Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.012
|
čitano: 16.490.354
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
artyom kaže...

Ima 143000 km. Spajao sam ga na dijagnostiku ali greske nije bacalo jedino nisam isao za parametrima da je sad nesto posebno odskakalo. Probati cu opet. Ali nekako i sam po svemu procitanom mislim da su injektori.. 

 300€ dođe jedan kada je moj kolega mijenjao.

Poruka je uređivana zadnji put ned 29.10.2017 0:52 (ivanzu).
9 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ekipa pitanje jedno, ima li 1.9 tdi 77kw zadnjih godista, 2008 do 2012 recimo, DPF filter. Konkretno za ovaj Audi:http://www.njuskalo.hr/auti/audi-a3-1.9-tdi-oglas-21777077.

Znam da je to PD motor i da je opcenito "buletproof", najveci problem bi na njemu bio dvomaseni zamasnjak, ali to ovisi o stilu voznje. Citao sam sad par stranica s speckama pa negdje pise da ima DPF, a negdje ne pa ako bi mogao ko to potvrditi.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ima

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Šta nije netko rekao kako ova insignia ima problem samozapaljenja?

Ajde očevid je u tjeku, baš me zanima šta će naši izmislit

INFO

8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

vi ko da o pištoljima pričate, a ne o autima..

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Kao prvo nije pumpa-dizna motor nego common rail i to počevši od 2007.-2008.uveli su common rail,a drugo ima DPF filter,VAG grupacija od 2006. ima DPF radi zadovoljavanja Euro5 norme.

I nisu baš bulletproof,dvomaseni zamajac kao na svakom jačem dizelu,injektori,egr,turbo itd.

Poruka je uređivana zadnji put ned 29.10.2017 13:42 (doky01akablava).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Dex.pwn kaže...
nixass kaže...
Dex.pwn kaže...

Hhahahahahaha

 

Koliko bi došlo kalibracija ventila i zamijena brtvi? i eventualno varenje bloka motora ako ima kakvu pukotinu?

U pitanju je Vento GLX i '95. 1.8 benzinac(nije turbo), mislim da ima četiri klipa.

 

 

Ne kužim zašto si boldao taj dio.

simpatican mi je izbor rijeci - klip :D

mogao si uzeti i "cetiri svijecice".. vjerojatno si mislio na cilindre :)

isto tako 1.8 motor tesko da ima vise ili manje od 4 "klipa" .

uglavnom sve skupa mi je ispalo fora :D (bez ikakve uvrede)

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
14 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Nezz ja koliko inače imaju, al da, ima četiri klipa, četiri cilinda, četiri sviječice.

Samo je stvar u tome da sam nakon tvog posta otišao na Bing i ukucao klipovi u autu :D

I koliko bi sve to stojalo zajedno?

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Dex.pwn kaže...

Nezz ja koliko inače imaju, al da, ima četiri klipa, četiri cilinda, četiri sviječice.

Samo je stvar u tome da sam nakon tvog posta otišao na Bing i ukucao klipovi u autu :D

I koliko bi sve to stojalo zajedno?

To te je bing naucio krivo izrazavati, koristi google 

Poruka je uređivana zadnji put ned 29.10.2017 12:35 (CroNk3r).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Dex.pwn kaže...

Nezz ja koliko inače imaju, al da, ima četiri klipa, četiri cilinda, četiri sviječice.

Samo je stvar u tome da sam nakon tvog posta otišao na Bing i ukucao klipovi u autu :D

I koliko bi sve to stojalo zajedno?

 Inače kad govoriš o layoutu motora kažeš koliko ima cilindra... Ovo kad si rekao "varenje bloka" i "mislim da ima 4 klipa" zvucalo je kao da postoji vjerojatnost da je jedan klip odletio u atmosferu 

It takes only a blink of an eye for the perfect ride to become undone. // When sex was safe and motor racing dangerous. // WRC is for boys, Group B was for men.
9 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

A nista onda, previse zafrkancije s tim. Dobar stari 1.9 tdi PD 74kw je ipak bolji izbor.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

Dvi rore, plastik fantastik 1.9 GTI

 

 EDIT:

Povečano (zanimljivo kako ovaj bug uploader smanji slike...)

 

 Isuse Boze,kad vidim te odvratne disproporcionalne Need for Speed rore na 1.9 TDi 90 ks,ne znam sto reci.
To sto mu jedna zarulja krepala u stopkama,nikome nista :D

 

@artyom Na koju dijagnostiku spajano ? Ne znam odakle si,otidi kod nekoga tko ima VAG-COM ili VCDS,ides u Engine block-> Measuring Block -> 013 i 023 i tu gledas kakva su odstupanja,rashladna tekucina da je oko 70 stupnjeva i onda mjeriti.

 

https://drive.google.com/file/d/0Bxn71_K_m2RlcjRFYkFiLXRJVTA/view?usp=sharing

 

theJurke

 

Nisi me shvatio,svi dizeli imaju neke boljke kao i svaki automobil,turbina ako je propisno ulje i gradacija,nije ganjan na hladno i gasen nakon autoceste,moze potrajati 250-300 tkm bez reparacije,injektori su boljka ajmo reci tim 1.6 TDI motorima,2.0 TDi CR su puno bolji sto se tice toga,a zamajac na 150-tak tkm ovisno kakav je vozac moze biti zreo za zamjenu,ali mozes staviti jednomaseni zamajac jer auto nije jak i nece polako unistavati mijenjac.

9 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

 

 

Nisi me shvatio,svi dizeli imaju neke boljke kao i svaki automobil,turbina ako je propisno ulje i gradacija,nije ganjan na hladno i gasen nakon autoceste,moze potrajati 250-300 tkm bez reparacije,injektori su boljka ajmo reci tim 1.6 TDI motorima,2.0 TDi CR su puno bolji sto se tice toga,a zamajac na 150-tak tkm ovisno kakav je vozac moze biti zreo za zamjenu,ali mozes staviti jednomaseni zamajac jer auto nije jak i nece polako unistavati mijenjac.

 Hvala na odgovoru, cijenim pomoć. Ali neznam, svaki auto danas imate neke boljke bez kojih jednostavno nemože. Kakve sam srece, da kupim sutra nekog dizelaša, za mj. dana bi mi se rasuo dvomaseni ili turbina. 

Opet, s druge strane gledam, u firmi imamo fabiu combi 1.9 PD. Auto ima preko 220 000km i nikad nista, jos je i prvi zamasnjak gore. Takvu mi vozi i blizi član rodbine, fabia combi mk1 1.9 sa 74 kw. 202 000km bez problema, originalno sve.

Vozim dosta cesto službenu i taj motor je jednostavno životinja, pa to vuče od 1500 okr. bolje od benzinaca sa 130 i vise konja, upravo zato mene auti s takvim motorima zanimaju.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Dzabe ti osjecaj da vuce kad ono pogledas na brzinometar on se jedva pomaknuo. E sada logicno je da ce fabia sa 1.9 motorom letiti ali auto kao Golf5+ bas i nece. 

Poruka je uređivana zadnji put ned 29.10.2017 14:12 (ivanzu).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

letiti

 definiraj... 

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Imati bolje ubrzanje od golfa 5 ili A3 sa istim motorom jer ipak je laksa sto nije ni cudo kada je klasa nize.

Poruka je uređivana zadnji put ned 29.10.2017 14:39 (ivanzu).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Gorstak79 kaže...

vi ko da o pištoljima pričate, a ne o autima..

 say no more

 

 

14 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ja111 kaže...
Dex.pwn kaže...

Nezz ja koliko inače imaju, al da, ima četiri klipa, četiri cilinda, četiri sviječice.

Samo je stvar u tome da sam nakon tvog posta otišao na Bing i ukucao klipovi u autu :D

I koliko bi sve to stojalo zajedno?

 Inače kad govoriš o layoutu motora kažeš koliko ima cilindra... Ovo kad si rekao "varenje bloka" i "mislim da ima 4 klipa" zvucalo je kao da postoji vjerojatnost da je jedan klip odletio u atmosferu 

 

A negdje motor gubi ulje uglavnom, a prešo je preko 200t km. Naravno moji ni ne znaju za brtve, i ventile...

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Dobijes rak pluca samo gledajuci video.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
Gorstak79 kaže...

vi ko da o pištoljima pričate, a ne o autima..

 say no more

 

 

 Samo TDI black smoke  

 

https://youtu.be/wfsZpN5y3cU?t=1m7s 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
doky01akablava kaže...

Kao prvo nije pumpa-dizna motor nego common rail i to počevši od 2007.-2008.uveli su common rail,a drugo ima DPF filter,VAG grupacija od 2006. ima DPF radi zadovoljavanja Euro5 norme.

I nisu baš bulletproof,dvomaseni zamajac kao na svakom jačem dizelu,injektori,egr,turbo itd.

 1.9 tdi je 100% PD. Sa 1.6 tdi je uveden common rail, tad je 1.9tdi izbačen iz ponude.

17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

jucerasnje sljeme 

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

RuskeGTT jesi jučer oko 18.30 prošo kod Petrola na vežici?

9 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
bruno11 kaže...
doky01akablava kaže...

Kao prvo nije pumpa-dizna motor nego common rail i to počevši od 2007.-2008.uveli su common rail,a drugo ima DPF filter,VAG grupacija od 2006. ima DPF radi zadovoljavanja Euro5 norme.

I nisu baš bulletproof,dvomaseni zamajac kao na svakom jačem dizelu,injektori,egr,turbo itd.

 1.9 tdi je 100% PD. Sa 1.6 tdi je uveden common rail, tad je 1.9tdi izbačen iz ponude.

 Sad vise neznam ko pije ko plaća, totalna zbunjola. Moze neko napisat za 1.9 tdi 74 i 77kw motore kakvo je ubrizgavanje, imaju li DPF ili ne, jednomaseni ili dvomaseni zamasnjak pa da se zna onda tocno?

16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Iskreno, nitko više ne zna. VW grupa ima po 10-ak 1.9 i 2.0tdi motora iste snage i okretnog momenta,a različitih oznaka sa drugačijim ubrizgavanjem i brojem ventila.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
theJurke kaže...

Ekipa pitanje jedno, ima li 1.9 tdi 77kw zadnjih godista, 2008 do 2012 recimo, DPF filter. Konkretno za ovaj Audi:http://www.njuskalo.hr/auti/audi-a3-1.9-tdi-oglas-21777077.

Znam da je to PD motor i da je opcenito "buletproof", najveci problem bi na njemu bio dvomaseni zamasnjak, ali to ovisi o stilu voznje. Citao sam sad par stranica s speckama pa negdje pise da ima DPF, a negdje ne pa ako bi mogao ko to potvrditi.

I mene je mučilo to koji ima a koji nema DPF kad sam uzimao također A3 pa sam malo istražio..... Ako je kod motora BLS onda ima DPF, a prepoznati ga možeš odmah čim digneš haubu kao kod toga Audija. Verzije bez DPF-a su BKC, BXE, BXF itd. a one izgledaju ovako.

http://www.njuskalo.hr/image-w920x690/auti/audi-a3-1.9-tdi-sportbeck-moze-zamjena-slika-89581832.jpg

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Da li itko tko ima RainExpert 3 ima problema sa proklizivanjem kotaca tijekom kretanja sa mjesta? Par puta sam vozio od starog auto koji ima te gume i ponekada se dogodi da kotaci proklizu cim je vani vlažno ili bude mokra cesta, a to proklizivanje nije samo da na mjestu zavrti nego traje 2-3 metra sto nije malo. Te gume sam ja, a i vulkanizer preporucili da uzme jer su dobre po kiši. Auto se normalno ponasa tijekom kocenja i voznje samo tijekom kretanja proklize ponekad.

Gume kupljene nove DOT2017

Poruka je uređivana zadnji put ned 29.10.2017 19:27 (ivanzu).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Da li itko tko ima RainExpert 3 ima problema sa proklizivanjem kotaca tijekom kretanja sa mjesta? Par puta sam vozio od starog auto koji ima te gume i ponekada se dogodi da kotaci proklizu cim je vani vlažno ili bude mokra cesta, a to proklizivanje nije samo da na mjestu zavrti nego traje 2-3 metra sto nije malo. Te gume sam ja, a i vulkanizer preporucili da uzme jer su dobre po kiši. Auto se normalno ponasa tijekom kocenja i voznje samo tijekom kretanja proklize ponekad.

Gume kupljene nove DOT2017

 Bas cudno. Meni savine hoce proklizat kad naglije krenem... ali me cudi za te rainexpert posto slove kao najbolje za kisu, a ipak nekad krenut naglo dobro dode.

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Jos je cudnije sto je to onaj mrtvi 1.7TD motor koji jedva pogoni auto, a sada slajdra na 1200okr. po par metara.

10 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Kakvi su troškovi održavanja benzinca u usporedbi s dizelom?

Jer mi je više dosta dizni i njihovog mijenjanja

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice