- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Još skupljam dojmove :) Šalim se. Auto je...smak svijeta. Čak i u osnovnoj opremi. Napravili su jako dobar posao, udoban, prostran i vozi ga se s guštom. Klasično francuski udoban, a i dizajn je stvarno pogođen. Izvana i iz nutra. Bez uvrede, auti iz više klase su iz moje perspektive..dosadni. Megane mi se oduvijek sviđao, sjećam se prve recenzije iz nekog "lifestyle" časopisa od stare, bila je riječ o Megane CC-u ili samo kabrio izvedbi, tipa tamo '98. Htio sam II, pa III u međuvremenu, i nakraju uzeo IV. Uglavnom sve koje znam, auto im se jako sviđa. Upečatljiv je i jako udoban. Ja sam isto htio benzinca, radi cijene, no na kraju sam dobio dizelaša po cijeni benzinca.
Želim ti puno sretnih kilometara, auto poprilično dobro izgleda izvana.
Nisam još imao prilike zaviriti u interijer Megana.
Ako nije tajna koliko si ga platio?
Hvala :) Staviti ću par boljih slika, ove su bile ovako usputne. Nije tajna, platio sam sve zajedno 117.650kn, no imao sam sreće ( i poznanstvo) pa sam dobio jako velik popust. Ako se ne varam osnovni dizelaš je cca 135 - 140k kuna (mijenjanju se nešto cijene), dok je osnovni benzinac oko 122 tisuće.
Što se tiče da je preskup, stoji. Ako pogledaš ostale aute u klasi, mislim da je najpovoljniji. Je, posebno ako kreneš sa autom starosti do 5 godina i s limitom od 64k kuna, kao kod mene, al opet novi auto je novi auto. Za te novce sam mogao kupiti aute više klase, no to je mačak u vreći posebno ako gledaš aute u klasi VW, Audi, BMW, što nije klasa auta koji mi se sviđa. A i takvi auti ako su "povoljni", su promjenili sto vlasnika a i pitaj boga koliko imaju stvarnih kilometara i kako su održavani.
Zašto nisi benzinca uzeo? 100 konja, 6 brzina, 4 cilindra, ne vidim razlog zašto ne. Tj. ne vidim razlog zašto da dizela.
"Da, kaj misliš pod tim da ga malo razvozim "muški"? Ponekad znam primjetiti da ako ga dinamičnije i "agresivnije" vozim da bolje ide. Opet, auto ima 57kW pa je to relativan pojam."
Fino ga pritisneš malo da kmeči. Uzeo sam VTS-a koji je vožen po gradu zadnjih 40 tisuća km i to po 4 tisuće godišnje i stvarno je bio kilav. Sredio mehaniku da bude tip top, tada ga je buraz probao i onda sam ga mjesec dana ja vozio po svom režimu za sportski auto. Onda ga je buraz vozio i pitao šta sam sve promijenio, da je deset puta bolji. A ništa nisam radio, samo sam mu dao da živi. Tako je sa svakim autom koji je živio u gradskom prometu, ma koliko dobro bio održavan. Svakome treba 1500-2000 muških kilometara da dođe k sebi nakon grada. Tj. ne ni silovanja, samo normalne vožnje, ne bapske.
Meni je taj Megane čist ok. Bio na testnoj vožnji i u vožnji je udoban, tih. Ne sviđa mi se što je interijer crn kao dimnjak, srednja konzola mi izgleda nekako jeftino i aftermarket. I udaljenost od ruba branika do početka gepeka je prevelika, ali osim toga, dosta dobar auto.
Sretno
Imao sam testnu voznju takvoga Meganea, motor je bio tih i bez vibracija, pomalo sporo reagira na gas ali poslje nekih 1800 fine povuce, mijenjac je imao poduzi hod i nije pruzao neki poseban osjecaj saltanja. Interijer naspram prosle generacije je podosta bolji bar sto se tice materijala, naprijed dosta mjesta ali odozada mi se cini ispod prosjeka, izolacija dobra, sjedala udobna i drze u zavoju. Za voziti mi je bio bolji od prosle generacije, manje se naginje u zavojima ali i dalje nije bas "sportski" i opusteno se vozi na vecim brzinama (vozio sam 110 max. dalje ne znam ).
Najvise me smetala slaba ponuda benzinaca jer 1.2tce je jedini za "normalne" ljude. Finu cijenu si dobio.
Hvala kolegama za dojmove.
Mene najviše privlači ovaj 1.2 tce od 130 konja, sa dobrom opremom auto bi bio avion.
Hmmmm, jesam li ja sad sam s japancem?
luda otisla, type-r na njuskalu, ima jos tko japanca?
Nemoj se šaliti, celica još malo pa spremna za cestu :)
Al iskreno... ja bi si radije Stingericu uzeo... Nekak mi je sjela dizajnerski.
Hmmmm, jesam li ja sad sam s japancem?
luda otisla, type-r na njuskalu, ima jos tko japanca?
Nemoj se šaliti, celica još malo pa spremna za cestu :)
Jedva cekammm
Ja imam tako zelju e-duju... ali nema e-para
Imao sam testnu voznju takvoga Meganea, motor je bio tih i bez vibracija, pomalo sporo reagira na gas ali poslje nekih 1800 fine povuce, mijenjac je imao poduzi hod i nije pruzao neki poseban osjecaj saltanja. Interijer naspram prosle generacije je podosta bolji bar sto se tice materijala, naprijed dosta mjesta ali odozada mi se cini ispod prosjeka, izolacija dobra, sjedala udobna i drze u zavoju. Za voziti mi je bio bolji od prosle generacije, manje se naginje u zavojima ali i dalje nije bas "sportski" i opusteno se vozi na vecim brzinama (vozio sam 110 max. dalje ne znam ).
Najvise me smetala slaba ponuda benzinaca jer 1.2tce je jedini za "normalne" ljude. Finu cijenu si dobio.
Neka mi govori što god hoće, ali meni je ovo dosta bitno kod auta. Mislio sam da se nešto popravilo, ali izgleda da Francuzi i dalje imaju mjenjač za qrac. Bar što se tiče toga, ne mogu se mjeriti sa Japancima/Švabama.

Ima istine u tome, ali računaj da je četvorka coupe i skuplji je od limo izvedbe, tj trojke. Sto se tiče performansa 340i (3000 kubika turbo i6 320ks) je brži od Stingera. Nema koristi od pustih konja ako ga slabiji auto šilji. Isto vrijedi i za M3 CS vs Giulia Q. M3 CS ima poprilicno dosta manje konjskih snaga od Giulie Q, a performanse su im podjednake. Također valja napomenuti da M3 F80 je izlazni model, tako da Giulia Q bude morala držati tempo nove M3ice.
Vrativši se na Stingera, treba uzeti u obzir da je to auto E segmenta, dakle konkurira sa peticom. F10 posjeduje varijantu 6 zyl sa 300ks i sporiji je, ali postoji 550i. M5 bolje da ne spominjem. Petica G30 ima 540i sa 340ks i mrvicu je brži od Stigera.
Ako gledamo proporciju uloženo/dobiveno, što je ovdje glavna stavka, BMW gubi naravno.
Al iskreno... ja bi si radije Stingericu uzeo... Nekak mi je sjela dizajnerski.
A mora se priznati da su kroz desetljeće koreanci dosta napredovali, kad se samo sjetim stare pride-ice na šta je to ličilo, crveni stop farovi su im znali izbljedit i postat prozirni, pa bi više žuto svijetlilo nego crveno kad bi se kočilo, bili su žešće sranje, al ovo danas je posve druga marka, promijenili se i dizajnom i kvalitetom.
Al iskreno... ja bi si radije Stingericu uzeo... Nekak mi je sjela dizajnerski.
A mora se priznati da su kroz desetljeće koreanci dosta napredovali, kad se samo sjetim stare pride-ice na šta je to ličilo, crveni stop farovi su im znali izbljedit i postat prozirni, pa bi više žuto svijetlilo nego crveno kad bi se kočilo, bili su žešće sranje, al ovo danas je posve druga marka, promijenili se i dizajnom i kvalitetom.
Uuuuhhh... stara Prideica... koliko smo frendovoj vadili mast po Velesajmu. Eh.... to su bili dani
Kia je bogme solidno napredovala. I sviđa mi se smjer u kojem idu, za razliku od Hyundaija (i30 karavana s onim 110 KS ili koliko ima vozio... to ne ide s mjesta, čak ni uz dvije dolje šaltanje). Jednostavno mi ne sjeda taj njihov dizajnerski smjer.
Nedavno bio na testnoj vožnji Nira. I ostao sam paf! bogme. Autić picikato, lijepo se čuje motor, ak si lagan na gasu, 2-3 km bez beda samo na bateriji voziš, kad stisneš gas, solidno povuku i benzinac i el. zajedno. Udobna, pun kufer opreme... Samo kad su mi složili ponudu... 205k kn Rekoh... Čekajte, idem preko uplatiti Eurojackpot pa se javim ak osvojim. Čak mi je KMAG i za moju ragu svu izraubanu ponudio solidne pare (24-25 k kn bi mi dali).
Imao sam testnu voznju takvoga Meganea, motor je bio tih i bez vibracija, pomalo sporo reagira na gas ali poslje nekih 1800 fine povuce, mijenjac je imao poduzi hod i nije pruzao neki poseban osjecaj saltanja. Interijer naspram prosle generacije je podosta bolji bar sto se tice materijala, naprijed dosta mjesta ali odozada mi se cini ispod prosjeka, izolacija dobra, sjedala udobna i drze u zavoju. Za voziti mi je bio bolji od prosle generacije, manje se naginje u zavojima ali i dalje nije bas "sportski" i opusteno se vozi na vecim brzinama (vozio sam 110 max. dalje ne znam ).
Najvise me smetala slaba ponuda benzinaca jer 1.2tce je jedini za "normalne" ljude. Finu cijenu si dobio.
Neka mi govori što god hoće, ali meni je ovo dosta bitno kod auta. Mislio sam da se nešto popravilo, ali izgleda da Francuzi i dalje imaju mjenjač za qrac. Bar što se tiče toga, ne mogu se mjeriti sa Japancima/Švabama.
Da se nadovežem, ja sam u autoškoli vozio megane mk3 najslabiji 1.5dci od 85Ks, isto mi je mjenjač očajan bio, jednom sam uspio ostat između lera i prve, a osjećaj je ko da sam ubacio u brzinu, baš osjetiš kako upadne, daš gas, motor se vrti, a auto ne ide, pogledamo se instruktor i ja, niš nam jasno nije, kad ubacim u ler i opet u prvu, tek onda je upalo kako spada, al nije nešto, relativno teško upada u brzinu i kad upadne, nisi baš siguran jel stvarno u brzini
A nisu ni japanci nešto, meni na puntu je bolji mijenjač nego na swiftu, na puntu baš grubo mogu šaltat, imaš osjećaj robusnosti, a swift ima nekako nježan i mekan mijenjač, baš se ne usudim grubo/brzo šaltat, imam osjećaj da će mi u ruci ostat
Ima istine u tome, ali računaj da je četvorka coupe i skuplji je od limo izvedbe, tj trojke. Sto se tiče performansa 340i (3000 kubika turbo i6 320ks) je brži od Stingera. Nema koristi od pustih konja ako ga slabiji auto šilji. Isto vrijedi i za M3 CS vs Giulia Q. M3 CS ima poprilicno dosta manje konjskih snaga od Giulie Q, a performanse su im podjednake. Također valja napomenuti da M3 F80 je izlazni model, tako da Giulia Q bude morala držati tempo nove M3ice.
Vrativši se na Stingera, treba uzeti u obzir da je to auto E segmenta, dakle konkurira sa peticom. F10 posjeduje varijantu 6 zyl sa 300ks i sporiji je, ali postoji 550i. M5 bolje da ne spominjem. Petica G30 ima 540i sa 340ks i mrvicu je brži od Stigera.
Ako gledamo proporciju uloženo/dobiveno, što je ovdje glavna stavka, BMW gubi naravno.
A da, bitan faktor je omjer mase-konjskih snaga, bmw možda ima manje ks-a, al ima i manju masu, zato brže ubrzava od stingera
(primjer legendarnog swifta 1 gti 100Ks na 810Kg, pocket rocket, a u današnje vrijeme nema opće puno ks-a)
Nije to sad neki problem, al kod uzdužnih linijskih 6 cilindra će se prva tri cilindra uvijek bolje zračno hladit od onih zadnjih 3, a zadnji (najbliže kabini) skoro da i nema zračno hlađenje od ususa naprijed na braniku, dok je v6 kod stingera bolje posložen šta se toga tiće, mislim ohladit će to voda, al i zračno ima dosta utjecaja...
Šta se toga tiće još su najbolje posloženi poprečni linijski 5 cilindra i zrak udara u baš svakoga jednoliko.
Ma ja sam fore radi stavio sliku, meni osobno ni jedan nije privlačan, meni je bitno da je auto zabavan za vozit, pa makar imao i malo ks-a, vele da je mazda mx5/miata jako zabavan auto, čak i sa najslabijim motorom od 90Ks, stražnji pogon, lagana, a drži zavoje ko karting
Da se nadovežem, ja sam u autoškoli vozio megane mk3 najslabiji 1.5dci od 85Ks, isto mi je mjenjač očajan bio, jednom sam uspio ostat između lera i prve, a osjećaj je ko da sam ubacio u brzinu, baš osjetiš kako upadne, daš gas, motor se vrti, a auto ne ide, pogledamo se instruktor i ja, niš nam jasno nije, kad ubacim u ler i opet u prvu, tek onda je upalo kako spada, al nije nešto, relativno teško upada u brzinu i kad upadne, nisi baš siguran jel stvarno u brzini
A nisu ni japanci nešto, meni na puntu je bolji mijenjač nego na swiftu, na puntu baš grubo mogu šaltat, imaš osjećaj robusnosti, a swift ima nekako nježan i mekan mijenjač, baš se ne usudim grubo/brzo šaltat, imam osjećaj da će mi u ruci ostat
Vozio sam istoga takvoga Meganea tjedan dana i imao iste probleme, par puta je zakrcao jer sam mislio da je upao u brzinu , a on zapravo ostao negdje izmedu. Rikverc isto ponekad nije htio uhvatiti nego samo vrti u prazno i cujes neko zujanje, valjda lezaj.
Po meni Fiat Spider koji je baziran na MX5 je bolji jer ima turbo motore i cini mi se vise sportski podesen.
Najiskrenije radije bi uzeo 420d sa M optik paketom nego tu kiu sa v6 twinturbo
Neka mi govori što god hoće, ali meni je ovo dosta bitno kod auta. Mislio sam da se nešto popravilo, ali izgleda da Francuzi i dalje imaju mjenjač za qrac. Bar što se tiče toga, ne mogu se mjeriti sa Japancima/Švabama.
Kod manualnih getriba je honda vrh, savrsenstvo.
Skroz sam zaboravio na taj projekt, moram se malo updateati, zadnji put sam gledao kad si skurio motor ili tako nesto.
Sad idem na evozila pa lagano pogledati napredag
Najiskrenije radije bi uzeo 420i d sa M optik paketom nego tu kiu sa v6 twinturbo
There i fixed it
A ćuj, svatko uzima šta njemu odgovara, ja sam napisao da meni ni jedan ni drugi nisu nešto
, netko će tako isto prije bmw-a ili mercedesa uzet pored alfe giulie quadrifoglio...
Najiskrenije radije bi uzeo 420i d sa M optik paketom nego tu kiu sa v6 twinturbo
There i fixed it
A ćuj, svatko uzima šta njemu odgovara, ja sam napisao da meni ni jedan ni drugi nisu nešto
, netko će tako isto prije bmw-a ili mercedesa uzet pored alfe giulie quadrifoglio...
Njega jos bolje jeftiniji je ;) Apsolutno se slazem, Kia je napravila odlican posao sa Stingerom i svaka im cast, osobno preferiram bmw a i kad vidim sve ove kamere, radare i presretace 420 mi je taman motor da ne riskiram kazne i ne dolazim u napast za preveliku jurnjavu, a i potrosnja je time manja. U vezi svega je tako neka svatko uzme sta mu odgovara bio to iphone ili android, beast slusalice ili neke sennheiser, bmw ili kia stinger :)
Najiskrenije radije bi uzeo 420d sa M optik paketom nego tu kiu sa v6 twinturbo
Radije bi uzel 3 cilindra benzinca nego bilo kojeg dizelasa
Najiskrenije radije bi uzeo 420d sa M optik paketom nego tu kiu sa v6 twinturbo
Radije bi uzel 3 cilindra benzinca nego bilo kojeg dizelasa
Ma ne znam cemu toliko hejt na ovom forumu prema dizelima, manje troše i gorivo je jeftinije. Jasno mi je za egzoticne tipa huracan, 488, mclaren 720s, zvuk i sve... ali za normalne aute ne vidim razloga za pljuvanje po dizelu, pa nije vise da se cuju kao prastari golf dizeli. Svatko ima neko svoje misljenje o tome ali meni je bitno da mi auto ne trosi puno, da je kvalitetan i da dobro izgleda, uvijek izaberem opremu na autu prije motora
Onda turbo DI benzin, za mene je benzinac zabavniji za voziti makar bio neki mlinac.
Najvise me muci smrad, dodem u grad, stanem iza dizelasa i evo smrada u autu.
A nisu ni japanci nešto, meni na puntu je bolji mijenjač nego na swiftu, na puntu baš grubo mogu šaltat, imaš osjećaj robusnosti, a swift ima nekako nježan i mekan mijenjač, baš se ne usudim grubo/brzo šaltat, imam osjećaj da će mi u ruci ostat
Moja Mazdica je imala fantastičan mjenjač. Kratak hod, izuzetno čvrsta, a lagana ručica i kada bi ušla u brzinu, bio bi potpuno siguran da je ušla.
Stvarno super mjenjač, nikada ni najmanje zamjerke.
Najiskrenije radije bi uzeo 420d sa M optik paketom nego tu kiu sa v6 twinturbo
Čudno...
Ma ne znam cemu toliko hejt na ovom forumu prema dizelima, manje troše i gorivo je jeftinije. Jasno mi je za egzoticne tipa huracan, 488, mclaren 720s, zvuk i sve... ali za normalne aute ne vidim razloga za pljuvanje po dizelu, pa nije vise da se cuju kao prastari golf dizeli. Svatko ima neko svoje misljenje o tome ali meni je bitno da mi auto ne trosi puno, da je kvalitetan i da dobro izgleda, uvijek izaberem opremu na autu prije motora
Ne postoji dizel koji ne ronda i koji ne zvuči kao da se nije ugrijao.
Manje troše, dizel je jeftiniji, ali treba ti 6 aditiva i 8 filtera da ljudi iza tebe ne dobiju rak. Da je dobar, ne bi ga svi počeli zabranjivati.
Turbobenzinci su pregazili dizele. Zdraviji su, jako malo troše, a snage imaju na pretek.
Turbobenzinci su pregazili dizele. Zdraviji su, jako malo troše, a snage imaju na pretek.
Zašto svi noviji turbobenzinci imaju čađav ispuh?