Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.015
|
čitano: 16.513.653
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
andreas11 kaže...

 Da se nadovezem. Iz prve ruke znam da auto bez dpf-a, s blindiranim egr-om i bez katalizatora prolazi tehnicki. Rijec je o 1.6tdi motoru. 105 ks, mapiran na 150ks. Zacrnjenje bilo 0.19.

Auto leti prema onome kakav je bio u originalu..

 

Tako da pusti te price da ne prolazis.

 Ovo o čemu ti govoriš je ok, ali se radi o vlasnicima dizelskih motora koji se boje stisnut dizela i takvih je najviše, uvijek ista priča, dizel malo troši, to ćemo kupit, pa svi ženama kupuju dizele, neka se voze, a ono vraga, one se voze na 2000rpm, šalta na 3000rpm-a (i to sam previše rekao), malo troši, al se sve poštopa, prilikom svakog šaltanja oblak dima iskaće (nebitno jel tdi, jtd, dci, cdti...), takvih je najviše na prometnicama, čovjek kada kupi auto sa dizelskim motorom treba ga redovito stiskat, a ne samo prije tehničkog, to mi je isto smiješno, dođeš na tehnički, padneš zbog zacrnjenja, ne uložiš/zamijeniš baš ništa na autu, već odeš propušeš ga, vratiš se na tehnički i prođeš, znači budimo realni auto ti 95% vožnje "neispravan", "ispravan" je to malo kratko vrijeme kada većina kod nas propuše prije teničkog, pravi dizel je onaj koji prođe tehnički bez da ga je prije tehničkog propuhao, to znači da ga adekvatno vozi i to opet ponavljam nema veze sa dizelskim motorima, već sa samim vlasnicima...

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Bome će i meni sljedeći auto biti benzin. Ovoga vozim u 90% slučajeva na kratke relacije gdje se ne stigne ni ugrijati. Ok, nema ona moderna ekološka čuda i svako malo ga propušem na otvorenoj cesti, ali opet.. 2-3km do posla i nije baš za dizel. Još je i mali grad pa više manje do svega imam par kilometara. Od dućana pa do kafića.

 

Inače, gledam malo po oglasima i nema mi ništa zanimljivo. Gledam Preludice, nema je ispod 300k km. E46 dlična priča s tim da likovi nabiju cijenu, Alfa GT mi se hebeno sviđa, ali opet su uglavnom dizeli.

Ništa ne ostavljam nezavrš
12 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
dv14 kaže...

Bome će i meni sljedeći auto biti benzin. Ovoga vozim u 90% slučajeva na kratke relacije gdje se ne stigne ni ugrijati. Ok, nema ona moderna ekološka čuda i svako malo ga propušem na otvorenoj cesti, ali opet.. 2-3km do posla i nije baš za dizel. Još je i mali grad pa više manje do svega imam par kilometara. Od dućana pa do kafića.

 

Inače, gledam malo po oglasima i nema mi ništa zanimljivo. Gledam Preludice, nema je ispod 300k km. E46 dlična priča s tim da likovi nabiju cijenu, Alfa GT mi se hebeno sviđa, ali opet su uglavnom dizeli.

 Ja osobno gledam ovo već neko vrijeme, ali žena mi ruke oće polomiti čim spomenem da ću mijenjati Alfu.

 

http://www.njuskalo.hr/auti/mazda-3-sport-cd150-revolution-aut-f1-navi-xenon-pdc-garancija-oglas-23284446

http://www.twitch.tv/dokmanic
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
dv14 kaže...

Gledam Preludice, nema je ispod 300k km.

 

jbg stare su već, ali 2.0 motor bez problema prelazi i preko 400k bez generalke. ako ga se pazi čak i puno više

ako motor radi tiho i mirno u leru, i ako ne dimi plavo kada ga na toplo zaturiraš, nemaš brige..

u americi je lik sa accordom napravio milju milja!!! motor kod njega je bio F22 gotovo identičan kao F20 iz lude.

baš sam sad gledao, čak su i jako jeftine.. samo treba paziti da je limarija OK.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Baš malo gledam potrošnju od bratove Honde, i sad nakon prijeđenih cca 7k km prosječna potrošnja kombinirane vožnje ( otvorena-grad-ac )  6.2 L, što je fakat mizerija za auto od 184ks.

Definitvno benzinci su dosli uz bok dieselima po potrošnji.....

 

Nije onda ni čudno što ima tank  ispod 40l .

 

Ponosni vlasnik PS3 i nekoliko desetaka original igara / http://www.accredo.hr/ http://www.mcsi-design.net/
Poruka je uređivana zadnji put pet 10.11.2017 12:26 (kostolomac).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
kostolomac kaže...

Baš malo gledam potrošnju od bratove Honde, i sad nakon prijeđenih cca 7k km prosječna potrošnja kombinirane vožnje ( otvorena-grad-ac )  6.2 L, što je fakat mizerija za auto od 184ks.

Definitvno benzinci su dosli uz bok dieselima po potrošnji.....

 

Nije onda ni čudno što ima tank  ispod 40l .

 

Problem kod potrosnje benzinca je nakon 130km/h, potrosnja drasticno raste.

 

Ali moze biti da je kod mene to izrazenije zbog male snage.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Rucipe kaže...

 

 Ja imam Landi Renzo sistem(vjv isti kao kod njega) , znaci 4 dizne (zavisi od sreće al mogu trajat i po 200 tkm ) dodju 210€ nove, reparacija isparivača 650 kuna . I doslovno ti nista vise od plina ni nema otici , godišnji servis je 200 kuna , znači filteri .

Plin je super isplativa opcija ,naravno kao i svako pogonsko gorivo imaju svojih prednosti i mana , al ne vjerujem da ti mozes a 380 kn napravit 1000 km .

 

Prije remapa sam mogao sa 200kn i  cijenom eurodizela od 8.5kn/L proći 400-450km , sad nema Boga Isusa, litra-litra i po je skočila potrošnja jer se i vozim drugačije ,  115-120 vs 90ks -> pedal to the metal..

 

I choo choo kako kaže nine, na pun gas..to je teško izbjeći koliko sam shvatio zbog profila samih mapa koje daju više zraka ali i ono bitnije - goriva, potrošnja mora ići gore da ga *ebeš, bar malo ako ne i osjetno, ovisi o stilu vožnje, a dimit na gas također - od malo više do osjetno, ovisno o stanju auta.

 

 

In the name of tragedy...
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Sve i meni dođe da chipiram svoje čudo. Sa 110ks, vjerojatno bi išao na ~130ks. To bi se trebalo osjetiti.

Jedino me brine kvačilo, zamašnjak i sve što ide s tim. Mislim da je najpametnije prvo to srediti kad dođe vrijemr pa onda chip. 

Ništa ne ostavljam nezavrš
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...
kostolomac kaže...

Baš malo gledam potrošnju od bratove Honde, i sad nakon prijeđenih cca 7k km prosječna potrošnja kombinirane vožnje ( otvorena-grad-ac )  6.2 L, što je fakat mizerija za auto od 184ks.

Definitvno benzinci su dosli uz bok dieselima po potrošnji.....

 

Nije onda ni čudno što ima tank  ispod 40l .

 

Problem kod potrosnje benzinca je nakon 130km/h, potrosnja drasticno raste.

 

Ali moze biti da je kod mene to izrazenije zbog male snage.

 Na ovoj hondi defitnivno ne, prije dva tjedna ČK-Ljubljana, na ac prosjek nekih 150-160, 4 ljudi, pun gepek, 7.5l.

Moj dizel bi trošio sa manje ks, preko 8l.

Za to sam i uzeo buraza za taxi

Motor je odličan, tak da sve 5 za Hondu. Iznenadila me koliko je udubna.

Ponosni vlasnik PS3 i nekoliko desetaka original igara / http://www.accredo.hr/ http://www.mcsi-design.net/
16 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

To je novi Civic 1.5 turbo?

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...
kostolomac kaže...

Baš malo gledam potrošnju od bratove Honde, i sad nakon prijeđenih cca 7k km prosječna potrošnja kombinirane vožnje ( otvorena-grad-ac )  6.2 L, što je fakat mizerija za auto od 184ks.

Definitvno benzinci su dosli uz bok dieselima po potrošnji.....

 

Nije onda ni čudno što ima tank  ispod 40l .

 

Problem kod potrosnje benzinca je nakon 130km/h, potrosnja drasticno raste.

 

Ali moze biti da je kod mene to izrazenije zbog male snage.

 To je zbog male snage i kracih brzina vjerovatno.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
kostolomac kaže...

 Na ovoj hondi defitnivno ne, prije dva tjedna ČK-Ljubljana, na ac prosjek nekih 150-160, 4 ljudi, pun gepek, 7.5l.

Moj dizel bi trošio sa manje ks, preko 8l.

Za to sam i uzeo buraza za taxi

Motor je odličan, tak da sve 5 za Hondu. Iznenadila me koliko je udubna.

Meni je na more prosjek bio oko 9l na 150km/h prosjecnoj brzini s natovarenim autom.

Ali vidi se da je motoru tesko s tih 99ks 5ljudi+full gepek.

Kad malo razmislim i nije tak strasno, ali kad se digne ukupna prosjecna potrosnja na 1000km putu(tamo i nazad(2x400+) + u 2 tjedna na moru se napravi 100-200km) s 6.5l na 7.5l izgleda da trosi nenormalno puno, pogotovo kad na isti put ide i 3cyl TDI koji vozi 120-130 i onda mu je dosta jedan tank do mora i nazad 

 

ali od 130 do 150 2l se poveca potrosnja.

 

ivanzu

Da, snaga je problem, brzine su jos solidne, 6. je 150 na cca 4k, ali za velebit i slicne uzbrdice mora u 5. (moze u 6, ali to je mucenje motora)

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
kostolomac kaže...

Iznenadila me koliko je udubna.

 

mislim da su se čak vratili na full neovisni ovjes za zadnjom generacijom.

8th i 9th gen su imali iza most na hatch varijanti.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

ivanzu

Da, snaga je problem, brzine su jos solidne, 6. je 150 na cca 4k, ali za velebit i slicne uzbrdice mora u 5. (moze u 6, ali to je mucenje motora)

 Vjerovatno je do brzina, kod mene na 4000okr. ide 200kmh, a na 3000okr. 150kmh. Moguce je da ako stave duze brzine da bude kontraefekat posto je motor slabiji, a brzine duze pa se motor vise pati i na kraju trosi vise.

 

Honda iza ima multilink, ljudi govore da je udobna, osjetno udobnija od mazde3 koja odozada bas nije nesto udobna.

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 10.11.2017 14:28 (ivanzu).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...
CroNk3r kaže...

ivanzu

Da, snaga je problem, brzine su jos solidne, 6. je 150 na cca 4k, ali za velebit i slicne uzbrdice mora u 5. (moze u 6, ali to je mucenje motora)

 Vjerovatno je do brzina, kod mene na 4000okr. ide 200kmh, a na 3000okr. 150kmh. Moguce je da ako stave duze brzine da bude kontraefekat posto je motor slabiji, a brzine duze pa se motor vise pati i na kraju trosi vise.

 

Honda iza ima multilink, ljudi govore da je udobna, osjetno udobnija od mazde3 koja odozada bas nije nesto udobna.

 

A dobro, ti imas turbinu. Kolko je realno od 1.3 N/A ocekivati brzinu vecu od 150km/h u c segmentu?

13 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jarvan kaže...
dv14 kaže...

Bome će i meni sljedeći auto biti benzin. Ovoga vozim u 90% slučajeva na kratke relacije gdje se ne stigne ni ugrijati. Ok, nema ona moderna ekološka čuda i svako malo ga propušem na otvorenoj cesti, ali opet.. 2-3km do posla i nije baš za dizel. Još je i mali grad pa više manje do svega imam par kilometara. Od dućana pa do kafića.

 

Inače, gledam malo po oglasima i nema mi ništa zanimljivo. Gledam Preludice, nema je ispod 300k km. E46 dlična priča s tim da likovi nabiju cijenu, Alfa GT mi se hebeno sviđa, ali opet su uglavnom dizeli.

 Ja osobno gledam ovo već neko vrijeme, ali žena mi ruke oće polomiti čim spomenem da ću mijenjati Alfu.

 

http://www.njuskalo.hr/auti/mazda-3-sport-cd150-revolution-aut-f1-navi-xenon-pdc-garancija-oglas-23284446

 Pametna žena. 

13 godina
odjavljen
offline
Auti - ultimativna tema

Puno ovisi koji je plin, BRC, Landi Renzo ili jedan od mnogih ostalih... Koja generacija sistema je ( moja je 2. generacija Landi Renza ).


Za prvu su govorili da nije baš neka, injektori su odlazili dosta često, dok se druga masovno poboljšala.

 

Evo ja imam Cruze, plin je stavljen na 45 ili 50 tkm, 1.6 mašina Opelova sa 113 ks.

 

Servis plina mi je 260 kuna, sa punim tankom imam po sadašnjoj cijeni od 4.5 kn za 189 kuna 500 km pređenih.
Plin mi se automatski uključuje dok motor dosegne 40 C. I nema problema, ja sam sad na 83 000 km, bez cukanja, bez smrada ili neznam čega.

Naravno da se vozim i na benzin, kad znam da idem negdje na kratku relaciju, isključim plin i vozim se na benzin, vozim nekih 5 tankova na plin, pa pola tanka benzina - tank benzina i tako u krug.

 

Jedino kaj sam sad dobio posao dosta dobar, doma sam po tjedan dva onda me 3-4-5 tjedana nema, pa kad budem prodavao Cruze a mislim da će to biti uskoro kupujem benzinca, sa plinom ili bez - svejedno mi je.

 

Znam masu ljudi koja se vozi na plin i to od auta tipa Audi B4 do novih auta iz salona tipa Hyundai I30 i nitko se ne žali.
Isto tako znam i ljude koji idu plin staviti u Bosnu pa se malo žale na nešto tu i tamo, ali hebiga, kolko para toliko i muzike.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nixass kaže...

Dizel je rasipnik kancerogenih čestica i što prije nestane to bolje

Misliš čestica čađe ili NOx? Novi dizeli s DPF-om čađe čak i manje nego novi direkt benzinci a po testovima novi benzinci također ispuštaju u nekim slučajevima više NOx plinova od modernih dizelaša..

https://i1.wp.com/www.kellerautomobile.ch/wp-content/uploads/2015/12/Abgastest-2015-11-verschiedene-Marken-NOX.jpg

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
dv14 kaže...

Bome će i meni sljedeći auto biti benzin. Ovoga vozim u 90% slučajeva na kratke relacije gdje se ne stigne ni ugrijati. Ok, nema ona moderna ekološka čuda i svako malo ga propušem na otvorenoj cesti, ali opet.. 2-3km do posla i nije baš za dizel. Još je i mali grad pa više manje do svega imam par kilometara. Od dućana pa do kafića.

 

Inače, gledam malo po oglasima i nema mi ništa zanimljivo. Gledam Preludice, nema je ispod 300k km. E46 dlična priča s tim da likovi nabiju cijenu, Alfa GT mi se hebeno sviđa, ali opet su uglavnom dizeli.

 Alfa GT je vjeruj mi stvarno dobar auto. Odlično se vozi i baš je gušt ju tjerati po zavojima. Nažalost najpametnija odluka je 1.9 JTD. Ako imaš love, 3.2 V6 is the way. Teško ih je naći. 2.0 JTS zaobilazi u širokom luku. Imao sam taj motor u 156ici. Ja sam bio drugi vlasnik i sa 120.000 km na satu je trošio 0.4 dcl ulja Selenie Racing 10W60 po 1000km. Naravno izmjena svakih 8/10 k km. Jednom sam bio na 12.000 km od zadnjeg servisa i tjerao ju od Ri do Zg. Grobnik-Lučko, dakle 140km u 50 minuta. Popio je 2 dcl. Ide dobro i ne moraš ga tjerati u okretaje kao TS ali vjeruj mi da ne želiš si navući tu nesreću doma.

Trenutno čekam tablice za jedan E46 320d Touring koji ću najvjerojatnije odmah staviti u prodaju. Odlučio sam si nabaviti E46 Cabrio 325 ili 330, napucan opremom i to je to.

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Roby.C kaže...
nixass kaže...

Dizel je rasipnik kancerogenih čestica i što prije nestane to bolje

Misliš čestica čađe ili NOx? Novi dizeli s DPF-om čađe čak i manje nego novi direkt benzinci a po testovima novi benzinci također ispuštaju u nekim slučajevima više NOx plinova od modernih dizelaša..

https://i1.wp.com/www.kellerautomobile.ch/wp-content/uploads/2015/12/Abgastest-2015-11-verschiedene-Marken-NOX.jpg

 NOx.

ajmo probat nac konkretno istrazivanje, ovo kaj si linkao je "ok" al daleko od icega relevantnog, da ne pricam da dizelasi svejedno po toj listi izgledaju ocajno

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nixass kaže...

 NOx.

ajmo probat nac konkretno istrazivanje, ovo kaj si linkao je "ok" al daleko od icega relevantnog, da ne pricam da dizelasi svejedno po toj listi izgledaju ocajno

Jasno izgledaju očajno jer su to starije verzije dizela, ali današnje verzije skoro svaka(čak i u B segmentu) ima SCR za rješavanje NOx-a koji je najefikasniji način.

Ali ako ti tvrdiš suprotno eto slobodno priloži to neko konkretno istraživanje na temelju kojeg tako pričaš o dizelašima tj. smatraš ih ekološki puno gorima od benzinaca.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

evo ti potpuno relevantan i objektivan članak..

https://www.theengineer.co.uk/fact-check-are-diesel-cars-really-more-polluting-than-petrol-cars/

 

zaključak za one kojima se ne da čitati..

- dizeli su i dalje prljaviji. malo, ali značajno

- benzinci će kroz godine uporabe zahtjevati puno manje održavanja kako bi ostali čisti, samim time što zahtjevaju manje tehnologije da bi bili čišći u startu.

 

ono najbitnije u toj priči nisu novi dizeli, nego kompletana situacija u prometu. a ako gledaš tako, benzinci su drastično manji zagađivači, i upravo iz tog razloga jako brzo sa dizelom više nećeš moći ući u velike europske gradove.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

.

 

13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Malo glupiranja... Ionako je trebao na pranje 

It takes only a blink of an eye for the perfect ride to become undone. // When sex was safe and motor racing dangerous. // WRC is for boys, Group B was for men.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ne znam je li nešto preskačem ali ja tu nažalost ne vidim nikakve konkretne brojke i testove.

Također ja se više baziram na nove dizelaše za koje se govori kako su puno veći zagađivači od novih benzinaca, a stariji su jasno puno gori po pitanju i NOx-a i čađe. Novi su pak priča za sebe... pogledajte ispuh na nekom novom dizelu i recimo na nekom novom turbobenzu, koji je čišći? NOx ne možemo vidjeti golim okom ali priložio sam jedan konkretan test gdje 1.0 ecoboost u nekim situacijama baca NOx-a više nego novi TDI.

Ako imate neke druge konkretne testove skobodno priložite.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
imaiden322 kaže...
mozda trosi manje, ali dok ti krepa turbina, zamašnjak, dizne, dpf, grijači..dok benzin tocis i vozis makar je skuplji

 Točno to.Nakon što prodam ovog dizela nikad više dizel.Dosta mi je zajebancije s diznama

https://www.youtube.com/channel/UCOonno4oe7nEsXvrT2FNrrg
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ecoboost je motor star 8 godina, gledaj novi VW TSI, Opel SIDI, Honda Turbo Vtec,Novi Ecoboost u Fiesti itd..

Poruka je uređivana zadnji put pet 10.11.2017 19:07 (ivanzu).
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ne ulazim u pricu koji motor je cisci ili prljaviji.

 

Ali brate sto ga kenjate s dpf-om, injektorima, i zamašnjacima. Pa jbt ja sam gazio auto 120tkm. Nikad ništa i k tome mapiran. Treba poznavati osnovna nacela auta. Ne gasiti auto nakon naganjanja, ne norit dok je motor hladan. Ne tocit na pumpama di je slab promet, ne sparat na ulju i filterima. Ne drzat vagu s kvacilom, i ne vozit se s velikim gasom na niskim okretajima. Auto ce trajati!!!

 

Isto tak profil prosjecnog hrvatskog kupca je auto s ugrubo 200tkm. Jbg kak ti ko kupac mozes znati kak je auto vozen i odrzavan ak ne poznas prijasnjeg vlasnika? Nikako. I zato se kupuju takva groblja od auta. 

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Roby.C kaže...

Ne znam je li nešto preskačem ali ja tu nažalost ne vidim nikakve konkretne brojke i testove.

 

teško je pokazati nešto što ne postoji. mogu se naći estimate vrijednosti koje su debelo na strani benzinaca 

no estimate i nije baš relevantan..

 

Roby.C kaže...

pogledajte ispuh na nekom novom dizelu i recimo na nekom novom turbobenzu, koji je čišći? 

 

ček malo, tražiš konkretne podatke za jedno, a nemaš konkretne dokaze i podatke za svoj protuargument?

 

Lord_Marko kaže...

Ali brate sto ga kenjate s dpf-om, injektorima, i zamašnjacima. Pa jbt ja sam gazio auto 120tkm.

 

ja iskreno mislim da ti je gaženje išlo u prilog po pitanju injektora  zamašnjak ti nije patio jer u glavnom voziš na otvorenom.

prisjeti se avanture sa focusom kaj si nedavno prepričavao? to je realnost rabljenog dizela.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Mislim da imam pizdariju. 

 

Jučer sam kod vulkanizera koji mi je pjeskario i lakirao zimske felge zamjenio komplet kotače, imam zimski i ljetni set i ljetne smo potrpali u auto, reko budem ih opral i otpeljal u Vulkal na čuvanje. 

 

I sad u praoni obavim posao i mislim si kak sam ih dobro opral da se nece ni vidjet kaj pise kam ide koja felga i onda skuzim da mi nije ni oznacio. 

 

Kaj sad? I felge i gume su nove, u 5. mjesecu sam kupio sve novo i do sad napravio cca 5000km.

If you can handle it by your self and not go mad, then you are on the right path to become insane.
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice