Evo ima jedan problem. Radi se o Automobilu marke Peugeot 406, tjekom voznje, kad prebacujem brzine stisnem papucicu kvacila i promjenim brzinu, kvacilo mi ostane dole i moram ga nogom vratit gore (ali to sam nekad ne uvijek, kako zasto?? ) DRugi problem: Prijedeni kilometri su mi skolici sa 160 000 km, na 797 000 km i stoji tako? ne broji metre vise, ni kilometre. zbog cega zasto? hvala.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Evo ima jedan problem. Radi se o Automobilu marke Peugeot 406, tjekom voznje, kad prebacujem brzine stisnem papucicu kvacila i promjenim brzinu, kvacilo mi ostane dole i moram ga nogom vratit gore (ali to sam nekad ne uvijek, kako zasto?? ) DRugi problem: Prijedeni kilometri su mi skolici sa 160 000 km, na 797 000 km i stoji tako? ne broji metre vise, ni kilometre. zbog cega zasto? hvala.
Ovo je IT forum a ne mehaničarska radiona.Odvezi Malom Iveku u Sv.Križ Začretje u radionu da ti pogleda auto.
Evo ima jedan problem. Radi se o Automobilu marke Peugeot 406, tjekom voznje, kad prebacujem brzine stisnem papucicu kvacila i promjenim brzinu, kvacilo mi ostane dole i moram ga nogom vratit gore (ali to sam nekad ne uvijek, kako zasto?? ) DRugi problem: Prijedeni kilometri su mi skolici sa 160 000 km, na 797 000 km i stoji tako? ne broji metre vise, ni kilometre. zbog cega zasto? hvala.
Ovo je IT forum a ne mehaničarska radiona.Odvezi Malom Iveku u Sv.Križ Začretje u radionu da ti pogleda auto.
tek si jedan dan tu a već pametuješ
@autor odvezi ga u servis
vozio sam ga u Kuželku tamo niti jedan "mehanicar" nema pojma o pojmu... jedan kaze instrument tabla otisla treba se to mjenjat drugi kaze do racunala je treci nezna sta ce rec itd.. pa sam mislio ako netko ima slican problem ili je imao da mi da mozda neki savjet.
Evo ima jedan problem. Radi se o Automobilu marke Peugeot 406, tjekom voznje, kad prebacujem brzine stisnem papucicu kvacila i promjenim brzinu, kvacilo mi ostane dole i moram ga nogom vratit gore (ali to sam nekad ne uvijek, kako zasto?? ) DRugi problem: Prijedeni kilometri su mi skolici sa 160 000 km, na 797 000 km i stoji tako? ne broji metre vise, ni kilometre. zbog cega zasto? hvala.
1. Vjerujem da ima hidrauličnu komandu kvačila. Ako je, vjerovatno ti je crkla (ili crkava) pumpa.
2. Ako si kupio polovni, moguće da je netko skidao kilometre i izblesirao ga.
mozda steka sajla u buziru,mozda je korpa pri kraju,nema on hidraulicno kvacilo
Evo ima jedan problem. Radi se o Automobilu marke Peugeot 406, tjekom voznje, kad prebacujem brzine stisnem papucicu kvacila i promjenim brzinu, kvacilo mi ostane dole i moram ga nogom vratit gore (ali to sam nekad ne uvijek, kako zasto?? ) DRugi problem: Prijedeni kilometri su mi skolici sa 160 000 km, na 797 000 km i stoji tako? ne broji metre vise, ni kilometre. zbog cega zasto? hvala.
Kvacilo na (skoro) svim autima je hidraulicno i moze biti da nema dovoljno glicerina u posudi. Prvo provjeri posudu koja je obicno "rame uz rame" sa posudom od kocnica. Ako ima onda gledaj da li ima tragove curenja negdje u blizini menjaca (kutije) ...pumpa kvacila stoji otprilike tu
Sve u svemu to ne mozes popraviti sam nikako. Moras automehanicaru
Sto se tice kilometraze moguce je , ako nisi prv gazda, da je stelana kilomteraza. Ti kilometri vanu su normalni. Za nas su naucna fantastika. Preporucam ti, ako vec ne ovlasteni, onda svakako mehanicara koji ima komp. dijagnostiku da provjeri sve to.
Kvacilo moras srediti. Lose je za bezbednost, znas...bez kvacila mozes izvaditi iz brzinu ali ne mozes staviti, jel?
mozda steka sajla u buziru
Nema sajle, na kom planetu zivis ti? :)))
mozda steka sajla u buziru
Nema sajle, na kom planetu zivis ti? :)))
Mozda u makedoniji nema ali ja kao automehanicar valjda znam dali ima, i na kojim modelima ima,il sam toliko mutav?
Uostalom iako je hidraulicno mora imat sajlu,polugici koja spaja "pedalu" u kabini i "viljusku na mijenjacu..
Hidraulika nama veze s ovim,jer hidraulika ako je ima pomaze da lakse pritisnes kvacilo,a opruga ili nesto trece da vrati papucicu..
Mozda vi u makedoniji koristite nesto softiciranije?
Mozda u makedoniji nema ali ja kao automehanicar valjda znam dali ima, i na kojim modelima ima,il sam toliko mutav?
Uostalom iako je hidraulicno mora imat sajlu,polugici koja spaja "pedalu" u kabini i "viljusku na mijenjacu..
Hidraulika nama veze s ovim,jer hidraulika ako je ima pomaze da lakse pritisnes kvacilo,a opruga ili nesto trece da vrati papucicu..
Mozda vi u makedoniji koristite nesto softiciranije?
Ajd ne kaki! Prvo si napisao da je salja u pitanju a sada ispada da su gumice, simerinzi, poluge...
Uz to sam napisao da (skoro) svi savremeniji auti imaju hidraulicno kvacilo i samim time sajla otpada.
Imam Toyotu Avensis (2009) i ne vidim sajlu nigdje (poluga, da!)
Mozda u makedoniji nema ali ja kao automehanicar valjda znam dali ima, i na kojim modelima ima,il sam toliko mutav?
Uostalom iako je hidraulicno mora imat sajlu,polugici koja spaja "pedalu" u kabini i "viljusku na mijenjacu..
Hidraulika nama veze s ovim,jer hidraulika ako je ima pomaze da lakse pritisnes kvacilo,a opruga ili nesto trece da vrati papucicu..
Mozda vi u makedoniji koristite nesto softiciranije?
Ajd ne kaki! Prvo si napisao da je salja u pitanju a sada ispada da su gumice, simerinzi, poluge...
Uz to sam napisao da (skoro) svi savremeniji auti imaju hidraulicno kvacilo i samim time sajla otpada.
Imam Toyotu Avensis (2009) i ne vidim sajli nigdje (poluga, da!)
gdi pise da je sajla?
MOZDA ti nevidis bas najbolje..To je drugo..
Gumice i semerinzi nemaju veze s tim i nemoj zbunjivat covijeka kad ni sam neznas.
http://www.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?f=3&t=21334&start=15 mozda i ovaj covijek zivi na drugom planetu?
Rekoh ti moze bit sajla, potisni lezaj, opruga neka itd..
Dali je tvrdo kvacilo?
Gumice i semerinzi nemaju veze s tim i nemoj zbunjivat covijeka kad ni sam neznas.
http://www.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?f=3&t=21334&start=15 mozda i ovaj covijek zivi na drugom planetu?
Rekoh ti moze bit sajla, potisni lezaj, opruga neka itd..
Dali je tvrdo kvacilo?
Ako si mehanicar valjda znas da francuzi imaju vrlo lucidna resenja sto se tice mehanike. On kaze da vraca kvacilo sa nogom sto onda drzi pedalu za pod?
Gumice i semerinzi nemaju veze s tim i nemoj zbunjivat covijeka kad ni sam neznas.
http://www.vrelegume.rs/forum/viewtopic.php?f=3&t=21334&start=15 mozda i ovaj covijek zivi na drugom planetu?
Rekoh ti moze bit sajla, potisni lezaj, opruga neka itd..
Dali je tvrdo kvacilo?
Ako si mehanicar valjda znas da francuzi imaju vrlo lucidna resenja sto se tice mehanike. On kaze da vraca kvacilo sa nogom sto onda drzi pedalu za pod?
Pa naveo sam mogucnosti, sajla steka,ako ima sajlu..Ako je hidraulika moze bit opruga na papucici,cilindru..Moze bit "druk lezaj" tj potisni lezaj..Moze bit da su "listici" na korpi popucali i jos masu drugih stvari..
Neznam napamet,nit je rekao godinu proizvodnje da uopce odgonetnemo ko kojoj se vrsti kvacila radi..
Pa naveo sam mogucnosti, sajla steka,ako ima sajlu..Ako je hidraulika moze bit opruga na papucici,cilindru..Moze bit "druk lezaj" tj potisni lezaj..Moze bit da su "listici" na korpi popucali i jos masu drugih stvari..
Neznam napamet,nit je rekao godinu proizvodnje da uopce odgonetnemo ko kojoj se vrsti kvacila radi..
Prvi put cujem da druk lager moze uzrokovati ovakav problem. Obicno klopotari glasno [manje/vise]
Pa naveo sam mogucnosti, sajla steka,ako ima sajlu..Ako je hidraulika moze bit opruga na papucici,cilindru..Moze bit "druk lezaj" tj potisni lezaj..Moze bit da su "listici" na korpi popucali i jos masu drugih stvari..
Neznam napamet,nit je rekao godinu proizvodnje da uopce odgonetnemo ko kojoj se vrsti kvacila radi..
Prvi put cujem da druk lager moze uzrokovati ovakav problem. Obicno klopotari glasno [manje/vise]
ako se osteti,a vidio sam ih masu,npr pukne komadic listica od korpe, lezaj se osteti pa zapinje za osovinicu..
Vidio sam ih svakakvih,pa vise nebude okrugao nego oblik jajeta..No mozemo samo nagadjat
Deci evo nemojte se prepirat..odvezen je auto bio u AH (Auto Hrvatska) servis..servisiran je... promjenili su mi : Izmjena diskova (zadnjih) , Izmjena kocionih obloga, izmjena krajnika,izmjena kocionog ulja sa materijalom, geomet.prednjih kotaca,kranik spone, i sredili to s kvacilom..nesto je on meni objasnjavo za to kvacilo al sam ja tudum pa nisam skuzio uglavnom i razgovarali smo za tu kontrolnu tablu reko je da je Računalo poblesavilo da se to mozda moze vratit na 160 000 km kako je bilo a mozda i ne... hvala svima na savjetima!!
Možda ti je papučica zapinjala za tepih,hehe
haha ma nije,kvacilo je bas propadalo i bilo mekano...sad je tvrdo i odlicno.
Meni se je tepih znao navući prema gore tako da kad bi stisnuo kuplung onda bi zapeo,gledam koji je to k... kad ono sranje od tepiha,hehehe
Inače prvi simptomi dotrajalosti kuplunga su cukanja u prvoj brzini kod kretanja.
Kupi novi Peugeot 406 na oglasniku. :)
Kupi novi Peugeot 406 na oglasniku. :)
vidiš kolko je tema stara?
razumem se u auta ali stv,ovo je za mehanicara :)