pfffft voziš traktora, štediš na gorivu, a nosiš traperice od 1.5k kn moram te malo :P
I još voli iPhone... peško
pfffft voziš traktora, štediš na gorivu, a nosiš traperice od 1.5k kn moram te malo :P
I još voli iPhone... peško
Fejkdizler!!!
@mika2210
frend bio skinuo na svom gnoju 3 TDI 110ks katalizator i srednji lonac.. zekali smo ga da nije ništa radio, nego stavio fućkalicu u spuh
inače na svim novijim autima, nebitno dizel/benzin zna biti puno s*anja kada kemijaš po ispuhu.. po nekoliko lambda sondi i senzora nakelje itd itd... 90's cars FTW
Mislim da nije problem nije toliko u sondama i senzorima koliko u tome što se povečanjem protoka u auspuhu smanji brzina ispušnih plinova, a ti plinovi pokreću turbinu koja fila smjesu u cilindre.
Dakle, previše otvoriš auspuh, smanji se brzina plinova i turbina slabo fila.
Ako je ispuh previše zatvoren, turbina prebrzo vrti, previše goriva je u cilindrima i auto jako dimi.
Mislim da to tak nekak funkcionira, barem prema mojoj logici. Treba naći neku zlatnu sredinu, zato je to dosta komplicirano
Nije ni to baš tako jednostavno...
Zadaća Cold air intake-a je da radi to što mu ime kaže - da motoru dostavlja hladni zrak. Što je zrak hladniji, više ga stane u cilindar, znači da u cilindru ima i više kisika, znači da je bolje sagorijevanje, i auto bolje ide.
Većina ljudi griješi pa kupi gljivu ili neki protočni filter i onda ju nakelje u sred motornog prostora, koji se po ljetu zagrije ko pećnica, pa motor kroz tu gljivu usisava jako vrući zrak i to dovodi do pada performansi.
Da bi imao pozitivan efekt, na gljivu ili filter se mora dovesti hladan zrak, a to se radi ili tako da se filter montira na takvom mjestu gdje je zaštićen od topline, ili tako da se na filter dovede hladni zrak pomoću cijevi.
Ako se izvede pravilno, i CAI i sportski filteri mogu poboljšati performanse auta. Istina, na motoru od 150-160 konja, možeš dobiti možda 3-4 konja, ali bolje išta nego ništa.
Nije ni to baš tako jednostavno...
Zadaća Cold air intake-a je da radi to što mu ime kaže - da motoru dostavlja hladni zrak. Što je zrak hladniji, više ga stane u cilindar, znači da u cilindru ima i više kisika, znači da je bolje sagorijevanje, i auto bolje ide.
Većina ljudi griješi pa kupi gljivu ili neki protočni filter i onda ju nakelje u sred motornog prostora, koji se po ljetu zagrije ko pećnica, pa motor kroz tu gljivu usisava jako vrući zrak i to dovodi do pada performansi.
Da bi imao pozitivan efekt, na gljivu ili filter se mora dovesti hladan zrak, a to se radi ili tako da se filter montira na takvom mjestu gdje je zaštićen od topline, ili tako da se na filter dovede hladni zrak pomoću cijevi.
Ako se izvede pravilno, i CAI i sportski filteri mogu poboljšati performanse auta. Istina, na motoru od 150-160 konja, možeš dobiti možda 3-4 konja, ali bolje išta nego ništa.
Istina, papir i praksa nisu jedno te isto. No ništa od hladnog zraka u vrućim ljetnim danima gdje na suncu bude 40ak stupnjeva... jest da je manje od radne temperature motora...ali... umanjuje se efekt skupog filtera za zrak.
Istina, papir i praksa nisu jedno te isto. No ništa od hladnog zraka u vrućim ljetnim danima gdje na suncu bude 40ak stupnjeva... jest da je manje od radne temperature motora...ali... umanjuje se efekt skupog filtera za zrak.
Da, al recimo da staviš gljivu u motorni prostor. Taj prostor je od rada motora i ispušnih grana zagrijan na minimalno 70-80 stupnjeva, pogotovo po ljetu.
I sad istu tu gljivu pomoću cijevi odvedeš malo dalje, negdje dolje kod branika, ili recimo pomoću cijevi dofuraš hladni zrak na gljivu. Sad imaš zrak koji nije zagrijan motorom, znači na temperaturi od kojih 30-35 stupnjeva, u odnosu na ovaj gore slučaj imaš duplo manju temperaturu zraka koji ulazi u cilindar. To nije baš mala razlika...
http://www.njuskalo.hr/auti/suzuki-alto-1.0-gl-oglas-4897642
Ako znate nekoga tko kupuje autić neka mi se javi...cijena nije fixna...
http://www.njuskalo.hr/auti/suzuki-alto-1.0-gl-oglas-4897642
Ako znate nekoga tko kupuje autić neka mi se javi...cijena nije fixna...
Još jednom, cijena ti je extremno previsoka, i požalit ćeš, falit će ti takav auto.
Ali dobro, sam biraš. (sto posto ćeš u zamjenu dobiti neku kramu u koju ćeš morat opako uložiti)
Za te pare idu Fiat Maree 2000.g sa klimom, 1.6SX 105ks 16V, što je auto već polako. Ovo je simpa autić od 800-1000e.
http://www.njuskalo.hr/auti/suzuki-alto-1.0-gl-oglas-4897642
Ako znate nekoga tko kupuje autić neka mi se javi...cijena nije fixna...
Jesi složio letvu volana i auspuh ili će to budući gazda?
Sretno sa prodajom.
@Jakov Ja sam mu već nebrojeno puta rekao da ga ostavi bar zna na čemu je, ali dečko želi drugi auto, njegova lova njegov izbor.. Za 1400 eura se nabavi ne prejako trul Golf 3
Znam da je visoka,ali sam namjerno zato stavio tako zbog rušanja cijene....
A šta da vam kažem,i ja i stara moja ga se hoćemo riješit,jbg premali je...uzimali bi trojku ili četvorku tamo negdje od 98,99
Gledao sam po autokućama i naišao na: http://www.njuskalo.hr/auti/vw-golf-iv-16v-25-years-oglas-4907974,pa ako uspijem prodati ovoga za nekih 1000 eura dat to u kešu i ostatak na rate,a onda znam da imam auto pravi...ako me razumijete...
EDIT:Jesam sve,prošao tehnički bez problema..
Znam da je visoka,ali sam namjerno zato stavio tako zbog rušanja cijene....
A šta da vam kažem,i ja i stara moja ga se hoćemo riješit,jbg premali je...uzimali bi trojku ili četvorku tamo negdje od 98,99
Gledao sam po autokućama i naišao na: http://www.njuskalo.hr/auti/vw-golf-iv-16v-25-years-oglas-4907974,pa ako uspijem prodati ovoga za nekih 1000 eura dat to u kešu i ostatak na rate...ako me razumijete...
EDIT:Jesam sve,prošao tehnički bez problema..
1.6 umjesto 1.4, vjeruj mi. Čak ima situacija gdje manje troši.
http://www.njuskalo.hr/auti/vw-golf-iv-1.6-oglas-4743980
I u zamjenu traži nešto do 1600e.
Znam da je visoka,ali sam namjerno zato stavio tako zbog rušanja cijene....
A šta da vam kažem,i ja i stara moja ga se hoćemo riješit,jbg premali je...uzimali bi trojku ili četvorku tamo negdje od 98,99
Gledao sam po autokućama i naišao na: http://www.njuskalo.hr/auti/vw-golf-iv-16v-25-years-oglas-4907974,pa ako uspijem prodati ovoga za nekih 1000 eura dat to u kešu i ostatak na rate...ako me razumijete...
EDIT:Jesam sve,prošao tehnički bez problema..
1.6 umjesto 1.4, vjeruj mi. Čak ima situacija gdje manje troši.
http://www.njuskalo.hr/auti/vw-golf-iv-1.6-oglas-4743980
I u zamjenu traži nešto do 1600e.
Da,lijep auto...samo jbg problem je u kešu...da je bar u autokući.Budem nazvao pa ću se raspitat
Autokuće - lol.
Za šta vam je prevelik? Idete često na duga putovanja? Dobro razmisli treba li ti auto koji puno više troši, ima skuplje dijelove i servise, traži skuplje osiguranje, a i ne znaš potencijalne kvarove i slabe točke.
Znam da je visoka,ali sam namjerno zato stavio tako zbog rušanja cijene....
A šta da vam kažem,i ja i stara moja ga se hoćemo riješit,jbg premali je...uzimali bi trojku ili četvorku tamo negdje od 98,99
Gledao sam po autokućama i naišao na: http://www.njuskalo.hr/auti/vw-golf-iv-16v-25-years-oglas-4907974,pa ako uspijem prodati ovoga za nekih 1000 eura dat to u kešu i ostatak na rate...ako me razumijete...
EDIT:Jesam sve,prošao tehnički bez problema..
Pamet u glavu kod kupnje, ne se zaletavat i obavezno mehaničara pod ruku da pregleda auto jer švercera ima puno previše. I raspitaj se malo kod susjeda i prijatelja dal netko od njih prodaje auto.
I sretno sa kupovinom
Autokuće - lol.
Za šta vam je prevelik? Idete često na duga putovanja? Dobro razmisli treba li ti auto koji puno više troši, ima skuplje dijelove i servise, traži skuplje osiguranje, a i ne znaš potencijalne kvarove i slabe točke.
A nego kako?
Prevelik?Mali je jbg,u gepek stane vreća krumpira i motika....
Znam da je visoka,ali sam namjerno zato stavio tako zbog rušanja cijene....
A šta da vam kažem,i ja i stara moja ga se hoćemo riješit,jbg premali je...uzimali bi trojku ili četvorku tamo negdje od 98,99
Gledao sam po autokućama i naišao na: http://www.njuskalo.hr/auti/vw-golf-iv-16v-25-years-oglas-4907974,pa ako uspijem prodati ovoga za nekih 1000 eura dat to u kešu i ostatak na rate...ako me razumijete...
EDIT:Jesam sve,prošao tehnički bez problema..
Pamet u glavu kod kupnje, ne se zaletavat i obavezno mehaničara pod ruku da pregleda auto jer švercera ima puno previše. I raspitaj se malo kod susjeda i prijatelja dal netko od njih prodaje auto.
I sretno sa kupovinom
Hvala,valjda če nešto bit.
Kužim, za tu lovu cca. 3500 - 4000 eura si pogledaj i benzince 307 Pugove, ima ih tona u TRCZ-u, doduše oni su majstori u popravcima, pa ti se može desiti da si kupio reparirani karambolirani auto, no može ti se desiti i u 90% slučajeva igdje, da ne skužiš.
Čisto podsjetnik na auto, TRCZ na stranu sad. Ali 307 1.6 imaš za 3500e predivnih.
http://www.njuskalo.hr/auti/peugeot-307-1.6-16v-xs-oglas-4282010
I to novijeg godišta, 2003 npr.
Ajme kakav TRCZ, šta oni sve dilaju, totalne katastrofe. I kakav 307 benzin? Halo, to je valjda najgore što možeš kupiti, taj auto ima toliko zabilježenih problema da je to strašno, sve sam doživio (imao ga je prijatelj i tata).
Autokuće svašta dilaju i švercaju, skinute kilometre, karambole, ukradene, ma grozno. I to po previsokim cijenama, treba uzeti od privatnog vlasnika, auto koji nije uvezen rabljen (obavezno), i po mogućnosti prvi, ili drugi vlasnik, ako nije prvi provjeriti u policiji broj šasije i kilometre na tehničkom.
Nije to za*ebancija, to su velike pare. Sa 80% auta na njuškalu nešto ne valja.
Što se tiče gepeka, pa imaš valjda stražnju klupu, ili stalno voziš 4 osobe u autu? Malo smo komotni
Pazi ovog Marušića recimo, ako će mi on biti vodilja - pa nikad ni ne bi kupio auto jer za svaki ima 20 + i 20 -. Najviše problema kaže da je bilo sa 1.4 75ks modelom, što je i meni poznato. Ne znam nikoga sa 1.6 da mu se auto raspada, a ovaj bi to po navedenim kvarovima sugerirao.
Jednog popljuje do groba skoro, a drugi, malo novije godište, je sanirao sve, pazi sad - dječje bolesti. Sad su to dječje bolesti, jel - i proglašava ga autom godine, rabljenim autom godine.
http://www.autoservis.hr/index.php/rabljenic/2312
http://www2.autoportal.hr/200801141570/Rabljeni/Elitna-znaeka-donijela-ugled-i-kvalitetu/menu-id-70.html
Po meni su novije 307 2003,2004 benzinci 1.6 dobra kupnja. Jako dobra za tu cijenu, jer su jeftiniji od Golfova i japanaca tog godišta, imaju tonu rabljenih dijelova, očito su popravili dobrim dijelom elektroniku i te mušice 1.4 modela, zašto ne onda?
Šta ti je bilo tati i prijatelju, koji motor je unutra, godište?
Jedan 1.4 75ks, drugi 1.4 90ks (redizajn). 75 ks - užasan gubitak snage, puno sitnih problema s elektronikom 90ks - također gubitak snage, otišlo kvačilo (užasno trese)
To s gubitkom snage kažu da je bilo zbog problema s lambda sondom, uglavnom auto se dugo nije mogao normalno voziti.
Možda su riješili probleme, ali gorak okus dugo ostaje u ustima, a kraj tolikih focusa, civica, corolla, itd ne vidim uopće zašto razmišljati o peugeoutu, nije baš da su toliko jeftiniji.
1.4 je i naveo kao katastrofalne. Jbg sad..
Ipak, najveća fora od svega mi je bila što mu je palio krivi žmigavac, stavi ručicu dole a ovaj pali desni žmigavac
http://hr.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf auto mojih snova
Ekipa,šta mislite o ovom polu?
http://www.njuskalo.hr/auti/vw-polo-classic-oglas-4771312
Unutrašnjost mu je iznenađujuće dobra...
Ekipa,šta mislite o ovom polu?
http://www.njuskalo.hr/auti/vw-polo-classic-oglas-4771312
Unutrašnjost mu je iznenađujuće dobra...
Po meni ok auto, ali za 2 000e zbog pozitivnog iskustva u obitelji ja sam ipak zagovornik talijana i Fiata Maree, Brava, Brave itd. Naravno, samo od pouzdanog kupca. Više snage, više opreme, vozne osobine i startnost neusporediva, održavanje u oba slučaja jeftino, unutrašnjost ovisi od auta do auta itd.
Ja bi uvijek uzeo 1.6 105ks Fiata sa klimom 2001g za taj novac nego Pola sa 60ks bez ičega, vulgaris.
Ma joj neznam više,izludio sam od gledanja.
Ma joj neznam više,izludio sam od gledanja.
Nemoj uzimati od preprodavača, budi pametan.