Poslao mi je čova tu s foruma kao podloge s brojevima koji svijetle
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Poslao mi je čova tu s foruma kao podloge s brojevima koji svijetle
U auto sa S/S smije ici samo AGM akumulator, a ne obicni koji slabo trpi jako punjenje pa ranije crkne.
U auto sa S/S smije ici samo AGM akumulator, a ne obicni koji slabo trpi jako punjenje pa ranije crkne.
Zar nije da se samo gubi SS funkcija ako se stavi obican aku?

Ako kompjuter prepozna da je unutra stavljena slabija baterija onda gasi S/S ali jace punjene ostaje sto moze ostetiti kumulator.
jucer sam ostavio auto kod mehanicara,jer mi je kod jedne dizne ulje malo slinilo.Pa smo dogovorili da mi zamjeni te brtve nutra,i danas me zove da su se dizne zapekle nutra da ih ne moze izvadit ovak.Poslje posla lijepo otisao do njega i sve mi objasni covjek lijepo,moze ih izvuc sa nekim posebnim alatom i po komadu je 100 eura,ali moze se desit da dizna svj pukne i opet ka*ac,tak da sam za sad reko sam nek spoji sve to kak je pa dok malo para skupim za nedaj boze u pripremi bacam se na to.I da nije ulje kak smo mislili nego nafta slini van.....
Sad koliko mi je pametno tak se vozit?moze li neki veci kvar nastat?
Tesko da ce mu ista biti.
Bitno je da dizna radi
Problem je ako dizna krepa,pa onda sve trpi
Tak je meni na CLiu krepala jedna dizna u vožnji,i reko idem do prvog odmarališta na AC i došao do tamo i kad sam ugasio i htio opet upaliti krepala još jedna bila
Ali na tom 1.5DCI iz 2001-2004 te dizne i pumpe odlaze redovito kad auto ima serijsku grešku s tim
a ček na trici/ventu svijetli čitav cluster jel? jbg prodao sam svoju tricu prije 15-ak godina, više se ne sjećam
Da, koliko sam shvatio imaš dvije tri žarulje koje bacaju svjetlo na kazaljke i cijelu cluster.
evo našao video rastavljanja, nije baš moddabilan..
poslužit će ti i ako kupiš taj mod.. vjerojatno buš se napatio sa cajgerima ako se odlučiš na to
Hvala lega
Kaj su cajgeri? Kazaljke
Btw nisam vidio u videu, dali su ekrančići preko konektora ili su direkt na PCB zaljepljeni?
Bitno je da dizna radi
Problem je ako dizna krepa,pa onda sve trpi
Tak je meni na CLiu krepala jedna dizna u vožnji,i reko idem do prvog odmarališta na AC i došao do tamo i kad sam ugasio i htio opet upaliti krepala još jedna bila
Ali na tom 1.5DCI iz 2001-2004 te dizne i pumpe odlaze redovito kad auto ima serijsku grešku s tim
ma sve drugo radi kak spada,auto lijepo vuce,da se ne gleda pod haubom ne bi ni znali za ovo.....
inace radi se o audiu a4 2.0 tdi 105 kw...
jel motor cr? dizne inace idu lakše van kad je motor na radnoj temperaturi... ni moje nejdu lagano kad je motor hladan. ali na toplo ideju lagano...

jel motor cr? dizne inace idu lakše van kad je motor na radnoj temperaturi... ni moje nejdu lagano kad je motor hladan. ali na toplo ideju lagano...
cr? oznaka motora je caga...za sad nek bude kak je,auto mi trenutno dok je tak vani vrijeme treba svaki dan,na tam 4-5 mj dok zatopli onda morem i bajk malo vozit,a auto nek sloze da bude kak spada

cr = common rail ubrizgavanje goriva...
I onda kad dođu grijači na zamjenu, pa kad skužiš da su i oni zapekli
Prodaš lijepo dizela, kupiš nekog benzinca i nemaš problema, osim ako si mazohist, onda je dizel uredu
Prodaš lijepo dizela, kupiš nekog benzinca i nemaš problema, osim ako si mazohist, onda je dizel uredu
je i vozis se s 10L u gradu i 8 na otvorenom prosjeka. a nedaj bog da stisnem
frend mi je dao na vikend 1.4tsi 160ks dsg. ti mater taj nije isao ispod 12L moje voznje...
Onda plin ugradis

Prodaš lijepo dizela, kupiš nekog benzinca i nemaš problema, osim ako si mazohist, onda je dizel uredu
je i vozis se s 10L u gradu i 8 na otvorenom prosjeka. a nedaj bog da stisnem
frend mi je dao na vikend 1.4tsi 160ks dsg. ti mater taj nije isao ispod 12L moje voznje...
Nije istina imam turbaka i trosi negdje litru vise od dizela. Taj 1.4TSI sa 160ks trosi ko tenk jer tada motor nije raden da brine za co2 nego performanse.
da samo kaj nemrete pariti moj stil vožnje s vašim...
A gle, s teskom nogom ti i dizel, hibrid i bilo koji drugi oblik puno trosi.
Ako vozis defenzivno na iskotrljavanje, ubrazavas na ravnom prije brda,
i pazis na to, onda mozes sa svim agregatima stedjeti, a samim time i cuvati motor.
da samo kaj nemrete pariti moj stil vožnje s vašim...
Možeš brzo voziti a da ne trošiš cisternu na 100 km. Sve ovisi o tome koliko realno poznaješ vozilo.
Kada sam prije 5 godina imao 156icu 2.0 JTS 166ks, prosjek mi je bio 10ak litara a uvijek sam bio najbrži i nikada nisam imao auto iza sebe. Svaka uzbrdica mi je bila "niža i gas". Kada bi ju bivša vozila duže vrijeme, potrošnja bi skočila na 13/14 a realno, vukla se je po cesti. Ona bi se bojala ju dignuti u okretaje i tiskala po gasu dok sam ja vozio stalno u području visokog momenta i samo bi lizao gas na ravnome.
Da si vozio taj 1.4 TSI duže vrijeme, skontao bi kakvu vožnju traži.
Pretpostavljam da sve to znaš pošto imaš pokoju godinu više od mene i više kilometara na leđima.
je i vozis se s 10L u gradu i 8 na otvorenom prosjeka. a nedaj bog da stisnem
frend mi je dao na vikend 1.4tsi 160ks dsg. ti mater taj nije isao ispod 12L moje voznje...
Hm, ja ti pojma nemam, svoga kako god da stišćem, nejde prek 8.5L
To buš moral @nine-a pitat kak je luda pila
Al u globalu neki turbo benz ne troši puno, npr alfa mito 1.4 turbo 135Ks troši 7.4L gradske, a ide 8.5sec do 100 šta nije opće loše, nova honda civic 1.5 turbo 182Ks troši isto 7.4L gradske i 8.4sec do 100, samo šta su turno benzinci uglavnom novijeg godišta i trenutno skuplji na tržištu, čak i neki non turbo benzinci mogu postić vrlo malu potrošnju, suzuki vitara 1.6 16v 120Ks troši 6.3L po gradu, ubrzava 11.5 do 100, ili civic sa R18A 1.8 16v motorom 140Ks troši 8.2L, 8.9sec do 100, ovo je na prvi pogled velika potrošnja, ali s obzirom na konje i nije toliko, ako uzmemo u obzir da isti civic sa 1.4 motorom od 83Ks troši samo litru manje, onda ta potrošnja na atmosferskih 140Ks nije opće loša
Hm, ja ti pojma nemam, svoga kako god da stišćem, nejde prek 8.5L
To buš moral @nine-a pitat kak je luda pila
Al u globalu neki turbo benz ne troši puno, npr alfa mito 1.4 turbo 135Ks troši 7.4L gradske, a ide 8.5sec do 100 šta nije opće loše, nova honda civic 1.5 turbo 182Ks troši isto 7.4L gradske i 8.4sec do 100, samo šta su turno benzinci uglavnom novijeg godišta i trenutno skuplji na tržištu, čak i neki non turbo benzinci mogu postić vrlo malu potrošnju, suzuki vitara 1.6 16v 120Ks troši 6.3L po gradu, ubrzava 11.5 do 100, ili civic sa R18A 1.8 16v motorom 140Ks troši 8.2L, 8.9sec do 100, ovo je na prvi pogled velika potrošnja, ali s obzirom na konje i nije toliko, ako uzmemo u obzir da isti civic sa 1.4 motorom od 83Ks troši samo litru manje, onda ta potrošnja na atmosferskih 140Ks nije opće loša
Samo sto su ovo tvornice, a ne realne potrosnje. Da Vitara zaista pije samo 6.3l po gradu s tim 1.6 benzincem je nemoguce. Pa meni 1.1 popije gradske bez beda 8l, a jos je jedno 300-400kg laksi od Vitare.
Hm, ja ti pojma nemam, svoga kako god da stišćem, nejde prek 8.5L
To buš moral @nine-a pitat kak je luda pila
Al u globalu neki turbo benz ne troši puno, npr alfa mito 1.4 turbo 135Ks troši 7.4L gradske, a ide 8.5sec do 100 šta nije opće loše, nova honda civic 1.5 turbo 182Ks troši isto 7.4L gradske i 8.4sec do 100, samo šta su turno benzinci uglavnom novijeg godišta i trenutno skuplji na tržištu, čak i neki non turbo benzinci mogu postić vrlo malu potrošnju, suzuki vitara 1.6 16v 120Ks troši 6.3L po gradu, ubrzava 11.5 do 100, ili civic sa R18A 1.8 16v motorom 140Ks troši 8.2L, 8.9sec do 100, ovo je na prvi pogled velika potrošnja, ali s obzirom na konje i nije toliko, ako uzmemo u obzir da isti civic sa 1.4 motorom od 83Ks troši samo litru manje, onda ta potrošnja na atmosferskih 140Ks nije opće loša
MiTo 1.4 TB 120Ks, magistrala (ZG-RI) 7,5 l, autocesta (140-170 km/h): 9,5 l, grad: 8,9l
civic 1.5 turbo 182Ks, magistrala (ZG-RI) 6,5 l, autocesta (140-170 km/h): 10 l, grad: 9l
suzuki vitara 1.6 16v 120Ks, magistrala (ZG-RI) 7 l, autocesta (140-170 km/h): 9,5, grad: 8,7l
on board comp podaci
ne znam od kuda ti izvlacis ove niske brojke, to jedino mogu biti tvornicke vrijednosti koje nemaju veze sa stvarnom potrosnjom.
Meni i noviji benzinci trose previse po gradu ako ih vozim malo zivlje. Mogu malo trositi ali gas doslovno moram "gladiti". E90 po gradu ne prelazi 9L zimi, a nije da ga mazim. A6 je pak na 13-14L s istim stilom voznje
Zna li netko kolika je prosjecna neto placa instruktora voznje B kategorije?

Možeš brzo voziti a da ne trošiš cisternu na 100 km. Sve ovisi o tome koliko realno poznaješ vozilo.
Kada sam prije 5 godina imao 156icu 2.0 JTS 166ks, prosjek mi je bio 10ak litara a uvijek sam bio najbrži i nikada nisam imao auto iza sebe. Svaka uzbrdica mi je bila "niža i gas". Kada bi ju bivša vozila duže vrijeme, potrošnja bi skočila na 13/14 a realno, vukla se je po cesti. Ona bi se bojala ju dignuti u okretaje i tiskala po gasu dok sam ja vozio stalno u području visokog momenta i samo bi lizao gas na ravnome.
Da si vozio taj 1.4 TSI duže vrijeme, skontao bi kakvu vožnju traži.
Pretpostavljam da sve to znaš pošto imaš pokoju godinu više od mene i više kilometara na leđima.
Stariji si godinu i mjesec dva od mene ak ti je rođendan tocan u profilu za km tesko da imas vise od mene.
Ja samo velim da ni jedan benzinac ako ga vozis kak ja naganjam focusa s 6-7l prosjeka ne troši ispod 10-12L. Pogotovo ne po zagorju. i 160 i vise po AC.
I objesi macku o rep tvornicki spec potrošnje...
Stariji si godinu i mjesec dva od mene ak ti je rođendan tocan u profilu za km tesko da imas vise od mene.
Ja samo velim da ni jedan benzinac ako ga vozis kak ja naganjam focusa s 6-7l prosjeka ne troši ispod 10-12L. Pogotovo ne po zagorju. i 160 i vise po AC.
I objesi macku o rep tvornicki spec potrošnje...
Haha ne znam zašto sam zabrijao da si u 30ima. Gledaj, i ja se dosta vozikam. 35k km godišnje zadnjih 5 godina su mi standard. Ako skupiš više, svaka čast jer ja imam hrpu bespotrebnih vozikanja
Jbg, za benzinca 10 litara je meni potpuno ok potrošnja. Da postoji kakav šestak koji sa težom nogom troši 10/12, ne bih uopće razmisljao o dieselu, pa makar me koštalo 30% više. Problem je što auti sa takvim benz motorom meni piju 18 litara, pa radije točim 10 diesela u kakvog šestaka nego 10 u benz 4 zyl...
To buš moral @nine-a pitat kak je luda pila
luda nikada preko 12., a redovno je vidjela crveno područje, bilo kakvo preticanje je bilo niža i gas do poda... teško mi je povjerovati da 1.4tsi troši više, osim ako si divljak koji se 80 po ravnome vozi u 3. brzini.