Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.111
|
čitano: 13.244.115
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
3 godine
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Dojitza kaže...
Predator003 kaže...
Dojitza kaže...

Gle, ja se slažem da je taj u mazdi trebao više paziti i da je učinio grešku, ali javna cesta nije i ne smije biti privatna prčija za zabavu pojedincima. Svrha joj je pružiti siguran i brz put do odredišta. Ovdje je bmw 100% u krivu i na njemu bi bio cijeli teret da je došlo do nezgode.

 Ta privatna prcija je sigurnija od Austrije gdje je ogranicenje cesto 100 km na sat

 A sigurnija je zato što dopušta takve brzine ili možda zbog nekog drugog razloga? (pustit ću tebi da zaključiš)

 joj nemoj300km/h što je sigurno je sigurno

Poruka je uređivana zadnji put sub 16.1.2021 23:31 (Boris grozni).
14 godina
online
Auti - ultimativna tema

Moraš baš biti bahata budala da se sa 280 km/h voziš u uvjetima takvog prometa. 1000 neplaniranih stvari se može dogoditi, a pri toj brzini imaš vrlo malo vremena i prostora za reakciju.

Mogao se ovaj biser u mazdi koji nije čuo za retrovizor prestrojiti i malo kasnije pa bmw ne bi stigao kočiti, a mi bi gledali još atraktivniji video.

PSN - darklydexter
14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
zuper kaže...
Dojitza kaže...

 Gle, ja se slažem da je taj u mazdi trebao više paziti i da je učinio grešku, ali javna cesta nije i ne smije biti privatna prčija za zabavu pojedincima. Svrha joj je pružiti siguran i brz put do odredišta. Ovdje je bmw 100% u krivu i na njemu bi bio cijeli teret da je došlo do nezgode.

 Pa BMW je i bio u toj svrhi. Da je do nezgode došlo, kriva bi bila Mazda.

Na autobahnu nema ograničenja, mnogo auta tamo jure 250+ km/h i skroz lijeva traka upravo jest za to. BMW vozač je radio sve u skladu s propisima

 Da su poginula obojica i možda još netko drugi, bi li im bilo važno tko je kriv? Ponekad treba znati koristiti i mozak, a ne samo poznavati propise.

PSN - darklydexter
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ezio kaže...
zuper kaže...
Dojitza kaže...

 Gle, ja se slažem da je taj u mazdi trebao više paziti i da je učinio grešku, ali javna cesta nije i ne smije biti privatna prčija za zabavu pojedincima. Svrha joj je pružiti siguran i brz put do odredišta. Ovdje je bmw 100% u krivu i na njemu bi bio cijeli teret da je došlo do nezgode.

 Pa BMW je i bio u toj svrhi. Da je do nezgode došlo, kriva bi bila Mazda.

Na autobahnu nema ograničenja, mnogo auta tamo jure 250+ km/h i skroz lijeva traka upravo jest za to. BMW vozač je radio sve u skladu s propisima

 Da su poginula obojica i možda još netko drugi, bi li im bilo važno tko je kriv? Ponekad treba znati koristiti i mozak, a ne samo poznavati propise.

 I onda koje je naravoučenije ovoga: na autocesti ne pretječi (makako netko sporo vozio u desnoj) jer se u roku keks iza tebe može nacrtati luđak koji ide 280 na sat.

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema
Pa mozak treba koristiti vozač iz Mazde. Nikakva procjena, ako i gledanje. Vozač BMW je bio siguran u svojoj traki. Upravo radi toga krajnju lijevu traku treba što manje koristiti sporije vozilo. Čista prometna kultura.
Velim, Autobahn koriste ljudi i iz razloga što mogu tu baš ići do krajnosti sa autom. Razni Porsche, Ferrari, BMW, Mercedesi tamo svakodnevno brzo voze. Da je bez mozga, pa valjda bi Švabo odavno stavio ograničenje
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
zuper kaže...
Pa mozak treba koristiti vozač iz Mazde. Nikakva procjena, ako i gledanje. Vozač BMW je bio siguran u svojoj traki. Upravo radi toga krajnju lijevu traku treba što manje koristiti sporije vozilo. Čista prometna kultura.
Velim, Autobahn koriste ljudi i iz razloga što mogu tu baš ići do krajnosti sa autom. Razni Porsche, Ferrari, BMW, Mercedesi tamo svakodnevno brzo voze. Da je bez mozga, pa valjda bi Švabo odavno stavio ograničenje

 A koriste ga i ljudi koji oce od Minkena do Hamburga doc po mogućnosti u istom komadu. Siguran u svojoj traki je jedino onda kada stigne pravovremeno reagirati na okolinu, što ovdje očito nije slučaj. Svabo se uzda u inteligenciju ljudi s brzim mašinama, kojih na sreću ima više nego bisera koji se 'malo' zalete ko ovaj bmw.

14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
zuper kaže...
Pa mozak treba koristiti vozač iz Mazde. Nikakva procjena, ako i gledanje. Vozač BMW je bio siguran u svojoj traki. Upravo radi toga krajnju lijevu traku treba što manje koristiti sporije vozilo. Čista prometna kultura.
Velim, Autobahn koriste ljudi i iz razloga što mogu tu baš ići do krajnosti sa autom. Razni Porsche, Ferrari, BMW, Mercedesi tamo svakodnevno brzo voze. Da je bez mozga, pa valjda bi Švabo odavno stavio ograničenje

Poanta je ta da trebaš razmišljati o više stvari, a ne samo o propisima i o tome da ih se TI držiš.

Kažeš vozač mazde treba koristiti mozak. Treba, jasno. Ali trebaš imati na umu mogućnost da je vozač mazde možda idiot. Možda su 50% od gomile vozača na autocesti koje je bmw pretekao vozeći 300 km/h idioti ili imaju slabe reflekse ili im se dijete počelo gušiti tijekom vožnje ili pet miliona drugih stvari... Ako ti mozak ne može procesirati takve mogućnosti u gustom prometu, onda si idiot ako voziš 300 na sat. Sa 300 na sat jako male su ti šanse da preživiš nečiji nesmotreni ili slučajni krivi potez.

PSN - darklydexter
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Evo gledam opet video i zakljucak je da su oba debili. Ovaj u mazdi sijece 2 trake  a ovaj majmun u bmw-u jos vidi debila sto radi i ne prikoci ranije za svaki slucaj.

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema
Mazda iz druge trake ide direktno u krajnju lijevu. Dakle, baš kretenski potez i ugrožavanje sigurnosti. I šta je tu točno BMW kriv sa brzinom ako se propisno vozio, a Mazda ne? Iste situacije se dešavaju i na puno manjim brzinama. Samo u ovoj su pravovremena reakcija, tehnologija i odlične kočnice spasile obojicu
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
zuper kaže...
Mazda iz druge trake ide direktno u krajnju lijevu. Dakle, baš kretenski potez i ugrožavanje sigurnosti. I šta je tu točno BMW kriv sa brzinom ako se propisno vozio, a Mazda ne? Iste situacije se dešavaju i na puno manjim brzinama. Samo u ovoj su pravovremena reakcija, tehnologija i odlične kočnice spasile obojicu

Evo quick google. Dakle vozac koji se ne pridrzava preporucene maksimalne brzine od 130km/h ne moze jednostavno tvrditi da je nesrecu uzrokovao nepredvidivi dogadjaj (u ovom slucaju mazdas koji sijece 2 trake). Konkretno, jedino ako bi se ista stvar dogodila pri brzini od 130km/h vozac bmw-a nije uopce kriv. Mazdas bi sigurno bio odgovoran da je doslo do sudara, ali vrlo vjerojatno i bmw.

 

https://dejure.org/dienste/vernetzung/rechtsprechung?Gericht=BGH&Datum=17.03.1992&Aktenzeichen=VI%20ZR%2062/91

Poruka je uređivana zadnji put ned 17.1.2021 8:51 (Dojitza).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

ovaj u bmwu je debil...ici toliko juriti s ovakvim prometom, jebem te u usta, odi u 2 ujutro voziti i 350, kad nema nikoga...

ovaj u mazdi ajmo pretpostaviti da je pogledao retrovizore, mozda i je vidio bmw-a, ali tipa 300+ m udaljenog, mozda sam i malo rekao...krenuo prestizat, racunao vozim 140+, prestic cu u vratit se, taman dok bmw dode...jer logicno, tko ocekuje da mu naleti neki kamikaza u vmax s takvim prometom...i dok se prestrojio, ovaj naletio u roku 2s...

oduzeti vozacku vozacu bmw-a, a ne mazde...ili oduzet mu m4 i s novcem kupiti 114d, pa nek onda se izivljava i ostalo za zrtve potresa

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

znači kompleksaš vozi cca 140 km/h brže od ostalih - dakle 38.8888 m/s brže...

 

na 300 metara razmaka tu razliku prijeđe za 7.7 sekundi...

 

da li je to dosta da kad voziš 140 km/h ti pretekneš nekoga sigurno (pri toj brzini dakle trebaš 20-25 m razmaka od auta - sprijeda i straga + dužina auta/kamiona koji pretičeš - ugrubo 60 m trebaš više prijeći od onoga kog pretičeš u tih 7.7 sekundi tj. u prosjeku biti brži i voziti 168 km/h)

 

a sad si pogledajte auto 300 m udaljen - pa odredite brzinu kretanja...

 

da ne govorimo da smo svi usredotočeni naprijed...

 

a kompleksaš pri 280 km/h ima tunelski pogled i uopće nije na vrijeme reagirao na Mazdu koja kreće u pretjecanje...

 

velim, to je javna prometnica i ako želiš, isplaniraj POKUŠAJ vožnje s gasom do kraja (i rekordi kad s epostavljaju nazivaju se pokušaji - dok ne obore rekord - a to se radi na zatvorenim stazama) a ne bez obzira na druge...

Ju je je? Je ju je!
10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Rekordi se postavljaju upravo kad nema puno auta, zato je tipa i napravljen rekord na Golf 7 HGT u gluho doba noci na autobahnu gdje su mogli iskoristit skoro full potencijal auta (i doc do 354kmh) iako i tad nije bilo bas premalo auta (ali drugi ljudi nisu imali potrebe prestizat jer opet nije bila guzva), ali ljudi nemaju pojma kolko tipovi kao autotopnl trose vremena za snimanje jednog auta na autobahnu i da pruze gledateljima kolko tolko maksimalnu brzinu.

14 godina
online
Auti - ultimativna tema

Zabrinjavajuće je što odrasle osobe odobravaju ovakvo glupo ponašanje na javnoj cesti. Klinci kojima je to fora ne kuže, ne razmišljaju ali ne mogu si ni priuštiti takav auto. Nadam se da su odrasli koji to odobravaju dovoljno neinteligentni (a očito jesu kad ne kuže opasnosti) pa je i za njih mala vjerojatnost da zarađuju toliko da si mogu kupiti auto koji može ići 300 na sat. Ali opet, može se naći naka izraubana krama sa parsto tisuća prijeđenih kilometara dosta jeftino...

Sva sreća da kod nas postoje ograničenja brzine na AC. Generalno, činjenica je da smo u prosjeku dosta gluplja nacija od njemaca (vidi se po svemu) pa bi opasnost neograničene brzine na AC bila x puta veća kod nas nego kod njih.

PSN - darklydexter
Poruka je uređivana zadnji put ned 17.1.2021 14:50 (Ezio).
11 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

U Njemackoj treba uvesti vinjetu za brzu traku, uz 3 uvjeta, automobil koji ima maksimalnu brzinu preko 260 km/h i vozac ne smije imati ED i dioptriju. Nesto kao premium racun na online igrici

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Predator003 kaže...

U Njemackoj treba uvesti vinjetu za brzu traku

 

i kako bi ti točno profitirao od toga?

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...
Predator003 kaže...

U Njemackoj treba uvesti vinjetu za brzu traku

 

i kako bi ti točno profitirao od toga?

 radi u tiskari

PSN - darklydexter
11 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nine kaže...

i kako bi ti točno profitirao od toga?

 Ne bih morao brinuti o kamikazama poput ove u mazdi svaki put kad propusem audija ili mercedesa

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Za propuhivanje ne treba 250kmh. 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...

 napravljen rekord na Golf 7 HGT u gluho doba noci

 Kakav je taj?

11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ja smatram da su puno veći problem padavičari koji niti znaju gdje su niti šta rade , potpuno izgubljeni u vremenu i prostoru a svoju nesposobnost pri upravljanju vozilom opravdavaju "sigurnom" tj sporom voznjom . Svakodnevni sam svjedok degenerika koji voze sporo i "sigurno" bez svjetala , ne daju žmigavce , parkiraju gdje god im dodje i slično ,a jako dobar primjer takvog padavičara je ovaj vozač Mazge , koji nije svladao korištenje retrovizora. 

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
hahhaajaads kaže...

 napravljen rekord na Golf 7 HGP* u gluho doba noci

 Kakav je taj?

 Auf kad sam vidio kak ide najezio sam se 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 17.1.2021 23:01 (hahhaajaads).
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ma narodu kronicno treba nekakva cesta gdje se mogu natjeravat i uzivat u svojim automobilima bez da ugrozavaju druge koji nisu na istom.

Da se nadje neki poduzetnik pa da otvori neki Zagörjering po nasim brdima...

Poruka je uređivana zadnji put ned 17.1.2021 22:26 (Dojitza).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...
1BIT kaže...
hahhaajaads kaže...

 napravljen rekord na Golf 7 HGP* u gluho doba noci

 Kakav je taj?

 Auf kad sam vidio kak ide najezio sam se 

 

Impresivno zbilja za jedan Golf, jebote nabira ko Bugatti Al na 5:16 najbolje kad se zbricka brzinomjer

Some people are like clouds. When they disappear, it’s a beautiful day.
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
vrinho kaže...
hahhaajaads kaže...
1BIT kaže...
hahhaajaads kaže...

 napravljen rekord na Golf 7 HGP* u gluho doba noci

 Kakav je taj?

 Auf kad sam vidio kak ide najezio sam se 

 

Impresivno zbilja za jedan Golf, jebote nabira ko Bugatti Al na 5:16 najbolje kad se zbricka brzinomjer

 Evo tu se malo vozikao sa Veyronom 

 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ma da, krampvagen kažu

Some people are like clouds. When they disappear, it’s a beautiful day.
3 godine
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Krampvagen se pokazao kao odlična podloga za sve tunere, 7, 7.5 big like💣🇩🇪
11 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Prosto je nevjerojatno koliko VW koncern ima dobre motore. Od entry level 2.0 dizelasa, preko Lamborghinijevih V10ki sve do W12 i W16. Nijedan drugi proizvodjac nema toliko pokriven market. Eventualno Mercedes

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pa Mercedes nema ništa bolju ponudu motora od BMWa. Bokte od Ca do Sa trpaju jedan te isti 4.0 V8. BMW u sve veće trpa 4.4 V8. Oba imaju po jedan V12 (760, S650).

Točnije rečeno svi EU proizvođači izuzev eksluzive imaju identičnu ponudu motora. 

 

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Jel znate nekog da je probao trajni najam? Kakvo je iskustvo? Jel ima puno zajebancije ili je jednostavnije nego da samo kupis auto i brines o njemu?

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice