Zna netko di se moze nabaviti nova ispusna grana za VTS?
Intercars uopce nema, Tokic kaze samo ovlasteni.
Sta se desilo da ispusnu trebas?
Zna netko di se moze nabaviti nova ispusna grana za VTS?
Intercars uopce nema, Tokic kaze samo ovlasteni.
Sta se desilo da ispusnu trebas?
Glupo pitanje,mogu li pomijesati ljetnu tekucinu za pranje sa koncetratom zimskim da mi 3L ljetne ne propadne ? Omjer 50 : 50,trebalo bi barem do -20 drzati ?
Ja sam izbacio ljetnu, jeftinije mi je kupiti tekucinu nego novi tank.
Ova tvoja opcija bi snizila lediste, ali je pitanje do koje razine.
Moj tank ima 3 rupice za odzracivanje. Vjerujem da nebi pukao ako na to mislis, ukoliko smrzne.
Ja za svoj nemam pojma kak izgleda, samo za cep znam (tank je negdje dole, ima dugo grlo)
Kad sam bio za auspuh(ravnanje nastavka), kazu prdi grana. Ja i moj mehanicar ne cujemo niti vidimo da ima pukotina, ali za svaki slucaj se raspitujem.
Budem mu otišao da ju skine, da ju pregledamo i stavimo novu brtvu.
Jos cu provjeriti jel svjecice dobro stoje(zna biti razlog prdjenja).
isao kako spada isprobat nokianice i bociti po neociscenoj cesti do begovog razdolja...uzivancija spajati zavoje boceci i po ravnicama, auto drzi tako jebeno, a ima slapu 225...ne moram napominjati ljude u mrkoplju kako su buljili i gledali kako crvena raketa boci po glavnoj ulici :D
(usput proba slika sa novog LG G6)
malo dublji snjeg i neces ti nikuda..i u begovo se nejde bez lopate u bunkeru govori ti iskusni goranin
i da nadam se da nisi isao tamo u tenisicama i majci..
puna oprema odjece i obuce, ne brini...
Kad sam bio za auspuh(ravnanje nastavka), kazu prdi grana. Ja i moj mehanicar ne cujemo niti vidimo da ima pukotina, ali za svaki slucaj se raspitujem.
Budem mu otišao da ju skine, da ju pregledamo i stavimo novu brtvu.
Jos cu provjeriti jel svjecice dobro stoje(zna biti razlog prdjenja).
Cist sumnjam da su svjecice jer je fini navoj i to bi preskocilo da je u krivo.
Ako nešto je, iskreno se nadam da je brtva.
Ako je grana, onda ju varim, ali to je opet krpanje. A nova ne znam koliko je.
Imaš preporuku nekog auspuh servisa, a da nije Lasta? Imam super iskustvo s njim, ali kaže da ne skida granu jer je na stražnjoj strani motora...
Ako nešto je, iskreno se nadam da je brtva.
Ako je grana, onda ju varim, ali to je opet krpanje. A nova ne znam koliko je.
Imaš preporuku nekog auspuh servisa, a da nije Lasta? Imam super iskustvo s njim, ali kaže da ne skida granu jer je na stražnjoj strani motora...
Naj vjerojatnije brtva ili onaj spoj auspuha i grane u slucaju sudara da pukne... Znam da to noviji auti imaju, no kolegi na seatu nije sljakalo bas... udario ga covjek od iza i nakon mj dana se ispostavilo da je nosac motora pukao na bloku... uzas...
Vidi sa mehom da ju skine, i odfuras lasti? Ionako ces bez auta biti, skidao on ili meho... a ovako skratis muke lastanima.
Naj vjerojatnije brtva ili onaj spoj auspuha i grane u slucaju sudara da pukne... Znam da to noviji auti imaju, no kolegi na seatu nije sljakalo bas... udario ga covjek od iza i nakon mj dana se ispostavilo da je nosac motora pukao na bloku... uzas...
Vidi sa mehom da ju skine, i odfuras lasti? Ionako ces bez auta biti, skidao on ili meho... a ovako skratis muke lastanima.
Nadam se da je nešto što mehaničar može srediti.
Kad ju skinemo i ako se ispostavi da je pukla, onda ću nositi nekome tko će ju zavariti, ne mora to Lasta biti, može biti bilo tko tko dobro vari.
Lasta bi kao auspuh servis trebao primiti auto sa lošom granom i kasnije ga predati sa dobrom. Ovo mi je neprofesionalno. Ako ju moram sam skinuti, e pa neće dobiti niti moju lovu za varenje!
Ne znam kada ću to raditi, jednostavno nemam slobodnog vremena. U petak idem Javoru, za vikend nitko ne radi, a onda tamo je Božić i pitaj boga tko će sve uzeti godišnji.
U najgorem slučaju je pukla grana, u najboljem je brtva, a negdje između je greška na vijku.
Moras ih shvatiti da ne rade to jer nisu specijalizirani. Ukoliko vijak pukne, a hoce... onda klijent yebe majku servisu za to jer je problem variti vijak ili busiti pa novi navoj raditi. Njima se to neda jer se to nemoze naplatiti i jednostavno vise zarade od auspuha nego jednog tebe sa granom..kuzis...
Stavi sebe u tu situaciju. Ispuh je zeznut jer zahrda sve zivo od temperature. Ili nek ti lasta radi inox hehe
Kad sam bio za auspuh(ravnanje nastavka), kazu prdi grana. Ja i moj mehanicar ne cujemo niti vidimo da ima pukotina, ali za svaki slucaj se raspitujem.
Budem mu otišao da ju skine, da ju pregledamo i stavimo novu brtvu.
Jos cu provjeriti jel svjecice dobro stoje(zna biti razlog prdjenja).
Cist sumnjam da su svjecice jer je fini navoj i to bi preskocilo da je u krivo.
Da, da pušta na svjećicama, gubio bi kompresiju, izgubio bi snagu i to bi se osjetilo, ako citra normalno vuće, ne pušta na svjećicama...
Ako nešto je, iskreno se nadam da je brtva.
Ako je grana, onda ju varim, ali to je opet krpanje. A nova ne znam koliko je.
Imaš preporuku nekog auspuh servisa, a da nije Lasta? Imam super iskustvo s njim, ali kaže da ne skida granu jer je na stražnjoj strani motora...
E ovo bi ti mogao biti problem, ako te Lasta odbila, teško da će te drugi primit, ispušna grana ti je sa stražnje strane, a ne sa prednje kao kod večine auta, sa donje strane ju vjerojatno ne možeš izvadit, jer ti smeta most, letva volana, manjak prostora... a sa gornje strane ju opet ne možeš izvadit jer nemaš opće pristup ispušnoj, jedino ako se može odšrafat motor sa nosača i malo nagnut, a da se ne nasloni na hladnjak vode ili da se vadi motor van da se može skinut ispušna, u oba slučaja je komplicirano i Lasta se ne želi sa time gnjavit...
Ovo naprijed je usisna grana, zauzima više mijesta nego ispušna, dosta je udaljena od motora (vjerojatno da ne preuzima toplinu motora), a ispušnu granu ne da nemaš pristup, nego je opće ne vidiš i to je problem, da bi skunuo ispušnu granu, motor se mora odšrafati sa nosača, a to ujedno Lasta ne radi, Lasta skida ispušnu samo ako nemora dirat ništa oko motora, a to može radit na motorima koji imaju ispušnu sa prednje strane di imaju dovoljno prostora i ne smeta im ništa, te ništa dodatno ne trebaju skidati, ja sam mislio da samo talijani rade gluposti i kompliciraju život, al izgleda da nisu jedini
Do sada šta sam vidio, najjednostavnije je servisirati švabe i japance...
Ovako kako se meni sad čini, više će te koštat vađenje i ugradnja ispušne grane, nego krpanje/nova ispušna...
A probaj napravit test kako Lasta radi nakon svakog posla sa mušterijama, provjerava dali pušta negdje ispuh, tako da rukom pritisne i začepi auspuh na 3sec pa naglo pusti da vidi jel se stvara pritisak, ako se stvara pritisak, nemaš brige, a ako je pritisak slab ili ga opće nema, onda ti pušta negdje...
A nisi napisao jel baš sa prednje strane prdi, možda ti je to normalno i prdi na završetku/izlazu?
Onaj koji ima garanciju?
Moras ih shvatiti da ne rade to jer nisu specijalizirani. Ukoliko vijak pukne, a hoce... onda klijent yebe majku servisu za to jer je problem variti vijak ili busiti pa novi navoj raditi. Njima se to neda jer se to nemoze naplatiti i jednostavno vise zarade od auspuha nego jednog tebe sa granom..kuzis...
Stavi sebe u tu situaciju. Ispuh je zeznut jer zahrda sve zivo od temperature. Ili nek ti lasta radi inox hehe
E, to je sve istina, ali opet...
Na glasu su, a ne žele se zamarati komplikacijama, to nije baš odlika odličnog radnika.
E ovo bi ti mogao biti problem, ako te Lasta odbila, teško da će te drugi primit, ispušna grana ti je sa stražnje strane, a ne sa prednje kao kod večine auta, sa donje strane ju vjerojatno ne možeš izvadit, jer ti smeta most, letva volana, manjak prostora... a sa gornje strane ju opet ne možeš izvadit jer nemaš opće pristup ispušnoj, jedino ako se može odšrafat motor sa nosača i malo nagnut, a da se ne nasloni na hladnjak vode ili da se vadi motor van da se može skinut ispušna, u oba slučaja je komplicirano i Lasta se ne želi sa time gnjavit...
Ovo naprijed je usisna grana, zauzima više mijesta nego ispušna, dosta je udaljena od motora (vjerojatno da ne preuzima toplinu motora), a ispušnu granu ne da nemaš pristup, nego je opće ne vidiš i to je problem, da bi skunuo ispušnu granu, motor se mora odšrafati sa nosača, a to ujedno Lasta ne radi, Lasta skida ispušnu samo ako nemora dirat ništa oko motora, a to može radit na motorima koji imaju ispušnu sa prednje strane di imaju dovoljno prostora i ne smeta im ništa, te ništa dodatno ne trebaju skidati, ja sam mislio da samo talijani rade gluposti i kompliciraju život, al izgleda da nisu jedini
Do sada šta sam vidio, najjednostavnije je servisirati švabe i japance...
Ovako kako se meni sad čini, više će te koštat vađenje i ugradnja ispušne grane, nego krpanje/nova ispušna...
A probaj napravit test kako Lasta radi nakon svakog posla sa mušterijama, provjerava dali pušta negdje ispuh, tako da rukom pritisne i začepi auspuh na 3sec pa naglo pusti da vidi jel se stvara pritisak, ako se stvara pritisak, nemaš brige, a ako je pritisak slab ili ga opće nema, onda ti pušta negdje...
A nisi napisao jel baš sa prednje strane prdi, možda ti je to normalno i prdi na završetku/izlazu?
Sve to znam, procedura bi bila da spustimo motor i onda se da relativno bezbolno skinuti grana. Najgore je ako pukne vijak, onda bez vađenja motora teško da će se izvrnuti.
Ali kod Laste su gledali granu odozdo i kaže da koliko vidi da je ganjc nova da ne izgleda kao da je "živjela".
A za prđenje, ja i mehaničar ga ne čujemo uopće. Slušalo je i par frendova, niš se ne čuje. Budem probao začepiti auspuh da vidim. Na izlasku zvuči normalno, a sreo sam na semaforu(bio sam pješice) VTS-a i počeo ga osluškivati, dobro da lik nije izašao i napao me i čuje se isto kao moj.
Koliko sam čitao po raznim forumima, grana na VTS-u, a i cijeli motor je "bombproof" i kažu da ga se u 80t km ne da uništiti ni da se hoće, ali da voli brtva otići.
No, budemo pametniji kada ju se skine :)
Planirao sam ju zaliti sapunjavom vodom dok je hladna i odozdo gledati i upaliti, tada bi najviše mjehurića trebalo izaći, ako izađu.
Meni bi iskreno bilo draze da mi mehanicar kaze da on to ne radi nego da mi sjebe nesto na autu.
I jos jedna stvar vezano za one servise, za kolko ti ocekujes da ti mehanicar to napravi?
Onaj koji nezna, nema gdje, ne usudi se ili mu je auto pod garancijom. Glupo mi je to ismijavanje ljudi koji plaćaju servise.
Je, bolje je kada kaze da ne zna, ali ovi znaju ali im se ne da, a ako slove kao najbolji auspuh servis u okolici Zagreba, pa valjda bi trebali raditi sve.
Po meni je to lose.
A za redovni, ti mislis da svatko ima grabu ili dizalicu ili da zna ili da mu se uopce da?
Baš mi te žao
Imaš lanac, ali recimo VTi i THP motori svejedno zahtjevaju zamjenu.
Imaju plastični španer koji se s kilometrima istroši i potrebna je zamjena. Tako da ne gledaj na lanac kao nešto vječno, on također može puknuti.
Zašto sam raditi servis na autu,pogotovo ako je noviji?
Jedino di sam radim servis,popravljam i ostalo je IMT 539
Za auto radije platim majstoru 150kn ruke za servis
Imaš uopće dijagnostiku da ugasiš ''servisni interval'' ili ti je ''light show'' na boardu?
Drugo, iz preventive se uvijek stavlja novi sraf na karter. Treće, putem dijagnostike odma vidis dali još ima kakvih grešaka što je normalno provjerit barem ako nist drugo kod redovnog servisa.
Četvrto, kuda ides sa starim uljem, filterom?
Jedno je ''šrafat'' po nekoj staroj krami,a na novijim vozilima si u startu bez dijagnostike u debelom minusu.
Omalovažavaš mehaničarsku struku ( ok, ima i fusera u tom poslu ) , a garantirano da gotovo nista ne napravis po ps-u.....tako dugo dok nesto ne pođe po zlu,e onda će ti pravi ''meho'' naplatit sve sate za koje si mislio da si ih uštedio...
Sad komotne se možeš počet i liječit, koji će ti vrag doktor, pa takvi samo zarađuju na ljudima
Meni se čini da on priča o lancu na biciklu, za njega mu stvarno ne treba mehaničar.
Ti mijenjas ulje sa prirucnom dizalicom?
To mi dovoljno govori.
https://www.njuskalo.hr/auti/peugeot-407-1.8-16v-oglas-24050937
Šta mislite o ovom autu i kakvu su vaša iskustva ako je netko imao?
Kolega ima 407 2.0 HDI sa 180k km oko 3 godine sada. U tom periodu je promijenio jednu oprugu koja je otišla, ništa ne škripi i ne udara. Čini mi se kao ok auto, 1.8 ne znam kakav je.
Kolega ima 407 2.0 HDI sa 180k km oko 3 godine sada. U tom periodu je promijenio jednu oprugu koja je otišla, ništa ne škripi i ne udara. Čini mi se kao ok auto, 1.8 ne znam kakav je.
Šogor ima 2.0 HDI na 407 SW ili 307SW i znam da je dobar njihov dizelski.On ima 200k,4godine auto i nikakvih kvarova,ali nzm nikog tko ima benzinski od 407 pa zato pitam