Što mislite o mercedesu E klasi dizel automatik iz 2005+- godine. Cijene su im 5-6k eura. Da li se isplati tj da li su skupi za održavanje.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Što mislite o mercedesu E klasi dizel automatik iz 2005+- godine. Cijene su im 5-6k eura. Da li se isplati tj da li su skupi za održavanje.
Jesu.
danas isli malo se vozit...
E sad mi taj Leon izgleda cist okey...
Cigan bio ko drugacije reko... :)))
zasto? nema smisla kad i insert na volanu je u toj grafit sivoj boji
...
zasto fake?
Google is your friend, vjerujem da ces ubrzo naci zasto.
Što mislite o mercedesu E klasi dizel automatik iz 2005+- godine. Cijene su im 5-6k eura. Da li se isplati tj da li su skupi za održavanje.
Ovisi koliko srece imas i sto ce odlazit, redovni servis vjerujem nije ne znam kako skup. Ide malo vise ulja, filter vjerojatno skuplji koju kunu, ali to je to.
Što mislite o mercedesu E klasi dizel automatik iz 2005+- godine. Cijene su im 5-6k eura. Da li se isplati tj da li su skupi za održavanje.
Za 5-6k € možeš kupiti samo grob. Uredni primjerci tog auta su na 8+, uglavnom oko 10. Pa uredan Golf 5 tog godišta košta 5-6k, ne možeš očekivati dobru E klasu za te novce.
Obično treba selene mijenjati,turbinu,zamajac,egr,DPF, uglavnom treba jako dobra provjera.
Dosta zavisi o opremi i motoru za e klasu tog godišta, cijena zna varirat i do 5k eura od normalnog do bolje opremljenog modela.

Što mislite o mercedesu E klasi dizel automatik iz 2005+- godine. Cijene su im 5-6k eura. Da li se isplati tj da li su skupi za održavanje.
Za 5-6k € možeš kupiti samo grob. Uredni primjerci tog auta su na 8+, uglavnom oko 10. Pa uredan Golf 5 tog godišta košta 5-6k, ne možeš očekivati dobru E klasu za te novce.
Govorim za cijene u BIH koje su naravno niže nego u hr. Osim toga ovdje u bih nema carine na polovne aute iz EU samo pdv. Za razliku od hrvatske gdje postoje trošarine koje su ubitačne.
Obično treba selene mijenjati,turbinu,zamajac,egr,DPF, uglavnom treba jako dobra provjera.
Istina, uredni primjerci su 6+ kod nas.
Dosta zavisi o opremi i motoru za e klasu tog godišta, cijena zna varirat i do 5k eura od normalnog do bolje opremljenog modela.
Slažem se.
Govorim za cijene u BIH koje su naravno niže nego u hr. Osim toga ovdje u bih nema carine na polovne aute iz EU samo pdv. Za razliku od hrvatske gdje postoje trošarine koje su ubitačne.
U tom slučaju ne bih znao, ne znam tržište BiH kod tog auta tako da nisam od pomoći. Iako naglas razmišljajući, ta cijena mi se i dalje čini preniskom za nešto dobro.
Ono kad imas tempomat,ali radi samo kad dades desni ili lijevi zmigavac
Ne znam da li bi se smijao ili plakao,izgleda rucica prdeknula...
EDIT : obavezno pogledati
https://www.facebook.com/CarGuysTM/videos/vb.694450854066903/809215042590483/?type=2&theater
Zna netko koji dobar trik kako promjenit prednje žarulje na CLIO 2 sa klimom bez da budem krvavih ruku ili bolje da odem mehaničaru
Zna netko koji dobar trik kako promjenit prednje žarulje na CLIO 2 sa klimom bez da budem krvavih ruku ili bolje da odem mehaničaru
A u čemu je problem, nemaš rukavice?
OT:
Danas se sparkiram i par sekundi što sam se sparkirao dolazi ovo čudo i parkira se pored mene, kopam po pretincu, pravim se da tražim nešto, prčkam po mobu, kako bi čim duže ostao u autu i slušam kako dobar zvuk ima (a pravim se da ga ne kužim), nisam izašao iz auta dok ga ovaj pored mene nije ugasio
Ovako moraš na osjećaj gdje češ još u rukavicama
Zna netko koji dobar trik kako promjenit prednje žarulje na CLIO 2 sa klimom bez da budem krvavih ruku ili bolje da odem mehaničaru
Slomiš ruku na dva mjesta.
Ovisi koliko zivaca imas. Mozda bolja da odes kod mehanicara ako nemas osjecaja i zivaca. Nije nesto vremeski zahtjevno promjenit zarulju max 10min. Imas i 2.opciju da izvadis cilo svitlo van, ali onda moras vadit branik kojima ima svakih 10cm one hebene plastike
Ako su isti farovi ko na clio storia(a trebali bi biti) onda su uzasno nekvalitetno izvedeni, zarulja uopce ne sjeda na mjesto s lakocom nego ju treba okrenuti sa silom i to je dosta tesko s obzirm na prostor za manevriranje.(instalacije za klimu smetaju)
Meni treba minuta da izvadim staru zarulju i prikljucim novu i onda jos pola sata da ju uspjesno "zakljucam" na mjesto.
Ako su isti farovi ko na clio storia(a trebali bi biti) onda su uzasno nekvalitetno izvedeni, zarulja uopce ne sjeda na mjesto s lakocom nego ju treba okrenuti sa silom i to je dosta tesko s obzirm na prostor za manevriranje.(instalacije za klimu smetaju)
Meni treba minuta da izvadim staru zarulju i prikljucim novu i onda jos pola sata da ju uspjesno "zakljucam" na mjesto.
Ako je phase 2 clio onda da. Sa phase 1 cliom nisan imao tih problema.
doky01akablava Ti imas 2.0 tdi ? Na koliko ti se rpm vrti na 150 km/h ?
Treba sve te silne konje u corsi drzati pod kontroli.
Kupiš novi auto, ugovoriš kasko....
dođe period zimskih uvjeta...ti na ljetnim gumama... izleti ti neki iz sporedne, oduzme prednost i zabiješ se u njega...
kasko...0 bodova
To bas stoji u ugovoru za kasko da za vrijeme zime moras biti na zimskim ili?
Jer ako imas lance u gepeku i dovoljno duboku ripnu legalan si i ne vidim problem.
sto ti vrijede lanci u gepeku kad auto razbijes?to sto je zakon pun rupa i dozvoljava takve nebuloze druga prica..
To ti je Dotrščina/Miroševečina.
1BIT, odkuda si? Po ovoj sam se vozio svaki dan dok sam bio u Hrvatskoj

Cini mi se da je ovo Twingo I, a ne Corsa.
Mislim da si u pravu, licilo mi je na Corsu B.
Kako ti se da? Danas sam vozia iz Zg za St i takvih i tome slicnih je na desetke!!! I to uglavnom neke starkelje, ili zenske doslovce nabivene na volan i vrat ko u zirafe istegnut tako da im nos dodiruje staklo. Ali highligt dana mi je ipak bia tip s kombibusom kojem se u voznji otvoria portapak. Nikakvo blicanje, sviranje ni slicno nije pomoglo da se zaustavi. Tek kad sam ga prestiga, upalia sva 4 i zaustavia se nasrid ceste je tip sta. Da je bilo prtljage i putnika, pola bi jos bilo na cesti izmedju Knina i Drnisa.
OT:
Danas se sparkiram i par sekundi što sam se sparkirao dolazi ovo čudo i parkira se pored mene, kopam po pretincu, pravim se da tražim nešto, prčkam po mobu, kako bi čim duže ostao u autu i slušam kako dobar zvuk ima (a pravim se da ga ne kužim), nisam izašao iz auta dok ga ovaj pored mene nije ugasio
kolega, slušao si zvuk mlinca za kavu 1.0 ecoboost 125ks je ispod haube
1bit: gdje je okretomjer????????????????? :(
Nema, njegov je elektricni punto.