BUG br. 194

poruka: 43
|
čitano: 7.257
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
offline
RE: BUG br. 194

Ima, zamjeniš optički pogon.

Yes, No.
17 godina
neaktivan
offline
RE: BUG br. 194

Prejaka recenzija Undercovera - ocjena 40% i komentar U istom stilu: Hrđavi čavao :) xD. Igra je stvarno smeće..

16 godina
neaktivan
offline
RE: BUG br. 194

Sve u svemu dobar broj,i zanimljive teme.Mozda da spomenem prijedlog za zlocestu stranicu,nije velika greska i

tesko je uocljiva al dal ste pogledali stranicu 41? Izasla je nova igra!Smijeh

 

q6600 H2O @3GHz, 6GB DDR2,ati radeon 3870x2
17 godina
neaktivan
offline
BUG br. 194

Sve je to super, ali novi BUG jos nije stigao do trafika u Crnoj Gori :(

 

Pretplata da li imate neku informaciju?

Poruka je uređivana zadnji put uto 13.1.2009 17:07 (salecg).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
BUG br. 194

meni isto nije baš dobro sjelo članak s koktelima ali opet nekome je to dobro došlo (valjda). sve u svemu, još jedan odličan broj, samo tako nastavite

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: BUG br. 194
robert kaže...

Sve u svemu dobar broj,i zanimljive teme.Mozda da spomenem prijedlog za zlocestu stranicu,nije velika greska i

tesko je uocljiva al dal ste pogledali stranicu 41? Izasla je nova igra!Smijeh

 

 misliš na Fac Cry 2? Smijeh tko radi taj i griješi Belji se

EDIT: Ispričavam se na double post-u
Poruka je uređivana zadnji put uto 20.1.2009 14:25 (username).
16 godina
neaktivan
offline
BUG br. 194

Posebno dobra tema bila je Nove tehnologije za 2009. godinu. Užitak je maštati inadati se, a još je bolje ako se nešto od toga i ostvari.Osmijeh

Da se Facebook server sruši 90% mladih palo bi u tesku depresiju. Ako si u onih 10% koji bi im se smijali stavi ovo u sign. Današnja djeca slušaju cajke, priče o Vukovaru njima su bajke! Zmajevi su zakon! I AMD je to priznao.
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
BUG br. 194

prije sam bia na pc chipu a sad ću se pribaciti na bug, odličan izbor tema

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: BUG br. 194
Makić kaže...

prije sam bia na pc chipu a sad ću se pribaciti na bug, odličan izbor tema

 Svi koji prijeđu sa PC chipa na Bug kažu da je Bug bolji. Možda je samo pitanje vremena kad će PC chip bankrotirat (nedosanjani san Plač)...
Da se Facebook server sruši 90% mladih palo bi u tesku depresiju. Ako si u onih 10% koji bi im se smijali stavi ovo u sign. Današnja djeca slušaju cajke, priče o Vukovaru njima su bajke! Zmajevi su zakon! I AMD je to priznao.
Poruka je uređivana zadnji put sri 21.1.2009 18:25 (Dragon wizard).
17 godina
offline
RE: BUG br. 194
macak kaže...
Ovdje je već bilo govora o tome i čak je i sam novinar uvaženog časopisa rekao da to s povratom nije tako.


Ili se u međuvremenu nešto promijenilo?
Nije se apsolutno ništa promijenilo... Zakon ni dalje ne predviđa povrat robe trgovcu (a zašto i bi?).

Želio sam reagirati na ovaj članak i prije, ali trebalo je vremena da se prođe Zakon o zaštiti potrošača. Pisao sam i udruzi "Potrošač", a njihov odgovor je:
"MOGUĆE JE VRATITI ONAJ PROIZVOD KOJI IMA SKRIVENE ILI VIDLJIVE NEDOSATKE ILA AKO SE TI NEDOSTATCI OTKRIJU I KASNIJE BEZ OBZIRANA NA JAMSTVO I TO U ROKU OD 2 GODINE OD DANA KUPNJE, AKO POTROŠAČ JAVI TRGOVCU, DA JE PRONAŠAO NEKI NEDOSTATAK NA PROIZVODU I TO U ROKU OD 2 MJESECA OD DANA KADA JE OTKRIO NEDOSTATAK."

Misli da je Bug, objavom ovog članka, (ne)namjerno doveo u zabludu brojne konzumente svojih novina. Zar je tako teško bilo kontaktirati stručnjaka u tom području (ovo kao da je bilo napisano u Bugu)...
17 godina
offline
RE: BUG br. 194

Nije baš tako. Naime, trenutni zakon o potrošačima (NN79/2007) govori drukčije. Prenosim:

 

 

"Članak 5.

(1) Trgovac je dužan potrošaču ispuniti ugovor u skladu s odredbama ovoga Zakona i propisima obveznog prava.
(2) Trgovac je dužan, na zahtjev i prema izboru potrošača, proizvod koji ima nedostatak zamijeniti novim ispravnim proizvodom ili mu vratiti iznos plaćen za taj proizvod, odnosno sniziti cijenu ili, uz suglasnost potrošača, otkloniti nedostatak na proizvodu.
(3) Trgovac je u slučaju nedostatka kod obavljene usluge dužan, na zahtjev potrošača, vratiti iznos plaćen za tu uslugu, sniziti cijenu usluge ili otkloniti nedostatak obavljene usluge.
(4) Potrošač može u slučaju iz stavka 2. i 3. ovoga članka zahtijevati povrat plaćenog iznosa samo ako je prethodno dao trgovcu primjereni rok za ispunjenje ugovora.
(5) Nedostatak na proizvodu, odnosno obavljenoj usluzi, kada je to nužno, dokazuje se vještačenjem u za to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka, a troškove vještačenja snosi potrošač ili trgovac, ovisno o rezultatu vještačenja.
(6) Trgovac je dužan, u tijeku jamstvenog roka, popraviti u primjerenom roku neispravan proizvod potrošaču koji je predao jamstveni (garancijski) list, ili, ako to nije moguće, umjesto istoga predati mu proizvod koji je ispravan."

 

 

Tu nema roka od dvije godine, a zakonom nije definiran rok pa se mora primjenjivati razumna metoda, a to je sporazum trgovca i kupca.

 

Međutim, aktualan je i "Prijedlog izmjena i dopuna Zakona o zaštiti potrošača (NN79/2007)" u kojemu stoji sljedeće (taj se prijedlog izrađuje već neko vrijeme):

 

"Amandman br.
Članak 13. dodaje se novi stavak 6.
Potrošač može vratiti ispravan kupljeni proizvod u originalnoj ambalaži u roku 14 dana od dana kupovine ne navodeći razloge vraćanja.

Obrazloženje promjene:
U zemljama Europske unije (Njemačka) proizvodi se mogu vratiti u roku 14 dana , a da se uopće ne treba reći razlog povratka."

 

Priznajem, izvor informacija za pisanje okvira bio je članak sličan ovomu (ne baš ovaj jer je starijeg datuma, ali očigledno su novinari iz Vjesnika ponovno prepisali isti članak u novine novijeg datuma (to inače znaju činiti), a kako sam ja imao te novine...).

 

Prodavač mora zamijeniti manjkav proizvod ili vratiti novac, a ne inzistirati da prozvod nosite okolo po servisima ili tko zna što.   Uostalom, ja jesam razgovarao s inspektorom koji mi je rekao da potrošač ima pravo na povrat novca ukoliko trgovac nema identičan (i ispravan) proizvod za zamjenu ili ako se proizvod ne može popraviti (s time da se ja s ovim potonjem moram složiti).

 

U svakom slučaju, u praksi, stvari funkcioniraju kao što je napisano. Ja sam u dva navrata vratio prozivod i dobio novac nazad, bez ikakvog problema (Technomax). Aparati su bili u originalnoj ambalaži i neoštećeni, a nakon što sam ih imao dva dana, zaključio sam da to nije ono što sam htio i odlučio se na povrat. Važno je, dakle, sačuvati račun i originalnu ambalažu (to je potrebno većinom i da bi se ostvarilo pravo jamstva).

 

Kada smo već kod svega ovoga, evo još jedne činjenice:

 

"Važno je naglasiti da potrošač sva svoja potraživanja u svezi s proizvodom s jamstvom ima u odnosu na trgovca od kojeg je kupio proizvod, a nikako u odnosu na ovlašteni servis, a prema Zakonu o obveznim odnosima prodavatelj, odnosno proizvođač je dužan o svom trošku prenijeti stvar do mjesta gdje se treba popraviti, odnosno zamijeniti te popravljenu, odnosno zamijenjenu stvar vratiti kupcu. To ne znači da potrošač ne može, ako to želi i sam dostaviti proizvod na popravak u servis ili do trgovca po svom izboru, ali to nije njegova obveza i trgovac ne smije potrošača upućivati da neispravan proizvod nosi na servis, ako ga je potrošač donio do trgovca." Državni inspektorat 

 

Pa pripazite i na to (znam za mnogo slučajava kada je trgovac prisilio ljude da nosaju robu na servis kako bi se utvrdilo da je ona ispravna, iako je to trebao trgovac).

 

U svakom slučaju, priznajem, ovo je bilo ishitreno (premda ne i izmišljeno).


 

 

 

 

 

 



16 godina
neaktivan
offline
BUG br. 194

Da malo pojasnimo.. Ja sam kupio zračnu pušku u Pevecu.. i nakon 30 dana sam skužio da mi se nešto ciljnik mrda.. I ja to njima ljepo odnesem i oni meni kažu da oni nemaju ovlašteni servis te da JA moram poslat tu pušku iz Pule i Zagreb u tvtku Lovac.. I moj stari pošto je odvjetnik, bilo mu je malo sumnjivo ali mu se nije dalo niš poduzet.. I ljepo se pevec riješo svega, a ja sam trebo dati 120kn za pošiljku u Zagreb.. i oni su mi je uredno popravili..

 

Dali je to trebao Pevec sve napraviti umjesto mene?

q6600, 8800gt, 2gb ram, 500gb hdd, gigabyte p35 ds3.... Da se Facebook server sruši 90% mladih palo bi u tešku depresiju. Ako si u onih 10% koji bi im se smijali stavi ovo u sign.
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
RE: BUG br. 194
pajic3 kaže...

Da malo pojasnimo.. Ja sam kupio zračnu pušku u Pevecu.. i nakon 30 dana sam skužio da mi se nešto ciljnik mrda.. I ja to njima ljepo odnesem i oni meni kažu da oni nemaju ovlašteni servis te da JA moram poslat tu pušku iz Pule i Zagreb u tvtku Lovac.. I moj stari pošto je odvjetnik, bilo mu je malo sumnjivo ali mu se nije dalo niš poduzet.. I ljepo se pevec riješo svega, a ja sam trebo dati 120kn za pošiljku u Zagreb.. i oni su mi je uredno popravili..

 

Dali je to trebao Pevec sve napraviti umjesto mene?

  Pa, sudeći prema inspektoratu, trebao si samo dostaviti pušku u Pevec - oni su trebali dalje rješavati problem. Međutim, ovo je skretanje s teme sada, najbolje je da za ovu tematiku otvoriš novu temu u pripadajućem forumu.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice