Auti - ultimativna tema
- poruka: 78.561
- |
- čitano: 15.909.686
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Auto je plastika iznutra, mekan na cesti (što je za naše ceste i ok, jer se ne osjeti svaka rupa), zvučna izolacija loša, iznad 130 kmh treba fest pojačat radio, ali kaj se tiče mehanike, do sada se pokazao nepoderiv, a vozi ga penzionerski, spora ubrzavanja, šaltanje čim indikator pokaže da je vrijeme za višu/nižu, a to je u pravilu na 1800-2000 okretaja.

Clio IV koliko ja znam nema AdBlue na dizel motorima, a to im je ujedno i najveca mana na novim modelima, kao i vecini auta.
Isto vrijedi i za kolegu iznad.
1.5dci je odlican za Clia, ali u novom Cliu ima dodan AdBlue sto, jebiga, radi svoje probleme s vremenom.
Imam problem sa vlagom u autu. U zadnje vrijeme sam primjetio da kad uđem ujutro u auto da je volan vlažan, a neki dan mi je bilo i zarošeno s unutarnje strane vjetrobranskog stakla pri dnu. Da li bi bilo moguće da je to zbog toga što mi je napuklo staklo? Doletio mi je kamenčić ali je stvarno sitna pukotina i ne vjerujem da je puklo napreko. Što bi još mogao provjeriti dal ulazi di voda i kako bi bilo moguće da uđe u auto dok auto stoji? Seat Leon fr 2014.
Često bude problem zaštopanih odvoda vode ispod vjetrobranskog stakla. Barem kod Renaulta...
Vrlo moguće, na poslu parkiram ispod drveća i ispod brisača je hrpa lišća uvijek.. Kako to očistiti, tj što treba očistiti? i kako voda ulazi u kabinu?
Pijesak za mačke u čarapu i ubaci u autić. Očisti te odvode/dovode zraka.
Imam problem sa vlagom u autu. U zadnje vrijeme sam primjetio da kad uđem ujutro u auto da je volan vlažan, a neki dan mi je bilo i zarošeno s unutarnje strane vjetrobranskog stakla pri dnu. Da li bi bilo moguće da je to zbog toga što mi je napuklo staklo? Doletio mi je kamenčić ali je stvarno sitna pukotina i ne vjerujem da je puklo napreko. Što bi još mogao provjeriti dal ulazi di voda i kako bi bilo moguće da uđe u auto dok auto stoji? Seat Leon fr 2014.
ja cuvam 20ak vrecica silica gela u autu, od silnih kupovina raznih stvari nikad ih nisam bacao i skupilo ih se, a i stalno ih nosim u auto kako ih se docepam.
nemam nikakvu opipljivu metriku no auto se "znoji" manje nego prije, vrecice ne zauzimaju prostor, nemaju miris, win
Clio IV. Kod zamjene guma su mi u rekli da bi prednje diskove trebalo mijenjati, nije kritično ali trebalo bi u dogledno vrijeme. Njihova (okvirna, nisam tražio službeno) ponuda za dva diska i pločice je 280e plus ruke cca 50e. radi se o ovlaštenom renault servisu. Meni to zvuči puno ali nisam baš "car guy" pa ne znam. Uglavnom, mislim da mi je isplativije sam kupiti dijelove i dati im da ugrade pa ako mi netko može preporučiti od kuda da naručim i koji "brand" diskova i pločica da gledam i sl.
Krešo ili Impex. ATE, Textar, Zimmerman, Brembo, TRW
Clio IV. Kod zamjene guma su mi u rekli da bi prednje diskove trebalo mijenjati, nije kritično ali trebalo bi u dogledno vrijeme. Njihova (okvirna, nisam tražio službeno) ponuda za dva diska i pločice je 280e plus ruke cca 50e. radi se o ovlaštenom renault servisu. Meni to zvuči puno ali nisam baš "car guy" pa ne znam. Uglavnom, mislim da mi je isplativije sam kupiti dijelove i dati im da ugrade pa ako mi netko može preporučiti od kuda da naručim i koji "brand" diskova i pločica da gledam i sl.
Definitivno sam kupi... Textar/TRW/ATE, za Clio IV (mislim da motor nema veze) su diskovi ispod 40€ komad (ATE preko 50€ ali ne vrijedi), plocice i set textar plocica cca 30€ (medju najjeftinijima su autodijelovi fransoa i lageros u VG)
Pozdrav ekipa,u procesu sam nabavke novog auta koji bi kuoio putem leasinga!
Zapeo sam te sam neodlucan izmedu 3 modela s obzirom da radim cca 14-17 tisuca godinu i ne odlazim toliko cesto na put gledam ova 3 modela
1.Skoda Scala 1.5 tsi
2.Vw T-Roc 1,0 tsi
3.Kia XCeed 1.0 T-GDI
Koa je cjenovno najjeftinija al scala ima daleko najveci portapak od ova 3!
Pozdrav ekipa,u procesu sam nabavke novog auta koji bi kuoio putem leasinga!
Zapeo sam te sam neodlucan izmedu 3 modela s obzirom da radim cca 14-17 tisuca godinu i ne odlazim toliko cesto na put gledam ova 3 modela
1.Skoda Scala 1.5 tsi
2.Vw T-Roc 1,0 tsi
3.Kia XCeed 1.0 T-GDI
Koa je cjenovno najjeftinija al scala ima daleko najveci portapak od ova 3!
1. Najbolji motor
2. Vjerovatno najkvalitetniji, ali motor je onako, li-la za tu velicinu. 1.5 je stvarno najbolji izbor (mimo 2.0TDI ili 2.0TSI)
3. Sredina izmedu 1 i 2, vjerujem da je opremom najbolje opremljen. 1.0 je prilicno "meh", 1.5t je takoder bolji izbor.
1.5TSI ili 1.5T-GDI su super motori, ne trose vise od 1.0, a dobijes osjetno vise snage. Ovo ostalo je subjektivno, sto god tebi treba, T-Roc je dobro napravljen, Kie nisu lose (malo outdated trenutno), a Škoda je iovako VW.
Pozdrav ekipa,u procesu sam nabavke novog auta koji bi kuoio putem leasinga!
Zapeo sam te sam neodlucan izmedu 3 modela s obzirom da radim cca 14-17 tisuca godinu i ne odlazim toliko cesto na put gledam ova 3 modela
1.Skoda Scala 1.5 tsi
2.Vw T-Roc 1,0 tsi
3.Kia XCeed 1.0 T-GDI
Koa je cjenovno najjeftinija al scala ima daleko najveci portapak od ova 3!
Ako ti je prtljažnik bitan, bježi od T-Roca.
Od ova dva, Škoda je jača, meni je Kia malo ljepša dizajnom.
Kia 1.0 ce ti cisto biti ok ako je vecinom grad, a vjerujem da je, nije to sad tako lose da se vuce ko krepani konj. Ako nista, imat ces mozda nizu potrosnju i jeftinije osiguranje i kasko.

Ima susjeda, izuzetno tvrdo plastičan T-Roc, no opet ja ne bih nikad litrenog trocilindraša jer me ništa ne podsjeti na životne nedaće ko kad 3 cilindra zabruiji VRRRRRRR
Tako da moj glas od ova 3 ide Škodi i 1.5TSIu. Osim ako nađeš Ceed s 1.5 T-GDi motorom.
Ima susjeda, izuzetno tvrdo plastičan T-Roc, no opet ja ne bih nikad litrenog trocilindraša jer me ništa ne podsjeti na životne nedaće ko kad 3 cilindra zabruiji VRRRRRRR
Tako da moj glas od ova 3 ide Škodi i 1.5TSIu. Osim ako nađeš Ceed s 1.5 T-GDi motorom.
T-Cross ima najgoru kvalitetu, ploca je od one najgore plastike, Taigo je mrvu iznad, a T-Roc ima najbolju (po meni) od svih tih VW. Ali opet sjedio sam u T-Crossu sa 120-130k km i bio je okej, nije krvckao, isto vrijedi i za T-Roc. S Taigom nemam bas nekakvog iskustva, ali daleko da je T-Roc lose sastavljen.
Novi T-Cross ce navodno dobiti bolji interijer, vise T-Roc stil.
iako svi auti od 2020/2021 su apsolutno katastrofalno sastavljeni. Isplati se uzet 2019, makar vec 4-5 godina ima.
Kia je okej iznutra, nije wow, nije ni losa, za tu cijenu svakako odlicna. Ali taj 1.0 je prilicno mrtav za tu tezinu.
Ne znam kakav je danas, ali kad je T-Roc tek izašao prije nekih 5-6 godina bio u salonu i gledao ga pa nisam mogao vjerovat da je tako loše napravljen. Sve obloge vrata su mu škripile i mogao si ih fleksat rukom, auto je na mene ostavio dojam ušminkanog Yuga. Čak mi je i Polo pored njega ostavljao dojam daleko bolje kvalitete.
Pozdrav,
kupujem auto do nekih 13-14k.
Imam u ponudi od kolege A4 B8.5 2.0 TDI, 110 kW
- 2014. god., 2. vlasnik, 194k km
- zimske gume ce izdrzati jos ovu sezonu
- s prstom probao diskove, imaju dosta veliki zub, prednje bi trebalo mijenjati vrlo brzo
- cuju se lezaji zadnjih kotaca - treba odmah mijenjati
- treba raditi veliki servis (jos uvijek na originalnom zupcastom i vodenoj pumpi)
- 1. vlasnik je imao prometnu prije 3 godine, navodno mijenjan prednji branik, desni blatobran i far, te hauba (s originalnim novim dijelovima navodno), steta po carVerticalu bila izmedu 3 i 5 k eura
- kilometraza stima
- nema nikakvih racuna sa servisa, samo digitalna servisna za koju ne znam mogi li u ovlastenom sto saznati kaj je u njoj
- 18" felge sa skroz potrosenim ljetnim gumama
- osnovna oprema unutra
Koliko po vama vrijedi ovakav Audi?
Kolega trazi 14200.
Najvise me muci sto je bio ostecen, ali navodno da nije bilo nista strukturno i zamijenjeno je novim orig. panelima.
Poslije svega što si nabrojao nek ti spusti na 10 soma pa se možete razgovarati.
Ako ti je kolega i sve tako pošteno rekao. Probaj se dogovoriti s njim jer ovo je previše. Čak i da ima one njihove fore sa 3x s line, dsg, i hrpu opreme onda ajde. Ali ako je neka osnovna oprema i trebas uložiti u veliki servis jedno cca 500-600, gume neću računati, ležajevi su barem 200-300. Uglavnom kada se sagleda sve navedeno, nekih 11-12k max ako je oprema osnovna, ako je neka poštena onda može ici do tih 14k
3.Kia XCeed 1.0 T-GDI
Danas sam odvezao moju kiu na servis, na posao iz servisa me odvezao njihov djelatnik u tom modelu s 1.o i na semaforu kreće kao krepana kokoš..
Rekao sam liku da nagazi, kaže.. ne može bolje.
Automobil je super, ali taj motor mu je preslab za njegove dimenzije.
Ako netko nije na vrijeme zamijenio zupčasti (a na tom autu je to stvarno jeftino) onda možeš mislit kako je održavao sve ostalo. Osobno bih ga zaobišao.
Takav s dobrom opremom i DSGom se nađe za 13...
XCeed 1.0 je ipak entry level i ne treba imat nerealna očekivanja oko toga kako ide. Ako se voziš polako ide zadovoljavajuće. Meni više smeta što ako ga stisneš imaš osjećaj da će klipovi izletit kroz haubu. Teško mi je povjerovat da taj motorić ima 120KS, a još teže da može izdržat ozbiljnu kilometražu ako ga se optereti.
Polo 1.0 TSI ide otprilike jednako slabo, ali nekako ulijeva više (lažnog) povjerenja.
Pozdrav,
kupujem auto do nekih 13-14k.
Imam u ponudi od kolege A4 B8.5 2.0 TDI, 110 kW
- 2014. god., 2. vlasnik, 194k km
- zimske gume ce izdrzati jos ovu sezonu
- s prstom probao diskove, imaju dosta veliki zub, prednje bi trebalo mijenjati vrlo brzo
- cuju se lezaji zadnjih kotaca - treba odmah mijenjati
- treba raditi veliki servis (jos uvijek na originalnom zupcastom i vodenoj pumpi)
- 1. vlasnik je imao prometnu prije 3 godine, navodno mijenjan prednji branik, desni blatobran i far, te hauba (s originalnim novim dijelovima navodno), steta po carVerticalu bila izmedu 3 i 5 k eura
- kilometraza stima
- nema nikakvih racuna sa servisa, samo digitalna servisna za koju ne znam mogi li u ovlastenom sto saznati kaj je u njoj
- 18" felge sa skroz potrosenim ljetnim gumama
- osnovna oprema unutra
Koliko po vama vrijedi ovakav Audi?
Kolega trazi 14200.
Najvise me muci sto je bio ostecen, ali navodno da nije bilo nista strukturno i zamijenjeno je novim orig. panelima.
A mislim, diskovi tako istroseni, auto razbijeno, 194.000 ne gine mu veliki servis, i ne odrzavan... ne bi ga niti zvao 2. Put da to saznam
Pozdrav,
kupujem auto do nekih 13-14k.
Imam u ponudi od kolege A4 B8.5 2.0 TDI, 110 kW
- 2014. god., 2. vlasnik, 194k km
- zimske gume ce izdrzati jos ovu sezonu
- s prstom probao diskove, imaju dosta veliki zub, prednje bi trebalo mijenjati vrlo brzo
- cuju se lezaji zadnjih kotaca - treba odmah mijenjati
- treba raditi veliki servis (jos uvijek na originalnom zupcastom i vodenoj pumpi)
- 1. vlasnik je imao prometnu prije 3 godine, navodno mijenjan prednji branik, desni blatobran i far, te hauba (s originalnim novim dijelovima navodno), steta po carVerticalu bila izmedu 3 i 5 k eura
- kilometraza stima
- nema nikakvih racuna sa servisa, samo digitalna servisna za koju ne znam mogi li u ovlastenom sto saznati kaj je u njoj
- 18" felge sa skroz potrosenim ljetnim gumama
- osnovna oprema unutra
Koliko po vama vrijedi ovakav Audi?
Kolega trazi 14200.
Najvise me muci sto je bio ostecen, ali navodno da nije bilo nista strukturno i zamijenjeno je novim orig. panelima.
Sjedni u auto i odi kupi nekaj u Austriji. Ako kupis u autokuci onda imas garanciju jednu godinu i km su oni koji pisu jer je protuzakonito skidat kilometre.
https://www.gebrauchtwagen.at/angebote/audi/a4/?kmto=200000&fregfrom=2014&sort=price&desc=0
Ako netko nije na vrijeme zamijenio zupčasti (a na tom autu je to stvarno jeftino) onda možeš mislit kako je održavao sve ostalo. Osobno bih ga zaobišao.
Takav s dobrom opremom i DSGom se nađe za 13...
Kakav je to a4 ispod 2016 sa dsg? Nisam jos vidio da takav postoji
Ako netko nije na vrijeme zamijenio zupčasti (a na tom autu je to stvarno jeftino) onda možeš mislit kako je održavao sve ostalo. Osobno bih ga zaobišao.
Takav s dobrom opremom i DSGom se nađe za 13...
Kakav je to a4 ispod 2016 sa dsg? Nisam jos vidio da takav postoji
Mislim da se u A4 (S4?) ugrađivao još tamo od 2009, iz prve ruke znam za jedan A4 2.0 tfsi quattro iz 2012. s DSGom, to je 7-brzinski 0b5, Audi ga zove S-tronic.
Ako netko nije na vrijeme zamijenio zupčasti (a na tom autu je to stvarno jeftino) onda možeš mislit kako je održavao sve ostalo. Osobno bih ga zaobišao.
Takav s dobrom opremom i DSGom se nađe za 13...
Kakav je to a4 ispod 2016 sa dsg? Nisam jos vidio da takav postoji
Mislim da se u A4 (S4?) ugrađivao još tamo od 2009, iz prve ruke znam za jedan A4 2.0 tfsi quattro iz 2012. s DSGom, to je 7-brzinski 0b5, Audi ga zove S-tronic.
Koliko ja znam oni su u tdi kakav trazi kolega gurali do dolaska b9 modela samo cvt