A moraš imati nekog tko će otići, pregledati auto, dati kaparu ako treba. Ovako teško, samo ćeš potrošiti više para, i na kraju će te koštati skoro isto kao da si ovdje kupovao..
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Nešto je to meni puno trošarina, da je manji motor i dizel uzeo bi ga..
Ipak mi ne treba toliko konja, ćekati ću dok se ne pojavi kakva prilika.
:-)

Procedura dovoza košta još 3-4000 Kuna, što kupac naravno ne zna. Pa neće oni badava to uvozit.
Najbolje se naoružat riječnikom i pravac Minken
Pa imaš cijeli trošak u oglasu s njuškala, oglas je od autokuće koja se bavi s time već 20g, neće ga dovozit za kikiriki nego da zarade nešto, sasvim jasno i logično....
Kolko vas želi vidjeti BMW E30 Cabrio paljenje i kratku vožnju nakon 11 godina? Video ako budem stavio na yt, maknut ću ga brzo, radi određenih razloga.
Video ima 300MB, tako da će to malo potrajat, za pol sata će bit valjda upload-ano.
33 | Stavi video. |
---|---|
2 | Budi milosrdan, pa nemoj. |
Kolko vas želi vidjeti BMW E30 Cabrio paljenje i kratku vožnju nakon 11 godina? Video ako budem stavio na yt, maknut ću ga brzo, radi određenih razloga.
Koji motor?
Kolko vas želi vidjeti BMW E30 Cabrio paljenje i kratku vožnju nakon 11 godina? Video ako budem stavio na yt, maknut ću ga brzo, radi određenih razloga.
Video ima 300MB, tako da će to malo potrajat, za pol sata će bit valjda upload-ano.
Drži ga barem par dana, da stignemo svi vidjeti.
Koji motor?
1.8 injection, 91 godište. M paket, koža, elektronika, servo, abs i ostali karafeki.
1.8 injection, 91 godište. M paket, koža, elektronika, servo, abs i ostali karafeki.
Već sam se ponadao da je neki šestak, al okey.
To je 115 ili 140ks?
Sad kad sam vidio ovog Mondea sa V6, sjetio sam se nešto pitati.
Koliko je zapravo skuplje i kompliciranije održavanje šestaka u odnosu 4cyl ?
Recimo kod Alfe i Lancie, postoji stvarno odličan V6 motor. Ima primjeraka po 400-500k km. Ako motor dobro podnosi plin, potrošnja se lako riješi. Ali što je sa ostalim? Potrošni materijal?

Već sam se ponadao da je neki šestak, al okey.
To je 115 ili 140ks?
Da je šestak onda ga nebi osposobljavali, barem ne još 3 godine. 115 konja, malo prekorača, ali bit će dobro.
Meni su djelovi nekh 20-30% skuplji u odnosu na frendovu Vectru 2.0. Kod novijih se to penje i prek 50% u odnosu na 4 cilindraša. Zavisi od auta, nebreš generalizirati.
Evo ga, tu će bit
(još je processing, barem dok sam pisao ovo)Imajte na umu da je auto stajao u garaži 11 godina, zadnji put paljen prije možda 8 godina.
Ono što čujete da fijuće/pišti to je pumpa, jer smo stavili pumpu od E36. A ono što "klepeće" su ventili koji su zapekli - ovo sam sve napisao samo da se uvjerite u to da znamo šta smo radili. Ovaj vikend će mašina bit presložena i svaki dijelić će bit očišćen i podmazan, plan nam je staviti 5w40 ulje pa pustiti mašinu da radi na njemu sat vremena +/- da se sve odštopa i onda tek staviti 10w40(ako to ne uspije, onda će biti tlaka), uglavnom, bit će slika, i bit će detaljni video o preslagivanju/čišćenju/paljenju/vožnji.
Lijep auto, steta da je bio toliko godina ne koristen. Samo dja izvjesca i slike kak' ide... sretno !
Lijep auto, steta da je bio toliko godina ne koristen. Samo dja izvjesca i slike kak' ide... sretno !
Ovaj BMW je imao zadnju registraciju 2003, i garažiran je možda od polovice 2003-će.
Ma ovo nije ništa, imam još jednog frenda koji ima Toyotu Celicu(1.6GTi) u garaži već 15 godina, paljena možda 2 puta u zadnjih 15 godina.
To isto imamo u planu upogonit, samo treba volje, vremena i novca(ona će biti trošak brutalni).
I BMW bi se mogao pokazati prilično zahtjevnim projektom, nisam neki mehaničar ali koliko na prvu čujem upravo to - rastaviti mašinu i krenuti dio po dio.
Ulje bi mu ja čak ostavio neko vrijeme 5W40 unutra jer je osjetno rjeđe od 10W40, pitanje u kakvom su stanju sve komponente koje godinama nisu podmazivane pošto auto nije radio.
Ne bi ga smjeli gaziti u svakom slučaju prije temeljite restauracije motora, efekt bi mogao biti prilično kontraproduktivan, ništa ne postižete vožnjom auta u ovakvom stanju.
Svjećice također odmah zamijeniti, kao 1+1, akumulator isto tako bez obzira na period mirovanja.
EDIT: Konzerviranje motora, mislim da se zove procedura kod takvog duljeg stajanja auta na mjestu. Od pranja i sušenja, do povlačenja ulja, podmazivanja vitalnih dijelova. Praktički ga je najgore tako upaliti i ganjati, pogubno.
I BMW bi se mogao pokazati prilično zahtjevnim projektom, nisam neki mehaničar ali koliko na prvu čujem upravo to - rastaviti mašinu i krenuti dio po dio.
Ulje bi mu ja čak ostavio neko vrijeme 5W40 unutra jer je osjetno rjeđe od 10W40, pitanje u kakvom su stanju sve komponente koje godinama nisu podmazivane pošto auto nije radio.
Ne bi ga smjeli gaziti u svakom slučaju prije temeljite restauracije motora, efekt bi mogao biti prilično kontraproduktivan, ništa ne postižete vožnjom auta u ovakvom stanju.
Svjećice također odmah zamijeniti, kao 1+1, akumulator isto tako bez obzira na period mirovanja.
Pričajuči o BMW-ovima moj prijatelj je kupio fmaoznu kockicu koja je stajala 4.5g. I bome je dobru svotu novaca uložio u motor jer jer dosta teško ovak nač neke dijelove, a oni koji se mogu nabaviti su skupi.....
Jel bi možda bilo pametno pregledati i osovine zajedno s gumama i felgama u takvim situacijama?
Jel bi možda bilo pametno pregledati i osovine zajedno s gumama i felgama u takvim situacijama?
Poluosovine? Što bi njima moglo bit?
I trebalo bi zapravo gume na njemu pogldati, prijatelj mi je kupovao peugot-a i nije gledao gume, a one su skroz istršene s unutrašnje strane, zadnji most se bio savio ;)
I trebalo bi zapravo gume na njemu pogldati, prijatelj mi je kupovao peugot-a i nije gledao gume, a one su skroz istršene s unutrašnje strane, zadnji most se bio savio ;)
Što je kupio Peugeot 206? To im je rak rana... zadnji most
I trebalo bi zapravo gume na njemu pogldati, prijatelj mi je kupovao peugot-a i nije gledao gume, a one su skroz istršene s unutrašnje strane, zadnji most se bio savio ;)
Nije se savio nego su ležajevi prošli. Treba ga rastavit, promijenit ležajeve i osovinu i opet vozi
I trebalo bi zapravo gume na njemu pogldati, prijatelj mi je kupovao peugot-a i nije gledao gume, a one su skroz istršene s unutrašnje strane, zadnji most se bio savio ;)
Riječ je o 407 peugot-u, i nisu ležajevi otišli nego se baš most shebao
Isprike na double postu
Ovaj auto neće bit na prodaji nikada, nakon preslagivanja to ide na registraciju i služit će samo za vožnju lijepim vremenom(čitaj kurč*nje).
I da je moj auto, isto bi tako napravio - sredio i samo preko proljeća/ljeta se vozikao s spuštenim krovom i ženom na more i na šetnjice, samo za to služi taj auto.
+ Pokraj svega toga što je unikatan, sve što sam ih gledao nedavno na autoscout24 sve su razvaljenje ili trule, ovome samo treba mehaniku srediti i neke sitnice.
A za ove ostale postove koji pričaju da će bit malo više zezancije nego što sam se ja izjasnio - mi jesmo toga svijesni, ponavljam, mi jesmo svjesni u kakvoj smo situaciji s tim autom i šta nas sve čeka, ni prvi ni posljednji koji ide na "restauraciju".
1.6 Motor 75 kW je bolje šaltat na 3000 rpm ili na 1500 rpm ?
Što mislite o cijeni?
O cijeni ništa, ali prilično je popigan...
Prednji lijevi blatobran, zadnji branik visi, prednja desna vrata, prednji desni blatobran...