Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.371
|
čitano: 13.544.682
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
Strm kaže...

Imam osjećaj da sam jedini na ovome forumu kome auto troši preko 7lit u prosjeku....

 

Na AC vozim 160, na ostalim dionicama po ograničenju, autoceste ima oko 60% ostalo je  20% grad 20% međugradske vožnje po selima..

Megane 3 Grandtour, 1.9dci

Malo previše, meni je 1.5 dCi ispod 7, ali mislim da ti je to radi ove AC...

Smanji neko vrijeme na 130 pa vidi.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Kad bi vozio 130, smanjio bi potrosnju za bar litru. Jednostavno otpor zraka povecava eksponencijalno

potrosnju. Izmedju 80 i 110 trosis najmanje na autoputu, a sve iznad trosis puno vise.

A start-stop po gradu pogotovo ne pomaze potrosnji. Osim ako vozis hibrida, tu onda ustedis po gradu,

ali na autoputu tad potrosnja raste puno vise nego na dizelasu.

 Kad bi vozio 130 trošim oko 6L provjereno...

Ali, od Osijeka do Makarske voziti 130 i voziti 160 znaći puno, minimalno sat vremena uštedim 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Strm kaže...
Čitatelj kaže...

Kad bi vozio 130, smanjio bi potrosnju za bar litru. Jednostavno otpor zraka povecava eksponencijalno

potrosnju. Izmedju 80 i 110 trosis najmanje na autoputu, a sve iznad trosis puno vise.

A start-stop po gradu pogotovo ne pomaze potrosnji. Osim ako vozis hibrida, tu onda ustedis po gradu,

ali na autoputu tad potrosnja raste puno vise nego na dizelasu.

 Kad bi vozio 130 trošim oko 6L provjereno...

Ali, od Osijeka do Makarske voziti 130 i voziti 160 znaći puno, minimalno sat vremena uštedim 

 Da se još nadovežem, uštedio bi cca. 7lit goriva što je 60kn, a 1h mog vremena vrijedi puno više...

7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

A kazna za brzu voznju i oduzimanje vozacke vrijedi jos vise

 

No i pogrebna poduzeca moraju od neceg zivjeti. Trenutno im je super, Covid19 im je podigao posao na novu razinu.

 

Al ok, ako si sam na cesti, i nema radara ni presretaca, mozes 160 potegnuti uz minimalnu opasnost. No divljac nikad ne spava i nepredvidiva je,

na 160 lupis srnjaka il vepra, budi siguran da se neces dobro provest, bitno je ostat ziv, a koliko ces poslije biti zdrav, pitanje je.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

A kazna za brzu voznju i oduzimanje vozacke vrijedi jos vise

 

No i pogrebna poduzeca moraju od neceg zivjeti. Trenutno im je super, Covid19 im je podigao posao na novu razinu.

 

Al ok, ako si sam na cesti, i nema radara ni presretaca, mozes 160 potegnuti uz minimalnu opasnost. No divljac nikad ne spava i nepredvidiva je,

na 160 lupis srnjaka il vepra, budi siguran da se neces dobro provest, bitno je ostat ziv, a koliko ces poslije biti zdrav, pitanje je.

Ma nije to neka brzina, redovito me obilaze različita vozila njemačke proizvodnje, takvom brzinom da im ni tablicu ne stignem vidjeti, a ja idem 160.. 

A i renđo je poprilično stabilan na toj brzini, pa mi i nije nekakav doživljaj...

 

Od nekih anegdota mogu navesti da se vozim već dvije godine tako, jednom me presretač zaustavio na dionici gdje je ograničenje bilo 110kmh i rekao da malo smanjim gas

I imao sam dva slučaja naleta na nešta, gdje sam mačku udario kod Karlovca i jazavca kod Splita, u oba slučaja je HAC nadoknadio štetu, ali moram napomenuti da bez odvjetnika nebi.. 

Mislim da je šteta bila malo preko 10.000kn za mačku(branik, far, zračni jastuk, hladnjak ulja) i 6.000kn za jazavca(branik, svi hladnjaci, zaštitne plastike).

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ezio kaže...

..ali kad čujem da se dive ljepoti...Kojoj ljepoti? Nostalgija?

Nemam ukusa valjda...

 

9 godina sam vozio preludu, tako da definitivno ima malo i nostalgije, ali mislim da su jako rijetki ljudi koji će reći da to nije lijep auto..

inače ta luda je dizajnirana sredinom devedesetih i ukoliko je u dobrom stanju, dan danas ne izgleda zastarjelo.

kaj da ti velim, kupit ću ju kad-tad opet..

 

Strm kaže...

Imam osjećaj da sam jedini na ovome forumu kome auto troši preko 7lit u prosjeku....

 

nisi  meni je prosjek 9,5 .. s time da auto rijetko vidi grada.

 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ma za te godine ima odličan dizajn, pa pogledaj na što liči golf tog godišta i slični auti
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Imali su francuzi i talijani lijepih auta oko toga godista. 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
picajzla0707 kaže...
Ma za te godine ima odličan dizajn, pa pogledaj na što liči golf tog godišta i slični auti

Pogledaj na kaj liči Civic tog godišta. Uspoređuješ jabuke i lubenice. 

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pa eto, usporedi civic 95 godište i golfa. Civic i danas izgleda dobro, a golf je teška smijurija od dizajna.
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Čim ti to veliš onda je to tak.

 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
picajzla0707 kaže...
Pa eto, usporedi civic 95 godište i golfa. Civic i danas izgleda dobro, a golf je teška smijurija od dizajna.

 ovo je Civic iz 95', izgleda otprilike isto dobro kao i obični golf 3

http://www.pecalica.hr/users/add/3cb0b321e3e8d77d2544dd607b4cbfe6
10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Civic te starije gen je jedino coupe dobar, sve ostalo mi je nah. Evo primjer Coupea od frenda, auto je jednostavno rijetkost na cesti.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Gen 5 i 6 Civic coupe su izgledali dobro, al to je više za usporedit sa Corradom nego sa Golfom.

http://www.pecalica.hr/users/add/3cb0b321e3e8d77d2544dd607b4cbfe6
Poruka je uređivana zadnji put uto 21.7.2020 21:55 (luka94).
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
luka94 kaže...

Gen 5 i 6 Civic coupe su izgledali dobro, al to je više za usporedit sa Corradom nego sa Golfom.

 mislim na kratki civic, dakle kompakt kao i golf

meni civic i danas izgleda dobro, golf tog godišta ne baš

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
kostolomac kaže...
Strm kaže...

Imam osjećaj da sam jedini na ovome forumu kome auto troši preko 7lit u prosjeku....

 

Na AC vozim 160, na ostalim dionicama po ograničenju, autoceste ima oko 60% ostalo je  20% grad 20% međugradske vožnje po selima..

Megane 3 Grandtour, 1.9dci

 Evo ja te šišam BMW, 3.0d, 8.5l prosjek u Zg zadnjih mjesec dana, samo grad, skoro ništa obilaznica

 

Kad se vratim u Međimurje, padne na 7.5....

kostolomac Kako ti tako malo troši ? 530 d 2015. god po Osijeku , koji je 1/10 Zagreba trosi 10 l/100km . 

Strm  Troši onima koji se voze ,ostalima koji se taljigaju po cesti troši 4 l/100km i slične priče . 

Poruka je uređivana zadnji put sri 22.7.2020 0:18 (Rucipe).
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
.

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 22.7.2020 0:18 (Rucipe).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
luka94 kaže...

Gen 5 i 6 Civic coupe su izgledali dobro, al to je više za usporedit sa Corradom nego sa Golfom.

 

integra je za usporediti sa corradom, civic je pandan golfu.. evo civic i golf isto godište, s time da sam namjerno izabrao još golfa sa branicima u boji auta, što ih dobar dio nije imao (bilo ih je puno sa crnim, plastičnim branicima)..

 
 

evo ti i integrica godište corrada..

 
 

preluda je bila klasu iznad corrada, jelte mrvicu veći coupe..

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Poruka je uređivana zadnji put sri 22.7.2020 0:52 (nine).
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

O Integri se nema šta reć, ostarila je dobro kao i Michelle Pfeiffer  ali taj civic isto kao i golf 3, i jedan i drugi su užas (moje mišljenje).

http://www.pecalica.hr/users/add/3cb0b321e3e8d77d2544dd607b4cbfe6
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Eto, u usporedbi se dobro vidi razlika, od prednjeg kraja gdje su golfova svjetla i branik teška sprdnja, bočne linije koja bar ima neku liniju kod honde, do zadnjeg kraja koji se ovdje ne vidi.
Samo slijepac ne vidi razliku, civic izgleda kao 10 godina mlađi autek
5 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Ja sam isao prosli tjedan Zadar-Zg prosjek 160-170km/h potrosnja 9-10l

5ica, 170 ks

7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Kad se gleda starija vozila, Ford Sierra Mk1 i Mk2 mi izgledaju genijalno - osobito Mk1, svjetla su savrsena.

A Cosworth Mk1 bi i danas bio savrsen (eventualno redizajnirat spojler, al prednji dio NE DIRATI).

 

Mk1 Mk1
 
Mk2 Mk2
 
Cosworth Cosworth
 

 

I onda netko kaze da je Golf u to doba bio moderan. Golf je naspram Sierre kao Yugo 45.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
Poruka je uređivana zadnji put sri 22.7.2020 10:58 (Čitatelj).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kad ste se već dotakli Hondi da mi je bar 5 minuta provesti u Hondi Integri Type R.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Sutra u kauflandu imate set fleksibilnih okastih kljuceva za 80kn, kvaliteta vjerojatno nije neka ali korisni su. 

 

PS

 

Kakav je EDC mjenjac sto se tice pouzdanosti?

Poruka je uređivana zadnji put sri 22.7.2020 12:19 (ivanzu).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
picajzla0707 kaže...
Eto, u usporedbi se dobro vidi razlika, od prednjeg kraja gdje su golfova svjetla i branik teška sprdnja, bočne linije koja bar ima neku liniju kod honde, do zadnjeg kraja koji se ovdje ne vidi.
Samo slijepac ne vidi razliku, civic izgleda kao 10 godina mlađi autek

 Iskreno Rover 200 je za Civica izumio linije kao i za 95% auta tog razdoblja. A imali su Hondine motore ako se ne varam ili nesto drugo od Honde su uzimali.  Do ovog modela Honda i Rover su vec prekinuli suradnju.

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put sri 22.7.2020 12:36 (ivanoile).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Strm kaže...

Imam osjećaj da sam jedini na ovome forumu kome auto troši preko 7lit u prosjeku....

 

Na AC vozim 160, na ostalim dionicama po ograničenju, autoceste ima oko 60% ostalo je  20% grad 20% međugradske vožnje po selima..

Megane 3 Grandtour, 1.9dci

 Jok. Kako je focus na moru već mjesec dana s babicom i dedekom. Vozim se s E-Klasom. Uglavnom taj slon trosi kad ga pogledam 8L.

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
11 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Zgodna i Sierra, ali ima i još ljepših.

VW je bio sretan da se ljudi ne ispovraćaju dok je prolazio cestom, kamoli da se netko okrene za njim.

 

 

14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Volvo 850 T5R, još jedna legenda iz 90-ih godina

 

16 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...
picajzla0707 kaže...
Eto, u usporedbi se dobro vidi razlika, od prednjeg kraja gdje su golfova svjetla i branik teška sprdnja, bočne linije koja bar ima neku liniju kod honde, do zadnjeg kraja koji se ovdje ne vidi.
Samo slijepac ne vidi razliku, civic izgleda kao 10 godina mlađi autek

 Iskreno Rover 200 je za Civica izumio linije kao i za 95% auta tog razdoblja. A imali su Hondine motore ako se ne varam ili nesto drugo od Honde su uzimali.  Do ovog modela Honda i Rover su vec prekinuli suradnju.

 The Rover 200, codenamed R3, was smaller than the Honda-based R8 cars. This was due to Rover's need to replace the ageing Metro, which by now was 15 years old. Although some elements of the previous 200 / 400 were carried over (most notably the front structure, heater, steering and front suspension), it was by-and-large an all-new car that had been developed by Rover. Honda did provide early body design support as a result of moving production of the Honda Concerto from Longbridge to Swindon, freeing up capacity for 60,000 units at Rover.

 

 

Pogledaj Civic EK9, jedna od najljepsih hatchback linija 90-ih, a jako podsjeca na Rovera 200 (ili obrnuto)

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

To su bili auti...

Truth in engineering.
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice