Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.005
|
čitano: 16.479.033
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...
doky01akablava kaže...

Evo da se i ja pohvalim,uletila ova mrcina :) 

2.0 TDi 140 ks,fin paket opreme,samo je auto dugo stajao i sad treba prekopati ( promijeniti ulje/filtere,nove retrovizore,ESP zeza,diskove istokariti ) itd.uglavnom ima ulaganja,ali ja za sad prezadovoljan automobil,cupa neshvatljivo za moj pojam,potrosnja relativno dobra ( cca 6L prosjek,a ja nisam lagan na gasu bas ),ozvucenje odlicno itd.


Pratim temu i vidim da ne volite bas VW-ase ,ali majke mi,normalan sam.

 

Cilj sto se tice uredivanja,inox nosaci,eventualni org GTI farovi,zatamniti i nove felge/gume i vozi 

 

Crni je moj,a ovo je petica od roditelja,jbg pobosancena familija 

 to je 2.0 tdi pd? provjeri jel su u njemu jos uvijek siemens ili bosch dizne, nije bas pouzdan kao 1.9 tdi.

Provjeri si i kad je zamasnjak promijenjen da se znas pripremit na moguca ulaganja a svako ti odnosi 500 eura iz dzepa. Remenje i spaneri ako vec velis da je dugo stajao pa pretpostavljam da nije ni mjenjano, turbina nadam se da ne fucka jace nego sto bi smjela. Ljudi se obicno rijesavaju takvih dizelcina kad se priblize relativno velika ulaganja , to je dubretar od auta kao i svaki drugi moderni i jede lovu na glupostima ali da, pruza jebeno dobar osjecaj kad te zaljepi za sic na 2000 okretaja. . Ko si moze priustit takvu igracku nek uziva u njemu, ovak na prvu izgleda dosta bolje od vecine onih groblja zapustenih petica sto nasi ljudi siluju,  puno srece s autom pozz

 Jasne su mi mane tih automobila,sve ce to biti pregledano,zamajac se ne cuje,vec sam provjerio kod mehanicara,motor pali na zub,jedina mana dosta teze pali kad je vruc,a to je mana mape tvornicke i moze se relativno lako rijesiti.

Remenje i spanere tek treba na 240.000 km,ali preventivno ce se sigurno ranije zamijeniti ili mozda cak ovaj/iduci mjesec.

Tehnicki prosao bez pola muke,lijepi za sic kad ga stisnes,turbina fino radi,ali svejedno kazem idem ovaj ili iduci tjeda kod kolege mehanicara da on to prekopa i pregleda i dade svoje misljenje sto sve treba zamijeniti 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
doky01akablava kaže...

Evo da se i ja pohvalim,uletila ova mrcina :) 

2.0 TDi 140 ks,fin paket opreme,samo je auto dugo stajao i sad treba prekopati ( promijeniti ulje/filtere,nove retrovizore,ESP zeza,diskove istokariti ) itd.uglavnom ima ulaganja,ali ja za sad prezadovoljan automobil,cupa neshvatljivo za moj pojam,potrosnja relativno dobra ( cca 6L prosjek,a ja nisam lagan na gasu bas ),ozvucenje odlicno itd.


Pratim temu i vidim da ne volite bas VW-ase ,ali majke mi,normalan sam.

 

Cilj sto se tice uredivanja,inox nosaci,eventualni org GTI farovi,zatamniti i nove felge/gume i vozi 

 

Crni je moj,a ovo je petica od roditelja,jbg pobosancena familija 

 Dobar autic...sto si prije vozio? 2.0 TDI i nije neka jurilica.

Sto znaci da nisi lagan na gasu? Cesto citam tu recenicu. Ja kad "nisam lagan na gasu" skurim 100kn eurodiesela u roku 80-90km sa svojim 2.4 jtd. Ako vozim normalno, 150km prijedjem bez problema. Istina da petak pije vise ali 6 litara znaci stednja.

 

Mene su Golfovi poceli privlaciti. Petica mi je nekako stara, narocito unutra. Uzimao bih u obzir jedino GTD sa 170ks. Sa GT opremom jos moze proci. Sestica mi je odlicna ali nemam toliko kesa...bez 12 soma € nema Golfa 6 GTD. Ovi obicni 2.0 mi ne igraju ulogu...

 

Senza cuore saremmo solo macchine
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
doky01akablava kaže...

Evo da se i ja pohvalim,uletila ova mrcina :) 

2.0 TDi 140 ks,fin paket opreme,samo je auto dugo stajao i sad treba prekopati ( promijeniti ulje/filtere,nove retrovizore,ESP zeza,diskove istokariti ) itd.uglavnom ima ulaganja,ali ja za sad prezadovoljan automobil,cupa neshvatljivo za moj pojam,potrosnja relativno dobra ( cca 6L prosjek,a ja nisam lagan na gasu bas ),ozvucenje odlicno itd.


Pratim temu i vidim da ne volite bas VW-ase ,ali majke mi,normalan sam.

 

Cilj sto se tice uredivanja,inox nosaci,eventualni org GTI farovi,zatamniti i nove felge/gume i vozi 

 

Crni je moj,a ovo je petica od roditelja,jbg pobosancena familija 

Puno sretnih kilometara

 

 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mar123 kaže...

 znaci neka otvorena cesta i 3-4? da ga drzim neko vrijeme recimo u trecoj na 60-70 i onda u cetvrtu pa do 100?

 autocesta najbolje...ma koji 60-70, pa toliko ide u drugoj...treca do 110 barem, pa cetvrta dokle ide, pa malo usporis, pa treca, mozes i sa cetvrtom i petom isto eksperimentirati...

1BIT kaže...

 

@RuskeGTT mi smo se onda mimoišli negdje, sigurno si prošao poslje Karlovca, prema Zagrebu ima jedan komad u dužini 500-ak metara , kompletnu desnu traku su zatvorili i asfaltiraju, vozi se usporeno po lijevoj.

 jos uvijek pokusavam shvatiti ovo...di, sta, kad?

16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...
doky01akablava kaže...

Evo da se i ja pohvalim,uletila ova mrcina :) 

2.0 TDi 140 ks,fin paket opreme,samo je auto dugo stajao i sad treba prekopati ( promijeniti ulje/filtere,nove retrovizore,ESP zeza,diskove istokariti ) itd.uglavnom ima ulaganja,ali ja za sad prezadovoljan automobil,cupa neshvatljivo za moj pojam,potrosnja relativno dobra ( cca 6L prosjek,a ja nisam lagan na gasu bas ),ozvucenje odlicno itd.


Pratim temu i vidim da ne volite bas VW-ase ,ali majke mi,normalan sam.

 

Cilj sto se tice uredivanja,inox nosaci,eventualni org GTI farovi,zatamniti i nove felge/gume i vozi 

 

Crni je moj,a ovo je petica od roditelja,jbg pobosancena familija 

 to je 2.0 tdi pd? provjeri jel su u njemu jos uvijek siemens ili bosch dizne, nije bas pouzdan kao 1.9 tdi.

Provjeri si i kad je zamasnjak promijenjen da se znas pripremit na moguca ulaganja a svako ti odnosi 500 eura iz dzepa. Remenje i spaneri ako vec velis da je dugo stajao pa pretpostavljam da nije ni mjenjano, turbina nadam se da ne fucka jace nego sto bi smjela. Ljudi se obicno rijesavaju takvih dizelcina kad se priblize relativno velika ulaganja , to je dubretar od auta kao i svaki drugi moderni i jede lovu na glupostima ali da, pruza jebeno dobar osjecaj kad te zaljepi za sic na 2000 okretaja. . Ko si moze priustit takvu igracku nek uziva u njemu, ovak na prvu izgleda dosta bolje od vecine onih groblja zapustenih petica sto nasi ljudi siluju,  puno srece s autom pozz

 pitanje je ima li 8 ili 16 ventila?

8v ima od pocetka bosch dizne i nisu imali problema s njima.  16v i pd i nije bas sretna kombinacija i na njima su siemens dizne crkavale pa su se mijenjale za continental

Poruka je uređivana zadnji put sri 26.10.2016 12:56 (bruno11).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
bruno11 kaže...
domac5 kaže...
doky01akablava kaže...

Evo da se i ja pohvalim,uletila ova mrcina :) 

2.0 TDi 140 ks,fin paket opreme,samo je auto dugo stajao i sad treba prekopati ( promijeniti ulje/filtere,nove retrovizore,ESP zeza,diskove istokariti ) itd.uglavnom ima ulaganja,ali ja za sad prezadovoljan automobil,cupa neshvatljivo za moj pojam,potrosnja relativno dobra ( cca 6L prosjek,a ja nisam lagan na gasu bas ),ozvucenje odlicno itd.


Pratim temu i vidim da ne volite bas VW-ase ,ali majke mi,normalan sam.

 

Cilj sto se tice uredivanja,inox nosaci,eventualni org GTI farovi,zatamniti i nove felge/gume i vozi 

 

Crni je moj,a ovo je petica od roditelja,jbg pobosancena familija 

 to je 2.0 tdi pd? provjeri jel su u njemu jos uvijek siemens ili bosch dizne, nije bas pouzdan kao 1.9 tdi.

Provjeri si i kad je zamasnjak promijenjen da se znas pripremit na moguca ulaganja a svako ti odnosi 500 eura iz dzepa. Remenje i spaneri ako vec velis da je dugo stajao pa pretpostavljam da nije ni mjenjano, turbina nadam se da ne fucka jace nego sto bi smjela. Ljudi se obicno rijesavaju takvih dizelcina kad se priblize relativno velika ulaganja , to je dubretar od auta kao i svaki drugi moderni i jede lovu na glupostima ali da, pruza jebeno dobar osjecaj kad te zaljepi za sic na 2000 okretaja. . Ko si moze priustit takvu igracku nek uziva u njemu, ovak na prvu izgleda dosta bolje od vecine onih groblja zapustenih petica sto nasi ljudi siluju,  puno srece s autom pozz

 pitanje je ima li 8 ili 16 ventila?

8v ima od pocetka bosch dizne i nisu imali problema s njima.  16v i pd i nije bas sretna kombinacija i na njima su siemens dizne crkavale pa su se mijenjale za continental

 Jesi siguran za continental? Nekako njih spojit da proizvode dizne mi neide bas. Imas kakav info? Koliko znam isli su na Bosch, ali ovo tvoje prvi glas.

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Kako provjeriti koje su dizne ? Prva godina modela znači 2004., vjerojatno su ove bolje ugrađivali tek 2006-2007.?

Jedina mana teže pali dok je zagrijan,isto se događa sa 1.9 tdi od roditelja,da li je tko podešavao smjesu ili mapu?

Ako je vruć i upalim odmah nakon kontakta pali super,ako pričekam lampice da se pogase onda dosta teze pali.

Inače ako je u pitanju hladni start ujutro,pali kao mina :)
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ak je 2004 vjerujem da su dizne promijenjene, teško da bi te problematične izdržale dosad. Koliko km ima auto? Možeš u ovlaštenom servisu preko broja šasije provjerit dal su mijenjane.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
doky01akablava kaže...
Kako provjeriti koje su dizne ? Prva godina modela znači 2004., vjerojatno su ove bolje ugrađivali tek 2006-2007.?

Jedina mana teže pali dok je zagrijan,isto se događa sa 1.9 tdi od roditelja,da li je tko podešavao smjesu ili mapu?

Ako je vruć i upalim odmah nakon kontakta pali super,ako pričekam lampice da se pogase onda dosta teze pali.

Inače ako je u pitanju hladni start ujutro,pali kao mina :)

 To sa diznama pogotovo kod petica, nije  istina ( passat B6 je imao problema sa njima ), rijetko kojoj je trebala izmjena.

Ja imam 2004. 2.0 tdi  od prvog dana, dizne nisu taknute, ni bilo što drugo oko motora.

 Što se tiče težeg paljenja kad je topli, to je klasika, potreban je upgrade softvera na ECU-u. Npr u Zg to odrađuje Citius ( mislim da je oko 400kn ) , ali i mnogi drugi.

 

Ponosni vlasnik PS3 i nekoliko desetaka original igara / http://www.accredo.hr/ http://www.mcsi-design.net/
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
doky01akablava kaže...
Kako provjeriti koje su dizne ? Prva godina modela znači 2004., vjerojatno su ove bolje ugrađivali tek 2006-2007.?

Jedina mana teže pali dok je zagrijan,isto se događa sa 1.9 tdi od roditelja,da li je tko podešavao smjesu ili mapu?

Ako je vruć i upalim odmah nakon kontakta pali super,ako pričekam lampice da se pogase onda dosta teze pali.

Inače ako je u pitanju hladni start ujutro,pali kao mina :)

 Moras otici staviti mapu za topli start. Ne znam zasto se to desava, ali kod mene na G4 vec ima 370tkm nikad problema sa tim. Navodno anlaser "oslabi" pa teze pali kad je topal. Kako god, ljudi su to rjesavali sa mapom za topli start.

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

1BIT kaže...

 

@RuskeGTT mi smo se onda mimoišli negdje, sigurno si prošao poslje Karlovca, prema Zagrebu ima jedan komad u dužini 500-ak metara , kompletnu desnu traku su zatvorili i asfaltiraju, vozi se usporeno po lijevoj.

 jos uvijek pokusavam shvatiti ovo...di, sta, kad?

 hahaha, ja govorim za jučer, ja sam jučer išao, a ako sam te dobro skužio napisao si da si ti također jučer sa c2 do zg-a išao, onda si morao proć viadukt kod Karlovca i u nastvaku kad to prođeš, prema zg-u ima jedan dio di friško asfaltiraju desnu traku, pa se vozi usporeno lijevom, nemreš ne primjetit, vozi se 80 po lijevoj strani, hrpa ćunjića je po sredini, radni strojevi i radnici...

 

OT:

Kod mene poćele pripreme za snježne radosti, nadam se da će bit nešto ove zime.

 

16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

 Jesi siguran za continental? Nekako njih spojit da proizvode dizne mi neide bas. Imas kakav info? Koliko znam isli su na Bosch, ali ovo tvoje prvi glas.

 i meni je bilo cudno, ali jesu continental. Koliko san razumia to je dio siemens grupe. Bosch dizne ne odgovaraju na ovaj motor, one su se ugrađivale na 8v motore.

kostolomac kaže...

 To sa diznama pogotovo kod petica, nije  istina ( passat B6 je imao problema sa njima ), rijetko kojoj je trebala izmjena.

Ja imam 2004. 2.0 tdi  od prvog dana, dizne nisu taknute, ni bilo što drugo oko motora.

 Što se tiče težeg paljenja kad je topli, to je klasika, potreban je upgrade softvera na ECU-u. Npr u Zg to odrađuje Citius ( mislim da je oko 400kn ) , ali i mnogi drugi.

 

 my bad, poletia san na passata odma jer san ima slucajeva da su dizne otisle. Prijatelj ima 2007. god sa 16v BKP motorom na kojem su promjenjene sve 4 nakon 80t km, a moj sa 8v oznake BMP se vrti nakon 240t km ko i prvog dana

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
RuskeGTT kaže...

1BIT kaže...

 

@RuskeGTT mi smo se onda mimoišli negdje, sigurno si prošao poslje Karlovca, prema Zagrebu ima jedan komad u dužini 500-ak metara , kompletnu desnu traku su zatvorili i asfaltiraju, vozi se usporeno po lijevoj.

 jos uvijek pokusavam shvatiti ovo...di, sta, kad?

 hahaha, ja govorim za jučer, ja sam jučer išao, a ako sam te dobro skužio napisao si da si ti također jučer sa c2 do zg-a išao, onda si morao proć viadukt kod Karlovca i u nastvaku kad to prođeš, prema zg-u ima jedan dio di friško asfaltiraju desnu traku, pa se vozi usporeno lijevom, nemreš ne primjetit, vozi se 80 po lijevoj strani, hrpa ćunjića je po sredini, radni strojevi i radnici...

 

OT:

Kod mene poćele pripreme za snježne radosti, nadam se da će bit nešto ove zime.

 

 hjoj C2 prodan pred vise od pol godine, nisam ga vozio zadnjih 3-4g, ako ne i vise...jadan onaj koji ga kupio nakon toga, ako se mislio normalno voziti s njime ili ici po autoputu...

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

 hjoj C2 prodan pred vise od pol godine, nisam ga vozio zadnjih 3-4g, ako ne i vise...jadan onaj koji ga kupio nakon toga, ako se mislio normalno voziti s njime ili ici po autoputu...

 A onda sam te krivo skužio...

 

Nego šta se riješavaš francuza u obitelji?

Neće valjda i megane dobit nogu

10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Zna li tko sta znaci ova lampica? Polo 2012. 
CIJELA SLIKA

Barcelona - Mes que un club
Poruka je uređivana zadnji put čet 27.10.2016 16:08 (el.šef).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Provjeri razinu rashladne tekućine / antifriza, ne preporučam ti se tako voziti, meni je ista gorila kad mi je crijevo strunulo i puštao antifriz, odnosno ostao bez.

 

http://www.vwserviceandparts.com/service/volkswagen-dashboard-indicator-lights/

 

To nipošto nije zajebancija, možeš uništiti motor već na kraćoj relaciji, dolij barem destilirane da imaš do servisa, i zamijeni crijevo, ako je to problem bio.

In the name of tragedy...
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
BTW: ako netko treba, od 20.10 do 2.11 u novom katalogu metroa ima jeftina dizalica i nosači (tronožac) za auto

 

 

Jel uzimao netko mozda ovu dizalicu? Razmisljam da uzmem pa sam radim zamjene ulja jer bi mi se isplatilo za jednu zamjenu, ali opet ne zelim uzimat srot koji ce otic nakon 2 dizanja.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gamer34 kaže...

 

 

Jel uzimao netko mozda ovu dizalicu? Razmisljam da uzmem pa sam radim zamjene ulja jer bi mi se isplatilo za jednu zamjenu, ali opet ne zelim uzimat srot koji ce otic nakon 2 dizanja.

 Jbt stari..ako gledas na to da ustedis 50-100 kn na izmjeni ulja i filtera, mogu si misliti kakvo ulje tocis. Moj mehanicar uzme 80kn za ruke. Materijal mi on uzima jer onda imam garanciju na rad a on rabat. Sveukupno me ispadne 800kn svakih 10.000 km. 10.000km napravim u 3-4 mj. Popusim jedan paket dnevno planog Dunhilla. Cijena mu je 27kn. U tom periodu dakle skurim u dim skoro 2800kn. Mozda ti ne pusis, ali vjerujem da imas drugih glupih troskova. Daj da to obavi netko tko zna. Pare se okrecu i svi sretni. Ne mogu vjerovati da bi se netko zahebavao sa tim uljem da ustedi 100kn. Kud bi onda sa starim uljem?

Senza cuore saremmo solo macchine
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...
RuskeGTT kaže...

 hjoj C2 prodan pred vise od pol godine, nisam ga vozio zadnjih 3-4g, ako ne i vise...jadan onaj koji ga kupio nakon toga, ako se mislio normalno voziti s njime ili ici po autoputu...

 A onda sam te krivo skužio...

 

Nego šta se riješavaš francuza u obitelji?

Neće valjda i megane dobit nogu

 megane je odavno trebao dobit nogu...btw. tko ga hoce za 2500kn dam ga, bez sica i volana (mislim original sic i jedan drugi volan, original nisam imao nikad, jer je bio sa tim drugim kad sam ga kupio)

 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
MatijaZG kaže...
gamer34 kaže...

 

 

Jel uzimao netko mozda ovu dizalicu? Razmisljam da uzmem pa sam radim zamjene ulja jer bi mi se isplatilo za jednu zamjenu, ali opet ne zelim uzimat srot koji ce otic nakon 2 dizanja.

 Jbt stari..ako gledas na to da ustedis 50-100 kn na izmjeni ulja i filtera, mogu si misliti kakvo ulje tocis. Moj mehanicar uzme 80kn za ruke. Materijal mi on uzima jer onda imam garanciju na rad a on rabat. Sveukupno me ispadne 800kn svakih 10.000 km. 10.000km napravim u 3-4 mj. Popusim jedan paket dnevno planog Dunhilla. Cijena mu je 27kn. U tom periodu dakle skurim u dim skoro 2800kn. Mozda ti ne pusis, ali vjerujem da imas drugih glupih troskova. Daj da to obavi netko tko zna. Pare se okrecu i svi sretni. Ne mogu vjerovati da bi se netko zahebavao sa tim uljem da ustedi 100kn. Kud bi onda sa starim uljem?

 Mislim da je gamer student. I ja sebi osobno mjenjam ulje. Ukipno 147kn Mann filter ulja, purflux zrak i gorivo...mislim da je cca 150kn Helix shell 15-40 4-5litara... Ako filter ulja neide dolje onda klijesta za ulje 35kn u tokicu. Ustedim 100kn, a staro ulje u tokic odnesem.

Kupio u lidlu jack stand 2x za 100kn, a dizalica je i meni privlacna ova :)

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
Poruka je uređivana zadnji put pet 28.10.2016 11:50 (Fake_Alert).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

ruske treba mi auto za trke. nkj slicno rallycrosu. kolko cjenis megana?

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

pa napisao sam ti gore...

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
MatijaZG kaže...
gamer34 kaže...

 

 

Jel uzimao netko mozda ovu dizalicu? Razmisljam da uzmem pa sam radim zamjene ulja jer bi mi se isplatilo za jednu zamjenu, ali opet ne zelim uzimat srot koji ce otic nakon 2 dizanja.

 Jbt stari..ako gledas na to da ustedis 50-100 kn na izmjeni ulja i filtera, mogu si misliti kakvo ulje tocis. Moj mehanicar uzme 80kn za ruke. Materijal mi on uzima jer onda imam garanciju na rad a on rabat. Sveukupno me ispadne 800kn svakih 10.000 km. 10.000km napravim u 3-4 mj. Popusim jedan paket dnevno planog Dunhilla. Cijena mu je 27kn. U tom periodu dakle skurim u dim skoro 2800kn. Mozda ti ne pusis, ali vjerujem da imas drugih glupih troskova. Daj da to obavi netko tko zna. Pare se okrecu i svi sretni. Ne mogu vjerovati da bi se netko zahebavao sa tim uljem da ustedi 100kn. Kud bi onda sa starim uljem?

 Neki ljudi vole raditi na svojim autima i zato rade te poslove sami nego kod mehanicara.

Poruka je uređivana zadnji put pet 28.10.2016 12:26 (ivanzu).
13 godina
odjavljen
offline
Auti - ultimativna tema

Dok su neki cicije i paze na svaku kunu, pa makar kupili ulje na akciji u Intersparu.

 

Poznajem minimalno 3 frenda koji su takvi.

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Bolje i ulje na akciji nego ga ne mijenjat uopće.. Još kad su malo stariji auti u pitanju, zašto ne uzet. Evo moja Astra 6 godina radi na ulju iz Interspara, Shell Helix Ultra 5W40 i problema naravno nema. Drugo su ona noname ulja iz Kauflanda ili Konzuma, to iskreno ne bi uzimao.

Poruka je uređivana zadnji put pet 28.10.2016 13:34 (veki22).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
MatijaZG kaže...

 Jbt stari..ako gledas na to da ustedis 50-100 kn na izmjeni ulja i filtera, mogu si misliti kakvo ulje tocis. Moj mehanicar uzme 80kn za ruke. Materijal mi on uzima jer onda imam garanciju na rad a on rabat. Sveukupno me ispadne 800kn svakih 10.000 km. 10.000km napravim u 3-4 mj. Popusim jedan paket dnevno planog Dunhilla. Cijena mu je 27kn. U tom periodu dakle skurim u dim skoro 2800kn. Mozda ti ne pusis, ali vjerujem da imas drugih glupih troskova. Daj da to obavi netko tko zna. Pare se okrecu i svi sretni. Ne mogu vjerovati da bi se netko zahebavao sa tim uljem da ustedi 100kn. Kud bi onda sa starim uljem?

Ima se može se a benzinca teško livat. 

Will this run on my 486?
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
MatijaZG kaže...

 Jbt stari..ako gledas na to da ustedis 50-100 kn na izmjeni ulja i filtera, mogu si misliti kakvo ulje tocis. Moj mehanicar uzme 80kn za ruke. Materijal mi on uzima jer onda imam garanciju na rad a on rabat. Sveukupno me ispadne 800kn svakih 10.000 km. 10.000km napravim u 3-4 mj. Popusim jedan paket dnevno planog Dunhilla. Cijena mu je 27kn. U tom periodu dakle skurim u dim skoro 2800kn. Mozda ti ne pusis, ali vjerujem da imas drugih glupih troskova. Daj da to obavi netko tko zna. Pare se okrecu i svi sretni. Ne mogu vjerovati da bi se netko zahebavao sa tim uljem da ustedi 100kn. Kud bi onda sa starim uljem?

 

Mehanicar mi izmjenu naplati 150-200kn i zasto to nebi usparao ako mogu i sam zamijenit. Osim toga gust mi je sarfat po autu i nije da radim generalku nego zamjenu ulja za sta nije potrebno skoro nikakvo znanje ili vjestina. A ulje tocnim ful sinteticko Total i bolje od propisanog. Staro ulje se moze ostavit na milijun mjesta od reciklaznog dvorista, Tokica...

 

Fake_Alert kaže...

 Mislim da je gamer student. I ja sebi osobno mjenjam ulje. Ukipno 147kn Mann filter ulja, purflux zrak i gorivo...mislim da je cca 150kn Helix shell 15-40 4-5litara... Ako filter ulja neide dolje onda klijesta za ulje 35kn u tokicu. Ustedim 100kn, a staro ulje u tokic odnesem.

Kupio u lidlu jack stand 2x za 100kn, a dizalica je i meni privlacna ova :)

 

Uopce nije bitno dal je netko student il ne, mislim da bi svatko ustedio 150-200kn ako moze i nije mu ni najmanji problem, vec stovise gust. Ali da, jesam student.

 

ivanzu kaže...

 Neki ljudi vole raditi na svojim autima i zato rade te poslove sami nego kod mehanicara.

 

Upravo tako, plus kad sam radis znas tocno sto je napravljeno mada imam pouzdanog mehu, al svejedno ne vidim razlog cemu bacat lovu na nesto jednostavno poput promjene ulja. Na veliki servis i slicno normalno da cu ga otpeljat nekom tko se time bavi.

Poruka je uređivana zadnji put pet 28.10.2016 13:53 (gamer34).
10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kakve veze ima gdje kupiš ulje, ak je brand name i ogovara onaj broj, kaj god označaval

 

Taman da ga u Linksu kupil..

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gamer34 kaže...
MatijaZG kaže...

 Jbt stari..ako gledas na to da ustedis 50-100 kn na izmjeni ulja i filtera, mogu si misliti kakvo ulje tocis. Moj mehanicar uzme 80kn za ruke. Materijal mi on uzima jer onda imam garanciju na rad a on rabat. Sveukupno me ispadne 800kn svakih 10.000 km. 10.000km napravim u 3-4 mj. Popusim jedan paket dnevno planog Dunhilla. Cijena mu je 27kn. U tom periodu dakle skurim u dim skoro 2800kn. Mozda ti ne pusis, ali vjerujem da imas drugih glupih troskova. Daj da to obavi netko tko zna. Pare se okrecu i svi sretni. Ne mogu vjerovati da bi se netko zahebavao sa tim uljem da ustedi 100kn. Kud bi onda sa starim uljem?

 

Mehanicar mi izmjenu naplati 150-200kn i zasto to nebi usparao ako mogu i sam zamijenit. Osim toga gust mi je sarfat po autu i nije da radim generalku nego zamjenu ulja za sta nije potrebno skoro nikakvo znanje ili vjestina. A ulje tocnim ful sinteticko Total i bolje od propisanog. Staro ulje se moze ostavit na milijun mjesta od reciklaznog dvorista, Tokica...

 

Fake_Alert kaže...

 Mislim da je gamer student. I ja sebi osobno mjenjam ulje. Ukipno 147kn Mann filter ulja, purflux zrak i gorivo...mislim da je cca 150kn Helix shell 15-40 4-5litara... Ako filter ulja neide dolje onda klijesta za ulje 35kn u tokicu. Ustedim 100kn, a staro ulje u tokic odnesem.

Kupio u lidlu jack stand 2x za 100kn, a dizalica je i meni privlacna ova :)

 

Uopce nije bitno dal je netko student il ne, mislim da bi svatko ustedio 150-200kn ako moze i nije mu ni najmanji problem, vec stovise gust. Ali da, jesam student.

 

ivanzu kaže...

 Neki ljudi vole raditi na svojim autima i zato rade te poslove sami nego kod mehanicara.

 

Upravo tako, plus kad sam radis znas tocno sto je napravljeno mada imam pouzdanog mehu, al svejedno ne vidim razlog cemu bacat lovu na nesto jednostavno poput promjene ulja. Na veliki servis i slicno normalno da cu ga otpeljat nekom tko se time bavi.

 Zato sam ja neki dan prvi put sam napravio mali servis na autu :D

I to sto kazes, nekome je gust a nekome nije. 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
MatijaZG kaže...
gamer34 kaže...

 

 

Jel uzimao netko mozda ovu dizalicu? Razmisljam da uzmem pa sam radim zamjene ulja jer bi mi se isplatilo za jednu zamjenu, ali opet ne zelim uzimat srot koji ce otic nakon 2 dizanja.

 Jbt stari..ako gledas na to da ustedis 50-100 kn na izmjeni ulja i filtera, mogu si misliti kakvo ulje tocis. Moj mehanicar uzme 80kn za ruke. Materijal mi on uzima jer onda imam garanciju na rad a on rabat. Sveukupno me ispadne 800kn svakih 10.000 km. 10.000km napravim u 3-4 mj. Popusim jedan paket dnevno planog Dunhilla. Cijena mu je 27kn. U tom periodu dakle skurim u dim skoro 2800kn. Mozda ti ne pusis, ali vjerujem da imas drugih glupih troskova. Daj da to obavi netko tko zna. Pare se okrecu i svi sretni. Ne mogu vjerovati da bi se netko zahebavao sa tim uljem da ustedi 100kn. Kud bi onda sa starim uljem?

 @MatijaZG 

Mogu ti gomilu razloga dati zašto ne ići mjenjat ulje u servis...

evo par:

-Najjednostavniji zahvat koji može bit, a spada ajmo reć pod servis... (znači i da živiš u zgradi, možeš ga bez problema obavit na parkingu zgrade...)

 

-kako je već navedeno, može se prišparat koja kuna na rukama mehaničara, njegovoj marži, čak i ulje birat, kako neki inzistiraju na nekom proizvođaču...

 

-tu su i gušti, veće je zadovoljstvo kada osobno nešto odradiš, nego da daš nekome, a osobno barem znaš što si i kako napravio...

 

-e sad ovisi i o kojem servisu se radi, osobno znam neke koji muljaju, ti dođeš, veliš keš nije problem, promjenite mi ulje i platiš im najbolje, najskuplje, (Motul npr) oni tebi uliju neko jeftinije istih karakteristika (npr lotos...) a naplate kao da su ti ulili skuplje, kako si i sam tražio i svi sretni i zadovoljni, a ti izigran...

 

-također znam da tako ljudi koji se ne kuže u aute, samo dođu i vele da trebaju zamjenu ulja, sve plate i to dosta, npr servis kupi pakiranje ulja od 5L, u motor od klijenta ide 4L i 1L ostane servisu, kako klijent ne traži natrag to ulje, jer nema ni pojma da je ostalo, i tako litra po litra i nakupi se ulja koje ostane servisu, pa servis susjedu ili nekome sa kime je dobar, zamjeni to ulje na crno ili po jeftinijoj cijeni...

 

-jedino ako nisi jedan od onih likova kojima je problem uprljati ruke... bedastoća... podsjeća me na lika od kojeg sam kupio oz felge, dofurao mi ih je u gepeku audia a3, došao on sa curom, felge su sa gumama bile, standardno zmazane od kočnica, ništa posebno, on rukavice navlači na ruke, a ja i njegova cura golim rukama trpamo kotače u moj gepek... ja još gledam, njegova cura je više muško nego on...

 

@gamer34

Što se tiće dizalice, to je hidraulična, definitivno bolja od mehaničke koju imaš u gepeku, ta u gepeku je za 10 puta dić auto i onda je upitno koliko će dalje izdržat...(ajmo reć za jednokratnu upotrebu...), a na hidrauličnu imaš i garanciju, pa ako šta zataji, uvijek ju možeš vratit...

 

Ako se podvlačiš pod auto, obavezno osigurat sa nečim pored dizalice, da ako popusti, da ne padne auto na pod, ja uvijek osiguram, bez obzira kojom dizalicom dizao, možeš stavit dva kotača jedan na drugom, panj neki ili tako nešto slićno...

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice