a jebaj ga, to je amerčka kvaliteta, X3 je bio kvalitetan u prvoj generaciji kad ga je radila Magna-Steyr...
ode proizvodnja preko bare i sve u kukuruz...
a jebaj ga, to je amerčka kvaliteta, X3 je bio kvalitetan u prvoj generaciji kad ga je radila Magna-Steyr...
ode proizvodnja preko bare i sve u kukuruz...
a kakvo vam je zdravlje baterije na tim hibridima nakon 3-5 godina
jer ja i nisam bas cuo najbolje stvari
Po svemu bi trebali biti pouzdani. Ja sam dosta proučavao prije nego sam ga uzeo.
Imaš 10 godina garancije na bateriju, a po forumima i redditima sam čitao da ljudi rade po 300 000 sa istom baterijom (taksisti). Zapravo rade po 200 000k samo sa izmjenom ulja i filtera, bez ikakvih drugih kvarova.
Nova origigi baterija je nešto poviše 1500€ tako da nije strašno. To se uštedi na gorivu i ostalim potrošnim materijalima koje ne mijenjaš...
Ja na bateriji mogu proći cca 7-8 km samo na struju pri vožnji 50km/h
Gledao sam na autoscoutu 1.8 corollu sa 20-40k km po 22-24k € ne znam koliko se isplati uzeti kad se uzme u obzir uvoz. Ali nekako najviše naginjem ka njoj ili recimo situacija da uzmem novu u salonu u slo i dovučem ovdje.
Od nabrojanog si izdvojio Toyotu kao nekvalitetnu? Koji bi bili argumenti/problemi?
Nisam Toyota fanboy, ali razmišljam o kupnji Corolle, pa me zanima koje to potencijalne probleme imaju.
Nismo se razumjeli, Toyotu sam istaknuo kao dobar izbor u danasnje vrijeme nekvalitete, tj. pada kvalitete kod više manje svih.
Gledao sam na autoscoutu 1.8 corollu sa 20-40k km po 22-24k € ne znam koliko se isplati uzeti kad se uzme u obzir uvoz. Ali nekako najviše naginjem ka njoj ili recimo situacija da uzmem novu u salonu u slo i dovučem ovdje.
To pričaš za hibrid?
Ako je hibrid, s obzirom da im je veoma nizak co2, davanja državi su relativno niska, nebi ih trebalo uopće biti al to je druga priča...
Ja sam uveo hibridnog Ioniq-a i ubij me sad, moram provjeriti al ja mislim da sam uplatio 400-500eur + na tehničkom još nešto za homologaciju.
Da ne ulazim u troškove puta, smještaja i zoll tabli, to se podrazumijeva.
Btw. Koliko ja znam i za novo vozilo ima uvoznih nameta.
Gledao sam na autoscoutu 1.8 corollu sa 20-40k km po 22-24k € ne znam koliko se isplati uzeti kad se uzme u obzir uvoz. Ali nekako najviše naginjem ka njoj ili recimo situacija da uzmem novu u salonu u slo i dovučem ovdje.
To pričaš za hibrid?
Ako je hibrid, s obzirom da im je veoma nizak co2, davanja državi su relativno niska, nebi ih trebalo uopće biti al to je druga priča...
Ja sam uveo hibridnog Ioniq-a i ubij me sad, moram provjeriti al ja mislim da sam uplatio 400-500eur + na tehničkom još nešto za homologaciju.
Da ne ulazim u troškove puta, smještaja i zoll tabli, to se podrazumijeva.
Btw. Koliko ja znam i za novo vozilo ima uvoznih nameta
Nije sve isto...
Pri uvozu, jedno je plug in hibrid a drugo je hibrid koji se ne puni sa kablom.
Za Plug IN hibrid imas popusta na PPMVu koliko imas dometa struje, znaci domet 60km = popust 60%.
Za hibrid koji se ne puni, placas puni iznos CO2 ovisno koji motor/opremu imas.
Ako tipa hoce uvest corollu 1.8 hibrid iz 2024god, sa tipa Executive opremom. CO2 po nasem cjeniku je 106, cijena novog u HR je 41000€, po carinskom kalkulatoru samo PPMV ce biti malo vise od 800€.
Za istu corollu 1.8 hibrid, ali 2021 god sa exe opremom, co2 je 112 i novi je bio 244k kn (32300€) i po carinskom kalkulatoru samo PPMV bi bio 313€.
Ovdje gore je najveci problem sto je isti auto sa istim motorom/opremom poskupio kod nas za skoro 10k€ i zato je kod ovog iz 2024 PPMV 800€ (umjesto ~450€ koliko bi bio da je nova corolla ~32k€).
PS. danas sam upravo regao CR-Va 2.0 hibrid kojeg sam uvezao prije 2 tjedna, PPMV me ispao 1500€ (co2 161, awd, elegance...).
Edit: a tvoj ioniq, jel obican hibrid ili plug in ? za plug in je co2 ispod 30 dok za obicnog je 80-90 ovisno o opremi, i ako je bio 2020-2021god zato te i je izasao tak jeftino
Gledao sam na autoscoutu 1.8 corollu sa 20-40k km po 22-24k € ne znam koliko se isplati uzeti kad se uzme u obzir uvoz. Ali nekako najviše naginjem ka njoj ili recimo situacija da uzmem novu u salonu u slo i dovučem ovdje.
To pričaš za hibrid?
Ako je hibrid, s obzirom da im je veoma nizak co2, davanja državi su relativno niska, nebi ih trebalo uopće biti al to je druga priča...
Ja sam uveo hibridnog Ioniq-a i ubij me sad, moram provjeriti al ja mislim da sam uplatio 400-500eur + na tehničkom još nešto za homologaciju.
Da ne ulazim u troškove puta, smještaja i zoll tabli, to se podrazumijeva.
Btw. Koliko ja znam i za novo vozilo ima uvoznih nameta
Nije sve isto...
Pri uvozu, jedno je plug in hibrid a drugo je hibrid koji se ne puni sa kablom.
Za Plug IN hibrid imas popusta na PPMVu koliko imas dometa struje, znaci domet 60km = popust 60%.
Za hibrid koji se ne puni, placas puni iznos CO2 ovisno koji motor/opremu imas.
Ako tipa hoce uvest corollu 1.8 hibrid iz 2024god, sa tipa Executive opremom. CO2 po nasem cjeniku je 106, cijena novog u HR je 41000€, po carinskom kalkulatoru samo PPMV ce biti malo vise od 800€.
Za istu corollu 1.8 hibrid, ali 2021 god sa exe opremom, co2 je 112 i novi je bio 244k kn (32300€) i po carinskom kalkulatoru samo PPMV bi bio 313€.
Ovdje gore je najveci problem sto je isti auto sa istim motorom/opremom poskupio kod nas za skoro 10k€ i zato je kod ovog iz 2024 PPMV 800€ (umjesto ~450€ koliko bi bio da je nova corolla ~32k€).
PS. danas sam upravo regao CR-Va 2.0 hibrid kojeg sam uvezao prije 2 tjedna, PPMV me ispao 1500€ (co2 161, awd, elegance...).
Naravno da nije sve isto, samo sam dao svoj primjer.
A realno, ni 800 nije puno s obzirom da opet bude jeftinije nego u nas.
Btw. Nisam spominjao nikakav Plug-IN hibrid :)
Čestitke na Hondi, sretno :)
Baš hibrid, tako da zasad naginjem ili ka toj corolli ili kamiq 1.5 benzinac, pošto će taj auto ionako stajati po par dana da se ne vozi i neće se raditi nikakve divlje kilometraže dizelaša sam isključio. Potrošnja će tu igrati ulogu, ali ženi definitivno ne treba dizelaš. Uz to imam susjeda koji 20-tak godina radi kao mehaničar u zubaku tako da mi je riješen i servis i prenio mi je da je ta 1.5 mašina čisto dobra, nešto žedna u gradskoj vožnji ali dobra. Za Toyote pak nemam/ne znam nikoga iako mi je ta nova corolla predivna, da je stara cijena od tih 20-22k za nov auto otišao bih po to bez razmišljanja. Kažem zasad važem, ali mislim da će biti kamiq.
Mogu potvrditi da je 1.5 TSI dobar motor.
Vozim Atecu s tim motorom od 2019-e; uglavnom grad/autoput, uspio sam ukupni prosjek spustiti ispod 7 l/100 km; s time da mi je dugotrajna memorija (oko 3500 km zadnjih) na 6,3 l/100 km. Ako baš jako pazim (tipa "stara cesta" do 90 na sat) može to i ispod 5l/100 km
Evo, npr. kad se ide na more, praktički 4 odrasle osobe, natovaren:
Mogu potvrditi da je 1.5 TSI dobar motor.
Vozim Atecu s tim motorom od 2019-e; uglavnom grad/autoput, uspio sam ukupni prosjek spustiti ispod 7 l/100 km; s time da mi je dugotrajna memorija (oko 3500 km zadnjih) na 6,3 l/100 km. Ako baš jako pazim (tipa "stara cesta" do 90 na sat) može to i ispod 5l/100 km
Evo, npr. kad se ide na more, praktički 4 odrasle osobe, natovaren:
Na Seata sam kompletno zaboravio strah me poslati upit jer sam za kamiqa dobio rok isporuke od 8 mjeseci, tako da gledam godinu, dvije stare. A za vikend idem pogledati jednog.
Baš hibrid, tako da zasad naginjem ili ka toj corolli ili kamiq 1.5 benzinac, pošto će taj auto ionako stajati po par dana da se ne vozi i neće se raditi nikakve divlje kilometraže dizelaša sam isključio. Potrošnja će tu igrati ulogu, ali ženi definitivno ne treba dizelaš. Uz to imam susjeda koji 20-tak godina radi kao mehaničar u zubaku tako da mi je riješen i servis i prenio mi je da je ta 1.5 mašina čisto dobra, nešto žedna u gradskoj vožnji ali dobra. Za Toyote pak nemam/ne znam nikoga iako mi je ta nova corolla predivna, da je stara cijena od tih 20-22k za nov auto otišao bih po to bez razmišljanja. Kažem zasad važem, ali mislim da će biti kamiq.
Razmisli i o Ioniqu, ja zadovoljan.
Hyundai IONIQ 1.6l HYBRID Fahrzeug-Garantie bis 05.2026
First Registration: 05/2021 Mileage: 34,900 km Fuel: Hybrid (petrol/electric) Power: 104 kW (141 hp)
Price: €17,500
https://link.mobile.de/cmYnjjVo1cUjCWPA8
U njega je DCT mjenjač pa ne zavija kao CVT, masu opreme, 140ks(105+44), dosta mjesta, prtljažnik ima cca 450litara, 5god. garancije,..
Ne drži cijenu ko Toyota pa ja svog uzeo za 15000eur sa 70ak 000km 2020.godište.
Baš hibrid, tako da zasad naginjem ili ka toj corolli ili kamiq 1.5 benzinac, pošto će taj auto ionako stajati po par dana da se ne vozi i neće se raditi nikakve divlje kilometraže dizelaša sam isključio. Potrošnja će tu igrati ulogu, ali ženi definitivno ne treba dizelaš. Uz to imam susjeda koji 20-tak godina radi kao mehaničar u zubaku tako da mi je riješen i servis i prenio mi je da je ta 1.5 mašina čisto dobra, nešto žedna u gradskoj vožnji ali dobra. Za Toyote pak nemam/ne znam nikoga iako mi je ta nova corolla predivna, da je stara cijena od tih 20-22k za nov auto otišao bih po to bez razmišljanja. Kažem zasad važem, ali mislim da će biti kamiq.
Razmisli i o Ioniqu, ja zadovoljan.
Hyundai IONIQ 1.6l HYBRID Fahrzeug-Garantie bis 05.2026
First Registration: 05/2021 Mileage: 34,900 km Fuel: Hybrid (petrol/electric) Power: 104 kW (141 hp)
Price: €17,500
https://link.mobile.de/cmYnjjVo1cUjCWPA8
U njega je DCT mjenjač pa ne zavija kao CVT, masu opreme, 140ks(105+44), dosta mjesta, prtljažnik ima cca 450litara, 5god. garancije,..
Ne drži cijenu ko Toyota pa ja svog uzeo za 15000eur sa 70ak 000km 2020.godište.
Je samo sto je eCVT na dugorocno puno bolji, u smislu pouzdaniji. Nema kvacila, solenoida, valve bodya itd.. to je prakticki samo jedan "generator".
Baš hibrid, tako da zasad naginjem ili ka toj corolli ili kamiq 1.5 benzinac, pošto će taj auto ionako stajati po par dana da se ne vozi i neće se raditi nikakve divlje kilometraže dizelaša sam isključio. Potrošnja će tu igrati ulogu, ali ženi definitivno ne treba dizelaš. Uz to imam susjeda koji 20-tak godina radi kao mehaničar u zubaku tako da mi je riješen i servis i prenio mi je da je ta 1.5 mašina čisto dobra, nešto žedna u gradskoj vožnji ali dobra. Za Toyote pak nemam/ne znam nikoga iako mi je ta nova corolla predivna, da je stara cijena od tih 20-22k za nov auto otišao bih po to bez razmišljanja. Kažem zasad važem, ali mislim da će biti kamiq.
Razmisli i o Ioniqu, ja zadovoljan.
Hyundai IONIQ 1.6l HYBRID Fahrzeug-Garantie bis 05.2026
First Registration: 05/2021 Mileage: 34,900 km Fuel: Hybrid (petrol/electric) Power: 104 kW (141 hp)
Price: €17,500
https://link.mobile.de/cmYnjjVo1cUjCWPA8
U njega je DCT mjenjač pa ne zavija kao CVT, masu opreme, 140ks(105+44), dosta mjesta, prtljažnik ima cca 450litara, 5god. garancije,..
Ne drži cijenu ko Toyota pa ja svog uzeo za 15000eur sa 70ak 000km 2020.godište.
Je samo sto je eCVT na dugorocno puno bolji, u smislu pouzdaniji. Nema kvacila, solenoida, valve bodya itd.. to je prakticki samo jedan "generator".
To svakako, CVT je nepoderiv.
Obišli par autokuća, nared došao i zubak ušli unutra odma se zakačila za t-roc u međuvremenu prodavač nanjušio priliku, nonšalantno sam nastavio razgovor sa čovjekom bez ikakvog interesa u troc. Sjeo ja, sjela gospođa, hoćete probat provozat pa hajde. Vozio ja, vozila ona ne mogu reći fini autić i sad je gotovo, sviđa joj se t-roc. lijep je kamiq al se sad zaljubila u t-roca i sad je prag sa 20k skocio na 30+, rekao sam joj da više nejdem po salonima sa njom.
To je znaci cjenovno kao i ganc nova toyota corolla 1.8 hibrid.. ja bi osobno radije nju pogotovo ako si vise po gradu/otvorenoj cesti nego na autocesti jer taj auto ce trosit kao upaljac.
To je znaci cjenovno kao i ganc nova toyota corolla 1.8 hibrid.. ja bi osobno radije nju pogotovo ako si vise po gradu/otvorenoj cesti nego na autocesti jer taj auto ce trosit kao upaljac.
Da sad je u tom rangu puno više opcija, iako kazem gledao sam corollu 1.8 hybrid u sloveniji 25k nova u salonu, pa sad ne znam kakva je procedura za takve stvari. Malo guglao, ali nisam nasao nikakvu specificnu info.
To je znaci cjenovno kao i ganc nova toyota corolla 1.8 hibrid.. ja bi osobno radije nju pogotovo ako si vise po gradu/otvorenoj cesti nego na autocesti jer taj auto ce trosit kao upaljac.
Da sad je u tom rangu puno više opcija, iako kazem gledao sam corollu 1.8 hybrid u sloveniji 25k nova u salonu, pa sad ne znam kakva je procedura za takve stvari. Malo guglao, ali nisam nasao nikakvu specificnu info.
Mislim da ti je slicna procedura kao kao da uzimas rabljeni, jedino ne placas njihov pdv nego nasih 25%. Ali da, novi 1.8 hibrid bi te tamo sa uvozom ispao sigurno 3-4k€ jeftinije a i Slovenija je tu...
Za Cupru je rok isporuke jako dobar, pretpostavljam da bi moglo slicno biti i za Seat.
Cupra Terramar, konfigurirana i narucena 25.02.2025, dobio poziv da je u Zagrebu 03.04.2025 i da se moze za par dana (dok srede neke papire) doci po auto.
Sluzbeno je 120 dana, ali dodje puno ranije.
Za Cupru je rok isporuke jako dobar, pretpostavljam da bi moglo slicno biti i za Seat.
Cupra Terramar, konfigurirana i narucena 25.02.2025, dobio poziv da je u Zagrebu 03.04.2025 i da se moze za par dana (dok srede neke papire) doci po auto.
Sluzbeno je 120 dana, ali dodje puno ranije.
Baš došao doma sa probne vožnje. Nemam šta reći fora auto, nisam neki fan cockpita na touch, volim fizičke tipke, nešto manji gepek van toga fora auto, gospođi i dalje draži T-Roc. :)
ovo je Formentor...
a gospođe u Hrvata su sježene kaj se tiče ukusa i auto-dizajna...
i mojoj Cupre nisu nekaj...
Obišli par autokuća, nared došao i zubak ušli unutra odma se zakačila za t-roc u međuvremenu prodavač nanjušio priliku, nonšalantno sam nastavio razgovor sa čovjekom bez ikakvog interesa u troc. Sjeo ja, sjela gospođa, hoćete probat provozat pa hajde. Vozio ja, vozila ona ne mogu reći fini autić i sad je gotovo, sviđa joj se t-roc. lijep je kamiq al se sad zaljubila u t-roca i sad je prag sa 20k skocio na 30+, rekao sam joj da više nejdem po salonima sa njom.
probaj je otfurat u mazdu na testnu vožnju cx 30, malo jest skuplja od t roca, ali mislim da je i dosta bolja
sigurno je kvalitetnija, unutrašnjost je više audi kvalitete nego vw, dosta toga je na fizičke tipke umjesto šugavih ekrančića, pipalica i slajdera
motor osnovni je 2.500 kubika iz kojih izvlači sličnu snagu koju vw dobija iz 1.500 kubika mlinca za kavu
neka sjedne u crvenu verziju i mislim da je to to
toga fora auto, gospođi i dalje draži T-Roc. :)
Loše si se oženio 😝😁😁
ovo je Formentor...
a gospođe u Hrvata su sježene kaj se tiče ukusa i auto-dizajna...
i mojoj Cupre nisu nekaj...
Moja je htjela SUV i da je automatik.
Predlozio joj Terramar, otisli ga u salon pogledati, odraditi probnu voznju i to je bilo to. Valjda je neka cudnovata zena, njoj se Terramar jako svidio
probaj je otfurat u mazdu na testnu vožnju cx 30, malo jest skuplja od t roca, ali mislim da je i dosta bolja
sigurno je kvalitetnija, unutrašnjost je više audi kvalitete nego vw, dosta toga je na fizičke tipke umjesto šugavih ekrančića, pipalica i slajdera
motor osnovni je 2.500 kubika iz kojih izvlači sličnu snagu koju vw dobija iz 1.500 kubika mlinca za kavu
neka sjedne u crvenu verziju i mislim da je to to
Da, ali 1.5 je turbak čisti ICE, a ovaj 2.5 je (od valjda relativno nedavno) taj neki e-Skyactiv G mild hybrid.
Dapače, kod nas imaju samo ove mild hybrid pogone, koji god paket opreme i koji god model se odabere osim MX-5-ice za koju više nema 2.0 atmosferca u ponudi. Šmrc. Tko je jamio, jamio je i bogami će tražiti ozbiljne pare ako će takvoga ikada prodavati.
Uglavnom, puno toga se promijenilo otkad sam gledao njihovu ponudu prije možda godinu dana. Mazda je bila posljednja s tim većim atmosfercima, AFAIK. Nema ni toga više.
Gledao sam Skyactiv G, ne znam isplati li se kupovati X motor s obzirom da je to nešto prilično novo i divlje. Možda netko tu na temi ima Mazdu sa Skyactiv X motorom pa neka podijeli iskustva.