Ja sam rucno polirao auto kojem je lak bio blago oksidirao, trebalo je 2 dana i upala misica da bi dobio neki osrednji rezultat, ne isplati se.
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.114
- |
- čitano: 13.251.240
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Rucno poliranje je jedino isplativo za ukloniti mikro ogrebotine koristeći neku AIO polirpastu.
Ma to za sitne, mikro ogrebotine na laku, ništa drugo.
moraš vjerojatno odšarafiti far i malo ga izvući.. siguran sam da postoji i neki guide na jutubovima.
Jel vrijedi taj ATE 2,5 puta više od maxgeara?
ATE vrijedi i 3x više od Maxgeara, ali ne i od Textara (ili TRW-a).
Ma budem onda Textar stavio.
Pozdrav, zna netko ima nedi neki komplet za ručno poliranje uzeti, krpa, lak i ako još nešto treba?
Ovako nešto ti je puno brže od ručnog poliranja , a ako ti se ne da čekati onda imaš u pevecu 5" pad isto za bušilicu ali se nije na čičak već je sve zaljepljeno za mislim nekih 60-tak kuna.
To nije orbitalno pa treba paziti da se ne spali boja.
https://driving.ca/bmw/auto-news/news/bmw-to-make-owners-pay-for-features-like-heated-seats-via-subscription#:~:text=The%20software%20in%20the%20company's,a%20recent%20Virtual%20Reality%20presentation.&text=This%20isn't%20the%20first,the%20purchase%20of%20the%20vehicle.
BMW to make owners pay for features like heated seats via subscription
lmao, zamisli, razmišljaš si na kraju mjeseca šta hoćeš obnoviti, netflix može, ps plus može, hbo pogledao pa neću, grijana sjedala... hm... bude zima još ovaj mjesec ili ne...
https://driving.ca/bmw/auto-news/news/bmw-to-make-owners-pay-for-features-like-heated-seats-via-subscription#:~:text=The%20software%20in%20the%20company's,a%20recent%20Virtual%20Reality%20presentation.&text=This%20isn't%20the%20first,the%20purchase%20of%20the%20vehicle.
BMW to make owners pay for features like heated seats via subscription
lmao, zamisli, razmišljaš si na kraju mjeseca šta hoćeš obnoviti, netflix može, ps plus može, hbo pogledao pa neću, grijana sjedala... hm... bude zima još ovaj mjesec ili ne...
Hmm na kog me to podsjecaju... Prvo carplay pa sad i grijanje sjedala...
To su se ugledali u Teslu - oni ugrade sve, al ak hoces grijana sjedala, "snazniji" pogon elektromotora,
to je sve DLC. Dakle platis Tesli i otkljucaju ti grijanje, veci okretni moment itd. Postoje firme koje
za manje novaca to otkljucaju, ali cim ti se automobil updatea, ne radi dok ne naprave novi "patch".
Glupost na kvadrat i BMW i Tesla. Fala al ne fala.
samo nek oni sve ugrade.. čekamo jailbreakane firmware za aute
Ima tko iskustva sa kočionim diskovima i pločicama brenda OPEN PARTS?
To ti je nesto u rangu Tokica.
Odustao on od toyote na kraju... Sto ce sad uzimat nemam pojma nije to lose tako izgledalo ali eto meni sve je dobro sto vozi ravno...
Ima kakva stranica da ti izbavci podatke o autu po broju sasije? Nasao sam neku ali se placa
Ima kakva stranica da ti izbavci podatke o autu po broju sasije? Nasao sam neku ali se placa
Koje podatke?
Tu je negdje po udobnosti, interijer u Meganeu je po meni ništa posebno, graničnici vrata odlaze, plastike se uvijaju, na jednom nije bilo vijka u centralnom naslonu iz tvornice na kraju ga pronašli ispod sjedala, prijatelju otpala plastika s vrata i upala u krilo kada je zatvarao vrata, opruga na sjedalima brzo ode pa moraš kemijati da popraviš inače imaš rupu u naslonu za leđa, 1.6 Benz. varijator faze crkava, tipke od klime/radija se ogule, plastični volan isto, mjenjač često zajebava s rikvercom, zadnji diskovi kratko traju i nosači motora su toliko mekani da se mjenjač pomiče po 1cm naprijed nazad kada voziš. Plastika nije radila nikakve ružne zvukove tijekom vožnje osim ponekad preko zime. Ne znam kakav je u top opremi, može biti totalno drugačiji auto. Megane 3 je za usporedbu s Focus Mk2.5/3.
U mene i bliznjih se voze dva ovakva (Megane mk3 i Fluence) tako da mogu komentirati.
Megane 1.5 dCi Hatch(66KW) 5 brzina:
Uvoz iz DE prije par godina s 90k na satu, trenutno na oko 125k, francuska proizvodnja, kod mene navedenih problema jedino problemi s ovim graničnicima vrata i rikverc zna zezati, ostalo bez problema. Oprema srednji paket (dvozonska klima/ključ kartica/tempomat itd)
Fluence 1.5 dCi (85KW) 6 brzina: kupljen kod nas novi, sad na 100k, Turska proizvodnja, malo losiji iznutra sto se tice plastike u usporedbi s Meganeom, gule se tipke da, malo se rasklimao središnji naslon (lako se zategne), i isto zezaju graničnici vrata nakon nekog vremena. Oprema isto srednji paket(dvozonska klima/tempomat itd). Vidi se da je tvornica u Turskoj na malo lošijem standardu.
Oba što se tiče motora bez ijednog problema, set zupčastog mijenjani na oba jednom i ostalo sve redovni servisi. Stvarno što se tiče motora svaka preporuka.
Ima kakva stranica da ti izbavci podatke o autu po broju sasije? Nasao sam neku ali se placa
Koliko ja znam, nema. Ako si zapeo za neki auto, bolje ti je platiti tih desetak eura pa da budeš miran.
Samo što ne vjerujem da su baš svi mogući popravci evidentirani i da nema tu prostora za muljaže oko podataka
Prednji diskovi i plocice,dvoumim se?
14 | Textar |
---|---|
5 | TRW |
Stigao turtle wax hybrid ceramic napokon, cijena 40% veca nego u USA.
https://www.mall.hr/sredstva-za-ciscenje-auta/turtle-wax-keramicki-vosak-u-spreju-sa-zastitnim-premazom-500-ml?utm_source=criteo-remarketing&utm_medium=cpc&utm_campaign=criteofacebook&utm_term=
Ivane napisi iskustvo ako kupis. Ja cu uzeti chemichal guys butter wet wax i to isprobati. U zadnjih desetak dana sam spizdio preko soma kuna na te detailing proizvode. 😀.
Iznenadio me angelwax heaven for leather. Koza je mekana i odlicno izgleda. I angelwax angel je isto super za plastiku u interijeru. Izgleda predobro.
Radije nemoj CG butter wet wax, nije neka sreća, ili dodaj za fusso ili uzmi Sonax Xtreme Brilliant Wax.
Ma kad država nabije porez i trgovci maržu. Evo primjer collinite 845 vosak na amazonu 18$ kod nas 405kn.
Butter wax je više za show&shine imho, daje dobar glossy look al to je otprilike to, traje na autu cca tjedan dana i izdrži možda jedno pranje, imaš daleko boljih voskova koji su i daleko jeftiniji kao gore navedeni collinite, fusso, kiwami, BH double speed wax (imaš komplet sa krpicom i aplikatorom na DLS-u za 170kn) ili ako baš hoćeš tekući vosak onda meguiars hybrid ceramic wax.
Hvala na preporukama uzeti cu fusso. 250kn u Ph detailingu.
Koliko ste vremenski potrosili da to stavite na auto?
Koje bi zimske gume preporucili za 18 cola felge? 8j je sirina, nebi veci profil od 40-45 max. 1000kn cca po komadu.
Hvala na preporukama uzeti cu fusso. 250kn u Ph detailingu.
Koliko ste vremenski potrosili da to stavite na auto?
Fusso nisam nikad koristio, ali općenito za nanošenje hard paste wax-ova:
- Idi panel po panel
- Pusti 5 min da se suši i onda malo prstom ostruži, ako ti površina koju si ostrugao i dalje izgleda "masno" pusti još 5 min da se suši (to ovisi kolika je temperatura, možeš i kraće), opet ostružeš i ako ti nije više masno možeš počet brisat
- Uzmi si neku praznu bocu sa raspršivačem i nasuj destilirane vode unutra i prsni jednom ili dvaput na aplikator da ti se vosak ne sasuši na njemu i da ti je lakše razmazat
- Na aplikator jako malo voska uzmi i dobro ga razmaži, pređi više puta preko cijele površine i završi sa mazanjem u smjeru vožnje (od naprijed prema nazad)
- I još što se fussa specifično tiče, on ti je poznat po tome da nakon brisanja ostavlja mrlje, ako ti se to desi uzmeš si još sitno voska na aplikator i pređeš samo preko te površine
Danas predstavljena nova S-klasa W223. Nekada je to bila velika vijest kad bi se predstavljala nova S-klasa jer bi vidjeli što će ostali auti dobiti za jedno 5-10 godina, ali danas nažalost nema nekih inovacija.
Na prvu mi nije baš dizajn sjeo, ali nije ni prijašnja generacija pa kad sam ju vidio uživo zavolio, vidi se da je dizajnirao Gorden Wagener. Nekad je dizajn S-klase bio onaj po kojem su se radila C i E klasa, dok sad je obrnuto ovakav dizajn je prvo viđen na A klasi pa na E i sad na S.
Neke zanimljivosti:
Skretanje zadnje osovine do 10°. Btw ovo skretanje je bilo popularno tako 90-tih pa jedno vrijeme nije bilo priče o tome i sad ponovno to stavljaju, zna netko zašto nije toliko popularno?
U slučaju detekcije bočnog sudara auto se podiže 8 cm da bi većinu energije udarca prenio u podnicu automobila, dolaze i prednji zračni jastuci na stražnjoj klupi.
MBUX multimedija- napokon netko napravio infotainment bolji od iDrive-a, prepoznavanje vozača i njegovo profila preko lica,otiska ili glasa tako da podesi auto točno onako kako se namjesti u profilu.
Mercedes Me- moguće ga je spojiti za drugim assistetima, prepoznaje 27 različitih jezika.
AR heads up display.
4D surround sound- 30 Burmester zvučnika + vibracijski motori u sjedištima za dodatni osjećaj basa (ovo mislim da će biti ženama najzanimljivije).
Za sad ima Level 3 autonomiju, nadaju se do kraja 2021 dobiti sve dozvole za Level 4. Pa će update-ati kao i Tesla.
Agregati za sad: 2 benzinca redni šestaci S450 i S500 oba imaju EQ boost od 22 ks i bit će baza za plug in hybrid,
2 dizela isto redni šestaci S350d i S400d bez EQ boosta,
kasnije dolazi S63 sa već poznatim 4.0 V8 sa više od 600hp i za Maybach ostaje V12.
Ujedno su najavili skoro predstavljanje EQS modela full električna verzija S-klase sa dometom od 700km.
S klasa perverzija kao sto je uvijek i bila, ali zaista nista pretjerano novo nisu iznijeli na trziste. Dizajn je meni odmah legao osim zadnjeg kraja koji me podsjeca na neki Infiniti ili slicno. Interijer isto super, ali malo predigitaliziran za moj ukus. Sve u svemu, vjerujem da ce opet pomest konkurenciju, bar do predstavljanja nove 7ice i A8.