Moj 1.4 daje 200ks i to vec 60ak tis kilometara, bez vecih problema :)
Vidis da se vodi onime sto kaze ekipa 60+ god koja je zivjela u doba kad je pouzdanost turbina bila na razini francuske elektronike
Moj 1.4 daje 200ks i to vec 60ak tis kilometara, bez vecih problema :)
Vidis da se vodi onime sto kaze ekipa 60+ god koja je zivjela u doba kad je pouzdanost turbina bila na razini francuske elektronike
Oš ti da ti netko skine točkove sa auta?
tko kenja po tce90, neka pita pulica sta je radio ostalim predvozacima na poreckom rallyu u serijskom sanderu tce90 edc
Samo američka formula - 90-110 ks V8 5.0
Nek troši haha
Da li znas da se u to doba ulje moralo mijenjati svakih 60 dana ili 5000km, dok sada mijenjas jednom godisnje i nema potrebe za razradom motora dok je to prije bila velika jebada.
Da li si uopce ikada vidio koliki je blok tih mlinceka kojih sprdas i kako je napravljen?
Oš ti da ti netko skine točkove sa auta?
Samo ne moje atraktivne celicne felge s predivnim 195/65/15 gumama
Nastaviti tociti to isto gorivo al samo na Petrolu.
A obicni eurosuper 95 na Ini il takvima? Ako nisam u mogucnosti uvijek tocit na Petrolu..
Nije stvar cije gorivo kad svi skoro isto dobivaju. Nego benzinske. Dali se puno goriva sa nje toci, inace se govna nakupljaju u spremnicima...kako je napravljena hidroizolacija samnog spremnika...ako je neki privatnik u pitanju onda je moguce da toci vodu da ima vecu zaradu da moze novog MLa kupit.... shvacate... ovo sa class gorivima su vam samo aditivi za koje sam vise sklon kupit aditiv i ulit u gorivo nego to njihovo tocit jer je razrjedeno do jaja i pise class.
Neki imaju problema sa girvom di je vise vode jer noviji auti to ne toleriraju kao stare krame koje mogu i na trafo ulje. Jbg takva je situacija, na gradevini se stedi pogotovo hidroizoliranju spremnika od prodora podzemnih voda i necistoca
S jedne strane vlasnik benge oce napraviti cim jeftiniju izolaciju pa stedi i kupi minimum minimuma, a s druge strane jos gradevinci uzmu svaki za doma malo
Znaci moze bilo gdje :)
Jos nesto, jel bolje Eurosuper 95 ili 98 nakon ECTO Eurosupera 95?
Nemoj bilo gdje. Pogotovo ne na Croduxu, meni je benzin sa Croduxa osjetno smanjio performanse motora.
Pretpostavljam da i Inu izbjegavam?
Ja zadnja dva puna tanka imam na Ini (Eurodizel Class), nikakvih problema s autom ni kilometražom...
Ma samo gledaj koja benzinska iz vana izgleda malo ljepse(znaci da je novija) i da ima cim veci promet jer je u tom slucaju gorivo novo, a stanje tanka se moze samo pretpostaviti prema stanju onog sto vidis na bengi. Prodavac nema po meni neku veliku ulogu.
I ja ne cekam sad da mi se upali rezerva da natankam, jednostavno cim dodem do pola tanka polako razmisljam da usput stanem negdje i dopunim jer na taj nacin nisam prisiljen tankati na odredenoj bengi u slucaju da je neka u raspadnom stanju.
EDIT:
Po pitanju ine, kod mene se osjeti razlika u mirnoci motora izmedu obicnog i "premium" goriva(s tim ne mislim da 100tku nego ono s vise aditiva)
Radim na ini...
Svi spremnici prikazuju količinu vode i mogu reći da su to jako, jako zanemarive količine, (govorimo o 0.0xx količinama); to ima svaka pumpa, od Petrola do Pere Perića! Baždarenje je jako često kao i kontrole agregata!
Cisterna na moju pumpu dolazi svaka dva, tri dana tako da je cirkulacija goriva vrlo velika.
I napomena, kada se dođe do određene količine goriva u spremniku - pri dnu, blokira se točenje tog goriva iako su to poveće količine još dostupne u samom spremniku! A to mi se nije dogodilo nikada, ni meni ni nikome na toj pumpi dvije godine koliko sam tamo - da sam moro blokirat točenje goriva radi male količine istog u spremniku!
Danas sam kupio aditiv iz naslova te ga spojio direkt na Bosch Pumpu sa filterom izmedu. I bome nakon 30 minuta je filter pocrnio skroz pa pretpostavljam da je ocistio smece sto je bilo u diznama ( putem povrata ) i ako je bilo stogod u pumpi, a same dizne vjerujem da je posto je to otislo u cilindar i van na auspuh. Pa eto ako nekoga zanima ovo da proba kod sebe posto vjerujem da radi.
- 20 kn protocni filter Bauhaus
- Crijevo 20 cm prozirno.
- 500 ml je aditiv... cca 60 kn
Crijevo sa filtera ( dovod i odvod ) stavio u posudu te na dovod u pumpu stavio filter izmedu da filtrira.
Nije stvar cije gorivo kad svi skoro isto dobivaju. Nego benzinske. Dali se puno goriva sa nje toci, inace se govna nakupljaju u spremnicima...kako je napravljena hidroizolacija samnog spremnika...ako je neki privatnik u pitanju onda je moguce da toci vodu da ima vecu zaradu da moze novog MLa kupit.... shvacate... ovo sa class gorivima su vam samo aditivi za koje sam vise sklon kupit aditiv i ulit u gorivo nego to njihovo tocit jer je razrjedeno do jaja i pise class.
Neki imaju problema sa girvom di je vise vode jer noviji auti to ne toleriraju kao stare krame koje mogu i na trafo ulje. Jbg takva je situacija, na gradevini se stedi pogotovo hidroizoliranju spremnika od prodora podzemnih voda i necistoca
Točno to.
Uvijek se ponavlja ista priča. Jedni govore kako treba točiti na Ini, drugi na Petrolu.
Skužite da dolazi isto gorivo u cijelu HR. Jedina razlika je u samim benzinskim. Najbolje bi bilo da je što novija i da ima što više prometa. Tako da, Petrol može imati na jednoj benzinskoj dobro gorivo, a na drugoj baš i ne.
Ne dolazi uvijek, 100-ka ne dolazi iz Hrvatske i okolnih zemalja tipa BIH i Srbija, nego tankerom u Rijeku pa se šalje dalje. Petrolu ću točiti jer su među prvima uveli goriva sa modernim aditivima, dok sam na INI doživio sranja sa pištoljima i drugim sumnjivim stvarima tako da na INI nisam točio zadnjih 8godina.
Ok, kuzim, hvala ekipa :)
Sad jos, jel tocit 95 ili 98?
Vise je bolje
Prvo trebas reci koji je auto, ako je neki sa GDI ja bih tocio 98-100.
100tku na Ini vec neko vrijeme i par puta godisnje presjecem sa 95icom.
A kakav je lukoil.
Ja sam crodux 100-tku natankao na vjerojatno jednoj od najprometnijih BP u Hrvatskoj(odmah kod Lučkog, kada se uključiš na AC) i bila je lošija od Petrolove 95-ice.
U VTS-a sam tankao Petrol 95-icu i par puta onda 100-tku i kod ganjanja se osjeti razlika na bolje.
A nisu ni sve benzinske iste, ne lupetaj. Nepisano je pravilo da prije trajekta za Dugi Otok napuniš u Zadru do čepa jer ako budeš tankao na Dugom Otoku, na jedinoj pumpi tamo, da ćeš ostati na cesti. A to sigurno vrijedi još za masu benzinskih
Maiden žao mi je tvoga auta, a i tvoga mehaničara koji vjerojatno rješava tvoja sranja poslje kada natočiš nekakvo no name ulje i ostala sranja koja radis.
A kakav je lukoil.
Los, na razini croduxa. Prije su imali stalno sranja sa inspekcijama zbog lose kvalitete goriva.
A Tifon?
Realno za vecinu voznog parka RH (koji je star 12-13 god u prosjeku) je tako svejedno di tocis. Znam masu ljudi koji toce po svim mogucim pumpama i nitko se jos nije zalio na neke probleme koji bi bili povezani s losim gorivom. Ja osobno tocim samo INU Class 95 i zasad apsolutno nikakvih problema, ni u 1.1 8v ni u 1.6 16v. Ove gluposti o losijem gorivu, tankovima (na poznatim, a ne seoskim pumpama) itd. smatram kafanskim pricama.
Inace da se malo pozalim na Renault i njihovu elektroniku, uzeo nedavno Clia GT 2009. i dvije stvari kod elektronike me uzasno zivciraju, prvo da mi prednji zvucnik s vozacke strane malo radi, malo ne, a drugi da mi zadnji zmigavac s vozacke strane isto tu i tamo zna prestat radit pa proradi. Ne znam koji bi to mogao bit problem, al iskreno ne dira me previse, samo se sjecam da je Jakovp dosta cesto znao pisat o losoj elektronici u PSA grupaciji, dok je Renault dobar, a ja imam bas potpuno drukcije iskustvo. Eh da, koji mjesec i pol nakon kupnje je riknula zadnja stop zarulja, a u 206ici to nit ne znam kad je zadnji put mijenjano.