Ima, zamjeniš optički pogon.
Prejaka recenzija Undercovera - ocjena 40% i komentar U istom stilu: Hrđavi čavao :) xD. Igra je stvarno smeće..
Sve u svemu dobar broj,i zanimljive teme.Mozda da spomenem prijedlog za zlocestu stranicu,nije velika greska i
tesko je uocljiva al dal ste pogledali stranicu 41? Izasla je nova igra!
Sve je to super, ali novi BUG jos nije stigao do trafika u Crnoj Gori :(
Pretplata da li imate neku informaciju?
meni isto nije baš dobro sjelo članak s koktelima ali opet nekome je to dobro došlo (valjda). sve u svemu, još jedan odličan broj, samo tako nastavite
Sve u svemu dobar broj,i zanimljive teme.Mozda da spomenem prijedlog za zlocestu stranicu,nije velika greska i
tesko je uocljiva al dal ste pogledali stranicu 41? Izasla je nova igra!


Posebno dobra tema bila je Nove tehnologije za 2009. godinu. Užitak je maštati inadati se, a još je bolje ako se nešto od toga i ostvari.
prije sam bia na pc chipu a sad ću se pribaciti na bug, odličan izbor tema
prije sam bia na pc chipu a sad ću se pribaciti na bug, odličan izbor tema

Nije baš tako. Naime, trenutni zakon o potrošačima (NN79/2007) govori drukčije. Prenosim:
"Članak 5.
(1) Trgovac je dužan potrošaču ispuniti ugovor u skladu s odredbama ovoga Zakona i propisima obveznog prava.
(2) Trgovac je dužan, na zahtjev i prema izboru potrošača, proizvod koji ima nedostatak zamijeniti novim ispravnim proizvodom ili mu vratiti iznos plaćen za taj proizvod, odnosno sniziti cijenu ili, uz suglasnost potrošača, otkloniti nedostatak na proizvodu.
(3) Trgovac je u slučaju nedostatka kod obavljene usluge dužan, na zahtjev potrošača, vratiti iznos plaćen za tu uslugu, sniziti cijenu usluge ili otkloniti nedostatak obavljene usluge.
(4) Potrošač može u slučaju iz stavka 2. i 3. ovoga članka zahtijevati povrat plaćenog iznosa samo ako je prethodno dao trgovcu primjereni rok za ispunjenje ugovora.
(5) Nedostatak na proizvodu, odnosno obavljenoj usluzi, kada je to nužno, dokazuje se vještačenjem u za to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka, a troškove vještačenja snosi potrošač ili trgovac, ovisno o rezultatu vještačenja.
(6) Trgovac je dužan, u tijeku jamstvenog roka, popraviti u primjerenom roku neispravan proizvod potrošaču koji je predao jamstveni (garancijski) list, ili, ako to nije moguće, umjesto istoga predati mu proizvod koji je ispravan."
Tu nema roka od dvije godine, a zakonom nije definiran rok pa se mora primjenjivati razumna metoda, a to je sporazum trgovca i kupca.
Međutim, aktualan je i "Prijedlog izmjena i dopuna Zakona o zaštiti potrošača (NN79/2007)" u kojemu stoji sljedeće (taj se prijedlog izrađuje već neko vrijeme):
"Amandman br.
Članak 13. dodaje se novi stavak 6.
Potrošač može vratiti ispravan kupljeni proizvod u originalnoj ambalaži u roku 14 dana od dana kupovine ne navodeći razloge vraćanja.
Obrazloženje promjene:
U zemljama Europske unije (Njemačka) proizvodi se mogu vratiti u roku 14 dana , a da se uopće ne treba reći razlog povratka."
Priznajem, izvor informacija za pisanje okvira bio je članak sličan ovomu (ne baš ovaj jer je starijeg datuma, ali očigledno su novinari iz Vjesnika ponovno prepisali isti članak u novine novijeg datuma (to inače znaju činiti), a kako sam ja imao te novine...).
Prodavač mora zamijeniti manjkav proizvod ili vratiti novac, a ne inzistirati da prozvod nosite okolo po servisima ili tko zna što. Uostalom, ja jesam razgovarao s inspektorom koji mi je rekao da potrošač ima pravo na povrat novca ukoliko trgovac nema identičan (i ispravan) proizvod za zamjenu ili ako se proizvod ne može popraviti (s time da se ja s ovim potonjem moram složiti).
U svakom slučaju, u praksi, stvari funkcioniraju kao što je napisano. Ja sam u dva navrata vratio prozivod i dobio novac nazad, bez ikakvog problema (Technomax). Aparati su bili u originalnoj ambalaži i neoštećeni, a nakon što sam ih imao dva dana, zaključio sam da to nije ono što sam htio i odlučio se na povrat. Važno je, dakle, sačuvati račun i originalnu ambalažu (to je potrebno većinom i da bi se ostvarilo pravo jamstva).
Kada smo već kod svega ovoga, evo još jedne činjenice:
"Važno je naglasiti da potrošač sva svoja potraživanja u svezi s proizvodom s jamstvom ima u odnosu na trgovca od kojeg je kupio proizvod, a nikako u odnosu na ovlašteni servis, a prema Zakonu o obveznim odnosima prodavatelj, odnosno proizvođač je dužan o svom trošku prenijeti stvar do mjesta gdje se treba popraviti, odnosno zamijeniti te popravljenu, odnosno zamijenjenu stvar vratiti kupcu. To ne znači da potrošač ne može, ako to želi i sam dostaviti proizvod na popravak u servis ili do trgovca po svom izboru, ali to nije njegova obveza i trgovac ne smije potrošača upućivati da neispravan proizvod nosi na servis, ako ga je potrošač donio do trgovca." Državni inspektorat
Pa pripazite i na to (znam za mnogo slučajava kada je trgovac prisilio ljude da nosaju robu na servis kako bi se utvrdilo da je ona ispravna, iako je to trebao trgovac).
U svakom slučaju, priznajem, ovo je bilo ishitreno (premda ne i izmišljeno).
Da malo pojasnimo.. Ja sam kupio zračnu pušku u Pevecu.. i nakon 30 dana sam skužio da mi se nešto ciljnik mrda.. I ja to njima ljepo odnesem i oni meni kažu da oni nemaju ovlašteni servis te da JA moram poslat tu pušku iz Pule i Zagreb u tvtku Lovac.. I moj stari pošto je odvjetnik, bilo mu je malo sumnjivo ali mu se nije dalo niš poduzet.. I ljepo se pevec riješo svega, a ja sam trebo dati 120kn za pošiljku u Zagreb.. i oni su mi je uredno popravili..
Dali je to trebao Pevec sve napraviti umjesto mene?
Da malo pojasnimo.. Ja sam kupio zračnu pušku u Pevecu.. i nakon 30 dana sam skužio da mi se nešto ciljnik mrda.. I ja to njima ljepo odnesem i oni meni kažu da oni nemaju ovlašteni servis te da JA moram poslat tu pušku iz Pule i Zagreb u tvtku Lovac.. I moj stari pošto je odvjetnik, bilo mu je malo sumnjivo ali mu se nije dalo niš poduzet.. I ljepo se pevec riješo svega, a ja sam trebo dati 120kn za pošiljku u Zagreb.. i oni su mi je uredno popravili..
Dali je to trebao Pevec sve napraviti umjesto mene?