Rezolucija fotografije za webshop

poruka: 11
|
čitano: 2.373
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
6 godina
offline
Rezolucija fotografije za webshop

Pozdrav,

 

radim za jednu trgovinu obuće webshop. Zanima me kolika je najbolja rezolucija za fotke i kvaliteta slike, trenutno slikamo u S3 rezoluciji. Hoće li to stranica moći otvarati ako radimo slike visoke rezolucije u RAW-u? Radimo 360 rotaciju sa 24 fotografije, kada se to pomnoži sa 500 artikala to je 12 tisuća slika.

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Rezolucija fotografije za webshop

Uvijek možeš slike puknut na npr. Cloudinary pa ih povlačiti ako trenutni server nema resursa za to. Makar, čemu raw slike za web?

 
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Rezolucija fotografije za webshop

Mislim da ćemo raditi sa Medium kvalitetom slike

8 godina
offline
Rezolucija fotografije za webshop

Ne znam što je tebi medium kvaliteta.

 

Ja slike za web radim u 72 dpi-a, jpeg, rezolucija ovisi o namjeni.

 
1 0 hvala 0
5 tjedana
offline
Re: Rezolucija fotografije za webshop
jarpe94 kaže...

Pozdrav,

 

radim za jednu trgovinu obuće webshop. Zanima me kolika je najbolja rezolucija za fotke i kvaliteta slike, trenutno slikamo u S3 rezoluciji. Hoće li to stranica moći otvarati ako radimo slike visoke rezolucije u RAW-u? Radimo 360 rotaciju sa 24 fotografije, kada se to pomnoži sa 500 artikala to je 12 tisuća slika.

 

Radio sam davno kao in-house dizajner, developer i fotograf komercijalne fotografije za online shopove - slike su uvijek bile 1100 x 1100. Razlog je što možeš ići sa jačom kompresijom, a slika će uvijek biti dovoljno smanjena da se vidi kao da je u HD kvaliteti. Nemoj ići više od 1600 x 1600. Ako ideš sa manjim formatima problem je što ćeš uvijek imati teže slike zbog toga što moraš sačuvati detalje jer male slike prolaze manji postotak smanjivanja u web pregledniku. Tako da slike od 1100 x 1100 su manje od recimo 600 x 600 i daju privid da su detaljnije. Sve 72 DPI.

 

Ako radite slike u RAW potrebno ih je sve konvertirati u jpeg i webp obraditi i resajzati. Originale čuvate samo u koliko namjeravate raditi printeve (300 DPI) jer će vam trebati veliki formati za postere, kartice, kupone, brošure i letke... Međutim dobar DSLR sa visokom razlučivosti i dva reflektora sve riješava kao i server posebno namjenjen za pohranjivanje slika proizvoda po imenima i datumima radi katalogizacije da je kasnije lakse naci u koliko bude trebalo.

Poruka je uređivana zadnji put pon 20.9.2021 4:34 (Z4X).
13 godina
offline
Rezolucija fotografije za webshop

Uf koliko gluposti.

 

Fotke je uvijek najbolje raditi u najvećoj dostupnoj kvaliteti, a ako se uzima vanjski fotograf, dobro je osigurati se ugovorom da se fotke mogu koristiti i u druge svrhe (tipa tiskani katalog) jer ima fotografa koji stave u ugovor da su fotke isključivo za neku svrhu. Dakle, s pravnikom proći ugovor da ne bi poslije bilo i ovo i ono.

 

 

Obrada za webshop je drugi korak. Format je po defaultu jpeg, a kao optimizacija se može ponuditi i webp (s tim da mora postojati fallback na jpeg za browsere koji ga ne podržavaju). Rezoluciju diktira dizajn, a poželjno je koristiti srcset za ponuditi browseru više dimenzija, pa browser bira prema rezoluciji (i eventualno bandwidthu).

 

Razina kompresije je pak kompromis između kvalitete detalja i potrebnog bandwidtha, a nerijetko ovisi i o ciljanoj publici.

 

 

DPI nema veze s webom, to je mjera za print.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Rezolucija fotografije za webshop
MrBlc kaže...

..

 

 

DPI nema veze s webom, to je mjera za print.

 -ništa nema veze s webom (shopom ili slikama..) tj to je revajvanje stare ideje neimenovanih domaćih umova koji ekšli žele 3d-gameengine u panoramskim fotkama shopa, prošla sezona krastavaca pa se projekt pike-poka ne bi li nekako oživio i potvrdio savršenstvo ideje koja samo ima pogrešne temelje odnosno od slika u kadrovima žele dobiti film.. odnosno žele biti uspješna trgovina koja je btw propala jer su postali grandomani, samo sad u 3d virtuali za što im je primjereniji acad nego photoshop.. :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
5 tjedana
offline
Re: Rezolucija fotografije za webshop
MrBlc kaže...

Uf koliko gluposti.

 

Fotke je uvijek najbolje raditi u najvećoj dostupnoj kvaliteti, a ako se uzima vanjski fotograf, dobro je osigurati se ugovorom da se fotke mogu koristiti i u druge svrhe (tipa tiskani katalog) jer ima fotografa koji stave u ugovor da su fotke isključivo za neku svrhu. Dakle, s pravnikom proći ugovor da ne bi poslije bilo i ovo i ono.

 

 

Obrada za webshop je drugi korak. Format je po defaultu jpeg, a kao optimizacija se može ponuditi i webp (s tim da mora postojati fallback na jpeg za browsere koji ga ne podržavaju). Rezoluciju diktira dizajn, a poželjno je koristiti srcset za ponuditi browseru više dimenzija, pa browser bira prema rezoluciji (i eventualno bandwidthu).

 

Razina kompresije je pak kompromis između kvalitete detalja i potrebnog bandwidtha, a nerijetko ovisi i o ciljanoj publici.

 

 

DPI nema veze s webom, to je mjera za print.

 

Web-shopovi imaju svoje in-house fotografe i to su najčešće školovani grafički dizajneri ili fotografi (iako najcesce grafički dizajneri posto pokrivaju sav graficki i fotografski dio svojom edukacijom - fotografi su striktno specijalizirani samo za fotografiju) koji obavljaju posao dizajna, pripreme i fotografije. Oni koji posluju po svojoj minimalnoj mogucnosti i gdje im je budget ogranicen sami slikaju mobitelima. Dizajn ne diktira rezoluciju wec tehnicka izvedba web stranice. Srcset je dobar za jedan tip tehnoloske izvedbe stranice, a za drugi ima jedan veliki problem a to je da ne radi na dinamickim suceljima, slike su mutne i neupotrebljive, zato se radi ono sto opisah gore. Na stranicama izrađene po statickoj podrsci (px, rem i em) radit ce kako je i zamisljen, na stranicama izradjenima relativnim odnosima (formula zlatnog reza u kombinaciji sa kamatnim racunom) gdje browser sam racuna velicine, napuste i margine, nece. A danas je previse hibridnih web stranica na kojima srcset jednostavno nema svrhu, iz razloga sto su te hibridne stranice ko buckurisi, imaju malo ovoga i malo onoga... cest problem tema sa Themeforesta.

 

DPI nije mjera za print vec mjera za broj pixela/tocaka po inchu. Po kojoj se prepoznaje za sto je neki digitalni medij namjenjen, da li za digitalnu uporabu ili print.

 

Razina kompresije prvenstveno ovisi o vrsti kompresije, da li je to lossy or lossless tip kompresije. webp format koristi oba algoritma ali nije podrzan na 50% browsera. jpeg je lossy. Znaci za jpeg ako je format na webu za prikaz proizvoda 600x600, slika bi trebala biti 1024-1200px x 1024-1200px, cime kompresija onda moze biti jaca, dok kod slike 600x600 kompresija ne smije biti ispod 90% i po tome takva slika ispada teza od one vece rezolucije. Probajte imati na web shopu mutne slike gdje se datalji tekstura i šavova ne vide jasno, prodaja će vam biti jako mala i spora sa takvim artiklima jer vam prezentacija ne valja.

 

Kompresija nema veze o ciljanoj publici niti bandwidthu, ne postoji ta publika koja ce vam cekati 10 minuta da vam se web ucita. Svaka slika mora biti optimalno uredjena, radilo se o slikarskoj galeriji koja prodaje umjetnine, muzeju, automotiv tuning agenciji ili turistickoj charter agenciji, fashion shopu i sl, zato se i zove optimizacija - sto znaci pronaci sto optimalniji odnos oko bitnih cimbenika, a to je zadovoljiti koliko je moguce odnose tezine, brzine i kvalitete. Pa ni bandwidth nece patiti, a ni publika.

Poruka je uređivana zadnji put pon 20.9.2021 16:44 (Z4X).
13 godina
offline
Re: Rezolucija fotografije za webshop
Z4X kaže...

Dizajn ne diktira rezoluciju wec tehnicka izvedba web stranice.

Dizajn definira raspon dimenzija u kojima će se slika prikazati, a samim time i rezoluciju.

 

Z4X kaže...

Srcset je dobar za jedan tip tehnoloske izvedbe stranice, a za drugi ima jedan veliki problem a to je da ne radi na dinamickim suceljima, slike su mutne i neupotrebljive, zato se radi ono sto opisah gore. Na stranicama izrađene po statickoj podrsci (px, rem i em) radit ce kako je i zamisljen, na stranicama izradjenima relativnim odnosima (formula zlatnog reza u kombinaciji sa kamatnim racunom) gdje browser sam racuna velicine, napuste i margine, nece. A danas je previse hibridnih web stranica na kojima srcset jednostavno nema svrhu, iz razloga sto su te hibridne stranice ko buckurisi, imaju malo ovoga i malo onoga... cest problem tema sa Themeforesta.

Moguće, ali, iskreno, još nisam naletio na takav dizajn, osim u slučajevima kad se radilo o dizajnerima koji nisu web dizajneri, pa pokušavaju dizajnirati stranicu kao da je plakat. Međutim, kod takvog dizajna je ovo najmanji od svih problema...

 

Z4X kaže...

DPI nije mjera za print vec mjera za broj pixela/tocaka po inchu. Po kojoj se prepoznaje za sto je neki digitalni medij namjenjen, da li za digitalnu uporabu ili print.

Na webu nema razlike između fotografije od 72 DPI i fotografije od 300 DPI, sve dok imaju isti broj piksela - one se prikazuju prema "CSS pikselima", ukoliko CSS-om nije zadano drugačije.

 

DPI je samo metapodatak na fotografiji koji print SW-u daje informaciju prema kojoj SW računa print size kad odabereš opciju 1:1, odnosno "original size".

 

Z4X kaže...

Razina kompresije prvenstveno ovisi o vrsti kompresije, da li je to lossy or lossless tip kompresije. webp format koristi oba algoritma ali nije podrzan na 50% browsera. jpeg je lossy. Znaci za jpeg ako je format na webu za prikaz proizvoda 600x600, slika bi trebala biti 1024-1200px x 1024-1200px, cime kompresija onda moze biti jaca, dok kod slike 600x600 kompresija ne smije biti ispod 90% i po tome takva slika ispada teza od one vece rezolucije. Probajte imati na web shopu mutne slike gdje se datalji tekstura i šavova ne vide jasno, prodaja će vam biti jako mala i spora sa takvim artiklima jer vam prezentacija ne valja.

Ovo je zanimljiva ideja, ali nisam siguran da je primjenjiva za sve fotke i svakako je ne bih koristio po defaultu bez A/B testa.

 

Z4X kaže...

Kompresija nema veze o ciljanoj publici niti bandwidthu, ne postoji ta publika koja ce vam cekati 10 minuta da vam se web ucita. Svaka slika mora biti optimalno uredjena, radilo se o slikarskoj galeriji koja prodaje umjetnine, muzeju, automotiv tuning agenciji ili turistickoj charter agenciji, fashion shopu i sl, zato se i zove optimizacija - sto znaci pronaci sto optimalniji odnos oko bitnih cimbenika, a to je zadovoljiti koliko je moguce odnose tezine, brzine i kvalitete. Pa ni bandwidth nece patiti, a ni publika.

Generalno se slažem, ali danas imaš alate poput lighthousa koji ti daju pregled stvarnih performansi kod stvarnih posjetitelja, pa kompresiju možeš tweakati prema stvarnim performansama koje se mogu razlikovati ovisno o ciljanoj publici. Primjerice, ako prodaješ luksuznu robu, veliki udio korisnika će imati najnovije uređaje, živjeti u gradu s dobrom pokrivenošću singala i slično, dok će neke jeftine krpice kupovati veći udio korisnika s 3 godine starim entry level mobitelom... Optimalna kompresija se može razlikovati.

 

Ok, to već spada u microtweakove, u toj zoni se već ulaže i uz A/B testove (dijelu korisnika daš jednu kompresiju, dijelu drugu i mjeriš uspjeh prodaje).

 

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
5 tjedana
offline
Re: Rezolucija fotografije za webshop
MrBlc kaže...
Z4X kaže...

Dizajn ne diktira rezoluciju wec tehnicka izvedba web stranice.

Dizajn definira raspon dimenzija u kojima će se slika prikazati, a samim time i rezoluciju.

 

Z4X kaže...

Srcset je dobar za jedan tip tehnoloske izvedbe stranice, a za drugi ima jedan veliki problem a to je da ne radi na dinamickim suceljima, slike su mutne i neupotrebljive, zato se radi ono sto opisah gore. Na stranicama izrađene po statickoj podrsci (px, rem i em) radit ce kako je i zamisljen, na stranicama izradjenima relativnim odnosima (formula zlatnog reza u kombinaciji sa kamatnim racunom) gdje browser sam racuna velicine, napuste i margine, nece. A danas je previse hibridnih web stranica na kojima srcset jednostavno nema svrhu, iz razloga sto su te hibridne stranice ko buckurisi, imaju malo ovoga i malo onoga... cest problem tema sa Themeforesta.

Moguće, ali, iskreno, još nisam naletio na takav dizajn, osim u slučajevima kad se radilo o dizajnerima koji nisu web dizajneri, pa pokušavaju dizajnirati stranicu kao da je plakat. Međutim, kod takvog dizajna je ovo najmanji od svih problema...

 

Z4X kaže...

DPI nije mjera za print vec mjera za broj pixela/tocaka po inchu. Po kojoj se prepoznaje za sto je neki digitalni medij namjenjen, da li za digitalnu uporabu ili print.

Na webu nema razlike između fotografije od 72 DPI i fotografije od 300 DPI, sve dok imaju isti broj piksela - one se prikazuju prema "CSS pikselima", ukoliko CSS-om nije zadano drugačije.

 

DPI je samo metapodatak na fotografiji koji print SW-u daje informaciju prema kojoj SW računa print size kad odabereš opciju 1:1, odnosno "original size".

 

Z4X kaže...

Razina kompresije prvenstveno ovisi o vrsti kompresije, da li je to lossy or lossless tip kompresije. webp format koristi oba algoritma ali nije podrzan na 50% browsera. jpeg je lossy. Znaci za jpeg ako je format na webu za prikaz proizvoda 600x600, slika bi trebala biti 1024-1200px x 1024-1200px, cime kompresija onda moze biti jaca, dok kod slike 600x600 kompresija ne smije biti ispod 90% i po tome takva slika ispada teza od one vece rezolucije. Probajte imati na web shopu mutne slike gdje se datalji tekstura i šavova ne vide jasno, prodaja će vam biti jako mala i spora sa takvim artiklima jer vam prezentacija ne valja.

Ovo je zanimljiva ideja, ali nisam siguran da je primjenjiva za sve fotke i svakako je ne bih koristio po defaultu bez A/B testa.

 

Z4X kaže...

Kompresija nema veze o ciljanoj publici niti bandwidthu, ne postoji ta publika koja ce vam cekati 10 minuta da vam se web ucita. Svaka slika mora biti optimalno uredjena, radilo se o slikarskoj galeriji koja prodaje umjetnine, muzeju, automotiv tuning agenciji ili turistickoj charter agenciji, fashion shopu i sl, zato se i zove optimizacija - sto znaci pronaci sto optimalniji odnos oko bitnih cimbenika, a to je zadovoljiti koliko je moguce odnose tezine, brzine i kvalitete. Pa ni bandwidth nece patiti, a ni publika.

Generalno se slažem, ali danas imaš alate poput lighthousa koji ti daju pregled stvarnih performansi kod stvarnih posjetitelja, pa kompresiju možeš tweakati prema stvarnim performansama koje se mogu razlikovati ovisno o ciljanoj publici. Primjerice, ako prodaješ luksuznu robu, veliki udio korisnika će imati najnovije uređaje, živjeti u gradu s dobrom pokrivenošću singala i slično, dok će neke jeftine krpice kupovati veći udio korisnika s 3 godine starim entry level mobitelom... Optimalna kompresija se može razlikovati.

 

Ok, to već spada u microtweakove, u toj zoni se već ulaže i uz A/B testove (dijelu korisnika daš jednu kompresiju, dijelu drugu i mjeriš uspjeh prodaje).

 

 

Dizajn definira raspon dimenzija u kojima će se slika prikazati, a samim time i rezoluciju.

Netocno. Tehnicka izvedba definira rezoluciju, a dizajn samo prikaz. Rezolucija je uvijek veca od prikaza na responzivnim stranicama i aplikacijama upravo zato sto nikad ne znate tko od posjetitelja koristi uredjaje sa retina zaslonom.

 

Moguće, ali, iskreno, još nisam naletio na takav dizajn, osim u slučajevima kad se radilo o dizajnerima koji nisu web dizajneri, pa pokušavaju dizajnirati stranicu kao da je plakat. Međutim, kod takvog dizajna je ovo najmanji od svih problema...

Ne razumijete sto sam napisao jer ne znate da web dizajn je podvrsta grafickog dizajna i zadatak mu je uvodjenje interaktivnosti u graficki dizajn. Konzistentnost je sto web dizajn pokusava ostvariti jako dugo, a uspio je tek uvodjenjem dvodimenzionalnog layout sustava i dinamickih mjernih jedinica, pa jedini nacin da se to dvoje spoji je kamatnim racunom, sto prosiruje pristup dizajnu pa web dizajneri nisu vise prisiljeni koristiti sustav stupaca koji se koristi u pripremi za tisak i odakle je preuzeo pristup kojim su svi html-css-js frameworci danas konstruirani, vec se sada razvoju web stranica moze pristupiti i zlatnim rezom (gdje vecina web dizajnera ne zna ni sto je to niti kako se dizajnira istim - ironija) obzirom da kamatni racun i dvodimenzionalni grid sustav omogucuju izradu fluidnih stranica koje zadrzavaju konzistentnost izgleda ovisno o orjentaciji uredjaja na svim rezolucijama - pa umjesto 6-10 brejkova, dovoljno vam je 2 da pokrijete vise od 95% uredjaja, sto premasuje bilo koji trenutacno framework na trzistu - Bootstrap included - tako da to ujedno nosi i manje koda i brze stranice - cudno da sa time niste upoznati obzirom da je 2018 pusteno u "pogon". Na nesrecu, postoji trenutacno samo jedan takav framework na svijetu i to onaj koji sam ja razvio za svoje stranke kako bih spojio process dizajna sa procesom izrade sucelja. To ne znaci da drugi ljudi rucno bez frameworka ne primjenjuju pristup za sebe i svoje projekte.

 

Na webu nema razlike između fotografije od 72 DPI i fotografije od 300 DPI, sve dok imaju isti broj piksela - one se prikazuju prema "CSS pikselima", ukoliko CSS-om nije zadano drugačije.

Ponovit cu jos jednom:

"DPI nije mjera za print vec mjera za broj pixela/tocaka po inchu. Po kojoj se prepoznaje za sto je neki digitalni medij namjenjen, da li za digitalnu uporabu ili print."

 

DPI je samo metapodatak na fotografiji koji print SW-u daje informaciju prema kojoj SW računa print size kad odabereš opciju 1:1, odnosno "original size".

Svaka promjena koja se radi na digitalnim slikama je meta podatak. Taj meta podatak cita i racunalo/zaslon i printer. I u odnosu na pripadajuce meta podatke prikazuje sliku. Ponovit cu jos jednom:

"DPI nije mjera za print vec mjera za broj pixela/tocaka po inchu. Po kojoj se prepoznaje za sto je neki digitalni medij namjenjen, da li za digitalnu uporabu ili print."

DPI je mjera, a vodi se kao meta podatak. Kao sto je i sirina slike meta podatak, a vodi se kao mjera isto, kao sto je i visina, a vodi se kao mjera, kao sto je godina kada je slika napravljena i izmjenjena, a vodi se kao datum... sve su to metapodaci pa pokusavam razumjeti kome je ta recenica bila usmjerena i sa kojim ciljem osim da navede ono sto je jasno svima. Ili bi bar trebalo biti.

 

Ovo je zanimljiva ideja, ali nisam siguran da je primjenjiva za sve fotke i svakako je ne bih koristio po defaultu bez A/B testa.

Radio sam kao in-house dizajner, developer i fotograf. Svim shopovima za koje sam radio udvostrucio sam online prodaju, a nekima i utrostrucio (kad vam promet skoci za 50 000 - 70 000 eura to nije mala stvar, mozda za vas jest, ali za moje stranke nije). Vama mozda treba da se vi uvjerite, ja ne trebam, napravio sam ih dovoljno i znam kako stvari stoje. Ne trebam milijun puta raditi jedan te isti test ta potvrdim ono sto i sam Google savjetuje u optimizacijama.

 

Generalno se slažem, ali danas imaš alate poput lighthousa koji ti daju pregled stvarnih performansi kod stvarnih posjetitelja, pa kompresiju možeš tweakati prema stvarnim performansama koje se mogu razlikovati ovisno o ciljanoj publici. Primjerice, ako prodaješ luksuznu robu, veliki udio korisnika će imati najnovije uređaje, živjeti u gradu s dobrom pokrivenošću singala i slično, dok će neke jeftine krpice kupovati veći udio korisnika s 3 godine starim entry level mobitelom... Optimalna kompresija se može razlikovati.

Google insights pokrece Lighthouse. I ne, Insights sluzi iskljucivo za optimizaciju sadrzaja, ne mjeri tocno brzinu. Optimalna kompresija se ne moze razlikovati jer se radi o apsolutnoj vrijednosti ne relativnoj, ili je optimalna ili nije. Trece opcije nema. 3 godine stari entry level mobiteli koriste zalsone i tehnologiju istu kao luksuzni mobiteli, ono sto je drukcije je samo performanse. Kad se slike optimiziraju optimiziraju se za sve bez diskriminacije, ako mislite da kod optimizacije slika ulogu igra demografija, onda cu vam reci kad je u pitanju nestrpljivost, ona ne zna granicu izmedju bogate i siromasne osobe. Zato optimizacija se ne moze razlikovati jer kao sto rekoh ne radi se o relativnoj vrijednosti vec apsolutnoj, ili je nesto optimizirano ili nije.

Poruka je uređivana zadnji put sri 22.9.2021 14:18 (Z4X).
13 godina
offline
Re: Rezolucija fotografije za webshop

Što se tiče rezolucije, brkaš fizičku rezoluciju uređaja i web rezoluciju. Browseru daješ informaciju o web rezoluciji, a možeš mu ponuditi slike veće rezolucije, te browser, koji je svjestan fizičke rezolucije može odabrati adekvatnu verziju (pri čemu može uzeti u obzir i druge parametre, koje ti kao developer ne možeš ni znati, poput toga koju sliku ima u cacheu, brzinu veze i slično).

 

Što se tiče ovog dijela kojeg navodno ne razumijem, problem je u tome što ne barataš terminologijom, pa koristiš neke svoje izraze za opisati stvari koje imaju svoj naziv. To možda s klijentima prolazi, ali s kolegama koji se razumiju u web developement ne prolazi. Web dizajn jest vrsta grafičkog dizajna, ali se značajno razlikuje od drugih medija, pa priučeni dizajneri, koji nisu upoznati s medijem, često naprave glupost.

Pretpostavljam da pričaš o flexboxu. Da, tu su problemi mogući, iako još nisam naletio na dizajn u kojem sam problem stvarno i imao, a čak i u tom slučaju i dalje možeš browseru ponuditi fotografije predviđene za različiti pixel density.

 

Što se tiče DPI-a, on za web ne radi razliku. Fotka 1920*1080 će se na webu potpuno jednako prikazati ako joj je DPI 72 ili ako joj je DPI 300. Sam DPI nije mjera, već mjerna jedinica (doslovno px/inch), a metapodatak rezolucija u DPI je metapodatak koji se koristi isključivo za print. Ako ne vjeruješ, testiraj.

 

Što se tiče fotografija, ako radiš nove fotografije i promijeniš razinu kompresije, ne znaš koliki udio prometa je skočio zbog boljih fotografija, a koliko zbog kompresije. Zato se za A/B test uvijek mijenja jedna stvar.

 

I što se tiče kompresije, opet ne shvaćaš što ti govorim. Prvo, različite fotke "trpe" različitu razinu kompresije prije nego artifekti postanu primjetni. Da, jpeg kompresijski algoritam nastoji optimizirati kompresiju prema percepciji, ali na stvarnim fotkama se ipak primijeti razlika.

 

Što se tiče optimizacije prema ciljanoj publici, tu opet ne shvaćaš. Da, fotka će izgledati isto na starom i novom uređaju (pod uvjetom da imaju istu fizičku rezoluciju), ali seljak koji naručuje stočnu hranu iz područja sa slabim signalom ili (jedva) 4 Mbit/s ADLS-om će biti naživciran sporom stranicom i tu visoka kvaliteta slike stočne hrane neće poboljšati prodaju. S druge strane, dizajnerske krpice koje kupuju većinom ljudi u području s jačim signalom, moraju imati fotke s wow efektom, a brzina učitavanja je daleko veća. Ok, tu su ekstremni primjeri, ali pokazuju da nemamo fit-for-all rješenje, već treba ipak razmisliti što prodaješ i kome.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice