Da mi je znat koje dimenzije straznjih gumica kotrlja...
Najjaci dizel na svijetu, nasu forumsku devetku mora da peku oci :D
Snaga mu je boost-ana za 100 KS, standardna potrosnja u prosjeku je 11l, znaci ajd da je i 15, za tolku snagu, piz.din dim.
Da mi je znat koje dimenzije straznjih gumica kotrlja...
Najjaci dizel na svijetu, nasu forumsku devetku mora da peku oci :D
Snaga mu je boost-ana za 100 KS, standardna potrosnja u prosjeku je 11l, znaci ajd da je i 15, za tolku snagu, piz.din dim.
Da mi je znat koje dimenzije straznjih gumica kotrlja...
Najjaci dizel na svijetu, nasu forumsku devetku mora da peku oci :D
Snaga mu je boost-ana za 100 KS, standardna potrosnja u prosjeku je 11l, znaci ajd da je i 15, za tolku snagu, piz.din dim.
Robocop auto, instant-klasik ako mene pitaš, extra. Dick-me-up Scotty!
bome me peku oči..
dobar stroj... da imam seosko imanje nabavio bi si ga za vući plug, šlepati cisternu mlijeka, zimi ralica i slične potrepštine..
oreš njivu like a boss
Da mi je znat koje dimenzije straznjih gumica kotrlja...
Najjaci dizel na svijetu, nasu forumsku devetku mora da peku oci :D
Snaga mu je boost-ana za 100 KS, standardna potrosnja u prosjeku je 11l, znaci ajd da je i 15, za tolku snagu, piz.din dim.
sigurno 12 zyl troši 15l, tolko troši malo jači osmak
Za tvoju informaciju, piše 11.9, što nije ni blizu 11. Čak mislim da je to već 12.
Drugo, ti tome vjeruješ? 12l može trošit jedino na autoputu na 140-150km/h u šestoj brzini, ili koja mu je već najveća. U gradu troši sigurno preko 15, ako ne i 17, a nedaj Bože da ga stisneš. Da te podsjetim, pričamo o 12 zyl ne 6 ili 8.
Za tvoju informaciju, piše 11.9, što nije ni blizu 11. Čak mislim da je to već 12.
Drugo, ti tome vjeruješ? 12l može trošit jedino na autoputu na 140-150km/h u šestoj brzini, ili koja mu je već najveća. U gradu troši sigurno preko 15, ako ne i 17, a nedaj Bože da ga stisneš. Da te podsjetim, pričamo o 12 zyl ne 6 ili 8.
Negdje pise 11.9, negdje 11.3l.
Naravno da cu se vodit tim informacijama + neki postotak gore.
Mislim da necu cut od nikog - iz prve ruke kolko ta zvijer pije.
Pretpostavljam da se moze fino vozit s potrosnjom od 15l. Znaci negdje cca 30% vise od njihove deklarirane osrednje potrosnje.
I šta je 15L nafte na takvu zvijer? O čemu mi pričamo, toliko benge troši 520i picolovac..sa 150ks.
Ovo sad nije neki ekonomski dizel koji troši 6-7 litara, kojeg bi razmislio kupiti zbog ustede goriva. Taj V12 je skup pola milje kuna usminkani traktor. Sad nek mi netko napise da ga nebi volio imati. Da volio bi ga imati da ga mogu prodat i kupit kakvog benzinera koji ce mi izbit bubrege kad me zakuca u sic.
Za pola milje si kupis auto za picice, divljanje po pustim brdskim cestama i magistralama, recimo jedan fini M3 može i linija E46, a i E92 sa 400 Nm i 420KS, stotku grize za manje od 5 sec.
M3 za 2-3 godine izgubi 50% na vrijednosti... Eh kad bi bilo dukata...
Poslušajte ovaj orkestar:
ili ovu simfoniju:
Ovo sad nije neki ekonomski dizel koji troši 6-7 litara, kojeg bi razmislio kupiti zbog ustede goriva. Taj V12 je skup pola milje kuna usminkani traktor. Sad nek mi netko napise da ga nebi volio imati. Da volio bi ga imati da ga mogu prodat i kupit kakvog benzinera koji ce mi izbit bubrege kad me zakuca u sic.
mislim da je pola milje kuna jaaakooo optimistično rečeno 750tkn osnovni model.. malo opreme + ovaj kit prešišao sa milju ko iz šale..
sa takvim budžetom... bolje da ne pričam dalje
Evo utrka da se ne zezate po jutubu.
http://www.streetfire.net/video/top-gear-season-10-episode-9-december-9th-20_part-1_179451.htm
Ma joj neznam više,izludio sam od gledanja.
Po meni je čak i ovo savršeno pogođen auto za tebe i mamu.
http://www.njuskalo.hr/auti/opel-astra-2.0-dti-njoy-oglas-5058842
Imala ga je mama od cure, trošio je kao upaljač, po 800km su uredno znali raditi sa tankom, i više čak, dijelova kao u bajci, servisera također kao u bajci, ovako od privatne osobe i nije prevelik rizik, ako misliš da ima premalo km za godište, stvarno ih ima i sa manje od 150tkm.
100ks fino ima, klimu, RCD, pravi narodni auto kako se kaže, maglenke, dosta opreme sve u svemu.
Za 3500e, šta više tražiti. Ne znam šta bolje uzeti za taj novac zaista, nekakav turbo tromi 1.4 benzinac kvarljivi, ili ovako nešto, provjereno i trajno.
http://www.slobodnadalmacija.hr/Auto-moto/tabid/90/articleType/ArticleView/articleId/152964/Default.aspx
Prestao se 2005 proizvoditi zbog preskupe izrade, a zamijenio ga je po meni gori, 1.7DTi Isuzu/Fiat.
Best buy, danas da kupujem auto za 20-25 000kn tražio bi takvu 2.0 traktor astru sa 100ks, tonom opreme, od 1-2 vlasnika i urednim servisom.
http://www.bhtuning.com/opel-astra-2-0-dti-iskustva-savjeti-t-56140-4.html
Nema zupčasti remen, što je +, nego lanac, isto tako problemi sa elektronikom su tokom 2002. navodno riješeni, preostaje ti jedino pregled Bosch pumpe, pošto mu je to jedan od najskupljih dijelova za servis, cca. 450e.
Ali ako je i to sređeno ovisno o vlasniku, nema greške, traktor 2.0 DTi all the way. Naletio sam na još par BH foruma na ekipu sa preko 300tkm (napravljenih) sa tim motorom, tako da..
Baš netočno, Isuzu je najbolji TD agregat ikad ugrađivan u Opel.
ima moj stari u Astri..auto ima 360.000km bez da je i jedan šaraf na motoru promijenio.
A onda netko na netu i testovima nije u pravu, pogotovo kako sam već rekao za Marušića. On napiše jedno, bosanci deseto, da je nepouzdan itd. Pa ti znaj.
http://opelteam.ba/forum/index.php?showtopic=3014
Ovdje uvodni čak kaže da postoje dvije vrste 1.7 motora, Isuzu - bolji, i Opelov - lošiji. A ja se bi se zakleo da sam još barem dva sajta našao gdje piše da je Isuzuov loš, i dva gdje kažu kao ti da je odličan.
Morao bi pitati najbolje svog servisera, iz Opela Šare. On će znati, prošlo mu ih je na tisuće kroz servis.
A onda netko na netu i testovima nije u pravu, pogotovo kako sam već rekao za Marušića. On napiše jedno, bosanci deseto, da je nepouzdan itd. Pa ti znaj.
Marušić? tko čita te debilne članke......uvijek reklamira one aditive za automobile...
Marušić? tko čita te debilne članke......uvijek reklamira one aditive za automobile...
Ma to još nekako, ajde - možda dobije pinku pa sraćka, ali kad nađem da C/P -a rečenice iz prošlih članaka, pa mislim si j*bote 5 auta, i svih 5 imaju iste probleme, reko koji krc?
Ali kako rekoh, najbolje uz tvoje iskustvo, mogu pitati i svog servisera, obit.prijatelja.
EDIT: Još jedna tema o istom..
Ma joj neznam više,izludio sam od gledanja.
Po meni je čak i ovo savršeno pogođen auto za tebe i mamu.
http://www.njuskalo.hr/auti/opel-astra-2.0-dti-njoy-oglas-5058842
Imala ga je mama od cure, trošio je kao upaljač, po 800km su uredno znali raditi sa tankom, i više čak, dijelova kao u bajci, servisera također kao u bajci, ovako od privatne osobe i nije prevelik rizik, ako misliš da ima premalo km za godište, stvarno ih ima i sa manje od 150tkm.
100ks fino ima, klimu, RCD, pravi narodni auto kako se kaže, maglenke, dosta opreme sve u svemu.
Za 3500e, šta više tražiti. Ne znam šta bolje uzeti za taj novac zaista, nekakav turbo tromi 1.4 benzinac kvarljivi, ili ovako nešto, provjereno i trajno.
http://www.slobodnadalmacija.hr/Auto-moto/tabid/90/articleType/ArticleView/articleId/152964/Default.aspx
Prestao se 2005 proizvoditi zbog preskupe izrade, a zamijenio ga je po meni gori, 1.7DTi Isuzu/Fiat.
Best buy, danas da kupujem auto za 20-25 000kn tražio bi takvu 2.0 traktor astru sa 100ks, tonom opreme, od 1-2 vlasnika i urednim servisom.
http://www.bhtuning.com/opel-astra-2-0-dti-iskustva-savjeti-t-56140-4.html
Nema zupčasti remen, što je +, nego lanac, isto tako problemi sa elektronikom su tokom 2002. navodno riješeni, preostaje ti jedino pregled Bosch pumpe, pošto mu je to jedan od najskupljih dijelova za servis, cca. 450e.
Ali ako je i to sređeno ovisno o vlasniku, nema greške, traktor 2.0 DTi all the way. Naletio sam na još par BH foruma na ekipu sa preko 300tkm (napravljenih) sa tim motorom, tako da..
S ovim se nikako nemogu složit, stari mi ima Astru G sa tim benzincem i znam još valjda 10 ljudi ( samo u ulici 4 susjeda imaju taj motor) sa istim autom i motorom i nitko nema nikakvih problema, a neki imaju blizu 200 tisuća već. 1.4 motor je dobar, u startu je malo trom, kad se malo razvrti sasvim je ok, najviše ga muči lošiji mjenjač koji ima dosta duge hodove pa ga ubija, ali za normalnu vožnju je sasvim dovoljan. 1.6 je puno bolji izbor jer isto troši, a puno lakše ga pokreće.
Kod Astre G su najveće boljke letva volana (zna curiti ulje i ako se ne kontrolira razina ulja nastaje fini trošak), servo, crijeva od klime i kompresor su problematični i dijelovi ovjesa.
Najveći plus je kaj ima majstora na svakom ćošku + hrpetina dijelova, što orginal, što zamjenski, rabljeni..
Govorili smo o 1.4 benzincu iz 307 Puga, koji je na valjda prste dvije ruke testova prošao katastrofalno, i premušičavo. Ne o Astrinim benzincima. A kako sam prije preporučio 1.6 307-icu a ne 1.4, tako i sada palac gore prije za 2.0 DTi nego opet - za 307 1.4 motor, iako je dizel, i opet će ih se deset javiti da je održavanje ovakvo ili onakvo, praktički jedini ozbiljniji kvar i uskličnik je elektronika odnosno bosch pumpa, koji je po onome koliko znam, najskuplji i najrašireniji kvar na 2.0DTi motoru u Astri.
Govorili smo o 1.4 benzincu iz 307 Puga, koji je na valjda prste dvije ruke testova prošao katastrofalno, i premušičavo. Ne o Astrinim benzincima. A kako sam prije preporučio 1.6 307-icu a ne 1.4, tako i sada palac gore prije za 2.0 DTi nego opet - za 307 1.4 motor, iako je dizel, i opet će ih se deset javiti da je održavanje ovakvo ili onakvo, praktički jedini ozbiljniji kvar i uskličnik je elektronika odnosno bosch pumpa, koji je po onome koliko znam, najskuplji i najrašireniji kvar na 2.0DTi motoru u Astri.
Nisam skužio
Istina, 2.0DTI je bolji motor od 307 1.4. I ako se ne varam na tim 2.0DTI mašinama zna bit problema i sa mjeračem protoka zraka uz ovo što si naveo.
Ovo je lijep auto:
http://www.njuskalo.hr/auti/mitsubishi-eclipse-2.0-16v-plin-oglas-4384355
Koliko samo troši ovo čudo?
Koliko samo troši ovo čudo?
http://www.spritmonitor.de/en/overview/31-Mitsubishi/289-Eclipse.html?powerunit=2
naravno može i više
Ajme Eclipse 2g
Za tako male pare...
Ajme Eclipse 2g
Za tako male pare...
auto nije samo cijena u oglasu, on je u konačici puno veći trošak održabvanja..pogle automobil je star 17 godina... sigurno je i poderan
ma tih auta nema kod nas uopće.. sve da je u savršenom stanju da skršiš far ili branik nebuš dijelove nikad našao.. samo narudžba izvana...
ja kad sam kupovao auto nudila mi se ona prekrasna nissan sylvia, isto dosta povoljno.. naravno da nisam uzeo jer u hr ima 2 komada.
ma tih auta nema kod nas uopće.. sve da je u savršenom stanju da skršiš far ili branik nebuš dijelove nikad našao.. samo narudžba izvana...
ja kad sam kupovao auto nudila mi se ona prekrasna nissan sylvia, isto dosta povoljno.. naravno da nisam uzeo jer u hr ima 2 komada.
jednu ima moj frend, tko ima drugu...nemam pojma :)
tako mi reče lik koji je prodavao.. ova koju sam ja gledao je bila narančasta.
tako mi reče lik koji je prodavao.. ova koju sam ja gledao je bila narančasta.
Koliko je bila para?