"? Ma LOL, to su priče za malu djecu, developer nikad neoptimizira igru za odredenu karticu.
Kako bih ti dobio low poly model brejkan sa normal mappingom i teksturom visoke rezolucije da radi bolje na ati kartici?
ali ako su tu dorade drivera, očito je da developeri plaćaju nVIDIJI da optimiziraju drivere za određenu igru. Prema tome nije njima u interesu da igra sporije radi na atiju nego da brže radi na nvidiji. suradnja postoji i očito je dobro plaćena. i crysis općenito bolje radi na nvidiji, na na atiju. STALKER je vjerojatno bolji na nvidiji jer je to novi DX11 engine koji ide brže na nvidiji u što smo se uvjerili po reviewima.
dakle, ono što hoću reći je da tu nema dvojbe oko toga da se igre optimiziraju u korist atija ili nvidije, sad jesu li to driveri ili kod igre, to neznam
Čini mi se premalo 2-3 igre i jedan benchmark da govorimo o mogućnostima teselacije. Čekamo da se polako uvodi u više igara pa ćemo vidjeti.
@microman - dodaj još par igara u test, kao npr. MW2, Supreme Commander, World in Conflict i sl.
Kužiš pomalo :D
Uglavnom nek ti bude jasno da je to sve do drivera. nVIDIA pruža podršku i pomoć developerima i na osnovu toga oni optimiziraju svoje drivere. Ali, ni nvidia ni ati nemaju veze sa unutarnjim codeom igre. DX11 na stalkeru ide samo iz jednog razloga a to je teselacija koja je puno bolje odradena na nvidij. API ni u jednom djelu nije odreden niti podrzava optimiziraj tu i tu varijablu za taj i taj hardver. Sve sto se optimizira su driveri i to je potpuno legitimno. I hvala bogu da se optimiziraju. Kupio sam karticu i ocekujem podrsku proizvodaca za svoje drivere. A ati je tu ipak lošij od nvidije i na kraju se svodi da njihov hardver radi sporije. To su oni krivi a ne nvidija. Developer je treca strana koga nije briga gdje se sta vrti brze. Njega briga novci i jel sve izgleda graficki kako je on zazelio.
Evo ti jedan primjer. EIDOS radi Bathman Arkham Asylum. Koriste Unreal 3 Engine, engine koji zbog deferreded lightinga nepodrzava Anti Alliasing. Zovu ATi da odrade svoj AA algoritam za taj engine, tj. da im pomognu. "Koja je to igra? Pa naš Batman? Imam pametnije posla aj ćao" Zovu nvidiju. Nema problema dečki, mi ćemo sve sredit. I dečki srede i čude se svi kada AA nije dostupan na ATi karticama. Pa sam je ATi kriv. Trazili su ih, zvali i odbili. Eidos nije znao kako to odradit, nvidia zna i pomogla im je. I to je poanta TWIMTBP programa. Pomoc developerima u razvoju igara. A buduci da nvidija suraduje s njima, oni znaju kako ce okoprilike izgledati taj code igre i prilagode svoej drivere tome. A na kraju je ATi kriv sto je njegov marketing puno losije organiziran.
Ne, nitko tu neplaća, sve se svodi da tebi nvidia pomogne, a ti zauzvrat uvrsis njen logo u svoju igru i oni je promoviraju na svojim web stranicama, coveru od igre i sl. Da plaćaju sabotazu ili nesto slicno kao sto neki misle (nemislim na tebe) onda bi to bilo nepravedno i sigurno bi bilo sudskih sporova oko toga. A jos jednom ponavljam, niti DX ni OGL nepodrzava nesto sto usporava ili ubrzava odredenu karticu.
Dakle, sve se svodi na doradu drivera, nema tu plaćanja ni ničeg, code unutar igre nemoze biti tako napisan da usporava odredenu karticu, a ubrzava drugu.
Weky, ti si nVidiu sad prikazao kao zaštitnicu igrača, a ATija kao kapitalističku gamad. :D
I da, nVidia plaća masne pare.
Weky, ti si nVidiu sad prikazao kao zaštitnicu igrača, a ATija kao kapitalističku gamad. :D
I da, nVidia plaća masne pare.
Činjenica je da je nvidia puno više user friendly od ATi-a. Tu se nema sta prigovorit.
Jesi ti ikad radio sa TWIMTBP pa da mi kazes koliko su ti platili???? Kolko?? 3 Miliona? Gdje su ti dokazi? Argumenti? Ništa, mogu i ja tako napisat, to je najobičnija vrsta spama.
Po tvom nekom pravilu, svaka igra bi trebala imati Physx & CUDA u tolikoj mjeri kao recimo Bathman (ili još bolje), po tvom nekom pravilu developer bi koristio custom API koji nepodrzava ATi (Glide API je zadnji takav), a ide super na nvidij (pobogu nisi mi jos odgovorio na gornje pitanje kako dobiti neki bilo koji efekt koji bolje radi na nekom hardver, eto ja sam ti dao jednostavan normal mapping, koji je do bola jednostavan i uradis ga u Blenderu za pola sata)... Odgovor cekam. Odkud ima u DX funkcija da uspori odredeni hardver?
Mislim da je već svima normalna jasno da je GTX470 jednaka HD5870 i kako to inače biva u nekim igrama HD5870 radi bolje, a u nekim igrama radi GTX470 bolje.
Sto se OC- to e obije su tu negdi po postotku dizajna taktova, al ozbiljnu zamijerku moram uputiti ATI-evim driverima koji vole zadavati muke.
Naime stvar je sto se ATI- evibdriveri ruse na prvi znak artefakata, dok sa duge strane Nvidijini drže čak i sa poprilicn brojem artefakata.
Danas ću testirati OC-ane u istim benchmarcima čim dođem sa posla.

Mislim da je već svima normalna jasno da je GTX470 jednaka HD5870 i kako to inače biva u nekim igrama HD5870 radi bolje, a u nekim igrama radi GTX470 bolje.
Sto se OC- to e obije su tu negdi po postotku dizajna taktova, al ozbiljnu zamijerku moram uputiti ATI-evim driverima koji vole zadavati muke.
Naime stvar je sto se ATI- evibdriveri ruse na prvi znak artefakata, dok sa duge strane Nvidijini drže čak i sa poprilicn brojem artefakata.
Danas ću testirati OC-ane u istim benchmarcima čim dođem sa posla.

Dakle još uvijek ATI radi s*ebane drivere.. to je i meni bila jedina zamjerka mojoj Radeonki 9600XT prije dosta godina
Eto, a onda se ljudi čude što se ne mogu lagano odlučiti za kakav dx11 Radeon..
Kako i bi kad makar su povoljniji i daju neupitno bolji omjer cijene i performansi, jednostavno ne pružaju onaj osjećaj da sve radi kako bi trebalo bez muke i bez puno petljanja po driverima.
Nvidia je tu uvijek bila korak ispred čini se - sve radi ko po špagici
Weky, ti si nVidiu sad prikazao kao zaštitnicu igrača, a ATija kao kapitalističku gamad. :D
I da, nVidia plaća masne pare.
Činjenica je da je nvidia puno više user friendly od ATi-a. Tu se nema sta prigovorit.
Jesi ti ikad radio sa TWIMTBP pa da mi kazes koliko su ti platili???? Kolko?? 3 Miliona? Gdje su ti dokazi? Argumenti? Ništa, mogu i ja tako napisat, to je najobičnija vrsta spama.
Po tvom nekom pravilu, svaka igra bi trebala imati Physx & CUDA u tolikoj mjeri kao recimo Bathman (ili još bolje), po tvom nekom pravilu developer bi koristio custom API koji nepodrzava ATi (Glide API je zadnji takav), a ide super na nvidij (pobogu nisi mi jos odgovorio na gornje pitanje kako dobiti neki bilo koji efekt koji bolje radi na nekom hardver, eto ja sam ti dao jednostavan normal mapping, koji je do bola jednostavan i uradis ga u Blenderu za pola sata)... Odgovor cekam. Odkud ima u DX funkcija da uspori odredeni hardver?
MD’s European Senior Manager of Developer Relations Richard Huddy claimed that developers are not implementing PhysX because they want to, rather because they are being paid to do so.
Franky daj mi reci koji je smisao testiranja grafa na GTA IV, kad i malo dijete zna da će GTA radit brže na Nvidiji zbog same činjenice da ima 200mb vise na VRAM-u. Također koji je smisao testiranja na COD-u kad i prastare grafe rade na njemu kao i ove nove. Testirao sam u Ingame benchmarcima( da to si benchmarci) koje imam doma instalirane, a hvala Bogu tri igre koje su testirane spadaju u vrh zahtijevnosti.
Mislim da je već svima normalna jasno da je GTX470 jednaka HD5870 i kako to inače biva u nekim igrama HD5870 radi bolje, a u nekim igrama radi GTX470 bolje.
Nije istina jer GTA IV ne ovisi o VRAMu. Ja sam sa svojom GTX275 sa 896MB nafrljio sve moguće postavke tako da bi igra trebala koristiti preko 1200MB. U pozadini je bio GPU - Z i kad sam izašao vidjeh da je maksimalna korištena količina VRAMa bila 760 i kusur MB.
Želim vidjeti GTA IV u benchmarku jer je navodno tu 5870 bolja čak i od GTX480. Zato želim i vidjeti da li je to istina. Kad već imaš priliku, zašto ne. :)
Žao mi je što nerazumieš kako stvari rade. Još čekam odgovor kako neki efekt dobiti da bolje radi na nekom harrdveru? Po mogucnosti mi objasni u C++ jeziku i DX10... nebi bilo loše.
Ja govorim iz vlastitog iskustva.. osobno sam imao probleme samo s ATI-jevim driverima (natezanje oko nekih igara, namještanje drivera posebno za neke naslove i sl.)
Naravno, žao mi je ovih jadnika kojima su forceware driveri skurili grafulje, ali to je baš peh (tko ih je tjerao da odmah nadograđuju čim je stigla najnovija verzija).. ništa drugo..
Zanimljivo je također da i svi moji frendovi koji su isto imali i Radeonke i GeForce-ice na kraju ipak nekako preferiraju Nvidiju.. u konačnici su zadovoljniji sa zelenim karticama (svih cjenovnih razreda).
P.S. također je zanimljivo da osobno ne poznajem (niti sam čuo za) ama baš nikoga kome se skurila grafulja zbog drivera.. lol
Da , korisnici su krivi jer su išli instalirati službeno izdane drivere .