Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.015
|
čitano: 16.506.649
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Rayz00 kaže...

 a ovaj je i starije godište i puuno više prešao a skuplji skoro 30.000€?

Ne znam što ljudi očekuju sa tim cjenama.

Ako netko ima 33000€ mora biti kreten da kupuje 7 godina star auto sa 200 000km.

 

Svaka kupnja rabljenog auta preko 15 000€ je bacanje novca, dok je kod nas bilo kakva kupnja preveliki rizik, što se vidi po tome da nove regulative nisu donijele stabilizaciju tržišta (i poštenije cijene, kakve su vani) nego isključivo prevarante.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
wyks kaže...
Rayz00 kaže...

 a ovaj je i starije godište i puuno više prešao a skuplji skoro 30.000€?

Ne znam što ljudi očekuju sa tim cjenama.

Ako netko ima 33000€ mora biti kreten da kupuje 7 godina star auto sa 200 000km.

 

Svaka kupnja rabljenog auta preko 15 000€ je bacanje novca, dok je kod nas bilo kakva kupnja preveliki rizik, što se vidi po tome da nove regulative nisu donijele stabilizaciju tržišta (i poštenije cijene, kakve su vani) nego isključivo prevarante.

S druge strane taj auto je nov koštao debelo preko 100.000€ kao najjači dizel-model u ponudi, što će reći da je u 7g. izgubio respektabilnih 70% vrijednosti, što nije malo.

 

Da ne ulazimo sad u rasprave kako je ta kilometraža doslovce ništa za taj motor/automobil, pogotovo ako je vožen na duljim relacijama većinu vremena.

 

Drugi par opanaka je što kod nas financijska situacija uvelike determinira stavove, pa iza tipkovnica svi mislimo da smo najpametniji, te da takvi auti trebaju vrijediti  15 000€ koje si spomenuo, kao nekakav limit. 

 

Ako imaš 15 000€  nećeš gledati Q7, simple as that. A izuzetno je pretenciozno izjaviti da taj auto sa oglasnika toliko ne vrijedi, pogotovo uzevši u obzir kakve kante vozi 99% sudionika ove teme, od onih naravno - koji su uopće sretni da išta voze.

 

EDIT: link

 

 

 

 

In the name of tragedy..
Poruka je uređivana zadnji put sub 8.2.2014 9:25 (thedream).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Valentin17 kaže...

Prvo se ujutro digneš, zaliješ vrt, digneš haubu još onako snen, okreneš na đojstiku šprice onu paru, i ožeži provokatora. Sve fino natopiš, ostaviš da se osuši i riješen problem. Filtere također, nikako zamijeniti, nego filter od 50kn izvadiš, i gumom opereš.

 

Čovjek je pitao na pravoj temi u svakom slučaju, i dobio je pravi odgovor. Osobno više ni ne idem na servis, samo tu dođem i pitam.

 

Usput - rješenje se ne nudi, ako se ne zna problematika. Ja ju ne znam, pa šutim. Try it, ponekad.. Ne radi se o tome da ne zna zamijeniti metlice brisača, već o tome da takvim bisernim savjetima može glavu izgubiti, doslovce. Ako posluša lokalne tematske majstore faha.

In the name of tragedy..
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

- Ja sam se možda malo krivo izrazio, nisam mislio da on to radi sam ili da da nekome tko nema pojma.

- Samo sam rekao što bi trebalo prekontrolirati, a valjda zna i sam da to mora napravit mehaničar koji zna što radi,

  može se pronaći ljudi (pravih majstora) u fušu koji takve stvari rade 10 puta bolje nego bilo koji servis i jeftinije.

- Bosch pumpa ima milijun malih elemenata u sebi, repariranje iste rade ne možeš uzet pa radit,

  onako po doma, postoje majstori koji se bave time i koji to sve imaju u malome prstu.

- A ovo za glavu motora, pa ako malo "mućneš glavom", pa znaš da istu nećeš ići skidati prije nego se napravi dijagnostika,

  i eliminira se većina stvari, skidanje glave sam pretežito neveo da se vizulano pregleda da nije dospjelo nešto unutra,

  iako je zima i količina prašine je manja, ali ipak se može svega pronaći u zraku, bolje skinuti i pregledati, nego se kasnije

  kajati.

- Opremu za dijagnostiku nema svatko, nekima niti ne treba, starim majstorima koji imaju malo više staža nego vi tu imate

  godina.

- Cilj servisa je da izvuče novce i reče "Treba mijenjati ovo, ovo i ovo", a ustvari niti ne zna gdje je problem.

- Nećemo dalje raspravljati o tome, čovjek je rekao da bude auto odvezao majstoru. LP.

---------- Drži se majstore, moje misli su uz tebe. ----------
Poruka je uređivana zadnji put sub 8.2.2014 11:30 (Valentin17).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Rucipe kaže...

Postao i ja vlasnik Honde . Ovoliko momenta dugo vremena nisam vidio :) HAHAHA 

 

 

 

Imam Hondin motor na motokultivatoru MIO... Prebrutalno..pogotovo u kombinaciji s mjenjačem i novim auspuhom

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Majstor mudonja je otvorio motor i ustanovio da je voda u cilindrima, očistio je koliko je mogao, stavio filter i upalio auto. Auto je radio ali je iz asupuha izlazio pravi mali Biožić tj. bilo je jako puno bijelog dima, koji je nakon par minuta nestao-majstor trvrdi da jeto voda bila :D toliko o tome...

Strm
14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Kako misliš koliko je mogao? Pa ako je skinuo glavu onda je očistio sve

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ARazer kaže...

Kako misliš koliko je mogao? Pa ako je skinuo glavu onda je očistio sve

Obzirom da je sinoć u 19:20 pisao da ga danas vozi majstoru, nekak čisto sumnjam da je ta majstorčina subotom skinuo glavu, snimio i testirao glavu na 'stolu', poravnao, zamijenio dihtung, provjerio ventile, usis i sve ostalo, i sve to složio nazad i probao auto :D Pogotovo ak je u igri neki pd tdi, jer ne piše o kojem se passatu radi osim da je dizel...

Mislim da se ipak radi o šišanju neupućene ovčice....

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
jopis kaže...
ARazer kaže...

Kako misliš koliko je mogao? Pa ako je skinuo glavu onda je očistio sve

Obzirom da je sinoć u 19:20 pisao da ga danas vozi majstoru, nekak čisto sumnjam da je ta majstorčina subotom skinuo glavu, snimio i testirao glavu na 'stolu', poravnao, zamijenio dihtung, provjerio ventile, usis i sve ostalo, i sve to složio nazad i probao auto :D Pogotovo ak je u igri neki pd tdi, jer ne piše o kojem se passatu radi osim da je dizel...

Mislim da se ipak radi o šišanju neupućene ovčice....

A reci mi zašto nebi to subotom radio? Stavi se u njegovu poziciju: tjedno imaš 2 do 3 auta max i večinom samo normalne stvari, dok svaki treči tjedan dobiješ nešta malo veče i zaradiš nešta para? Auto je kod njega bio u 20h i do 22h je skoro cijelog raskopao((onda sam otišao kuči i neznam koliko je još čačkao)) kad sam ujutro u 9h došao kod njega več je bio počeo sastavljati motor i rekao mi je da je bila voda u ventilima, to je očistio koliko je mogao, zamjenio je brtvu glave,stavio novi filter, novo ulje i još neke sitnice. U 10h ga je skoro pa skroz sastavio tj. još su falile neke plastike i elektronika no uglavnom dovoljno da upali. Upalio ga je, išao je bijeli dim iz auspuha i on je rekao da je to voda i da če za par min prestati dimiti jer če voda ispariti, nakon jedne minute je prstalo, malo ga je tunirao i gotovo. Također je rekao da je prvo htjeo cilindre provjeriti da vidi u kakvom su stanju, vidio je da ima vode, počistio i to je to. Valjdem čovjek zna šta bi moglo biti bez buno testiranja kada ima 30g iskustva, ima svoju radnju od 1980g. :D I nema licencu, a kaže on i šta če mu kada ima maltene malu garažu tj. samo može jedan auto unutra jer i ima samo jednu rupu, i radi uglavnom sam. I još jedna fora kod njega je da če te on pitati kad dovezeš auto u radnju dali češ mu pomoči oko svog auta, ako pristaneš smanjit če ti cjenu ruku, a i naučit češ nešta od njega, to sigurno ;)

Strm
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

- Pravi majstori rade i na raspolaganju su kad ih trebaš, čak i nedjeljom.

- Majstor s dugogodišnjim iskustvom skine glavu začas, samo ako ima volje za rad.

- Nije to je... servis gdje se čeka za neke banalne stvari ne znam koliko, to je pravi posao.

- Auto mi stao u nedjelju ujutro pred kućicama u ZGu, šlepao ga natrag u Karlovac, pravo čovjeku u garažu,

  u nedjelju je nabavio novu bobinu, zamjenio za 10 min, pali i vozi, popodne sam došao do ZGa, drugi put.

---------- Drži se majstore, moje misli su uz tebe. ----------
Poruka je uređivana zadnji put sub 8.2.2014 17:04 (Valentin17).
14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Koji passat je u pitanju cijelo vrijeme?

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ARazer kaže...

Koji passat je u pitanju cijelo vrijeme?

2.0 TDI

Strm
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...
S druge strane taj auto je nov koštao debelo preko 100.000€ kao najjači dizel-model u ponudi, što će reći da je u 7g. izgubio respektabilnih 70% vrijednosti, što nije malo.

 

Da ne ulazimo sad u rasprave kako je ta kilometraža doslovce ništa za taj motor/automobil, pogotovo ako je vožen na duljim relacijama većinu vremena.

 

Drugi par opanaka je što kod nas financijska situacija uvelike determinira stavove, pa iza tipkovnica svi mislimo da smo najpametniji, te da takvi auti trebaju vrijediti  15 000€ koje si spomenuo, kao nekakav limit. 

 

Ako imaš 15 000€  nećeš gledati Q7, simple as that. A izuzetno je pretenciozno izjaviti da taj auto sa oglasnika toliko ne vrijedi, pogotovo uzevši u obzir kakve kante vozi 99% sudionika ove teme, od onih naravno - koji su uopće sretni da išta voze.

Mislim da prije nego spomeneš pretencioznost, trebaš shvatiti koliko je 33 000€ novaca.

Za odvajanje 33 000€ morao imati barem 70 000€ zarade, tj. nije novac kojim se možeš igrati, ili je za igranje tek ako imaš milijun eura.

No u oba slučaja je to potpuno neisplativa kupnja. Luksuz se ne kupuje ne popustu, dok netko tko ima za igranje nikad aneće pogedati Njuškalo.

On ima pravo na tu cijenu i ona je opravdana, no to je cjenovni rang u kojem nikada neće doći do zadovoljstva.

Auto je luksuz, neisplativa investicija.

 

Postoje cjenovne kategorije koje se moeđusobno nikada neće dotaknuti i koje je nemoguće uspoređivati.

Kod nas vlada ta nerazumna logika da se auto kupuje na kredit, (što nije loše) no loše je kada se zbgo iluzije manjeg plaćanja uzme veći kredit. I to je česta pojava.

Zato je često teško ljudim pojmiti što taj novac uopće znači, jer vide ljude koji katastrofalno loše investiraju novce, jer je auto imalo van platežne moći katastrofalno loša investicija, pa preprodajom i sl. pokušavaju atiti bar malo vrijednosti kada se ta investicija više ne bude mogla plaćati.

 

Auto koji se u novom stanju plaćen 100 000€ se ne prodaje na vašaru, Hreliću ili Njuškalu.

Ukoliko si imao 100 000€, a sad se rješavaš auta, postoje odgovorniji i daleko isplativiji načini, jer iako nekome plaćaš posredovanje siguran si da će isplata proći po propisima i da će biti sigurno obavljena.

Primjerice ovaj Mecedes GLK za čak 7000€ manje.

http://www.skojo.hr/katalog/1916/mercedes-benz-glk-320-cdi-4m

 

Dok svaki od prodavača auta visokih klasa (BMW, Audi, Mercedes) ima prodaju rabljenih modela. X3 iz 2012 sa 22 000km dođe oko 40 000€.

 

Ja ne govorim da taj auto ne vrijedi tih novaca, jer vrijedi ali samo zbog početne cijene, niti govorim da vrijedi 15 000, no hoće li ti auto sa 200 000km pružiti jednako iskustvo kao potpuno novi auto?

Za 35 000€ se već dobije nova C Klasa, A4, Passat, Superb, a za 40 000€ se dobije nova E klasa na akciji.

Za iste novce svaki od ovlaštenih prodavatelja ima modele sa premium opremom iz prijašnjih godina (znači ne 7, nego maksimum 3) sa najviše 100 000km, najčešće oko 50 000km.

 

Pitanje je jedino, kad već imaš toliki novac, isplati li ti se vjerovati nekom nepoznatom tipu u moru prevaranata jer baš želiš Q7, ili ćeš svojih ogromnih 35 000€ dati nekome tko ipak poštuje zakonske propise.

Uglavnom, čovjek je upao u zonu gdje za malo više novaca dobiješ daleko bolji, novi auto i već ulaziš u visoki luksuz gdje nema mjesta 7 godina rabljenom autu, dok za daleko manje novaca dobiješ novi auto niže klase, koja i nije toliko drastično loša, a ostane ti oko 10 000€

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Poruka je uređivana zadnji put sub 8.2.2014 19:25 (wyks).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
wyks kaže...

Puno napišeš a ne kažeš skoro ništa, ili se vrtiš u krug.. {#}

Tvoja poanta je, treba uzimat što mlađi auto, pa makar taj bio manji i sa lošijom opremom i motorom? Ne znam zašto usporedba novijih X3 i GLK sa Q7? Kao da biraš između nove Fabie i starije Octavie. I previše se bojiš kilometara..200.000km, ako je stvarno toliko prešao, za onaj Q7 sa "kamionskim" V8 motorom je ništa. Pogotovo ako je to bila otvorena cesta većinom.(u što sumnjam jer je već 7 godina star.. ili je gradska ili su lažni km)

 

Al opet, kod auta je nemoguće bit racionalan i objektivan. Da svi razmišljamo tako svi bi vozali aute od 500€, npr. golfića sa 1.6d i toči vozi. Ne troši, ne košta, ne boli glava ako ga ogrebeš, generalku napraviš u po dana za siću, itd itd. Obično prijevozno sredstvo gdje je cilj da su troškovi što manji, right?

Međutim, opet, 100 ljudi 100 ćudi, većina uzima novo na kredu od bar 5 god i onda se žale kako nemaju, dok drugi "imaju" ali zato kopaju po džepu zadnju lipu da bi iskeširali bubam 20k € za bmw-ića 330d traktora ili kakvog SUV-ića. Gdje god se okrenem priča ugl. ide tako.

 

Tko ima i voli Q7, kupit će ga novog. Tko nema a isto ga želi tražit će najjeftinijeg sa njuškala. Isto tako i za bilo koje drugo auto. Sve je to zapravo relativno, pravila nema.

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

imate 3 pokušaja da pogodtie šta se desilo s pasatom :'(

Strm
14 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Strm kaže...

imate 3 pokušaja da pogodtie šta se desilo s pasatom :'(

Zapalio se.

Watercooled CPU. Bubni PP, ako te nešto zanima :) Sponsored by Noiseblocker.
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Strm kaže...

imate 3 pokušaja da pogodtie šta se desilo s pasatom :'(

Ipak uletila krava u cilindar? Aj još jedan pokušaj.. {#} {#}

Poruka je uređivana zadnji put sub 8.2.2014 20:24 (Penryn).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...
Strm kaže...

imate 3 pokušaja da pogodtie šta se desilo s pasatom :'(

Ipak uletila krava u cilindar? Aj još jedan pokušaj.. {#} {#}

da bar...

Strm
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
dombak1608 kaže...
Strm kaže...

imate 3 pokušaja da pogodtie šta se desilo s pasatom :'(

Zapalio se.

blizu :D

Strm
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Da ga "malo" testiraju, im je puko zupčasti remen na 180Km/h{#} Motor ne da je uništen, nego ga praktički nema xD

Strm
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Strm kaže...

Da ga "malo" testiraju, im je puko zupčasti remen na 180Km/h{#} Motor ne da je uništen, nego ga praktički nema xD

Slike slike slike!

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Strm kaže...

Da ga "malo" testiraju, im je puko zupčasti remen na 180Km/h{#} Motor ne da je uništen, nego ga praktički nema xD

{#}

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pics or it didn't happen.

EDIT: Prestigle me kolege. 2.0 motor, koji je to passat? B6? 

HTC 8X :)
Poruka je uređivana zadnji put sub 8.2.2014 20:45 (kratos091).
16 godina
moderator
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Strm kaže...

Valjdem čovjek zna šta bi moglo biti bez buno testiranja kada ima 30g iskustva, ima svoju radnju od 1980g.

Strm kaže...

Da ga "malo" testiraju, im je puko zupčasti remen na 180Km/h{#} Motor ne da je uništen, nego ga praktički nema xD

Stvarno pravi iskusni majstor kad nije vidio da je remen loš...ili je bio dobar pa ga je zeznuo kod vraćanja...

 

A za stiskati auto odmah nakon skidanja glave moraš stvarno biti šupljoglav...

TROLLBUSTER!!! Izrada naljepnica za aute, stickerbomba, naljepnica za zidove i majica s tiskom. Banggood kodovi na PP.
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

trenutno je u policiji u brodu, jer su ga tam odšlepali, kada dođe kod majstora budem dao slike, čak mu je i hauba otpala{#}

Strm
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
XXX-Man kaže...
Strm kaže...

Valjdem čovjek zna šta bi moglo biti bez buno testiranja kada ima 30g iskustva, ima svoju radnju od 1980g.

Strm kaže...

Da ga "malo" testiraju, im je puko zupčasti remen na 180Km/h{#} Motor ne da je uništen, nego ga praktički nema xD

Stvarno pravi iskusni majstor kad nije vidio da je remen loš...ili je bio dobar pa ga je zeznuo kod vraćanja...

 

A za stiskati auto odmah nakon skidanja glave moraš stvarno biti šupljoglav...

bio sam tamo i remen je nov, ima 2,2.5mj. možda se nešta drugo desilo pa je pukao, ali zasada vodimo remen kao uzrok, i da, majstor ga je fino namjestio, i malo provozao po selu radio je motor ko' cager

Strm
14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Mislio sam ne pisat ali moram.

 

Prvo je voda bila u cilindrima, pa ventilima, pa je očistio koliko je mogao, pa je upalio auto bez auspuha, pa je kasnije iz auspuha dimilo bijelo. 

 

Ja se dam kladit ako je skidao glavu da nije dobro napeo zubčasti remen i desilo se šta se desilo. 

 

Naime, to kad se radi onda se glava obradi kako treba, pofrežu se sjedišta ventila i ventili, pobrusi se glava, nova brtva glave, usisa, ispuha.. Ovisno kada je mjenjan, promijeni se zubčasti remen, španer, vodena pumpa.

 

I to nikako ne može bit gotovo za par sati kao što ti je on napravio. Al on je ipak majstor 30+ godina i sve kuži al kod starih autiju, prije u doba Lada, Fiće, Stojadina su svi bili mehaničari. 

 

Račun naravno nemaš i moš puhat mački pod rep. 

 

 

Ps. Slika u prilogu ti je napinjač remena i na njemu imaš maleni metalni blokader , kad napinješ remen napneš koliko ide, onda taj blokader izvadiš i još napinješ da dođeš do oznaka. On nije stavio taj maleni blokader i nije mogao napnut remen kako treba zato se i desilo što se desilo

Poruka je uređivana zadnji put sub 8.2.2014 21:11 (ARazer).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ARazer kaže...

Mislio sam ne pisat ali moram.

 

Prvo je voda bila u cilindrima, pa ventilima, pa je očistio koliko je mogao, pa je upalio auto bez auspuha, pa je kasnije iz auspuha dimilo bijelo. 

 

Ja se dam kladit ako je skidao glavu da nije dobro napeo zubčasti remen i desilo se šta se desilo. 

 

Naime, to kad se radi onda se glava obradi kako treba, pofrežu se sjedišta ventila i ventili, pobrusi se glava, nova brtva glave, usisa, ispuha.. Ovisno kada je mjenjan, promijeni se zubčasti remen, španer, vodena pumpa.

 

I to nikako ne može bit gotovo za par sati kao što ti je on napravio. Al on je ipak majstor 30+ godina i sve kuži al kod starih autiju, prije u doba Lada, Fiće, Stojadina su svi bili mehaničari. 

 

Račun naravno nemaš i moš puhat mački pod rep. 

Mala zabuna mene među tim cilindrima i ventilima, motoru je mjenjan zubčasti remen, vodena pumpa i grana od auspuga prije 2mj. majstor je stavio novu brtvu na glavu, ja mislim da to nije do njega več do idiota koji idu svježe otvaran motor natjerati 180Km/h....

Strm
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...
Tvoja poanta je, treba uzimat što mlađi auto, pa makar taj bio manji i sa lošijom opremom i motorom? Ne znam zašto usporedba novijih X3 i GLK sa Q7? Kao da biraš između nove Fabie i starije Octavie. I previše se bojiš kilometara..200.000km, ako je stvarno toliko prešao, za onaj Q7 sa "kamionskim" V8 motorom je ništa. Pogotovo ako je to bila otvorena cesta većinom.(u što sumnjam jer je već 7 godina star.. ili je gradska ili su lažni km)

 

Al opet, kod auta je nemoguće bit racionalan i objektivan. Da svi razmišljamo tako svi bi vozali aute od 500€, npr. golfića sa 1.6d i toči vozi. Ne troši, ne košta, ne boli glava ako ga ogrebeš, generalku napraviš u po dana za siću, itd itd. Obično prijevozno sredstvo gdje je cilj da su troškovi što manji, right?

Međutim, opet, 100 ljudi 100 ćudi, većina uzima novo na kredu od bar 5 god i onda se žale kako nemaju, dok drugi "imaju" ali zato kopaju po džepu zadnju lipu da bi iskeširali bubam 20k € za bmw-ića 330d traktora ili kakvog SUV-ića. Gdje god se okrenem priča ugl. ide tako.

 

Tko ima i voli Q7, kupit će ga novog. Tko nema a isto ga želi tražit će najjeftinijeg sa njuškala. Isto tako i za bilo koje drugo auto. Sve je to zapravo relativno, pravila nema.

Ne, ne bojim se kilometara bojim se vozača tj. prodavača. 35 000€. To nije iznos koji, kako kažeš štediš, u cent, niti je iznos koji ćeš bacati na 7 godina stari Q7 već ćeš kupiti Gallardo jer se bolje igrati sa novim igračkama.

Tj prodavač ne garantira ništa, kao što si rekao postoji mogućnost da je kilometraža skinuta.

Ako u ovlaštenim prodavateljima (uvoznicima) postoje u rangu 5 000€ bolje kupovine, zašto gubiti vrijeme na Njuškalu?

Tomić, Mercedes i Zubak imaju prodaju rabljenih auta koji su u rangu od 30 000€ do 40 000€.

 

Što je lošija oprema i motor?

Misliš da ti oprema iz ong GLK ili njegov motor neće biti dovoljni? Za što?

Da možeš debilima prodavati da imaš premium opremu i V8? Ili baš želiš voziti V8 iz Auidja Q7? Baš taj motor? Jer će V8 iz Audija Q7 bolje odmotorirati od tog GLK?

Razlika između Fabije i Octavije (Focusa i Mondea) je manja nego što su drastično različiti Octavia i E klasa. Kao što je i mala razlika između bolje opremljene E klase i prvog modela Q7.

 

Ovo je unutrašnjost od 35-45 000€ cijenjenog Audi Q7 S line V6 od '07.-'10.

A ovo je unutrašnjost 25 000€ vrijednog GLK

Dobivaš li 20 000€ vrijedniju opremu?

Dobivaš li 20 000€ udobnost?

Dobivaš li 20 000€ sigurnosti i garancije stanja auta?

 

Za 20-25 000€ se dobije jedrilica ili manji gliser.

I nije stvar u tome da se ne može naći opravdanje za cijenu, jer je cijena opravdana (pogotovo jer je u startu bila visoka) no je li isplativa?

Ili ćete me sada uvjeravati da postoji opipljiva razlika kada se voziš u 40 000€ vrijednim BMW/Audi/Mercedes autima?

 

Jednom kad netko od nas ovdje zaradi 40 000€, mislim neće na Njuškalu tražiti aute, kada se kod uvoznika može pronaći daleko sigurnije vozilo i obaviti daleko sigurniju kupnju sa daleko više mogućnosti plaćanja, i da ponovo spomenemo sigurnost.

Osim naravno ako baš netko želi V8 iz Q7, jer po nečemu zna da je bolji od 220ks motora iz 20 000€ jeftinijeg auta.

Naravno da će taj V8 izdržati dulje od ovog drugog, no opet je bolje potražiti takav ili sličan (jer razlike između Mercedsa/Audija i BMW u toj kategoriji nema) auto u salonu.

 

Moj zaključak je da naše auto tržište nije mjerodavno po ničemu, jer se u moru prevaranata i previsokih cijena ne može naći pošteno odmjeren auto, pa i u samoj najvišoj klasi nema Q7 modela ispod 22 000€ (da se po okolini vidi da se barem nalazi u Hrvatskoj) dok su u Njemačkoj takvi modeli oko 16 000€ i redovito se nalaze u auto salonu.

 

Samim time je rasprava o bilo kakvom kupovanju 20 000€ + vozilu kod hrvatskih prevaranata bespredmetna jer ne znam koji bi idiot sebe i svojih 35 000€ prepustio lutriji Njuškala.

Pitanje je samo što ima veću vrijednost za 10 000€ - sumnjivi V8 motor i grijanje sjedala, iPod dock ili sigurna kupnja sa računom.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice