Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.755
|
čitano: 13.879.010
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

radi se o peugeot hdi 2.0 motoru

-iz nekog razloga kad se motor zagrije na cca 92 stupnja dolazi do dizanja nivoa vode u ekspanzionoj i izlazi kroz čep (i kad se skine čep ,pa čak je i stavljan čep sa drugog auta) i naravno kad izbaci litru-dvije dolazi do rasta temp.

-nema mjehurića u boci,voda čista,nema bijelog dima auto radi normalno

-zbog sumnje da je protok vode nikav zamjenjen termostat,pregledan hladnjak(protočnost)

-gornje crijevo bude vruće i gornji dio hladnjaka,donje crijevo nema nikakvu temp...crijeva nisu prenapeta.

-ventilator radi

vodena pumpa je mijenjana prije 20 000tak tisuća

zbog sumnje da ne dolazi do protoka vode majstor sumnja u vodenu pumpu,međutim sumnja da možda dolazi do ubacivanja zraka kroz brtvu glave ili glavi pa da to onemogući da dolazi do normalnog protoka vode kroz sistem

da li je moguće da pumpa radi ispravno ali da probijanje zraka onemogući cirkulaciju vode toliko da čak ni kroz hladnjak ne prolazi topla voda uz sve gore navedene činjenice.

14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
gorkix kaže...

radi se o peugeot hdi 2.0 motoru

...

 Skinite termostat i zagrijte ga pa gledajte jel se otvara. Ja bih rekao da ne valja termostat (i taj novi koji ste stavili!).

8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stric_Jura kaže...

 

previše sam na cesti da se ciganim za 600 ojra svake 3-4 godine za set zimskih....

 onda nisi previse na cesti 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

radim cca 25k na privat i cca 8k službenim/rentanim autima...

 

samo privat je duplo od HR prosjeka...

Ju je je? Je ju je!
8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stric_Jura kaže...

radim cca 25k na privat i cca 8k službenim/rentanim autima...

 

samo privat je duplo od HR prosjeka...

prema carVerticalu hrvati prosjecno godisnje rade cca 19 500 km
ne kazem da je to malo koliko ti prelazis, iako nije ni puno.

ja sam prije uvijek radio 20-25tkm i mislim da je to normalna kilometraza 
u zadnjih par godina zbog posla i privatnog zivota poceo sam raditi 40-45tkm godisnje.


16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sporttest kaže...
Stric_Jura kaže...

radim cca 25k na privat i cca 8k službenim/rentanim autima...

 

samo privat je duplo od HR prosjeka...

prema carVerticalu hrvati prosjecno godisnje rade cca 19 500 km
ne kazem da je to malo koliko ti prelazis, iako nije ni puno.



Prosjek je negdje oko 12.000 km (po CVH), koliko se sjećam.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pero Dinamit kaže...
NEW_MAN kaže...
sstrmi kaže...

 Cijeli zivot imam dva seta kotaca i rotiram ljetne i zimske kak idu godisnja doba.

Ako sam dobro vidio Michelin CrossClimate 2 su dovoljno dobar kompromis za uvijek imat jedne gume? 

Skladistenje i mijenjanje kotaca me kosta nekih 100€ godisnje. Pretpostavljam da se ove gume trose vise nego da rotiram, ali bi imal ustedu 100€ na mjenjaju guma i pokril bi razliku u trosenju.

 

Hvala na videu.

 Skladištenje i mijenjanje 100 evrića? Niiiiice.

Ja to sve kod punca, odradimo sami na 3,4 auta izmjenu.

 

Ali opet, što ti je 100 eura godišnje u Austriji? Kao meni nikad prežaljenih 100 kuna.

 

 

Isto, treba uzeti u obzir ovo trošenje i ponašanje te gume nakon par godina korištenja, vjerujem da im kvaliteta (performanse) rapidno opada što ih rijeđe mijenjaš. Treba napraviti ili pronaći neki test takvih guma nakon par godina korištenja u usporedbi sa ljetnih/zimskim.

 

 Shemiram si da bi ih potrosil za maximalno tri godine ili jos prije. Radim 20k na godinu kaj znaci da bi za dvije godine gume bile za baciti. Sad mi gume traju mozda tri godine ali imam dva seta.

Ne znam, nisam skolovala. Do kraja godine budemo uzeli drugi auto i on dojde s kotacima/gumama pa nema smisla kupovat bilo kaj dok originalne ne potrosim. Btw igraju te gume za EV? Ako kupim Teslu i potrosim gume, mogu te gume stavit na Teslu? Na EV-u valjda traju godinu dana prije nego su za baciti.

 

EDIT:

Te gume za cijelu godinu, to je glasno ko zimske? Ako su glasne ko zimske onda nisu vrijedne novaca.

 

EDIT:

Ok, jedne, druge i trece se vrte oko 72 decibela tak da same shit. Isto tak se i cijena vrti oko 245€ komad za ljetne i oko 220 za zimske, a ove za cijelu godinu su oko 258€. Mucho dinero.

Gledam uzeti 19 ili 20", 20" su puno ljepse ali kostaju 2,2k ROLF!!!

Poruka je uređivana zadnji put danas u 10:19 (NEW_MAN).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Moje mišljenje je da su te cjelogodišnje za tebe ako nisi neki zahtjevan vozač, znači ako ne ideš negdje gdje ima snijega/kiše preko zime, a po ljeti su li-la, čim padne kiša kada je toplo sigurno su lošije nego ljetne. Za mene su te cjelogodišnje ako se uglavnom voziš po gradu gdje nisu velike brzine.

Ali najviše bi me brinulo da uzimam takve gume kakve su one nakon jedne, dvije godine korištenja, koje su im performanse.

 

Za glasnoću ne bih znao, pogledaj što kažu testisti na netu. Nisu ni sve zimske jednako glasne/tihe. To isto ovisi od gume do gume.

 

Gledam to ovako, sada uštediš 500-600-700-800 eura svakih 3,4, 5 godina, ali ako se dogodi neko sranje jer eto nisi uspio zakočiti na vrijeme pa zbog loših guma ti je zaustavljanje duže par metara, štetu koju češ imati je višestruko veća nego cijena tih guma što si, kao, uštedio. Dovoljno je jednom da ti se to dogodi u tom razdoblju, ne moraš ti ni biti kriv.

Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Vozim se za zenom i djecom = vozim po zakonu i ne divljam. Na snijeg idemo svaku zimu i uzel bi auto sa pogonom na sva cetiri kotaca.
Zivcira me to kaj Tesla oce 2,2k za 20" felge! Znaci "ostanu" im ove 19" ako uzmes 20" i onda oce za razliku u cijeni za gume i felge 2,2k! Razlika u cijeni cetiri gume je mozda 100 eura a gdi uzmu 2,1k ne znam. Tipicni bezobrazluk na dodatnoj opremi.

Da ovi glupsoni iz Xpeng-a imaju dealership u Austriji odma sad bi isel po G6 ali nemaju i osuden sam na Teslu.
14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
Old Iggy kaže...

Prosjek je negdje oko 12.000 km (po CVH), koliko se sjećam.

Ali to je kilometraža po vozilu, a ne po vozaču. Neki imaju ili koriste više automobila. Sumnjivo mi je mala kilometraža za mopede, imam osjećaj da su dostavljači najveći korisnici a oni tu prosječnu registriranu godišnju kilometražu naprave za tjedan-dva

NEW_MAN kaže...

 

 Shemiram si da bi ih potrosil za maximalno tri godine ili jos prije. Radim 20k na godinu kaj znaci da bi za dvije godine gume bile za baciti. Sad mi gume traju mozda tri godine ali imam dva seta.

Ne znam, nisam skolovala. Do kraja godine budemo uzeli drugi auto i on dojde s kotacima/gumama pa nema smisla kupovat bilo kaj dok originalne ne potrosim. Btw igraju te gume za EV? Ako kupim Teslu i potrosim gume, mogu te gume stavit na Teslu? Na EV-u valjda traju godinu dana prije nego su za baciti.

 

EDIT:

Te gume za cijelu godinu, to je glasno ko zimske? Ako su glasne ko zimske onda nisu vrijedne novaca.

 Cjelogodišnje gume su tiše od zimskih, puno tiše. 
Možeš koristiti iste gume na Tesli, ako se poklapaju dimenzije i max. opterećenje. Gume na Tesli traju kraće, ali ne puno kraće. Mogu izdržati 40kkm bez problema ako ne voziš agresivno. All season se malo brže troše, ali to je tu negdje. Računaj 2 godine.


P.S. Xpeng nije skoro ništa jeftiniji od Tesle a u odnosu na Teslu je teško smeće. Vozio i jedno i drugo. Istina, Xpeng onaj P5, možda je G6 puno bolji, ali to bi morao bit veliki napredak da bude dobar jer P5 je stvarno govno na 4 kotača. Volan, sjedala, ergonomija, ovjes... doslovno je sve smećasto.

Poruka je uređivana zadnji put danas u 10:31 (jozef).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
jozef kaže...
Old Iggy kaže...

Prosjek je negdje oko 12.000 km (po CVH), koliko se sjećam.

Ali to je kilometraža po vozilu, a ne po vozaču. Neki imaju ili koriste više automobila. Sumnjivo mi je mala kilometraža za mopede, imam osjećaj da su dostavljači najveći korisnici a oni tu prosječnu registriranu godišnju kilometražu naprave za tjedan-dva

Nekako sumnjam da mijenjaš gume svaki put kad uzmeš drugi auto.

Radi se o prosjecima registriranih, kod mopeda je ovo zadnje općenito upitno.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
jozef kaže...



P.S. Xpeng nije skoro ništa jeftiniji od Tesle a u odnosu na Teslu je teško smeće. Vozio i jedno i drugo. Istina, Xpeng onaj P5, možda je G6 puno bolji, ali to bi morao bit veliki napredak da bude dobar jer P5 je stvarno govno na 4 kotača. Volan, sjedala, ergonomija, ovjes... doslovno je sve smećasto.

 G6 je prema testovima i kaj ekipa prica same shit ili bolji od Tesle. Ja ocu auto koji ima Android auto i Apple Car Play. G6 ima manji prtljaznik (mrvicu), ali sve ostalo mi se vise dopada. Tesla Y je ljepsi ali nije G6 ruzan. Cijenovno su tu negdi, mislim da je G6 2k vise od AWD Long Range Tesle a 4k manje od AWD Performance Tesle. Znaci uzel bi Top model G6.

Na zalost jos ih ne prodaju u Austriji tak da uzimam Teslu. Nabrijal sam se na EV i ocu pod svaku silu sad odma :) da nisam napeti pricekal bi jos pola godine pa uzel novi Y koji dolazi za par mjeseci.

Evo gledam kaj sve ima G6 i ima XPILOT po defoltu, prednji hladeni i grijani zicevi, iza grijani zicevi i mozes 10stupnjeva nagib mjenjat. Uglavnom auto je u top izvedbi sa svim dodatcima koji su po defoltu nutra 10k ili vise jeftiniji od top Y modela.

Poruka je uređivana zadnji put danas u 11:16 (NEW_MAN).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pero Dinamit kaže...

Moje mišljenje je da su te cjelogodišnje za tebe ako nisi neki zahtjevan vozač, znači ako ne ideš negdje gdje ima snijega/kiše preko zime, a po ljeti su li-la, čim padne kiša kada je toplo sigurno su lošije nego ljetne. Za mene su te cjelogodišnje ako se uglavnom voziš po gradu gdje nisu velike brzine.

Ali najviše bi me brinulo da uzimam takve gume kakve su one nakon jedne, dvije godine korištenja, koje su im performanse.

 

Za glasnoću ne bih znao, pogledaj što kažu testisti na netu. Nisu ni sve zimske jednako glasne/tihe. To isto ovisi od gume do gume.

 

Gledam to ovako, sada uštediš 500-600-700-800 eura svakih 3,4, 5 godina, ali ako se dogodi neko sranje jer eto nisi uspio zakočiti na vrijeme pa zbog loših guma ti je zaustavljanje duže par metara, štetu koju češ imati je višestruko veća nego cijena tih guma što si, kao, uštedio. Dovoljno je jednom da ti se to dogodi u tom razdoblju, ne moraš ti ni biti kriv.

 Čovječe koliko krivih informacija, pogledaj video i prati tyre review kanal za budući video. Znači nekoliko tih All season guma ima bolje performanse na snijegu, nego čiste zimske gume ( pričamo o top zimskim ). Iako bolje je kod nas gledati performanse all season guma na kiši, jer snijeg je postao nebitan. 
A rekao je lik da uskoro ide upravo takav test, najbolje zimske gume vs najbolje all season i da će ljudi biti iznenađeni kako su cc2+ i pirelli bolji nego top zimske na snijegu itd itd

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
jozef kaže...



P.S. Xpeng nije skoro ništa jeftiniji od Tesle a u odnosu na Teslu je teško smeće. Vozio i jedno i drugo. Istina, Xpeng onaj P5, možda je G6 puno bolji, ali to bi morao bit veliki napredak da bude dobar jer P5 je stvarno govno na 4 kotača. Volan, sjedala, ergonomija, ovjes... doslovno je sve smećasto.

 BYD se prodaje u Austriji. Neki dan sam videl SEAL U na cesti i auto izgleda ok. Ono nije auto za kojim se budes okrenul i rekel ides beba, ali ono koliko para toliko muzike. Za 36980€ se dobije auto sa osam godina garancije ili 200000 km, 500km (400km ako smo realni) domet, a meni treba 300km dometa da mogu tam i natrag bez punjenja , 9.6s do 100 i vise mi ne treba. Adaptivni tempomat i sve te neke osnovne sheme drzanja unutar linija, mrtvi kut detekcija, Head-up Display, 360 kamera, grijani volan, grijani i hladeni zicevi napred, keyless entry, V2L, toplinska pumpa, itd. Auto nije nesto ali nije i kanta. Kao prvi EV u obitelji nije ni los izbor. Dojde 10k manje od Tesle i cist ok autek.

Kaj vise gledam to vise ne znam i vise nisam pametan kaj da uzmem.

Ovaj galeb isprobava aute i sere po svima pa je po meni super :) 

G6 

Lik je zakon.

Poruka je uređivana zadnji put danas u 14:00 (NEW_MAN).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...
Pero Dinamit kaže...

Moje mišljenje je da su te cjelogodišnje za tebe ako nisi neki zahtjevan vozač, znači ako ne ideš negdje gdje ima snijega/kiše preko zime, a po ljeti su li-la, čim padne kiša kada je toplo sigurno su lošije nego ljetne. Za mene su te cjelogodišnje ako se uglavnom voziš po gradu gdje nisu velike brzine.

Ali najviše bi me brinulo da uzimam takve gume kakve su one nakon jedne, dvije godine korištenja, koje su im performanse.

 

Za glasnoću ne bih znao, pogledaj što kažu testisti na netu. Nisu ni sve zimske jednako glasne/tihe. To isto ovisi od gume do gume.

 

Gledam to ovako, sada uštediš 500-600-700-800 eura svakih 3,4, 5 godina, ali ako se dogodi neko sranje jer eto nisi uspio zakočiti na vrijeme pa zbog loših guma ti je zaustavljanje duže par metara, štetu koju češ imati je višestruko veća nego cijena tih guma što si, kao, uštedio. Dovoljno je jednom da ti se to dogodi u tom razdoblju, ne moraš ti ni biti kriv.

 Čovječe koliko krivih informacija, pogledaj video i prati tyre review kanal za budući video. Znači nekoliko tih All season guma ima bolje performanse na snijegu, nego čiste zimske gume ( pričamo o top zimskim ). Iako bolje je kod nas gledati performanse all season guma na kiši, jer snijeg je postao nebitan. 
A rekao je lik da uskoro ide upravo takav test, najbolje zimske gume vs najbolje all season i da će ljudi biti iznenađeni kako su cc2+ i pirelli bolji nego top zimske na snijegu itd itd

 Što sam sve krivo rekao? Daj ispravi me da i ja nešto naučim, a ne samo ostati na tome da sam dao hrpu krivih informacija.

Koliko all season ima bolje performanse po snijegu, slika je dolje?


 

Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gorkix kaže...

radi se o peugeot hdi 2.0 motoru

-iz nekog razloga kad se motor zagrije na cca 92 stupnja dolazi do dizanja nivoa vode u ekspanzionoj i izlazi kroz čep (i kad se skine čep ,pa čak je i stavljan čep sa drugog auta) i naravno kad izbaci litru-dvije dolazi do rasta temp.

-nema mjehurića u boci,voda čista,nema bijelog dima auto radi normalno

-zbog sumnje da je protok vode nikav zamjenjen termostat,pregledan hladnjak(protočnost)

-gornje crijevo bude vruće i gornji dio hladnjaka,donje crijevo nema nikakvu temp...crijeva nisu prenapeta.

-ventilator radi

vodena pumpa je mijenjana prije 20 000tak tisuća

zbog sumnje da ne dolazi do protoka vode majstor sumnja u vodenu pumpu,međutim sumnja da možda dolazi do ubacivanja zraka kroz brtvu glave ili glavi pa da to onemogući da dolazi do normalnog protoka vode kroz sistem

da li je moguće da pumpa radi ispravno ali da probijanje zraka onemogući cirkulaciju vode toliko da čak ni kroz hladnjak ne prolazi topla voda uz sve gore navedene činjenice.

 

jozef kaže...
gorkix kaže...

radi se o peugeot hdi 2.0 motoru

...

 Skinite termostat i zagrijte ga pa gledajte jel se otvara. Ja bih rekao da ne valja termostat (i taj novi koji ste stavili!).

 provjerio stari -otvara

dodatno sam ustanovio da mi ni grijanje ne radi čak i kad je motor na 90 stupnjeva

sve upućuje da ne struji voda kroz cijeli sistem

najlogičnije je da možda ne radi uopče pumpa ,al me kopka ta majstorova pretpostavka da se možda radi i o brtvi glave pa da stvori neki zračni čep i da zbog toga nema nikakve cirkulacije .

dal je moguće da se to dogodi i da taj zrak uopče ne izlazi na ekpanzionu bocu ,da onemogući posve protok vode u krug,pa evo i prema grijanju

 

8 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Inače, od nove godine all season gume budu zabranjene po zimi u Njemačkoj (nakon par godina i kod nas).

Računalo se bude da su ljetne.

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
fer-de-lance kaže...

Inače, od nove godine all season gume budu zabranjene po zimi u Njemačkoj (nakon par godina i kod nas).

Računalo se bude da su ljetne.

 

 Hvala na Info. 

3 godine
offline
Re: Auti - ultimativna tema
fer-de-lance kaže...

Inače, od nove godine all season gume budu zabranjene po zimi u Njemačkoj (nakon par godina i kod nas).

Računalo se bude da su ljetne.

 

 ako imaju pahulju i planinu vode se kao zimske, a Michelin ima, kao što svaku zimsku gumu možeš voziti ljeti, nikoga nije briga. zabranjene će biti one m+s bez pahulje...

to je super za nekog ko vozi po gradu i nema gdje skladištiti 2 seta kotača, nekako volim i promijenit izgled auta kad presarafim kotace, a sve sam napravim za cca pola sata sat

Poruka je uređivana zadnji put danas u 14:36 (e9droid).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Pa pogledaj još jednom šta si napisao? Po tvome ispada da s AS gumama nemoš ništa, eto šta ispada. U stvarnosti se vozaš po snijegu bez ikakve jebe. Još tu spominjanje nekih fora ako nisi zahtjevan vozač, a lik u testu doslovno po stazi vodi i tako ih testira.
U stvarnosti su AS gume postale više nego dovoljne za potrebe 90% ljudi u RH. Jer većinom su kod nas auti na prednji pogon, do 200ks velika većina i tako. Pa ja sam već godinu dana na AS gumama na xdriveu, po prvi puta u životu, jer mi je dosadilo stalno kupovati nove felge &  gume, jer često mjenjam auto i odlučio uzeti AS gume. Prošle godine kada je pao snijeg, išao testirati i ide samo tako, iako moj je xdrive pa je još lakše.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
fer-de-lance kaže...

Inače, od nove godine all season gume budu zabranjene po zimi u Njemačkoj (nakon par godina i kod nas).

Računalo se bude da su ljetne.

 

 Obavezno čitati s razumijevanjem - https://revijahak.hr/2024/08/29/od-1-listopada-nova-pravila-za-zimske-gume-u-njemackoj-pripazite-spremaju-se-velike-promjene/
 Gume koje nose samo simbol M+S (Mud + Snow) od prvog dana listopada više nemaju status zimskih guma i vožnja s njima će se kažnjavati. Dakle, samo će se samo zimske i cjelogodišnje gume sa simbolom Alpine (planina s tri vrha i pahuljom) na boku smatrati prikladnima za zimu. Simbol M+S već je zamijenjen znakom Alpine 2018., ali prijelazno razdoblje istječe u rujnu 2024. Ako imate gume koje nose isključivo oznaku M+S (a nemaju i Alpine simbol), one se ne smiju stavljati za nadolazeću zimsku sezonu u Njemačkoj.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

3PMSF = Three Peak Mountain Snow Flake
Michelin CrossClimate 2 ima tu ikonu i na stranici pise 3PMSF, kaj znaci da se mogu furat po zimi.

Poruka je uređivana zadnji put danas u 14:52 (NEW_MAN).
8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

@sstrmi

Pa to sam i napisao.

Dobro se zna kaj su zimske gume - M+S ali sa simbolom planine i pahulje.

Sve ostalo su ljetne.

Nema pahulje - najebo si ak padne snijeg a nisi stavio lance...

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
Poruka je uređivana zadnji put danas u 14:55 (fer-de-lance).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
fer-de-lance kaže...

@sstrmi

Pa to sam i napisao.

Dobro se zna kaj su zimske gume - M+S ali sa simbolom planine i pahulje.

Sve ostalo su ljetne.

Nema pahulje - najebo si ak padne snijeg a nisi stavio lance...

 

 Da al to kak si ti napisao gore ispada da nijedna AS guma ne smije na auto po zimi, a tesko je danas i nac neku koja nema 3PMSF oznaku.. Dakle za veliku vecinu nas na AS gumama nema brige.

A i nasa drzava i nase "zime", mislim da si opasniji na zimskim kad u ozujku upece 23 stupnja kad se ide s posla nego na cjelogodisnjim koje bas i jesu rodene za ovo, ujutro 0 - popodne 23 i snijega ak ima to je 2 dana u godini i taj snijeg prozvacu bez problema.. Nema razloga dizati paniku 

8 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Pa nitko ni ne radi paniku.

Samo je dobro znati.

I (koliko god zvučalo nevjerovatno), kolega je baš neki dan ciljao gume bez planine (kak ih je uopće našao) i često ide u švabiju.

Poslao sam mu link i bio je zahvalan, čak mi i kavu platio (doduše, na aparatu nam je besplatna, ali bitna je gesta ).

 

 

 

Na kraju bude ipak uzeo te sljedeći mjesec...

(ak se ne predomisli)

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
Poruka je uređivana zadnji put danas u 16:11 (fer-de-lance).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice