Za spoj do toga iznad glave sam siguran da je uredu jer sam lično pravio i napravio sam sve dobro, e sad za ostale spojeve ne znam ali kako onda posle ponovnog ubacivanja osigurača sve radi normalno, ako je problem u spoju valjda ne bi trebalo raditi ni po ponovnom stavljanju osigurača 😕
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.764
- |
- čitano: 13.887.236
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
kad smo kod brzina...pred 2-3g sam isao meganom u zg, dok je imao standardni mjenjac...na uricama sam natego 230 (ajde recimo i da laze 20-25, opet je 200 sigurno bilo, mozda mrvicu vise) - tko nezna, velika nizbrdica prema vrbovskom, ima i zavoja tamo, tako da nije samo pedal to the metal, nego i malo taktike...nije me bilo uopce strah, nego sam samo gonio koliko mogu, a mogao je jos prema okretajima (nakon stavljanja kraceg mjenjaca po urici nije isao preko 185 u blokadi)
neki dan kad sam isao sa c4 po istoj toj nizbrdici isao sam 210 (i to realnih, jer sam mjerio gps-om, vjerovali ili ne auto je u kilometar tocan, na svim brzinama - mjerio sam 100 120 150 170 180, 210 nisam, ali sumnjam da bi bilo odstupanja, na 17kama je razlika 3-4kmh, na 16kama 6-7) i bome usro sam se ko grlica, auto em sta nije zabijen u pod ko megan, nit je za po takve zavoje, radi mase, ima 350kg vise i bilo me ful strah, mogao je daleko vise potegnut, ali eto ipak sam mislio glavom a ne srcem i dobro da nisam isao vise, jer iza desnog zavoja focus u iz srednje trake ide stizat auto ispred, mozda je isao nekih 110 120, pa je bilo kocenje u zavoju (da se razumjemo nije ostar zavoj, nemoze biti na zaobilaznici, ali nije ni preblag kakvih zna biti), auto zaplesao lagano, esp spasio stvar...reko sam ne idem vise tamo mjeriti, osim ako nije prazna cesta skroz (citaj: noc)
priblizno ista brzina, 2 razlicita auta i razliciti osjecaji...u meganu se sve raspadalo, c4 ko da idem 130, ali ipak nestabilnije od megana i teze po zavojima...
E sad, alfica 10,000 komada a VWova skoro 200,000. Još je VW i dobar s obzirom koliko se još njegovih starudija od preko 20god voza.
Al tragični su ovi šta su mlađi a opet relativno loša prolaznost, npr. Dacia i Chevy..
Pa Daciu možeš komotno nakon isteka krede/leasinga ostavit kod Ciosa, toliko je kvalitetna.
Francusko smeće kažete, je li lokomotive?
Iznenadio me Mitsubishi. Zanima me jel barem pola tih auta koji nisu prosli redovno odrzavano ili kontrolirano.
Francusko smeće kažete, je li lokomotive?
Francuzi uglavnom dobro prolaze na tehničkom, kad uspiju doć do njega.
Francusko smeće kažete, je li lokomotive?
Iznenadio me Mitsubishi. Zanima me jel barem pola tih auta koji nisu prosli redovno odrzavano ili kontrolirano.
mistubishi je vec dugo na putu prema dole.
cak im je i nissan postavio kajlu kod nedavne afere oko ispusnih plinova. mislim da im je renault-nissan isporucivao dizelase, koji su imali sjeban firmware (jel) i kad se to otkrilo micubisiju odmah pale dionice.. naravno, nissan odmah potrosio oko 2.5 milijarde dolara na kupnje udjela u micuu, biznis!
Ajmo meštri, mjereno redom s lijeva na desno, u čemu je problem?
Probija kompresija na prva dva cilindra?
Probija kompresija na prva dva cilindra?
Gdje probija?
posto je sasvim na pocetku ja bi rekao da prorbija kod master boot recorda
Diftung glave između ta dva cilindra?
Probija kompresija na prva dva cilindra?
Gdje probija?
U karter
Brtva glave vjerovatno otisla posto je najslabija tocka u motoru.
Macg ne kuzim sta hoces napravit sa zmigavcima, da stalno gore?
Jel zna netko kako složit da prednji žmigavci stalno tinjaju kao na americkoj verziji Omege i inace na svim njihovim autima?
Spojis paralelno s pozicijama step down converter i spojis njegove izlaze na zmigavce, nakon toga samo nastelas napon kolko da svjetli i to je to.
Samo neznam kolko je to legalno kod nas...
EDIT:
Neznam dal converteri vec imaju integriranu neku zastitu, za svaki slucaj stavis jos jednu diodu na + koja pusta struju samo u smjeru zarulje(kako ne bi 12V kad ukljucis zmigavce spalilo converter)
Diftung glave između ta dva cilindra?
Kad se motor vrti "rukom" na usisu se čuje šuštanje, puhanje nazad.. kako, zašto?
Diftung glave između ta dva cilindra?
Kad se motor vrti "rukom" na usisu se čuje šuštanje, puhanje nazad.. kako, zašto?
Ventili gotovi.
Ventili gotovi.
Još uvijek pričamo o slučaju s pregorenom brtvom glave između prva dva cilindra, znači kod njega puše nazad na usis kad se vrti rukom motor., pa sad bi li tko znao točno objasnit kako i zašto.
Da nije opruga otisla na ventilu?
Staviti metalnu brtvu i gg
Jedan klip/cilindar u taktu usisa a drugi u ispuhu. Kompresija od jednog prebije u drugi i kroz njega van. U ovom slucaju kroz usisne ventile?
Jedan klip/cilindar u taktu usisa a drugi u ispuhu. Kompresija od jednog prebije u drugi i kroz njega van. U ovom slucaju kroz usisne ventile?
Otprilike točno, kad je drugi na kompresiji prvi je na usisu pa drugi kroz brtvu gura u prvi pa kroz usisne ventile od prvog.
Ma tak sam si ja zamislil u glavi samo kaj mi se neda na mobu tipkat. Koji je motor u pitanju?
Ma neki stari Opelov 1.6 benzo..
Da nije ona verzija poznata po gutanju ulja.
Ma neki stari Opelov 1.6 benzo..
X16 serija? Kolko km i je vlasnik neki luđak?