Koje bi coilovere preporucili za VTS?
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Bila je spricaljka na street raceu, mogu provjeriti vremena ako te zanima
do it
Pozdrav, imam problem na Golfu 6. Motor je 1,6 TDI 77kw.. Ujutro kad je niža temperatura (ispod 10c) kad se upali u leru motor "cuka" i okretaji skaču konstantno. Ponekad se zna dogoditi i kad je temperatura normalna iznad 10+. Na zadnjoj vožnji kad sam stao na semaforu na crveno okretaji zakucani na 1000 i ne pada ispod toga. Ima netko slicna iskustva dali je do nekog senzora ili?
Kad ti je na 1000rpm onda ti radi regeneraciju DPF filtera. A ovo drugo prvo provjeri ak ti fali antifriza. Kolko auto ima km? Ak je prek 150tkm budi spreman na erg i njegov hladnjak to im je bolna tocka. Neznam koje su cifre sad u pitanji ali prek 3000kn ti je sigurno.

Pozdrav, imam problem na Golfu 6. Motor je 1,6 TDI 77kw.. Ujutro kad je niža temperatura (ispod 10c) kad se upali u leru motor "cuka" i okretaji skaču konstantno. Ponekad se zna dogoditi i kad je temperatura normalna iznad 10+. Na zadnjoj vožnji kad sam stao na semaforu na crveno okretaji zakucani na 1000 i ne pada ispod toga. Ima netko slicna iskustva dali je do nekog senzora ili?
Moguce lako da su dizne,idi na dijagnostiku da se provjere parametri,koliko cesto ti se dogada to ?
Pozdrav, imam problem na Golfu 6. Motor je 1,6 TDI 77kw.. Ujutro kad je niža temperatura (ispod 10c) kad se upali u leru motor "cuka" i okretaji skaču konstantno. Ponekad se zna dogoditi i kad je temperatura normalna iznad 10+. Na zadnjoj vožnji kad sam stao na semaforu na crveno okretaji zakucani na 1000 i ne pada ispod toga. Ima netko slicna iskustva dali je do nekog senzora ili?
Kolko kilometara ima?
To su ti inace simptomi neispravnih injektora. Trebalo bi provjeriti s dijagnostikom parametre.
Što se tiče prelaska preko granice, dok god imaš prometnu i zeleni karton možeš doslovno gdje hoćeš.
ako auto nije njegov a ide van EU (a nije jer nije prepisao) mora imati punomoć koja se dobije u HAKu
Not true, s mojim autom je kolega išao u BiH bez navedenoga i bez ikakvih problema. I još je on prijavljen u ZG, a auto na PŽ tablicama.
Možeš kud hoćeš, mogu te ispitivati o autu korištenju i slično, ali ne mogu ti ništa realno.
Koliko izbacivanje srednjeg lonca utječe na buku?
Manje nego izbacivanje zadnjeg, samo sto barem meni je postalo dosta neudobnije se vozit na zadnjem sicu radi buke u autu.
Ha, zadnji sic mi sluzi za stvari :)
Ne bih htio bucniji auto, ali bih htio probati kakav je bez srednjeg. A kako utjece na snagu?
I putnicima je neugodno* Malo sam se krivo izrazio.
Auto bolje dise svakako, koliko mi je tocno donjelo ne znam, ali se osjetio mali pomak. S tim da je i moja cijev bila 7-8mm sira, od serijske.
Da ali brine me da backpressure ne bi bio prenizak.
Auspusi su dosta komplicirani za napraviti kako treba. Jos moram kod Lasovcica vidjeti za cijenu.
A i ne zelim da mi auto bude bucan ili bilo sta. Spojevi cijevi i lonaca su posmedjili pa bih to sanirao. Lonci izgledaju kao novi, a ako pilim mogu probati izbaciti jedan.
Auspuh nece nista osjetno promijeniti sto se tice snage, eventualno druga grana ispuha tipa 4-2-1 ili 4-1 bih dala oko 10ks i promijenila krivulju.
I ne zelim :)
Mislim, da dobijem snage, ne bih se bunio, ali ne zelim izbacivanjem srednjeg lonca naciniti stetu.
chutac, jes ti mozda s otoka krka?
Da ali brine me da backpressure ne bi bio prenizak.
Auspusi su dosta komplicirani za napraviti kako treba. Jos moram kod Lasovcica vidjeti za cijenu.
A i ne zelim da mi auto bude bucan ili bilo sta. Spojevi cijevi i lonaca su posmedjili pa bih to sanirao. Lonci izgledaju kao novi, a ako pilim mogu probati izbaciti jedan.
Ja sam imao kombinaciju SuperSprint komplet, ali sa zadnjim loncem. Sada je SS zavrsetak samo, ali straight pipe.
A za konjazu, moze i ne mora pridonjet. Ali ono bitnije je da bi auto trebao bolje disat, pogotovo na vise okretaja.
Ekipa,što dalje od ovih nesposobnih ljudi iz Siluxa,kasnije cu opisati svoja zadnja dva iskustva,nevjerojatno kakav sugav odnos prema kupcu.
Imam lezaj sa glavcinom koji mi ne odgovara i sad bi ga prodao,zanima me da li je lezaj za zadnje kotaca isti za lijevu/desnu stranu ili samo odgovara za jednu stranu ?
Prednji su drugaciji,cisto da znam kad budem prodavao ...
Gorstak, nisam s Krka.
Ivan, budem probao pa cu vidjeti. Jos cu prouciti sve to.
Gorstak, nisam s Krka.
Ivan, budem probao pa cu vidjeti. Jos cu prouciti sve to.
Sori na off topicu, testiram neku svoju teoriju...naime rijec naciniti, koju si upotrijebio, se najvise koristi na krku..
Gorstak, nisam s Krka.
Ivan, budem probao pa cu vidjeti. Jos cu prouciti sve to.
Sori na off topicu, testiram neku svoju teoriju...naime rijec naciniti, koju si upotrijebio, se najvise koristi na krku..
Jesi ti mozda zavsio filozofski fakultet?(ili ides na filozofski)
Gorstak, nisam s Krka.
Ivan, budem probao pa cu vidjeti. Jos cu prouciti sve to.
Sori na off topicu, testiram neku svoju teoriju...naime rijec naciniti, koju si upotrijebio, se najvise koristi na krku..
Jesi ti mozda zavsio filozofski fakultet?(ili ides na filozofski)
jok, srednja kemijska, kemijski tehničar, pa geodezija faks, pa polozio za kv vozaca, pa poslije za strucnog cuvara i na kraju za taksistu...
Hrvatska zemlja snova.
ahahahah, e, tako nekako...
Ha, zadnji sic mi sluzi za stvari :)
Ne bih htio bucniji auto, ali bih htio probati kakav je bez srednjeg. A kako utjece na snagu?
Zar nemaš auto bez zadnje klupe?
Hhahahahahaha
Koliko bi došlo kalibracija ventila i zamijena brtvi? i eventualno varenje bloka motora ako ima kakvu pukotinu?
U pitanju je Vento GLX i '95. 1.8 benzinac(nije turbo), mislim da ima četiri klipa.
Hhahahahahaha
Koliko bi došlo kalibracija ventila i zamijena brtvi? i eventualno varenje bloka motora ako ima kakvu pukotinu?
U pitanju je Vento GLX i '95. 1.8 benzinac(nije turbo), mislim da ima četiri klipa.
Ima 143000 km. Spajao sam ga na dijagnostiku ali greske nije bacalo jedino nisam isao za parametrima da je sad nesto posebno odskakalo. Probati cu opet. Ali nekako i sam po svemu procitanom mislim da su injektori..
Hhahahahahaha
Koliko bi došlo kalibracija ventila i zamijena brtvi? i eventualno varenje bloka motora ako ima kakvu pukotinu?
U pitanju je Vento GLX i '95. 1.8 benzinac(nije turbo), mislim da ima četiri klipa.
Ne kužim zašto si boldao taj dio.
Reko idem ukucam na Bing da vidim dal sam ja dobro napisao
I imao sam što vidjeti hahaha
A Google daje ono što sam tražio.