Imam ponudu full kasko bez franšize 900e i sa franšizom 700. Opcija sa franšizom kod prve štete ja plačam 200e, a oni sve ostalo, a kod svake ostale ja placam 350e,a oni sve ostalo. Vozim 3-4k km godisnje. Nisam imao sudara 20 godina ali sad imam malo vrijediniji rijedak auto i pod stresom sam dok vozim bez kaska.. Zanima me vaša iskustva sa franšizom. Ima li nekih caka na koje trebam paziti?
Kasko sa franšizom ili bez?
- poruka: 38
- |
- čitano: 1.120
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
Imam ponudu full kasko bez franšize 900e i sa franšizom 700. Opcija sa franšizom kod prve štete ja plačam 200e, a oni sve ostalo, a kod svake ostale ja placam 350e,a oni sve ostalo. Vozim 3-4k km godisnje. Nisam imao sudara 20 godina ali sad imam malo vrijediniji rijedak auto i pod stresom sam dok vozim bez kaska.. Zanima me vaša iskustva sa franšizom. Ima li nekih caka na koje trebam paziti?
glavna caka ti je da ćeš bez obzira na opciju ti na kraju u slučaju sudara/štete uvijek pop..., a osiguranje profitirati. zbog istog sam nakon prve aktivacije kaska odustao od istog jer sam shvatio da je to uglavnom papanje novaca i vremena.
Ne kuzm zasto.. ako je steta 5000 eura, a ja dam 200 kako sam ja popus...?
Ne kuzm zasto.. ako je steta 5000 eura, a ja dam 200 kako sam ja popus...?
Ne pitaj logična pitanja
Ne kuzm zasto.. ako je steta 5000 eura, a ja dam 200 kako sam ja popus...?
tako što ćeš tih 5000 eura dobiti samo u snovima... osiguranja funkcioniraju kao casino, šanse da ćeš nešto dobiti u casinu su kao šanse da će ti se desiti nesreća, što znači da su daleko veće šanse da ćeš upucati više novaca u osiguranje nego izvući iz njega. e sad ti trebaš vidjeti smatraš li da si ti u ovih par posto ili nisi.
šteta 5000 eura, osiguranje će ti ponuditi max. 2500... godišnje plaćaš 900 eura, neka ti se desi nesreća jednom u 5 godina već si pretplatio. dalje, ako i aktiviraš kasko sljedeće godine ti više nije 900 eura... oni sebe zaštite na više načina i levela, na kraju ti samo gubiš živce, vrijeme i shvatiš da se s rogatim ne isplati bosti.
naravno postoje izuzeci kad se isplati, ali prosječnom čovjeku/vozaču sa vozilom starim par godina se teško isplati. ali tko voli nek izvoli, sjetiti će se ovog posta kod prve aktivacije kaska.
piše netko tko ga je plaćao preko 10 godina, i kod prve štete od par tisuća eura shvatio koliko se zaj*** i kako je upucao u njega toliko da je mogao kupiti novo vozilo, a ne se natezati s njima da mu pokriju račun servisa.
Ne kuzm zasto.. ako je steta 5000 eura, a ja dam 200 kako sam ja popus...?
tako što ćeš tih 5000 eura dobiti samo u snovima... osiguranja funkcioniraju kao casino, šanse da ćeš nešto dobiti u casinu su kao šanse da će ti se desiti nesreća, što znači da su daleko veće šanse da ćeš upucati više novaca u osiguranje nego izvući iz njega. e sad ti trebaš vidjeti smatraš li da si ti u ovih par posto ili nisi.
šteta 5000 eura, osiguranje će ti ponuditi max. 2500... godišnje plaćaš 900 eura, neka ti se desi nesreća jednom u 5 godina već si pretplatio. dalje, ako i aktiviraš kasko sljedeće godine ti više nije 900 eura... oni sebe zaštite na više načina i levela, na kraju ti samo gubiš živce, vrijeme i shvatiš da se s rogatim ne isplati bosti.
naravno postoje izuzeci kad se isplati, ali prosječnom čovjeku/vozaču sa vozilom starim par godina se teško isplati. ali tko voli nek izvoli, sjetiti će se ovog posta kod prve aktivacije kaska.
piše netko tko ga je plaćao preko 10 godina, i kod prve štete od par tisuća eura shvatio koliko se zaj*** i kako je upucao u njega toliko da je mogao kupiti novo vozilo, a ne se natezati s njima da mu pokriju račun servisa.
Ja na auto koji je 29000 e plaćam 310 eura punog kaska..
Imam ponudu full kasko bez franšize 900e i sa franšizom 700. Opcija sa franšizom kod prve štete ja plačam 200e, a oni sve ostalo, a kod svake ostale ja placam 350e,a oni sve ostalo. Vozim 3-4k km godisnje. Nisam imao sudara 20 godina ali sad imam malo vrijediniji rijedak auto i pod stresom sam dok vozim bez kaska.. Zanima me vaša iskustva sa franšizom. Ima li nekih caka na koje trebam paziti?
glavna caka ti je da ćeš bez obzira na opciju ti na kraju u slučaju sudara/štete uvijek pop..., a osiguranje profitirati. zbog istog sam nakon prve aktivacije kaska odustao od istog jer sam shvatio da je to uglavnom papanje novaca i vremena.
Nije papanje novca i vremena. Ja sam imao štetu na autu kojeg sada imam i to vrlo rano nakon kupovine i kasnije ga je u jednoj neprilici pošteno izrešetala tuča. U oba slučaja tražio sam da auto bude popravljen u ovlaštenom servisu i nisam htio prihvatiti nekakav mizerni novac koji bi mi isplatilo osiguranje, pa da s tim novcem idem sam majstoru i onda bih morao još doplatiti. Tako da sam u dva navrata zapravo sebi vratio iznos kaska plaćen tijekom dužeg razdoblja (više godina).
Ne kuzm zasto.. ako je steta 5000 eura, a ja dam 200 kako sam ja popus...?
200 ili postotak u ukupnom iznosu štete, što onda ne mora biti 200, može biti više?
Imam ponudu full kasko bez franšize 900e i sa franšizom 700. Opcija sa franšizom kod prve štete ja plačam 200e, a oni sve ostalo, a kod svake ostale ja placam 350e,a oni sve ostalo. Vozim 3-4k km godisnje. Nisam imao sudara 20 godina ali sad imam malo vrijediniji rijedak auto i pod stresom sam dok vozim bez kaska.. Zanima me vaša iskustva sa franšizom. Ima li nekih caka na koje trebam paziti?
glavna caka ti je da ćeš bez obzira na opciju ti na kraju u slučaju sudara/štete uvijek pop..., a osiguranje profitirati. zbog istog sam nakon prve aktivacije kaska odustao od istog jer sam shvatio da je to uglavnom papanje novaca i vremena.
Zbog cega bi popusio ? Problem je u tome sta ljudi zele i zaradit ak ih netko malo trkne.. umjesto da se auto odvede u ovlasteni pa nek oni lijepo izdaju racun osiguranju koje to mora platit...
Ne kuzm zasto.. ako je steta 5000 eura, a ja dam 200 kako sam ja popus...?
tako što ćeš tih 5000 eura dobiti samo u snovima... osiguranja funkcioniraju kao casino, šanse da ćeš nešto dobiti u casinu su kao šanse da će ti se desiti nesreća, što znači da su daleko veće šanse da ćeš upucati više novaca u osiguranje nego izvući iz njega. e sad ti trebaš vidjeti smatraš li da si ti u ovih par posto ili nisi.
šteta 5000 eura, osiguranje će ti ponuditi max. 2500... godišnje plaćaš 900 eura, neka ti se desi nesreća jednom u 5 godina već si pretplatio. dalje, ako i aktiviraš kasko sljedeće godine ti više nije 900 eura... oni sebe zaštite na više načina i levela, na kraju ti samo gubiš živce, vrijeme i shvatiš da se s rogatim ne isplati bosti.
naravno postoje izuzeci kad se isplati, ali prosječnom čovjeku/vozaču sa vozilom starim par godina se teško isplati. ali tko voli nek izvoli, sjetiti će se ovog posta kod prve aktivacije kaska.
piše netko tko ga je plaćao preko 10 godina, i kod prve štete od par tisuća eura shvatio koliko se zaj*** i kako je upucao u njega toliko da je mogao kupiti novo vozilo, a ne se natezati s njima da mu pokriju račun servisa.
Imao si loše iskustvo. Ja sam do sada imao 2 dobra iskustva. Prvi put sam imao na štetu nedugo nakon kupovine auta. To je išlo glatko i bez ikakve frke. Drugi put ga je izrešetala tuča, i tu je bilo malo povuci potegni između ovlaštenog servisa koji je radio popravak i osiguranja, ali su u osiguranje na kraju popustili i platili sve što je servis tražio. Dok nisu platili, ja nisam mogao do auta. Tako da je kasko = moj miran san. Ako se ništa ne dogodi, super, još bolje. Taj novac nije izgubljen. Ja sam u ta dva slučaja kroz popravke dobio (ne izravno nego kroz troškove popravka) iznos koji sam plaćao 8 godina.
Postoje i uvjeti sklapanja kaska da jednom u godini možeš imati određenu štetu, a da ti se ne umanji bonus. O tome se čovjek mora raspitati u svojem osiguranju.
Kako vozim po Zagrebu, a uvjeti u prometu su sve luđi, s fasada padaju komadi, ljudi svašta bacaju kroz prozor zgrada u gradu, plaćat ću kasko i dalje.
Imam ponudu full kasko bez franšize 900e i sa franšizom 700. Opcija sa franšizom kod prve štete ja plačam 200e, a oni sve ostalo, a kod svake ostale ja placam 350e,a oni sve ostalo. Vozim 3-4k km godisnje. Nisam imao sudara 20 godina ali sad imam malo vrijediniji rijedak auto i pod stresom sam dok vozim bez kaska.. Zanima me vaša iskustva sa franšizom. Ima li nekih caka na koje trebam paziti?
glavna caka ti je da ćeš bez obzira na opciju ti na kraju u slučaju sudara/štete uvijek pop..., a osiguranje profitirati. zbog istog sam nakon prve aktivacije kaska odustao od istog jer sam shvatio da je to uglavnom papanje novaca i vremena.
Zbog cega bi popusio ? Problem je u tome sta ljudi zele i zaradit ak ih netko malo trkne.. umjesto da se auto odvede u ovlasteni pa nek oni lijepo izdaju racun osiguranju koje to mora platit...
Upravo to. Ljudi gledaju samo kako nekoga negdje zeznuli, pa i osiguranje i onda zapravo zeznu sebe, jer prihvate nekakav cash za štetu, povesele se tome i voze potrgan auto. Ili im ga "popravi" pajdo iz susjedstva. Ako odu u pravi servis, iznenade se jer popravak košta više od isplaćenog iznosa. Tako da sam ja auto odvezao u ovlašteni servis, a oni su dalje kontaktirali osiguranje oko troškova popravka.
Ako razmišljate o kasku, vozite prekup auto za svoj novčanik
šteta 5000 eura, osiguranje će ti ponuditi max. 2500...
Ako si blesav i lako ćeš prihvatiti nagodbu, da.
Odvedeš u ovlašteni servis i neka oni rješavaju s osiguranjem.
Ako razmišljate o kasku, vozite prekup auto za svoj novčanik
Ne baš, kasko ima svoj smisao.
Kad god sam ga koristio nisam bio kriv, ali nisam ni znao tko je krivac. A da ću ja plaćati zato jer mi je netko napravio štetu, neću.
Ja trenutno imam stetu od necijih vrata, a steta je malo udubljenje i doslovno otkinuta farba, vidljivo sa 100m. Kasko imam ali cekam mj. prije kraja rege da se skupi jos stvari od neopreznih debila, nakon toga auto ide u ovlasteni na popravak svih stvari i racun nek salju u osiguranje, bmk.. uh da mi ih je sam uhvatit na djelu.
Ne kuzm zasto.. ako je steta 5000 eura, a ja dam 200 kako sam ja popus...?
tako što ćeš tih 5000 eura dobiti samo u snovima... osiguranja funkcioniraju kao casino, šanse da ćeš nešto dobiti u casinu su kao šanse da će ti se desiti nesreća, što znači da su daleko veće šanse da ćeš upucati više novaca u osiguranje nego izvući iz njega. e sad ti trebaš vidjeti smatraš li da si ti u ovih par posto ili nisi.
šteta 5000 eura, osiguranje će ti ponuditi max. 2500... godišnje plaćaš 900 eura, neka ti se desi nesreća jednom u 5 godina već si pretplatio. dalje, ako i aktiviraš kasko sljedeće godine ti više nije 900 eura... oni sebe zaštite na više načina i levela, na kraju ti samo gubiš živce, vrijeme i shvatiš da se s rogatim ne isplati bosti.
naravno postoje izuzeci kad se isplati, ali prosječnom čovjeku/vozaču sa vozilom starim par godina se teško isplati. ali tko voli nek izvoli, sjetiti će se ovog posta kod prve aktivacije kaska.
piše netko tko ga je plaćao preko 10 godina, i kod prve štete od par tisuća eura shvatio koliko se zaj*** i kako je upucao u njega toliko da je mogao kupiti novo vozilo, a ne se natezati s njima da mu pokriju račun servisa.
Auto cu imati samo godinu dana, a mozda i manje i kasnije cu vozit smeca i kasko mi je nebitan. Zelim samo mirno spavat tih godinu dana jer je auto preskup za popravke.
Ne kuzm zasto.. ako je steta 5000 eura, a ja dam 200 kako sam ja popus...?
200 ili postotak u ukupnom iznosu štete, što onda ne mora biti 200, može biti više?
200 eura kod prve štete fixno, druga i svaka slijedeća šteta je 350eura.
Ne kuzm zasto.. ako je steta 5000 eura, a ja dam 200 kako sam ja popus...?
tako što ćeš tih 5000 eura dobiti samo u snovima... osiguranja funkcioniraju kao casino, šanse da ćeš nešto dobiti u casinu su kao šanse da će ti se desiti nesreća, što znači da su daleko veće šanse da ćeš upucati više novaca u osiguranje nego izvući iz njega. e sad ti trebaš vidjeti smatraš li da si ti u ovih par posto ili nisi.
šteta 5000 eura, osiguranje će ti ponuditi max. 2500... godišnje plaćaš 900 eura, neka ti se desi nesreća jednom u 5 godina već si pretplatio. dalje, ako i aktiviraš kasko sljedeće godine ti više nije 900 eura... oni sebe zaštite na više načina i levela, na kraju ti samo gubiš živce, vrijeme i shvatiš da se s rogatim ne isplati bosti.
naravno postoje izuzeci kad se isplati, ali prosječnom čovjeku/vozaču sa vozilom starim par godina se teško isplati. ali tko voli nek izvoli, sjetiti će se ovog posta kod prve aktivacije kaska.
piše netko tko ga je plaćao preko 10 godina, i kod prve štete od par tisuća eura shvatio koliko se zaj*** i kako je upucao u njega toliko da je mogao kupiti novo vozilo, a ne se natezati s njima da mu pokriju račun servisa.
Auto cu imati samo godinu dana, a mozda i manje i kasnije cu vozit smeca i kasko mi je nebitan. Zelim samo mirno spavat tih godinu dana jer je auto preskup za popravke.
ako je tako nemaš onda kaj razmišljati. Uzmi kasko koje god
Ja trenutno imam stetu od necijih vrata, a steta je malo udubljenje i doslovno otkinuta farba, vidljivo sa 100m. Kasko imam ali cekam mj. prije kraja rege da se skupi jos stvari od neopreznih debila, nakon toga auto ide u ovlasteni na popravak svih stvari i racun nek salju u osiguranje, bmk.. uh da mi ih je sam uhvatit na djelu.
Malo udubljenje? Moj auto izgleda kao da je došao iz rata, koliko ga susjedi mlate svojim vratima. Imam na stotine ogrebotina od vrata, nekoliko udubljenja i sl. Auto je većim dijelom lakiran zbog već spomenute štete od tuče i u tih par godina susjedi su ga uništili. Ima ih par s OKP-om, koji kada parkiraju otvaraju svaka vrata i zatvaraju ih po 10 puta ili su komotni i moraju izaći iz auta s obje noge na tlu, kao da ustaju iz fotelje. Mogu ja odvesti auto na lakiranje, ali koja korist.
Ne kuzm zasto.. ako je steta 5000 eura, a ja dam 200 kako sam ja popus...?
200 ili postotak u ukupnom iznosu štete, što onda ne mora biti 200, može biti više?
200 eura kod prve štete fixno, druga i svaka slijedeća šteta je 350eura.
Ne vjeruj tomu previše. Ja plaćam ful kasko bez franšize i nije mi žao.
Ja trenutno imam stetu od necijih vrata, a steta je malo udubljenje i doslovno otkinuta farba, vidljivo sa 100m. Kasko imam ali cekam mj. prije kraja rege da se skupi jos stvari od neopreznih debila, nakon toga auto ide u ovlasteni na popravak svih stvari i racun nek salju u osiguranje, bmk.. uh da mi ih je sam uhvatit na djelu.
Malo udubljenje? Moj auto izgleda kao da je došao iz rata, koliko ga susjedi mlate svojim vratima. Imam na stotine ogrebotina od vrata, nekoliko udubljenja i sl. Auto je većim dijelom lakiran zbog već spomenute štete od tuče i u tih par godina susjedi su ga uništili. Ima ih par s OKP-om, koji kada parkiraju otvaraju svaka vrata i zatvaraju ih po 10 puta ili su komotni i moraju izaći iz auta s obje noge na tlu, kao da ustaju iz fotelje. Mogu ja odvesti auto na lakiranje, ali koja korist.
Drugo je stariji auto od 5-10-15t € a drugo 2023godiste sa 12tkm na satu koji je novi bio prek 50k € (nisam ga toliko platio ali samo velim..). I s obzirom da mjenjam aute svakih godinu dana/god i pol, ovo udubljenje pri prodaji definitivno snizi cijenu. I jos je stvar kod mene da sam ultra oprezan sto se tice parkiranja, znaci gledam da sam parkiran sto dalje od vozacevih vrata a opet da kod drugog auta ima dovoljno mjesta da se otvore vrata (osim ak imas 150kg, onda ti treba 2 metra prostora). Trenutno sad auto umjesto u svojoj ulici parkiram cca 200-300m dalje u ulicu gdje je parking poluprazan i parkinzi su puno veci.
Edit: isto tako, jako sam alergican kad se netko tak ponasa prema necem sto nije njihovo.. kad kupim auto znam tocno svaku tockicu koju je imao na sebi, i ako dobijem vise, ili ovak otkinutu farbu i doslovno udubljenje, ako bi sumnjao na nekog dodje mi da u autu spavam i cekam... no ovo se desilo na moru tak da tko zna tko i zasto...
umjesto da se auto odvede u ovlasteni pa nek oni lijepo izdaju racun osiguranju koje to mora platit...
Otkako imam pristojniji auto, ovo je jedini način na koji rješavam poslove preko osiguranja. Prije 3 godine imao kvrcavicu, osiguranje šalje meni neke svoje nebulozne cifre... Samo odvezao auto u ovlašteni servis na popravak. I to je sve. Nitko se ni za što nije naknadno javljao.
Malo udubljenje? Moj auto izgleda kao da je došao iz rata, koliko ga susjedi mlate svojim vratima. Imam na stotine ogrebotina od vrata, nekoliko udubljenja i sl. Auto je većim dijelom lakiran zbog već spomenute štete od tuče i u tih par godina susjedi su ga uništili. Ima ih par s OKP-om, koji kada parkiraju otvaraju svaka vrata i zatvaraju ih po 10 puta ili su komotni i moraju izaći iz auta s obje noge na tlu, kao da ustaju iz fotelje. Mogu ja odvesti auto na lakiranje, ali koja korist.
Navodno keramika ili PPF mogu pomoći s tim. Sljedeći auto mi definitivno ide u prozirnu foliju upravo zbog ovih problema.
Drugo je stariji auto od 5-10-15t € a drugo 2023godiste sa 12tkm na satu koji je novi bio prek 50k €
Sorry, nije točno. Auto je bez obzira na starost - imovina. I nitko nema pravo raditi štetu na njemu.
Ako te je strah voziti skuplji auto, prodaj ga. Ili kupi / rentaj garažu, ali te to neće spasiti od divljaka izvan garaže.
umjesto da se auto odvede u ovlasteni pa nek oni lijepo izdaju racun osiguranju koje to mora platit...
Otkako imam pristojniji auto, ovo je jedini način na koji rješavam poslove preko osiguranja. Prije 3 godine imao kvrcavicu, osiguranje šalje meni neke svoje nebulozne cifre... Samo odvezao auto u ovlašteni servis na popravak. I to je sve. Nitko se ni za što nije naknadno javljao.
Malo udubljenje? Moj auto izgleda kao da je došao iz rata, koliko ga susjedi mlate svojim vratima. Imam na stotine ogrebotina od vrata, nekoliko udubljenja i sl. Auto je većim dijelom lakiran zbog već spomenute štete od tuče i u tih par godina susjedi su ga uništili. Ima ih par s OKP-om, koji kada parkiraju otvaraju svaka vrata i zatvaraju ih po 10 puta ili su komotni i moraju izaći iz auta s obje noge na tlu, kao da ustaju iz fotelje. Mogu ja odvesti auto na lakiranje, ali koja korist.
Navodno keramika ili PPF mogu pomoći s tim. Sljedeći auto mi definitivno ide u prozirnu foliju upravo zbog ovih problema.
Dobar dio šteta na boku auta rješavaju oni gumeno plastični odbojnici / lajsne. Neće ti pomoći kada je netko u povišenom autu, pa je tvoja zaštita vrata prenisko i onda opali donjim rubom vrata u tvoja.90% štete na autu je na boku. Ostalo je na branicima, jer se ekipi ne da izmanevrirati još 1-2 puta da izađu čisto s parkinga kada smo parkirani jedan iza drugog. Problem je u ljudima.
Ovi dodatni slojevi ne mogu baš riješiti taj problem do kraja jer ljudi zbog svoje komocije snažno guraju svoja vrata u moja i onda ih još "žuljaju" dok se ne iskobeljaju iz svog auta. Parkirna mjesta su nam gotovo svugdje preuska, a auti su sve širi (gledao na YT-u neku EV Mazdu s rasponom kotača (međuosovinskim razmakom) od 3 metra).
Ako doma imaš garažu, opet moraš auto parkirati negdje dok si vani. Koliko se samo štete dogodi u šoping centrima tj. njihovim garažama i parkiralištima.
Drugo je stariji auto od 5-10-15t € a drugo 2023godiste sa 12tkm na satu koji je novi bio prek 50k €
Sorry, nije točno. Auto je bez obzira na starost - imovina. I nitko nema pravo raditi štetu na njemu.
Ako te je strah voziti skuplji auto, prodaj ga. Ili kupi / rentaj garažu, ali te to neće spasiti od divljaka izvan garaže.
Ma istina da, sve 5. Ali opet nije isto steta na autu od 5k€ i 35k€. Pa bilo bi me strah vozit bez kaska upravo zbog takvih budala, ali zato imam kasko.. pricekam pred kraj rege, prijavim vidljive stete, otjeram ga u ovlasteni i oni nek racun ispostave osiguranju, ni centa ne placam...
Ne kuzm zasto.. ako je steta 5000 eura, a ja dam 200 kako sam ja popus...?
tako što ćeš tih 5000 eura dobiti samo u snovima... osiguranja funkcioniraju kao casino, šanse da ćeš nešto dobiti u casinu su kao šanse da će ti se desiti nesreća, što znači da su daleko veće šanse da ćeš upucati više novaca u osiguranje nego izvući iz njega. e sad ti trebaš vidjeti smatraš li da si ti u ovih par posto ili nisi.
šteta 5000 eura, osiguranje će ti ponuditi max. 2500... godišnje plaćaš 900 eura, neka ti se desi nesreća jednom u 5 godina već si pretplatio. dalje, ako i aktiviraš kasko sljedeće godine ti više nije 900 eura... oni sebe zaštite na više načina i levela, na kraju ti samo gubiš živce, vrijeme i shvatiš da se s rogatim ne isplati bosti.
naravno postoje izuzeci kad se isplati, ali prosječnom čovjeku/vozaču sa vozilom starim par godina se teško isplati. ali tko voli nek izvoli, sjetiti će se ovog posta kod prve aktivacije kaska.
piše netko tko ga je plaćao preko 10 godina, i kod prve štete od par tisuća eura shvatio koliko se zaj*** i kako je upucao u njega toliko da je mogao kupiti novo vozilo, a ne se natezati s njima da mu pokriju račun servisa.
Ja na auto koji je 29000 e plaćam 310 eura punog kaska..
je svakako.
Imam ponudu full kasko bez franšize 900e i sa franšizom 700. Opcija sa franšizom kod prve štete ja plačam 200e, a oni sve ostalo, a kod svake ostale ja placam 350e,a oni sve ostalo. Vozim 3-4k km godisnje. Nisam imao sudara 20 godina ali sad imam malo vrijediniji rijedak auto i pod stresom sam dok vozim bez kaska.. Zanima me vaša iskustva sa franšizom. Ima li nekih caka na koje trebam paziti?
glavna caka ti je da ćeš bez obzira na opciju ti na kraju u slučaju sudara/štete uvijek pop..., a osiguranje profitirati. zbog istog sam nakon prve aktivacije kaska odustao od istog jer sam shvatio da je to uglavnom papanje novaca i vremena.
Zbog cega bi popusio ? Problem je u tome sta ljudi zele i zaradit ak ih netko malo trkne.. umjesto da se auto odvede u ovlasteni pa nek oni lijepo izdaju racun osiguranju koje to mora platit...
ne zanima me apsolutna nikakva zarada, ako ovlašteni servis kaže da je šteta 1000 eura očekujem od osiguranja da mi isplati točno 1000 eura, ni centa više ili manje. ja sa svojim osiguranjem to nisam mogao postići, a prema pričama kolega i oni su imali identične situacije i zato je za mene kasko samo još jedna lijepa prevara.
ovlašteni servis boli *rac za osiguranje, provjereno. oni isporuče račun vlasniku vozila pa se ti onda dalje nateži sa osiguranjem. kod nas to tako funkcionira, provjereno.
odvezo sam auto u ovlašteni, oni su izdali ponudu, osiguranje reklo neosporni dio je 30% tog računa i to vam odmah isplatimo, zatim ti trebaš popraviti sve u servisu, platiti i zatim se natezati s osiguranjem. onda ti osiguranje ponudi još 20%, pa se opet treba natezati... na kraju možda i dobiješ sve do lipe, ali potrošiš vremena i vremena na bespotrebno ciganjenje i natezanje od kojeg se meni povraća. zato što se mene tiče neka kasko od*ebe u skokovima, radije platim sam kompletnu štetu iz svog džepa. plaćao sam full kasko preko 500 eura godišnje. u 30 godina vožnje imao sam jedan ozbiljniji sudar gdje nisam bio kriv i gdje me opet osiguranje s*ebalo jer su samo rekli full šteta i isplatili prema tržišnoj procjeni vrijednosti vozila, to što je u vozilo bilo upucano još xx eura njih nije bilo previše briga. na kraju sam angažirao odvjetnika koji se mjesecima natezao s njima.
da ne spominjem amortizaciju dijelova, pa ako ti je recimo oštećenje na zadnjim vratima i servis kaže da ih treba mijenjati ili ti želiš da bude opet kao prije oštećenja, a osiguranje kaže da za taj dio priznaje amortizaciju od 50%.
šteta 5000 eura, osiguranje će ti ponuditi max. 2500...
Ako si blesav i lako ćeš prihvatiti nagodbu, da.
Odvedeš u ovlašteni servis i neka oni rješavaju s osiguranjem.
Ako razmišljate o kasku, vozite prekup auto za svoj novčanik
Ne baš, kasko ima svoj smisao.
Kad god sam ga koristio nisam bio kriv, ali nisam ni znao tko je krivac. A da ću ja plaćati zato jer mi je netko napravio štetu, neću.
kod nas to tako ne ide, ovlašteni meni isporuči račun, na spomen osiguranja samo zakolutaju očima. ja moram platiti servis i onda se natezati s osiguranjem. ne hvala. i što znači ako ćeš prihvatiti nagodbu? ako servis kaže da je šteta 1000 eura, što osiguranje ima tu mudrovati? ciljano to pretvaraju u trakavicu jer znaju da većina ljudi nema ni volje ni vremena natezati se s njima.
Ja trenutno imam stetu od necijih vrata, a steta je malo udubljenje i doslovno otkinuta farba, vidljivo sa 100m. Kasko imam ali cekam mj. prije kraja rege da se skupi jos stvari od neopreznih debila, nakon toga auto ide u ovlasteni na popravak svih stvari i racun nek salju u osiguranje, bmk.. uh da mi ih je sam uhvatit na djelu.
ni ovo kod nas ne prolazi. možda ne živimo u istoj državi.
ne možeš više "skupljati" štetu, jer kad aktiviraš kasko i prijaviš štetu moraš detaljno navesti što prijavljuješ i onda ti dođe procijenitelj koji će za sve starije od mjesec dana reći da je to stara šteta koja nije prijavljena na vrijeme i odbiti će je priznati.
daj molim te koje je to osiguranje kod kojeg možeš prije isteka kaska mrtav ladan odvesti auto u ovlašteni da ti popravi svu štetu i da još taj servis pošalje račun direktno osiguranju, a ti nemaš apsolutno nikakve brige. e kad bi to tako funkcioniralo uzeo bi opet kasko bez razmišljanja, ali iz mog iskustva to nije niti blizu tome.
evo i kopi pejst sa ponude za štetu osiguranja:
"Ako se tijekom popravka vozila utvrde dodatna oštećenja, koja su u vezi s prijavljenim odštetnim zahtjevom, izvođač radova uz znanje vlasnika vozila, a prije započetog nastavka popravka, dužan je zatražiti naknadni izvid štete, jer u protivnom osiguratelj neće nadoknaditi neutvrđeni dio štete."
znači ništa bez njihovih procjenitelja štete.
Ne kuzm zasto.. ako je steta 5000 eura, a ja dam 200 kako sam ja popus...?
tako što ćeš tih 5000 eura dobiti samo u snovima... osiguranja funkcioniraju kao casino, šanse da ćeš nešto dobiti u casinu su kao šanse da će ti se desiti nesreća, što znači da su daleko veće šanse da ćeš upucati više novaca u osiguranje nego izvući iz njega. e sad ti trebaš vidjeti smatraš li da si ti u ovih par posto ili nisi.
šteta 5000 eura, osiguranje će ti ponuditi max. 2500... godišnje plaćaš 900 eura, neka ti se desi nesreća jednom u 5 godina već si pretplatio. dalje, ako i aktiviraš kasko sljedeće godine ti više nije 900 eura... oni sebe zaštite na više načina i levela, na kraju ti samo gubiš živce, vrijeme i shvatiš da se s rogatim ne isplati bosti.
naravno postoje izuzeci kad se isplati, ali prosječnom čovjeku/vozaču sa vozilom starim par godina se teško isplati. ali tko voli nek izvoli, sjetiti će se ovog posta kod prve aktivacije kaska.
piše netko tko ga je plaćao preko 10 godina, i kod prve štete od par tisuća eura shvatio koliko se zaj*** i kako je upucao u njega toliko da je mogao kupiti novo vozilo, a ne se natezati s njima da mu pokriju račun servisa.
Auto cu imati samo godinu dana, a mozda i manje i kasnije cu vozit smeca i kasko mi je nebitan. Zelim samo mirno spavat tih godinu dana jer je auto preskup za popravke.
pa ako želiš imati mir u glavi, pa barem prividan, što se misliš? uzmi to kasko za 900 eura, nećeš propasti. uz to se unatoč kasku pomoli da ga nećeš trebati.
Ne kuzm zasto.. ako je steta 5000 eura, a ja dam 200 kako sam ja popus...?
200 ili postotak u ukupnom iznosu štete, što onda ne mora biti 200, može biti više?
200 eura kod prve štete fixno, druga i svaka slijedeća šteta je 350eura.
pročitaj uvjete police za kasko
umjesto da se auto odvede u ovlasteni pa nek oni lijepo izdaju racun osiguranju koje to mora platit...
Otkako imam pristojniji auto, ovo je jedini način na koji rješavam poslove preko osiguranja. Prije 3 godine imao kvrcavicu, osiguranje šalje meni neke svoje nebulozne cifre... Samo odvezao auto u ovlašteni servis na popravak. I to je sve. Nitko se ni za što nije naknadno javljao.
neće ti ovlašteni vratiti auto dok im račun nije plaćen... neće osiguranje to platiti dok ne odobre, provjere...
Drugo je stariji auto od 5-10-15t € a drugo 2023godiste sa 12tkm na satu koji je novi bio prek 50k €
Sorry, nije točno. Auto je bez obzira na starost - imovina. I nitko nema pravo raditi štetu na njemu.
Ako te je strah voziti skuplji auto, prodaj ga. Ili kupi / rentaj garažu, ali te to neće spasiti od divljaka izvan garaže.
Ma istina da, sve 5. Ali opet nije isto steta na autu od 5k€ i 35k€. Pa bilo bi me strah vozit bez kaska upravo zbog takvih budala, ali zato imam kasko.. pricekam pred kraj rege, prijavim vidljive stete, otjeram ga u ovlasteni i oni nek racun ispostave osiguranju, ni centa ne placam...
kod nas ne prolazi.
dajte napišite koja to osiguranja koristite za kasko i koje ovlaštene servise za koju marku vozila. baš me zanima jesam li ja toliki baksuz ili ste vi srećkovići.
šteta 5000 eura, osiguranje će ti ponuditi max. 2500...
Ako si blesav i lako ćeš prihvatiti nagodbu, da.
Odvedeš u ovlašteni servis i neka oni rješavaju s osiguranjem.
kod nas to tako ne ide, ovlašteni meni isporuči račun, na spomen osiguranja samo zakolutaju očima. ja moram platiti servis i onda se natezati s osiguranjem. ne hvala. i što znači ako ćeš prihvatiti nagodbu? ako servis kaže da je šteta 1000 eura, što osiguranje ima tu mudrovati? ciljano to pretvaraju u trakavicu jer znaju da većina ljudi nema ni volje ni vremena natezati se s njima.
Kakvo plaćanje servisa pa osiguranje? Koji to točno ovlašteni?
Evidencija i procjena štete pa servis. Zovite me kad je gotovo. Treba dodatna procjena? Riješite s osiguranjem. Niti eura na moj račun ni s mog računa.
Ne kuzm zasto.. ako je steta 5000 eura, a ja dam 200 kako sam ja popus...?
tako što ćeš tih 5000 eura dobiti samo u snovima... osiguranja funkcioniraju kao casino, šanse da ćeš nešto dobiti u casinu su kao šanse da će ti se desiti nesreća, što znači da su daleko veće šanse da ćeš upucati više novaca u osiguranje nego izvući iz njega. e sad ti trebaš vidjeti smatraš li da si ti u ovih par posto ili nisi.
šteta 5000 eura, osiguranje će ti ponuditi max. 2500... godišnje plaćaš 900 eura, neka ti se desi nesreća jednom u 5 godina već si pretplatio. dalje, ako i aktiviraš kasko sljedeće godine ti više nije 900 eura... oni sebe zaštite na više načina i levela, na kraju ti samo gubiš živce, vrijeme i shvatiš da se s rogatim ne isplati bosti.
naravno postoje izuzeci kad se isplati, ali prosječnom čovjeku/vozaču sa vozilom starim par godina se teško isplati. ali tko voli nek izvoli, sjetiti će se ovog posta kod prve aktivacije kaska.
piše netko tko ga je plaćao preko 10 godina, i kod prve štete od par tisuća eura shvatio koliko se zaj*** i kako je upucao u njega toliko da je mogao kupiti novo vozilo, a ne se natezati s njima da mu pokriju račun servisa.
Ja na auto koji je 29000 e plaćam 310 eura punog kaska..
je svakako.
Imam ponudu full kasko bez franšize 900e i sa franšizom 700. Opcija sa franšizom kod prve štete ja plačam 200e, a oni sve ostalo, a kod svake ostale ja placam 350e,a oni sve ostalo. Vozim 3-4k km godisnje. Nisam imao sudara 20 godina ali sad imam malo vrijediniji rijedak auto i pod stresom sam dok vozim bez kaska.. Zanima me vaša iskustva sa franšizom. Ima li nekih caka na koje trebam paziti?
glavna caka ti je da ćeš bez obzira na opciju ti na kraju u slučaju sudara/štete uvijek pop..., a osiguranje profitirati. zbog istog sam nakon prve aktivacije kaska odustao od istog jer sam shvatio da je to uglavnom papanje novaca i vremena.
Zbog cega bi popusio ? Problem je u tome sta ljudi zele i zaradit ak ih netko malo trkne.. umjesto da se auto odvede u ovlasteni pa nek oni lijepo izdaju racun osiguranju koje to mora platit...
ne zanima me apsolutna nikakva zarada, ako ovlašteni servis kaže da je šteta 1000 eura očekujem od osiguranja da mi isplati točno 1000 eura, ni centa više ili manje. ja sa svojim osiguranjem to nisam mogao postići, a prema pričama kolega i oni su imali identične situacije i zato je za mene kasko samo još jedna lijepa prevara.
ovlašteni servis boli *rac za osiguranje, provjereno. oni isporuče račun vlasniku vozila pa se ti onda dalje nateži sa osiguranjem. kod nas to tako funkcionira, provjereno.
odvezo sam auto u ovlašteni, oni su izdali ponudu, osiguranje reklo neosporni dio je 30% tog računa i to vam odmah isplatimo, zatim ti trebaš popraviti sve u servisu, platiti i zatim se natezati s osiguranjem. onda ti osiguranje ponudi još 20%, pa se opet treba natezati... na kraju možda i dobiješ sve do lipe, ali potrošiš vremena i vremena na bespotrebno ciganjenje i natezanje od kojeg se meni povraća. zato što se mene tiče neka kasko od*ebe u skokovima, radije platim sam kompletnu štetu iz svog džepa. plaćao sam full kasko preko 500 eura godišnje. u 30 godina vožnje imao sam jedan ozbiljniji sudar gdje nisam bio kriv i gdje me opet osiguranje s*ebalo jer su samo rekli full šteta i isplatili prema tržišnoj procjeni vrijednosti vozila, to što je u vozilo bilo upucano još xx eura njih nije bilo previše briga. na kraju sam angažirao odvjetnika koji se mjesecima natezao s njima.
da ne spominjem amortizaciju dijelova, pa ako ti je recimo oštećenje na zadnjim vratima i servis kaže da ih treba mijenjati ili ti želiš da bude opet kao prije oštećenja, a osiguranje kaže da za taj dio priznaje amortizaciju od 50%.
šteta 5000 eura, osiguranje će ti ponuditi max. 2500...
Ako si blesav i lako ćeš prihvatiti nagodbu, da.
Odvedeš u ovlašteni servis i neka oni rješavaju s osiguranjem.
Ako razmišljate o kasku, vozite prekup auto za svoj novčanik
Ne baš, kasko ima svoj smisao.
Kad god sam ga koristio nisam bio kriv, ali nisam ni znao tko je krivac. A da ću ja plaćati zato jer mi je netko napravio štetu, neću.
kod nas to tako ne ide, ovlašteni meni isporuči račun, na spomen osiguranja samo zakolutaju očima. ja moram platiti servis i onda se natezati s osiguranjem. ne hvala. i što znači ako ćeš prihvatiti nagodbu? ako servis kaže da je šteta 1000 eura, što osiguranje ima tu mudrovati? ciljano to pretvaraju u trakavicu jer znaju da većina ljudi nema ni volje ni vremena natezati se s njima.
Ja trenutno imam stetu od necijih vrata, a steta je malo udubljenje i doslovno otkinuta farba, vidljivo sa 100m. Kasko imam ali cekam mj. prije kraja rege da se skupi jos stvari od neopreznih debila, nakon toga auto ide u ovlasteni na popravak svih stvari i racun nek salju u osiguranje, bmk.. uh da mi ih je sam uhvatit na djelu.
ni ovo kod nas ne prolazi. možda ne živimo u istoj državi.
ne možeš više "skupljati" štetu, jer kad aktiviraš kasko i prijaviš štetu moraš detaljno navesti što prijavljuješ i onda ti dođe procijenitelj koji će za sve starije od mjesec dana reći da je to stara šteta koja nije prijavljena na vrijeme i odbiti će je priznati.
daj molim te koje je to osiguranje kod kojeg možeš prije isteka kaska mrtav ladan odvesti auto u ovlašteni da ti popravi svu štetu i da još taj servis pošalje račun direktno osiguranju, a ti nemaš apsolutno nikakve brige. e kad bi to tako funkcioniralo uzeo bi opet kasko bez razmišljanja, ali iz mog iskustva to nije niti blizu tome.
evo i kopi pejst sa ponude za štetu osiguranja:
"Ako se tijekom popravka vozila utvrde dodatna oštećenja, koja su u vezi s prijavljenim odštetnim zahtjevom, izvođač radova uz znanje vlasnika vozila, a prije započetog nastavka popravka, dužan je zatražiti naknadni izvid štete, jer u protivnom osiguratelj neće nadoknaditi neutvrđeni dio štete."
znači ništa bez njihovih procjenitelja štete.
Ne kuzm zasto.. ako je steta 5000 eura, a ja dam 200 kako sam ja popus...?
tako što ćeš tih 5000 eura dobiti samo u snovima... osiguranja funkcioniraju kao casino, šanse da ćeš nešto dobiti u casinu su kao šanse da će ti se desiti nesreća, što znači da su daleko veće šanse da ćeš upucati više novaca u osiguranje nego izvući iz njega. e sad ti trebaš vidjeti smatraš li da si ti u ovih par posto ili nisi.
šteta 5000 eura, osiguranje će ti ponuditi max. 2500... godišnje plaćaš 900 eura, neka ti se desi nesreća jednom u 5 godina već si pretplatio. dalje, ako i aktiviraš kasko sljedeće godine ti više nije 900 eura... oni sebe zaštite na više načina i levela, na kraju ti samo gubiš živce, vrijeme i shvatiš da se s rogatim ne isplati bosti.
naravno postoje izuzeci kad se isplati, ali prosječnom čovjeku/vozaču sa vozilom starim par godina se teško isplati. ali tko voli nek izvoli, sjetiti će se ovog posta kod prve aktivacije kaska.
piše netko tko ga je plaćao preko 10 godina, i kod prve štete od par tisuća eura shvatio koliko se zaj*** i kako je upucao u njega toliko da je mogao kupiti novo vozilo, a ne se natezati s njima da mu pokriju račun servisa.
Auto cu imati samo godinu dana, a mozda i manje i kasnije cu vozit smeca i kasko mi je nebitan. Zelim samo mirno spavat tih godinu dana jer je auto preskup za popravke.
pa ako želiš imati mir u glavi, pa barem prividan, što se misliš? uzmi to kasko za 900 eura, nećeš propasti. uz to se unatoč kasku pomoli da ga nećeš trebati.
Ne kuzm zasto.. ako je steta 5000 eura, a ja dam 200 kako sam ja popus...?
200 ili postotak u ukupnom iznosu štete, što onda ne mora biti 200, može biti više?
200 eura kod prve štete fixno, druga i svaka slijedeća šteta je 350eura.
pročitaj uvjete police za kasko
umjesto da se auto odvede u ovlasteni pa nek oni lijepo izdaju racun osiguranju koje to mora platit...
Otkako imam pristojniji auto, ovo je jedini način na koji rješavam poslove preko osiguranja. Prije 3 godine imao kvrcavicu, osiguranje šalje meni neke svoje nebulozne cifre... Samo odvezao auto u ovlašteni servis na popravak. I to je sve. Nitko se ni za što nije naknadno javljao.
neće ti ovlašteni vratiti auto dok im račun nije plaćen... neće osiguranje to platiti dok ne odobre, provjere...
Drugo je stariji auto od 5-10-15t € a drugo 2023godiste sa 12tkm na satu koji je novi bio prek 50k €
Sorry, nije točno. Auto je bez obzira na starost - imovina. I nitko nema pravo raditi štetu na njemu.
Ako te je strah voziti skuplji auto, prodaj ga. Ili kupi / rentaj garažu, ali te to neće spasiti od divljaka izvan garaže.
Ma istina da, sve 5. Ali opet nije isto steta na autu od 5k€ i 35k€. Pa bilo bi me strah vozit bez kaska upravo zbog takvih budala, ali zato imam kasko.. pricekam pred kraj rege, prijavim vidljive stete, otjeram ga u ovlasteni i oni nek racun ispostave osiguranju, ni centa ne placam...
kod nas ne prolazi.
dajte napišite koja to osiguranja koristite za kasko i koje ovlaštene servise za koju marku vozila. baš me zanima jesam li ja toliki baksuz ili ste vi srećkovići.
Ajme majko, tko je smislio ovo višestruko citiranje? Kilometar teksta, pa ti sada odgovori...
"ne zanima me apsolutna nikakva zarada, ako ovlašteni servis kaže da je šteta 1000 eura očekujem od osiguranja da mi isplati točno 1000 eura, ni centa više ili manje. ja sa svojim osiguranjem to nisam mogao postići, a prema pričama kolega i oni su imali identične situacije i zato je za mene kasko samo još jedna lijepa prevara.
ovlašteni servis boli *rac za osiguranje, provjereno. oni isporuče račun vlasniku vozila pa se ti onda dalje nateži sa osiguranjem. kod nas to tako funkcionira, provjereno."
Osiguranje ti neće ponuditi puni iznos štete. Eventualno ako imaš nekog top advokata koji će se s njima natezati, ali onda ćeš platiti tog advokata više no što iznosi šteta. Osiguranje samo od sebe neće ponuditi puni iznos, nego puno manji.
Dvaput sam koristio kasko, nakon prijave štete i procjene štete, dalje je preuzeo servis i sve sredio s osiguranjem. Problem je da ti auto leži u servisu dok osiguranje ne isplati popravak servisu. Tako je bilo dvaput u mom slučaju. Ništa se nisam natezao ni s kim. Servis se natezao s osiguranjem oko toga što će priznati i platiti.
šteta 5000 eura, osiguranje će ti ponuditi max. 2500...
Ako si blesav i lako ćeš prihvatiti nagodbu, da.
Odvedeš u ovlašteni servis i neka oni rješavaju s osiguranjem.
kod nas to tako ne ide, ovlašteni meni isporuči račun, na spomen osiguranja samo zakolutaju očima. ja moram platiti servis i onda se natezati s osiguranjem. ne hvala. i što znači ako ćeš prihvatiti nagodbu? ako servis kaže da je šteta 1000 eura, što osiguranje ima tu mudrovati? ciljano to pretvaraju u trakavicu jer znaju da većina ljudi nema ni volje ni vremena natezati se s njima.
Kakvo plaćanje servisa pa osiguranje? Koji to točno ovlašteni?
Evidencija i procjena štete pa servis. Zovite me kad je gotovo. Treba dodatna procjena? Riješite s osiguranjem. Niti eura na moj račun ni s mog računa.
kratka kronologija:
- prijava štete osiguranju
- odlazak u osiguranje kako bi poslikali i pogledali štetu (oni su mi tako rekli da moram napraviti)
- čekanje procjene (cca 2 tjedna, rekli da ništa ne radim dok ne dobijem procjenu)
- odlazak u njihov partner servis sa tom procjenom, tamo me loptaju od šaltera do šaltera. na kraju završim u lakirersko/limarskoj radionici gdje mi "šef" te ekipe otvoreno kaže da mi je bolje otići direktno u ovlašteni servis jer će oni brže nabaviti djelove i sve to skupa bolje odraditi, ako idem preko njih nestašica je dijelova pa se čeka mjesecima i bla bla bla
- odlazim u ovlašteni servis, dajem im tu procjenu, oni pogledaju auto i pošalju mi ponudu
- ponuda drastično odstupa od procjene osiguranja
- šaljem osiguranju službenu ponudu ovlaštenog servisa i tu me otkantaju, kao amortizacija ovog, amortizacija onog... ali mogu ja popraviti, platiti servisu pa onda kad je sve gotovo ponovno poslati njima račun pa se natezati s njima da mi isplate što više
- tu mi puca film i šaljem ih u 3pm, kažem da ne tražim niti lipe preko već da mi pokriju štetu i mislim se koji qrac plaćam kasko preko deset godina
- nitko mi nigdje niti ne spominje opciju da mogu mrtav hladan ostaviti auto u servisu i reći njima da se oni dalje natežu sa osiguranjem
"ne zanima me apsolutna nikakva zarada, ako ovlašteni servis kaže da je šteta 1000 eura očekujem od osiguranja da mi isplati točno 1000 eura, ni centa više ili manje. ja sa svojim osiguranjem to nisam mogao postići, a prema pričama kolega i oni su imali identične situacije i zato je za mene kasko samo još jedna lijepa prevara.
ovlašteni servis boli *rac za osiguranje, provjereno. oni isporuče račun vlasniku vozila pa se ti onda dalje nateži sa osiguranjem. kod nas to tako funkcionira, provjereno."
Osiguranje ti neće ponuditi puni iznos štete. Eventualno ako imaš nekog top advokata koji će se s njima natezati, ali onda ćeš platiti tog advokata više no što iznosi šteta. Osiguranje samo od sebe neće ponuditi puni iznos, nego puno manji.
Dvaput sam koristio kasko, nakon prijave štete i procjene štete, dalje je preuzeo servis i sve sredio s osiguranjem. Problem je da ti auto leži u servisu dok osiguranje ne isplati popravak servisu. Tako je bilo dvaput u mom slučaju. Ništa se nisam natezao ni s kim. Servis se natezao s osiguranjem oko toga što će priznati i platiti.
osiguranje odmah nudi nesporni dio. servis mi je jasno dao do znanja da njim boli patika imam li ja kasko ili ne i da će oni meni isporučiti račun i ako želim auto normalno prvo moram platiti račun. možda je razlog što je to bio ovlašteni, ali ne i njiihov partner servis, ali s druge strane partner servis me otkantao i poslao u ovlašteni...
šteta 5000 eura, osiguranje će ti ponuditi max. 2500...
Ako si blesav i lako ćeš prihvatiti nagodbu, da.
Odvedeš u ovlašteni servis i neka oni rješavaju s osiguranjem.
kod nas to tako ne ide, ovlašteni meni isporuči račun, na spomen osiguranja samo zakolutaju očima. ja moram platiti servis i onda se natezati s osiguranjem. ne hvala. i što znači ako ćeš prihvatiti nagodbu? ako servis kaže da je šteta 1000 eura, što osiguranje ima tu mudrovati? ciljano to pretvaraju u trakavicu jer znaju da većina ljudi nema ni volje ni vremena natezati se s njima.
Kakvo plaćanje servisa pa osiguranje? Koji to točno ovlašteni?
Evidencija i procjena štete pa servis. Zovite me kad je gotovo. Treba dodatna procjena? Riješite s osiguranjem. Niti eura na moj račun ni s mog računa.
kratka kronologija:
- prijava štete osiguranju
- odlazak u osiguranje kako bi poslikali i pogledali štetu (oni su mi tako rekli da moram napraviti)
- čekanje procjene (cca 2 tjedna, rekli da ništa ne radim dok ne dobijem procjenu)
- odlazak u njihov partner servis sa tom procjenom, tamo me loptaju od šaltera do šaltera. na kraju završim u lakirersko/limarskoj radionici gdje mi "šef" te ekipe otvoreno kaže da mi je bolje otići direktno u ovlašteni servis jer će oni brže nabaviti djelove i sve to skupa bolje odraditi, ako idem preko njih nestašica je dijelova pa se čeka mjesecima i bla bla bla
- odlazim u ovlašteni servis, dajem im tu procjenu, oni pogledaju auto i pošalju mi ponudu
- ponuda drastično odstupa od procjene osiguranja
- šaljem osiguranju službenu ponudu ovlaštenog servisa i tu me otkantaju, kao amortizacija ovog, amortizacija onog... ali mogu ja popraviti, platiti servisu pa onda kad je sve gotovo ponovno poslati njima račun pa se natezati s njima da mi isplate što više
- tu mi puca film i šaljem ih u 3pm, kažem da ne tražim niti lipe preko već da mi pokriju štetu i mislim se koji qrac plaćam kasko preko deset godina
- nitko mi nigdje niti ne spominje opciju da mogu mrtav hladan ostaviti auto u servisu i reći njima da se oni dalje natežu sa osiguranjem
"ne zanima me apsolutna nikakva zarada, ako ovlašteni servis kaže da je šteta 1000 eura očekujem od osiguranja da mi isplati točno 1000 eura, ni centa više ili manje. ja sa svojim osiguranjem to nisam mogao postići, a prema pričama kolega i oni su imali identične situacije i zato je za mene kasko samo još jedna lijepa prevara.
ovlašteni servis boli *rac za osiguranje, provjereno. oni isporuče račun vlasniku vozila pa se ti onda dalje nateži sa osiguranjem. kod nas to tako funkcionira, provjereno."
Osiguranje ti neće ponuditi puni iznos štete. Eventualno ako imaš nekog top advokata koji će se s njima natezati, ali onda ćeš platiti tog advokata više no što iznosi šteta. Osiguranje samo od sebe neće ponuditi puni iznos, nego puno manji.
Dvaput sam koristio kasko, nakon prijave štete i procjene štete, dalje je preuzeo servis i sve sredio s osiguranjem. Problem je da ti auto leži u servisu dok osiguranje ne isplati popravak servisu. Tako je bilo dvaput u mom slučaju. Ništa se nisam natezao ni s kim. Servis se natezao s osiguranjem oko toga što će priznati i platiti.
osiguranje odmah nudi nesporni dio. servis mi je jasno dao do znanja da njim boli patika imam li ja kasko ili ne i da će oni meni isporučiti račun i ako želim auto normalno prvo moram platiti račun. možda je razlog što je to bio ovlašteni, ali ne i njiihov partner servis, ali s druge strane partner servis me otkantao i poslao u ovlašteni...
Lol.
Moja iskustva dijametralno suprotna - poslika se za kasko, ovi iz osiguranja trabunjaju nešto svoje s nekim ponudama. Ja se nasmijem, uzmem onu potvrdu da snose trošak, teram auto u ovlašteni, oni naravno daju skuplju procjenu jer em osiguranje ne zna točno što se sve mijenja, em ne može diktirati sat rada servisa. Mislim da je sad došao i neki zakon da te ne mogu guziti ni da hoće zbog takvih stvari. Ja na kraju preuzimam auto, nitko nikad nije trznuo niti jednom. Svi računi su koliko se sjećam bili debelo preko par hiljada eura ali ne vidim i dalje zašto je to moj problem. Jesam platio osiguranje? Riješite.